Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Voor al je psychedelische avonturen.

Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor Partypipo » zo aug 18, 2013 2:33 pm

Al lekker uren lang staan dansen, kletsen, 's middags gegeten, etc.
17.45 Ik drink een smoothie. Ik begin bijna honger te krijgen, maar nog niet echt. En weet niet zeker of de zegel goed opgenomen wordt onder mn tong, dus wil niet echt iets zwaars eten...
18.00, zegel onder mn tong.
18.15. Kut, eerst schijten. Voel me verder nog niet anders.
18.30. Miss E zegt dat de meeting begint maar weet niet waar dat podium precies is. Ik voel me al redelijk raar, dus weet ook niet precies hoe we dat nou moeten vinden. We besluiten bij de rest van de groep te blijven.
18.55, de groep splitst: hardcore en pussy lounge. Ik had eigenlijk heel graag naar de Wild Motherfuckers gegaan om 19.00 toen ik nog niet onder invloed was. Nu wilde ik liever bij mn vrienden blijven.
19.xx: Miss E en nog een paar meiden moeten plassen, de rest van de groep loopt naar de plek waar ze gaan staan. Ik loop mee. Ik zie waar we staan, ik ga de plassers ophalen. Ik kom alleen Miss E tegen. Nou ja, dan gaan we bij de rest staan. Ik kon de plek niet meer herkennen.
Fuck it, we gaan rondjes lopen.
Voor mijn gevoel lag ik rond 19.00 al ergens in het spacebos omhoog te staren.
Maar rond 19.00 waren we volgens mij nog niet eens bij de pussy lounge stage aangekomen.
Ik heb daar óók nog een keer gescheten, maar of we toen de rest al kwijt waren of niet weet ik niet meer.

Lekker gezeten in het spacebos, rondgelopen in het spacebos.
Met ogen dicht hele mooie visuals.

Met ogen open vrijwel niks aan visuals: ik zag gewoon niet echt verder dan een halve meter, de rest was één grote blur tussen de bewegende mensen.

Audio was wel heel erg verstoord: de muziek was geen muziek meer, maar een gesproken taal die ik niet verstond. Heeeeeeel vreemd!

Ik kon ook makkelijk wegspacen, niet meer weten waar ik was of wat ik was. Ik keek naar de grond en ik zag heel gedetailleerd alle takjes enzo liggen en voor mijn gevoel zweefde ik boven een gigantisch landschap... En dan ineens wist ik niet meer wat ik dacht en begon er ook een onverstaanbare taal in mn hoofd te vormen. Vaaaaag!

22.00-ish. Terug op aarde, ik loop op decibel, ik hoor muziek, maar ben niet in staat erop te dansen. Beetje ergens zitten chillen. Het voelt ook echt alsof ik weer ineens tijdens het lopen richting de wc's een soort van knop voelde schakelen: van niks snappen naar een ander level van bewustzijn weer terug.

22.55. Bijna afgelopen, voor de drukte uit kluisje leeggemaakt en richting de bussen gelopen.
Onze bus moest overdag ook nog mensen ophalen en wegbrengen voor iets anders, dus hij stond niet gewoon op de parkeerplaats en dat wij dan wisten waar hij ongeveer zou moeten zijn ofzo.
Kijken gaat nog steeds moeilijk: verder dan een meter snap ik er vrij weinig van. Langs alle bussen op het terrein gelopen volgens mij.

23.40 Eindelijk de bus gevonden!
Huh, wij zijn de eersten? De rest van de groep was nog niet bij de bus.

In de bus beetje uitgespaced.
Aangekomen bij het station eerst een pizza gehaald in de stad. Had honger!

-----------------------------------------------
Is AL-LAD festival matreaal?
-----------------------------------------------

Ik had AL-LAD nog nooit eerder gedaan. Ook nog nooit LSD of andere LSD achtigen.
Wel vaker 2cb gedaan en al heel vaak truffels.

Op truffels ook al wel eens de stad in gelopen om pizza te eten en dat was toen wel een beetje spannend: mensen verwachten geen psychonauten in de stad. Je weet niet of iemand raar gaat doen tegen je ofzo.

AL-LAD op een festival waar heel veel spacende mensen lopen is daarom niet eng. Het is voor mij een veilige omgeving. Daarom durfde ik dat best voor het eerst daar te doen. Omdat ik niet goed meer kon kijken zat ik wel liever op rustigere plekken in het spacebos.

Dus ja, zo bekeken vind ik het wel festival matreaal: een festival is voor mij een relatief veilige omgeving. Er zijn rustigere plekken te vinden met gekleurde lichtjes. Ideaal!
Mooie buitenaardse dingen tegenkomen. Wegspacen.

Niet meer snappen dat je eens mens bent. Dat soort zaken zou je óók thuis op de bank hebben. Maar dan zonder buitenaardsen tegen te komen. En rond lopen was echt te gek op het festival, op wat rustigere stukken. Thuis zou je dan de straat op moeten en tussen mensen moeten lopen die geen psychonauten verwachten. Dat zou mij enger lijken...

Als je wilt dansen op het festival is het géén festival matreaal: je bent uren lang niet eens bewust dat er muziek is. Wanneer je dit weer wel bent is dansen nog te moeilijk.

Als je wilt genieten van de mooie laser show op het festival, dan is het géén festival matreaal: je kunt de omgeving vrijwel niet meer interpreteren, laat staan die snelle lasers.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor daywalker » zo aug 18, 2013 5:16 pm

Leuk report, interessant stofje, een LSD-analoog, via een vendor gekocht als k vragen mag?

Ja in de stad kan mss storend voor je zijn, maar je kan het behalve op een feest in het spacebos toch ook op een andere veilige/vertrouwde omgeving gebruiken, met minder mensen/drukte, bv. met wat vrienden of vriendinnen bij iemand thuis ofzo? :)

:hulde:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor Miss E » zo aug 18, 2013 8:22 pm

Je was behoorlijk hard aan het spacen ja!
Rond 19.00 uur waren we bij de pussylounge aangekomen, denk dat het al tegen half 8 was dat we in het bos waren.

Heel de groep kwijt ja, haha, daar liepen we dan als 2 verloren spacers over het decibelterrein heen. :lol:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor Partypipo » zo aug 18, 2013 10:05 pm

daywalker schreef:Leuk report, interessant stofje, een LSD-analoog, via een vendor gekocht als k vragen mag?

Ja in de stad kan mss storend voor je zijn, maar je kan het behalve op een feest in het spacebos toch ook op een andere veilige/vertrouwde omgeving gebruiken, met minder mensen/drukte, bv. met wat vrienden of vriendinnen bij iemand thuis ofzo? :)

:hulde:

Het rondlopen was juist écht chill. Ik ken weinig mensen die een grote tuin hebben om in te verdwalen zeg maar :p Tuurlijk kan het thuis. Maar na 2 rondjes in de woonkamer ben je het wel zat denk ik.
Via een online vendor gekocht. 150 microgram zeteltjes.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor frozentoast » zo aug 18, 2013 11:27 pm

ILoveMDMA schreef:Via een online vendor gekocht. 150 microgram zeteltjes.

fokking kleine stoelen zijn dat
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor Partypipo » ma aug 19, 2013 12:29 am

FrozenToast schreef:
ILoveMDMA schreef:Via een online vendor gekocht. 150 microgram zeteltjes.

fokking kleine stoelen zijn dat

Jep, leg je zo onder je tong! :mrgreen:
ZeGeltjes.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor AgeOfLove » di aug 20, 2013 9:48 pm

Spijtig dat je de vergelijking niet kan maken met LSD. Zal het wel eens bestellen denk ik. Nog mensen met ervaringen?
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor Trippie » di aug 20, 2013 10:37 pm

Grappig dat jij ook je maten kwijtspeelde, dat heb ik dus ook altijd als ik iets teveel LSD heb gepakt. Dan denk ik altijd aan die kerel van "Ik loop rondjes" en volg ik zijn voorbeeld. Binnen een uurtje heb ik ze dan meestal wel terug gevonden en me onderweg meestal ook wel vermaakt.

Jammer dat je niet van de muziek/lichtshow hebt kunnen genieten, dat is toch echt wel het leuke van LSD op een festival. Genieten van alle kleuren om je heen die zich naar de aard van de muziek aanpassen, of lazershows die een hele nieuwe dimentie krijgen. Strobots zijn ook geweldig, dan zie je je CEVs met je ogen open :grin: . Of helemaal vanvoor losgaan (tussen de MDMA-pakkers, liefst :-P) terwijl je de beats door je lichaam voelt razen en er echt volledig vergeten wie of wat je bent. Dat zijn toch wel de redenen om LSD te gebruiken op een festival.
Ik vraag me af of het gewoon aan de situatie lag of dat AL-LAD en LSD daarin toch echt verschillen. Geen ervaring met AL-LAD trouwens.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor Radagast » di aug 20, 2013 11:03 pm

Leuk report, ik plaats AL-LAD ook maar op mijn to-do lijstje. Vind op zich psychedelica en dergelijke wel goede festivaldrugs als je niet van plan bent veel te dansen (zoals ikzelf meestal :p ). DOB is tot hiertoe mn favoriet daarvoor.
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Eerste keer AL-LAD, op Decibel

Berichtdoor Ahote » zo sep 01, 2013 1:53 pm

wow, klinkt helemaal anders als mijn ervaring ermee, alsof het een totaal andere stof is
leuk reportje maar had graag meer gelezen over je trip ;)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner