Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

eerste keer Psychedelica (1p-lsd)

Voor al je psychedelische avonturen.

eerste keer Psychedelica (1p-lsd)

Berichtdoor Sjek Sparrow » zo nov 29, 2020 1:14 am

Hoi allemaal!

ik ben van plan om binnenkort voor het eerst lsd te nemen.

ik heb nauwelijks ervaring met drugs (alleen wiet en alcohol) is het dan wel slim om meteen lsd te nemen (1p-LSD). ik ben nog minderjarig, maar mert wiet en alcohol heb ik wel al veel ervaring en na heel veel research ben ik nu ook van plan om op een kajuitboot met 2 van mijn vrienden lsd te nemen (waarvan een van hun het ook gaat proberen). Is het wel slim om dit op het water te doen helemaal voor de eerste keer, de boot zal wel aangemeerd zijn aan een eiland.

heeft iemand nog tips of kritiek dan hoor ik dat graag.
Sjek Sparrow
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo nov 29, 2020 1:03 am

Re: eerste keer Psychedelica (1p-lsd)

Berichtdoor Jmths » ma nov 30, 2020 11:06 am

Er heeft iemand anders dan ik in het Psychedelica Tripreports gepost, wow.

Sjek Sparrow schreef:Is het dan wel slim om meteen lsd te nemen (1p-LSD).

Ik denk dat het heel slim is voor minderjarigen om potente psychedelica te consumeren mits je niet al te hoog doseert bij een eerste keer mits je voorzichtig bent met doseren / niet te hoog doseert.

Welke dosering ben je van plan te nemen? Een 100µg/mcg 1P-LSD zegel?

Je noemde het zelf al een beetje maar deelnemen aan verkeer onder invloed van psychoactieven is dus strafbaar.

“Should Teenagers Trip?” We Ask The Executive Director With 30 Years of Addiction Services | MAPS CA
https://www.youtube.com/watch?v=WGK7jEFniF0

In het filmpje hierboven wordt de ethiek rond het innemen van psychedelica door tieners vrij indept (in de diepte) / uitgebreid besproken door een professional met veel kennis van het onderwerp. Misschien dat je er iets aan hebt, als je een samenvatting hiervan in het Nederlands wilt moet je het maar vragen. Ik moet er wel aan toevoegen dat de twee personen in dit filmpje wellicht niet de meest kritische personen zijn wanneer het het onderwerp van psychedelica betreft.

Ik denk dat het er een beetje op neer komt of je voor je leeftijd volwassen van geest bent en of je een beetje concreet begrijpt waar je aan begint. In andere woorden, of je een beetje in staat bent rationeel voor jezelf na te denken en in staat bent op constructieve wijze te reflecteren op je gedachteproces.

Er zullen ook mensen zijn die zeggen dat minderjarigen bij voorbaat niet toerekeningsvatbaar genoeg zijn om die overweging te maken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner