Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste en laatste keer truffels

Voor al je psychedelische avonturen.

Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Pueyo_Lebas » ma maart 24, 2014 2:18 am

Hallo,

Ik heb eigenlijk ook een soort van tripreport van mijn eerste keer MDMA, wat overigens een van de beste nachten uit mijn leven was. Maar die heb ik als ''eerste keer MDMA'' gepost bij ''Drugs"

Ik heb vorig jaar voor het eerst truffels geprobeerd en t was niet echt gelopen zoals ik wilde. Het was midden in de zomervakantie en ik zou met 4 vrienden (waarvan een gast die echt een junk is, hij was wel een vriend van mij, maar het voelde toch niet als een echte vriendschap) truffels innemen. We kochten ze 1 dag van te voren in. maar 2 vrienden haakte net daarvoor af, maar ik wilde toch.

Ik en mijn (junk-)vriend gingen op zaterdag. Ik moest die zaterdag van 9:00 tot 18:00 werken. ik mocht 6 uur van tevoren niks eten en daardoor voelde ik me dus erg slap in de avond. Ik had met mn vriend bij mij om 7 uur afgesproken om de truffels in te nemen. Hij kwam en we begonnen te eten. Het was serieus het vieste wat ik ooit in mn leven opheb :s . ik at maar een half bakje om mee te beginnen (ik weet gewicht echt niet meer, maar volgens mij iets van 10 g). Toen reden we met de scooter naar een vriend toe.

Eenmaal daar was het al een uur later. We hadden nog even 4 joints gedealed en raar genoeg voelde ik nog bijna niks. Toen besloten we dat het tijd was om te gaan eten. We gingen een pizza halen. Dus wij met de scooter een pizza halen. Eenmaal daar stond er een geparkeerde auto met 2 Marokkanen erin. Opeens komt er een andere auto keihard aanrijden en komt met slippende banden tot stilstand. Er stapt een behoorlijk zatte man uit, begint te schoppen tegen de auto van de Marokkanen en allemaal racistische dingen te schreeuwen. De Marokkanen reden weg en stopte een stukje verderop. De dronken man ging er achteraan met de auto en werd daar in elkaar geslagen. Wij wilde er niks mee te maken hebben dus gingen met de pizza weer naar huis.
Daar kickte de truffels in. Het was een gevoel dat ik nog nooit had meegemaakt. Alles voelde erg zweverig en de muren bewogen. Ik rookte een peuk, maar de rook voelde niet zwaarder dan normaal ademen. Ik ben denk ik 10 keer mijn cola kwijtgeraakt. Een vriend appte mij of die kon langskomen om wiet de kopen. Dus hij kwam langs met nog n maat. Wij gingen even naar buiten, rookte een joint en verkochten hem een 10 zakje aan wiet. Daarna ging ik alleen maar harder. Ik en mijn vriend waren bij hem alleen thuis, we wisten dat we voor half 12 naar buiten moesten, want dan kwamen die ouders thuis. Het was ondertussen iets van 10 uur. We hebben daar denk ik anderhalf uur gezeten en met elkaar er in paniek over gehad dat we weg moesten en dat het raar was dat we beiden niet gingen.. Ik had de hele tijd hele erge stress, omdat ik wist dat dit fout ging. Mijn vriend maakte nog n glas bacardi met nogiets klaar, ik dronk het. Hierdoor ging ik alleen maar harder en harder trippen. Het was ondertussen al half 12 en zijn ouders kwamen thuis. Wij allebei proberen normaal te doen, maar dat lukte natuurlijk niet. Opeens kreeg ik hele erge tunnelvisie. Alles voelde aan als een droom. Ik voelde me niet lekker en rende naar buiten. :puke: Ik heb daarna mn longen uit mn lijf gekotst. Toen besefte ik opeens wat er gaande was en voelde me erg kut. Mn vriend kwam naar buiten en gaf me een kroket die zn moeder had gemaakt. Ik heb die toen tegen een boom zittend opgegeten.
Ik wist gewoon dat ik een erg slechte indruk bij mijn vriend zn ouders had gemaakt.

Ik zou eigenlijk bij hem blijven slapen maar heb gezegd dat ik naar huis wilde. Ik voelde me toen erg kut en was nog steeds een klein beetje in paniek. Ik ben uiteindelijk om 1 uur naar huis gegaan. Mijn ouders waren gelukkig niet thuis.
Ik heb thuis in paniek 2 vrienden gebeld en die stelde me gerust. Ik heb nog tot 4 uur door lopen spacen in mn bed. :keta:

Voor mij was een eigenlijk super vette nacht helemaal omgekeerd omdat ik me van tevoren niet goed had ingelicht over het feit dat je bij truffels geen alcohol moet gaan drinken en wiet moet gaan roken. Ik heb wel geleerd dat te vaak en te veel drugs nooit goed is. Maarja, ik ben ook weer een ervaring rijker. Alleen goede vrienden weten van mn trip en dat wil ik ook houden zo. Ik doe nu ook allen maar drugs met mensen die ik vertrouw, zoals mijn eerste keer MDMA. ik weet nu wel dat dit de eerste en de laatste keer truffels voor mij was.

peace :stoned:
high in the sky
Avatar gebruiker
Pueyo_Lebas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: zo maart 23, 2014 7:43 pm

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Mirakel » di maart 25, 2014 12:50 am

Spijtig dat het zo verlopen is. Niet de ideale omstandigheden om te trippen voor een eerste keer. Als je het ooit is nog een kans geeft, doe het dan met vrienden die je vertrouwd, omgeving waar je vertrouwd bij voelt, gsm uit zetten, zich goed voelen, goed op voorhand plannen en er voor zorgen dat je niet gestoord word tijdens de trip. Zo is de kans op een bad trip minimaal en kan het best wel een zeer leuke en mooie ervaring worden. Verder bedankt voor jouw report.
Open your mind!
Avatar gebruiker
Mirakel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: vr jan 17, 2014 4:59 pm

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Oblivion95 » di maart 25, 2014 4:46 pm

No shit dat je dan bad gaat wat een tyfus setting ook, wat bezielt je ook om op zo'n manier truffels te doen
Avatar gebruiker
Oblivion95
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: di dec 10, 2013 4:08 pm

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Prototype » di maart 25, 2014 4:53 pm

Jup setting is alles met truffels.
Gewoon zorgen dat je tijdens je trip nergens verantwoordelijk voor bent en nergens heen hoeft.
Ook geen alcohol drinken. :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor kaasje » di maart 25, 2014 5:23 pm

Lees jullie nu toch eens deftig in!
Trippen is speciaal, het is zeker geen speelgoed. (toch niet voor iedereen)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Pueyo_Lebas » di maart 25, 2014 7:00 pm

Oblivion95 schreef:No shit dat je dan bad gaat wat een tyfus setting ook, wat bezielt je ook om op zo'n manier truffels te doen

Ik weet dat ik niet goed was voorbereid en niet alles goed deed. Ik deel alleen mn verhaal en weet nu wat ik wel en niet ga doen als ik ooit nog een keer truffels zou doen.
high in the sky
Avatar gebruiker
Pueyo_Lebas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: zo maart 23, 2014 7:43 pm

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor kaasje » di maart 25, 2014 8:36 pm

Pueyo_Lebas schreef:
Oblivion95 schreef:No shit dat je dan bad gaat wat een tyfus setting ook, wat bezielt je ook om op zo'n manier truffels te doen

Ik weet dat ik niet goed was voorbereid en niet alles goed deed. Ik deel alleen mn verhaal en weet nu wat ik wel en niet ga doen als ik ooit nog een keer truffels zou doen.


Zie het dan maar als iets leerrijks. :)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Pueyo_Lebas » di maart 25, 2014 10:05 pm

kaasje schreef:Zie het dan maar als iets leerrijks. :)


zal ik doen :)
high in the sky
Avatar gebruiker
Pueyo_Lebas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: zo maart 23, 2014 7:43 pm

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor cojiro » wo maart 26, 2014 12:51 am

Waarom de laatste keer truffels? Laat niet je beeld van een truffeltrip vormen door zo'n kutavond als deze dude
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Einstein » wo maart 26, 2014 1:33 pm

Niemand heeft toch de plicht om truffels te eten? Als hij het mooi geweest vindt dan kan ik me dat best voorstellen :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste en laatste keer truffels

Berichtdoor Frissa » wo maart 26, 2014 3:16 pm

Pueyo_Lebas schreef:(waarvan een gast die echt een junk is, hij was wel een vriend van mij, maar het voelde toch niet als een echte vriendschap)

Geen vriend dus?
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron