Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 2C-B op Q-Base

Voor al je psychedelische avonturen.

Eerste keer 2C-B op Q-Base

Berichtdoor SjaakT » ma sep 09, 2013 1:26 pm

Ik speelde al een tijdje met het idee om 2C-B te proberen, maar ik wist niet waar ik dat zou moeten doen: Thuis trip ik niet lekker, want ik heb dan altijd een zeer gespannen gevoel (zou niet weten waar dat vandaan komt) en mijn maten doen niet aan thuisgebruik, enkel op feestjes.

Toen dacht ik: 2C-B op Q-Base, een zeer groot (lees: 25.000-30.000 man) hardere stijlen feest met voornamelijk hardstyle en hardcore (en harder). Alles behalve de ideale situatie voor een tripper.
Na veel gelezen, maten gevraagd te hebben naar ervaringen en dingen afgewogen te hebben, heb ik toch besloten het te doen, want ik ben zeer eigenwijs (kreeg alleen maar te horen dat het niet echt chill is op feesten).

Ik heb een aantal keer getript op truffels, 1x op paddo's en 1x op LSD, en wat ervaring met dissociatieven, uppers en downers, dus ik achtte mezelf bestand tegen de extra chaos en impulsen die het feest me zou geven, want ik heb (oerdom) een paar keer een veel te hoge dosering MDMA genomen, net als met pep (100mg en 45 min later nog een keer 100mg (ja dat was een hel)) en ik ben nooit in paniek geraakt.

Enfin, het report:
Een aantal uur van te voren gingen we voorzitten met maten. Ik heb me goed ingelezen over 2C-B dus ik wist ook dat alcohol (met name van te voren) de 2C-B trip (behoorlijk) kan versterken. Ik had van te voren de dosering vastgesteld op 12mg (veel mensen zeiden dat het een te lage dosering is, anderen weer dat het een prima dosering is), dus ik was al wat huiverig dat ik er niet al te veel van ging voelen. Ik dronk uiteindelijk 5 biertjes zo'n 6 uur voordat ik zou gaan trippen. Er ging ook nog een joint rond, maar die heb ik afgeslagen, want dan zou de trip 100% te heftig worden. Na heel veel gegeten te hebben van de barbeque zijn we opweg gegaan naar Q-base.

Nadat we de taxi gepakt hadden, naar binnen gegaan zijn en drinken gehaald hadden, liepen we naar de PRSPCT area (de drum 'n bass, industrial hardcore area). Ik besloot te wachten met het nemen van de 2C-B, want hier zou het geheid mis gaan, omdat de muziek veels te chaotisch is).We liepen na een tijdje naar de Hangar (raw hardstyle area) en we gingen midden in de mensenmassa staan. De lichtshow was nuchter al ge-wel-dig, incl. supergroot beeldscherm met animaties, lasers, grote lampen en alles sloot perfect aan op de muziek. Ik besloot mijn 12mg 2C-B te droppen.

Vanaf dat moment was het afwachten. Ik keek naar de lampen om me heen, naar het scherm, hopend op een mooi effect. Zo'n 30 minuten later voelde ik mijn hoofd wat raar doen, en dat ik niet nuchter meer was, maar alles behalve een trippy effect. T+45 minuten had ik het idee dat sommige lichtflitsen een seconde bleven hangen, net alsof je snel in de zon keek en weer weg keek.
T+60 begon het avontuur langzaam te beginnen: alle lichten werden vele malen intenser en als ik om me heen keek, zag ik dat alle lampen een soort gloed om zich heen hadden, zoals ik ken van paddo's en truffels. Ik begon duidelijk te trippen, dit was ook te voelen aan mijn hoofd.

Voordat ik het wist, werd het beeldscherm ENORM aantrekkelijk: er was een animatie die door een buis heen liep en rondjes draaide. Ik werd er compleet ingezogen en stond met open mond en een big smile te kijken, tot hilariteit van 1 van mijn maten. "Ik word er helemaal ingezogen, dit is absurd" vertelde ik hem. De muziek klonk veel harder dan gewoonlijk, maar alles behalve storend. Het visuele spektakel werd heftiger en heftiger en ik genoot ervan met volle teugen, man wat was het mooi! Ik had ook het gevoel dat ik er lichtelijk energie van kreeg, dus ik sprong mee met de rest en hakte er goed op los.

Tijdens het hakken en de intense kleuren en lichtflitsen, had ik het gevoel dat de zeer grote Hangar ineens een kleine kamer was en daarna werd ie meteen weer groot. Als ik me op mensen focuste, leek alles om me heen stil te staan en de persoon in kwestie zag er heel gedetailleerd uit. Wederom prachtig dacht ik. Toen op gingen de lichten uit, want de muziek bouwde zich op naar een climax. De mensen massa voor me veranderde in een muur en de lichten werden intenser. Toen de climax losbarstte, sprong de muur uit elkaar en iedereen inclusief ikzelf sprongen er weer op los.

Ik was van te voren redelijk bang voor een heftige bodyload, want paddo's vind ik helemaal niet fijn (slapend been, warm/koud, rillingen) en truffels vallen me ook zwaar. Dit bleek gelukkig mee te vallen en ik voelde me wel fijn, een soort licht MDMA gevoel. Toen moest ik poepen. Ik wilde niet alleen gaan, want het terrein is enorm groot en ik was bang te verdwalen, dus vroeg ik een maatje mee. Hij wachtte buiten en ik ging in de rij staan voor de dixies. Ik sprak nog met een gast en vertelde hem over de 2C-B, maar hij wist er niks vanaf. Toen ging de dixie voor me open en ik was aan de beurt. Ik heb er voor mijn gevoel een eeuwigheid gezeten en ben daarna weer naar buiten gegaan, naar mijn maat. Ik trip nu ondertussen behoorlijk. We liepen weer terug naar de Hangar, waar de rest stond. Ik en een maat gingen naar de hardcore area toe. Toen we naar binnen liepen, kon ik de muziek meteen waarderen (ik luister al 8 jaar naar hardcore, dus de muziek is voor mij niet speciaal). Er hingen 20 grote schermen die aan en uit flikkerden met een gezicht erop, dat naar links bewoog. Ik stond weer met open mond te kijken, want man, wat een visueel geweld speelt zich overal op het festival af. Daarna ging ik gezellig los met de rest.

Na daar wat gelopen te hebben, liepen we naar de mainstage. De mainstage was de enige stage in de open lucht en er zat een soort bos tussen om er te komen, met mensne die op de grond zaten, lagen etc. Ik weet niet of jullie ooit trippend over heuvels, door bosjes en langs mensen hebben gelopen, maar het was erg zwaar. Je ziet niks, je loopt half scheef en alles is erg verwarrend, maar ik vond het wel grappig. Na letterlijk een paar minuten daar gestaan te hebben, liepen we terug naar de grote groep. Het lopen over het terrein, met duizenden mensen die je tegemoet komen was ook een waar spektakel. Al die mensen, indrukken en de grootste moeite om niet tegen ze aan te lopen.

We liepen naar de food stand toe, want man, wat had ik een vreetaanval ineens. Ik bestelde een zak patat met een maat en we liepen gezamenlijk naar de PRSPCT area (1 van de meest harde en chaotische areas van het feest). We stonden midden in de zaal en ik at rustig mijn patat, totaal niet overdonderd door al het muzikale geweld, wat ik dus wel verwacht had.

Toen na 10 minuten, alsof er met vingers geknipt werden, was ik spontaan STRONTnuchter. Ik deed een aantal checks om te kijken of ik echt nuchter was: lopen, praten, denken en alles was weer helemaal helder. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Het duurde 1 tot 1,5 uur voordat de 2C-B volledig werkte en hij was in luttele seconden totaal afgelopen? Ik vond het maar een vaag verhaal.

Het was pas half 2 en het feest duurde tot 7 uur, dus ik besloot om er 3/4 MDMA pil in te gooien (zal 140-150mg geweest zijn, ik weeg 80 kilo). Ik heb in het verleden 5x MDMA gebruikt en het 4x misbruikt, dus ik ben het "gevoel" van MDMA al sinds de eerste keer kwijt geraakt. Ik besloot dan ook dat dit mijn enige dosering MDMA was, omdat ik het niet langer wilde misbruiken, en mocht ik het vandaag weer misbruiken, nooit meer MDMA te doen, want mijn hersenen zijn me meer waard dan een aantal feestjes vaag zijn.

Na 30 minuten begon mijn pil te werken: m'n ogen werden enorm groot, tintelingen kwamen opzetten en ik voelde me heerlijk. Ik en een maat liepen naar de mainstage, en ik kwam 4 andere mensen tegen. Toen kreeg ik een ultiem gelukkig gevoel en ik heb meerdere keren gezegd tegen mijn maat hoe gelukkig ik wel niet was ne dat ik me geweldig voelde. Het MDMA gevoel was op wonderbaarlijke wijze weer terug. Ik kon het niet geloven, misschien kwam het door de 2C-B van te voren, of misschien is 3/4 de ideale dosering voor mij( heb in het verleden alleen maar halfjes en kwartjes gepakt steeds). Hier heb ik een geweldig restant van het feest op gehad.

Mijn conclusie van het feest is uiteindelijk dat het een hele mooie en vooral zeer visuele ervaring was, maar 2C-B zou ik alles behalve een partydrug willen noemen. Je moet sterk in je schoenen staan om op sommige momenten niet weg te dwalen of te overdonderd te worden door al het visuele geweld, in combinatie met de zeer harde muziek en mensenmassa's.

Sta je wel sterk in je schoenen en wil je een lichtshow meemaken zoals nooit tevoren? Neem een lichte dosering van 10-12mg en probeer het uit: je zult nooit een heftigere visuele show krijgen als nu.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Eerste keer 2C-B op Q-Base

Berichtdoor Basshoven » ma sep 09, 2013 8:30 pm

Leuk geschreven report, mooi uitgebreid ook. Maakt me alleen maar nieuwsgieriger om zelf het middeltje eens in te nemen.

Het zal vandaag of morgen wel arriveren, dus ik kijk ernaar uit :kleuter:

Ook leuk dat je MD'tje nog zo lekker was gevallen, klinkt als een goeie avond :smokin:
Basshoven
Offline
 

Re: Eerste keer 2C-B op Q-Base

Berichtdoor Radical » ma sep 09, 2013 8:44 pm

Leuk report. Zo te zien heb jij genoten van dit prachtfeest net als mij :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Eerste keer 2C-B op Q-Base

Berichtdoor SjaakT » ma sep 09, 2013 8:49 pm

Basshoven schreef:Leuk geschreven report, mooi uitgebreid ook. Maakt me alleen maar nieuwsgieriger om zelf het middeltje eens in te nemen.

Het zal vandaag of morgen wel arriveren, dus ik kijk ernaar uit :kleuter:

Ook leuk dat je MD'tje nog zo lekker was gevallen, klinkt als een goeie avond :smokin:


Was een heel goed avondje! Het is een erg fijn goedje! Voortaan alleen wel in een rustige omgeving met een hogere dosering, al was het visuele geweld op 12mg al aardig!

MDMArvin schreef:Leuk report. Zo te zien heb jij genoten van dit prachtfeest net als mij :)

Heb me prima vermaakt, alleen heeft het 2,5 uur wachten in de stromende regen de herrinering ietwat verpest, maar het feest zelf was fijn! :mrgreen:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner