Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

[TvdM juli '09] Drie zegels en een compleet ander mens

Voor al je psychedelische avonturen.

[TvdM juli '09] Drie zegels en een compleet ander mens

Berichtdoor Miss Kittin » di maart 01, 2011 5:37 am

Datum: zaterdag 11 juli 2009
Lokatie: thuis, in de badkamer, voor de spiegel
Drug: lsd
Hoeveelheid: 3 zegels, ik denk in totaal ongeveer 300 mics (1 shiva en 2 met iets van een "Galileo-achtig" design, ben de naam even vergeten)
Wie: Ik was gedurende de trip samen met Tyler, Rambo en de gezusters M&S, maar het moment uit de trip wat ik ga beschrijven was even alleen met "me, myself and I"....

Ik heb dit verhaal eigenlijk net al in het subforum speed geplaatst, maar toen ik klaar was met schrijven vond ik het eigenlijk toch ook wel een beetje "tripreport-waardig" en omdat het tevens zo'n belangrijke ommekeer in mijn huidige leven betekent, heb ik het dus ook nog maar even hier tussen gezet:

Vorige week zaterdag heb ik zo'n beetje de meest intense lsdtrip beleefd, die ik tot nu toe ooit in mijn leven heb gehad. Ontzettend veel interessante inzichten en heftige visuals gehad, maar hoofdzakelijk bestond de trip toch vooral uit 1 grote confrontatie met mezelf en dan betrof het met name vooral "ik vs mijn speedgebruik". Het was van te voren een beetje mijn doel geweest om deze keer wat "dieper" te gaan dan ik normaal gesproken doe, vandaar dat ik in totaal uiteindelijk op drie hele zegels zat (niet allemaal tegelijk genomen, maar ik denk dat ik zo om de 2,5 uur een zegel genomen heb).

Vanaf eind november vorig jaar was ik weer flink bezig mezelf de vernieling in te helpen met de baggertroep, die in de volksmond ook wel "speed" heet. Na eerder eerst uit een hardnekkige speedverslaving te zijn gekomen en daarna ruim een jaar eigenlijk nog maar heel sporadisch gebruikt te hebben, kwam ik plots tot de conclusie "dat ik toch echt veel beter functioneer" met "gewoon" dagelijks wat speed in mijn lijf en dus was ik maar weer begonnen met iedere dag een heel klein beetje "zelfmedicatie". Dat ging een poosje eigenlijk heel lekker, maar de laatste paar maanden begonnen toch de negatieve effecten van dit "overdoseren" weer een beetje de overhand te krijgen. Met name mijn uiterlijk kreeg het steeds zwaarder te verduren en ik merkte dat ik hier ook steeds meer commentaar over begon te krijgen uit mijn omgeving ("Gaat het wel goed met je?" "Eet/slaap je wel goed?" "Zit je weer aan de speed?"). Inmiddels had ik zelf ook wel door dat het echt niet goed meer ging zo en had ik via mijn huisarts een doorverwijzing naar het Mentrum geregeld, zodat ik nu dan eindelijk eens op ADD getest ga worden. Maar goed, daar is het druk en dus sta ik nog steeds op een wachtlijst voordat ik op de intake kan verschijnen.
Ondertussen nam ik dus wel nog steeds mijn dagelijkse dosis illegale (dex)amfetamine, want "ik functioneer immers niet zonder" :rolleyes: . Tot grote bezorgdheid en ongenoegen van mijn lief, want wij besloten in diezelfde periode ook dat ik maar eens moest gaan stoppen met de pil, want we zitten er al een hele poos aan te denken om aan ons eerste kindje te gaan beginnen en over een half jaar word ik alweer 30 en dus begint de tijd - qua mijn vruchtbaarheid - wel een heel klein beetje te dringen. Of ik dus ALSJEBLIEEEEEFT even weer een keertje wilde kappen met die kutpep - en terecht ook natuurlijk - maar dat deed ik dus niet...

Totdat ik vorige week zaterdag eindelijk en gelukkig toch het licht zag! :wave: Ik heb mezelf dus - al zwaar trippende - even letterlijk een dikke, vette spiegel voorgehouden en dat verlepte, oude wijf wat ik toen zag, WIL IK ZO GRAAG ECHT NIET (MEER) ZIJN!!! In werkelijkheid valt het gelukkig allemaal nog wel mee, maar jullie kennen ook vast allemaal nog wel die antirookcampagne van dat mooie, sprankelende meisje met die peuk in haar mond en die dan plotseling in 1x verandert in een rochelend oud wijf... Toen ik zo trippend en denkend aan mezelf even in de spiegel keek, zag ik dus net zo'n effect bij mezelf en dat was behoorlijk shockerend!

Ik had datzelfde weekend nog 2 gr verse dex voor mezelf ingeslagen, maar ik heb het de volgende dag (ik tripte toen nog steeds) door mijn lief door de plee laten spoelen. Ik kon dat zelf nog even niet over mijn hart verkrijgen, hoewel ik wel wist dat dit echt de beste keuze was, dus vandaar dat ik hem vroeg om het te doen. Hij deed dat uiteraard met alle liefde, terwijl ik op dat moment, al toekijkend, echt verschrikkelijk begon te janken. Ik had in tijden niet zo ontzettend gehuild en het heeft zeker ook nog een uur aangehouden. Daarna was ik letterlijk helemaal doorweekt van zweet en tranen, totaal uitgeput en compleet op. Ik heb vervolgens 18 uur nonstop geslapen en toen ik weer wakker werd, voelde ik me als herboren en een compleet ander mens. We zijn nu ruim negen dagen verder en nog steeds heb ik iedere dag zo'n "bevrijd" gevoel. Ik hoef - geloof ik - echt geen speed meer en heb er ook totaal geen behoefte aan gehad de afgelopen week! :wave:

Ik zal waarschijnlijk heus nog wel eens, op een lekker goed ouderwets stampfeestje, recreatief wat pep (en/of mdma gebruiken), maar dat belachelijke gedoe met die "zelfmedicatie" iedere dag ben ik klaar mee! Mijn intake bij Mentrum laat ik wel gewoon doorgaan, maar ik wil sowieso eerst zwanger zijn en een kindje krijgen, wil evt pas daarna misschien dan ooit nog eens aan de ritalin of dexedrine beginnen, maar dat zie ik dan wel weer...

Yeeeeeeeeh!!! :wave: Misschien niet helemaal een waardig tripreportje, maar dit wilde ik toch gewoon even zo met jullie delen... :P
Avatar gebruiker
Miss Kittin
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma apr 18, 2011 12:58 am

Re: [TvdM juli '09] Drie zegels en een compleet ander mens

Berichtdoor Ketalar » ma maart 07, 2011 12:10 am

Mooi reportje! Volhouden nu! LSD is zeker in staat om zo'n goeie spiegel te zijn. Heb het ook gehad, na lsd gebruik plots voor een lange periode gestopt met drugs omdat je tijdens zo'n trip echt tot het besef komt wat goed voor je is.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner