Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 25D-Nbome

Voor al je psychedelische avonturen.

Eerste keer 25D-Nbome

Berichtdoor FranX » di maart 13, 2012 9:56 am

Op het etiket staat met grote letters '25D-Nbome' te lezen en daaronder staat in iets kleinere belettering: '2-(4-methyl-2,5-dimethoxyphenyl)-N-[(2-methoxyphenyl)methyl]ethanamine'. Zeg nou zelf, klinkt goed toch? In de verpakking zitten 10 blottertjes met elk een waarde van 800 microgram. Tenminste dat is wat het etiket ons beloofd.

Een kleine rondgang over het Internet leert ons dat 25D-NBome een stofje zou moeten zijn dat qua werking ergens tussen 2C-B en LSD in zou liggen maar dan wat rustiger of milder op de geest. Over doseringen verschilt men nogal eens van mening maar een waarde van 800 microgram lijkt voor de meeste een aardige dosis om mee te beginnen. Er zijn stevige aanbevelingen om het zegeltje of blotter tussen het tandvlees en wang van de bovenkaak te plaatsen en dat zo lang mogelijk te laten zitten. Het liefst zonder (al te veel) te slikken natuurlijk. Als we verder de commentaren van anderen mogen geloven geeft 25D-Nbome een trage opkomst en kunnen de effecten uiteindelijk 5 tot 10 uur aanhouden. Zo, zo. We zullen zien.

T: 00:00
Het is nog vroeg als we besluiten een lange wandeling door de stad te maken. Het weer is zacht en we zijn, dankzij een kleine siësta eerder die middag, goed uitgerust. We besluiten om ieder 2 blotters van 800 mics te nemen en dan gewoon te gaan wandelen onder het motto we zien wel waar het schip strandt. Onze laatste maaltijd bestond uit een kopje soep en wat brood en dat was een uur eerder. Ons humeur is goed en de blotter smaakt goor. De typische medicijnsmaak (bitter/metaalachtig) triggerd de mond om lekker veel speeksel aan te maken. Wat zeiden ze ook al weer? Zo lang mogelijk inhouden en zo min mogelijk slikken.

T: 00:30
Inmiddels hebben we beide een flinke slok bitter smakend speeksel in onze monden en zijn er wel klaar mee. We slikken het speeksel door maar houden de blotters nog in de mond.

T: 00:45
De eerste effecten zin waarneembaar. De lichtjes van de stad beginnen steeds meer uit te vloeien en voor het gevoel lijkt het alsof er een tapijtje op de stoep ligt. Een relaxte stonedheid dient zich aan. We wandelen rustig door terwijl we genieten van de oude architectuur van de stad.

T: 01.15
We hebben het gevoel dat de effecten nog steeds toenemen. Welke effecten? Het is een beetje lastig beschrijven. Er zijn geen visuals zoals LSD die geven en kleuren zweem die 2C-B over de werkelijkheid legt ontbreekt. We zijn van binnen sereen en opgewekt tegelijk en dat in een comfortabel dekentje van stonedheid. Lopen gaat goed en het zijn alleen de lichtjes die nu als volwaardige sterren fonkelen. Communiceren en denken is coherent. We besluiten om de nog immer vies smakende blotter uit te spugen.

T: 02:00
We komen in een wat drukker deel van de stad en het verkeer lijkt in onze ogen onevenredig snel te gaan. We besluiten een terras op te zoeken, we hebben trek in koffie. Even later blijken we gewoon in staat om een bestelling te doen en we hebben niet het idee dat we opvallen.

T: 02.30
De koffie is op en we hebben beide het idee dat de effecten voor zover waarneembaar niet meer gaan toenemen. Eigenlijk zijn we wel een beetje teleurgesteld en we besluiten terug naar huis te gaan.

T: 04:00
Eenmaal thuis op de bank besluiten we een Engelse detective serie te bekijken. Het verhaal volgen blijkt geen enkel probleem. Alleen valt het mij op hoe ontzettend slecht de acteurs acteren. Het lijken Peppie en Kokkie wel. In de perceptie van mijn ega is er niets mis met de acteerprestaties. We zijn allebei nog steeds stoned. Dat wel.

T: 06:00
We besluiten naar bed te gaan. Er valt niets te melden want we vallen beide na korte tijd als een blok in slaap.

De andere dag.
Na een goede nachtrust staan we fris op. Er is geen sprake van een kater noch ander na-effect. We voelen ons prima. 25D-Nbome, tja. Misschien was de dosis te laag of misschien hadden we de blotters langer in de mond moeten houden. Het spul had ons een soort frisse stonedheid gegeven en meer ook niet. Niets van de vrolijke chaos die LSD geeft en niets van de liefdevolle pasteltintenwereld die 2C-B aan je schenkt. We hebben nog enkele blotters over. Volgende keer wellicht de dosering wat opschroeven.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Eerste keer 25D-Nbome

Berichtdoor DamnFine69 » di maart 13, 2012 10:25 am

Lol, heb je 75 minuten met die blotter in
je mond gelopen? Ik was ook wel benieuwd
naar dit stofje, maar als ik zo zo lees valt
het een beetje tegen. Toch een informatief
report en ik ben benieuwd naar je volgende
ervaring.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Eerste keer 25D-Nbome

Berichtdoor Einstein » di maart 13, 2012 7:34 pm

Hmm, lijkt inderdaad vooral op een net te lage dosis (wel enige vrij typisch psychedelische effecten overigens). Jammer :P
Misschien is voor de volgende keer anderhalve blotter een betere dosis. Zou uitkijken met al te drastisch over de schreef gaan met dit soort nieuwe stofjes, al heb ik zelf niet echt recht van spreken op dit gebied :oops:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer 25D-Nbome

Berichtdoor FranX » di maart 13, 2012 11:14 pm

Einstein schreef:Hmm, lijkt inderdaad vooral op een net te lage dosis (wel enige vrij typisch psychedelische effecten overigens). Jammer :P
Misschien is voor de volgende keer anderhalve blotter een betere dosis. Zou uitkijken met al te drastisch over de schreef gaan met dit soort nieuwe stofjes, al heb ik zelf niet echt recht van spreken op dit gebied :oops:


Idd mogelijk en zaten we aan de lage kant. Wij hadden ieder overigens 2 blotters van 800 mic's per stuk genomen. We hebben nog 6 blottertjes over dus wellicht de volgende keer 3 van die vieze dingen. We zien wel.. eerst maar nog wat tripreports van anderen afwachten. If any.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Eerste keer 25D-Nbome

Berichtdoor megatrippie » di maart 20, 2012 8:37 am

Ik denk ook niet dat je heel heftige ervaringen van dit stofje (Nbome variant van 2C-C) moet verwachten.
Eerder denk ik dat het een lekker thuis van genieten stofje is.
Lekker muziekje op en dromen.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Eerste keer 25D-Nbome

Berichtdoor Einstein » di maart 20, 2012 6:35 pm

De 25C-variant vond ik nochthans erg de moeite waard, edoch wel bij ontzettend hoge dosering. :#: 800 µg schijnt overigens al wel een redelijke dosis te zijn, dus wel raar dat het dan zo mild uitpakte, maar ja, je weet het nooit bij dit soort stoffen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron