Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer trippen 2cb [2 nijntjes] c.a. 30MG

Voor al je psychedelische avonturen.

Eerste keer trippen 2cb [2 nijntjes] c.a. 30MG

Berichtdoor turbo_piet12 » zo sep 14, 2014 1:20 pm

Goeienmorgen,

Mijn naam is piet, ben recentelijk 17 geworden, ervaren op het gebied van wiet, alcohol, hasj, XTC. En heb 1x gepept.
Gisteren heb ik met mijn maten voor de eerste keer 2cb genomen we waren het van plan om vandaag in het bos te doen, achteraf ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.

21:15 +- 2 nijntjes genomen van c.a. 15MG

Zonder voorbedachte raad heb ik gisteren met wat vrienden 2cb gebruikt. Begin van het 2cb effect is dat je heel erg zelfverzekerd voel, gestimuleerd, druk en je begint een beetje dommer te worden. Dit duurde voor mij tot een uur of half 1.

Na het roken van 2 joints begon ik hard trippen, we zaten op de fiets c.a. 5km gefietst. Als je op de fiets zit heb je het gevoel alsof alles heel snel gaat om je heen en jij in een tijdloze wereld zit, op de fiets heb je niet het gevoel dat je aan het fietsen ben maar door werelden heen reis. Tijdens het fietsen kwamen er meerdere gedachtes in mijn hoofd alles bewoog en ik snapte er helemaal niks meer van. Na zo'n interactie waar je veel informatie tot je genomen heb van omgeving naar omgeving heb je ff de tijd nodig om bij te komen.

Je moet blijven denken dat het nep is en je moet bij jezelf blijven, denk vooral niet aan momenten waarbij jij enige ernst ervaar, dit heb ik gedaan en kan hevige paniekaanvallen opleveren waarbij je gaat trillen, kaaklappen, zweten als een gek, hardkloppingen die tot in je hoofd door bonken. Dit had ik vooral toen ik in mijn bed lag rond een uur of half 4, door het zweten dacht ik dat ik wat drinken nodig had en anders misschien de volgende ochtend niet zou halen. Dus ben ik naar beneden gegaan, me oplader gepakt, Cola gepakt een paar slokken genomen. Door de Cola ontplofte me hoofd als het ware de cafeïne maakte me heeel druk, en paniekerig. Tijdens de trip leef je in allemaal verschillende werelden tegelijk en kan je keuzes maken van met welke trip je meega. alles wat je je voorstelt gebeurt en dingen komen over je heen je kan dan de keuze maken om met die trip mee te gaan of bij jezelf te blijven waarbij je een rustig, relax gevoel ervaar. Dit duurt even voordat je het onder controle heb, je moet overal flink de tijd voor nemen en je vooral richten op de realiteit. Die er op dat moment amper is, bijvoorbeeld als je ga slapen moet je je bedenken dat je bezig was met slapen. Het in slaap komen heb me ongeveer 2 uur gekost. Je moet eerst helemaal uittrippen tot je weer wat nuchterder word en gaan slapen als jij denk dat je het gevoel heb dat je in slaap kan komen. Soms kun je tijdens de paniekaanvallen, angstaanvallen trillend, flikkerend, beeld krijgen waarbij alles shaked.

Het is heel raaar en een onbeschrijfelijk gevoel wat je heb, huizen bewegen stoeptegels leven en je stapt van de realiteit van de mens naar het kwetsbare molecuul, waarbij de normaalste dingen opeens heel spiritueel worden. Het is een heel afwisselend gevoel waarbij je schommel tussen heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel dingen. Als je met je realistische hoofd eraan denk schiet je soms in de lach om de dingen die je denk en heb je een binnenpretje. Dit zijn de leuke momenten waarbij alles fucking fijn is.

Mijn eerste tripervaring en mijn laatste. Buiten dat dit allemaal niet echt is denk je toch dat het echt is. Het was een wisseling tussen het allerleuksteeeeeeeeeeee en het allerkutsteeeeeeeeee waar je de heletijd tussen schommelde wat ik al eerder benoemd heb. Je word je dingen bewust die je je normaal niet bewust word wat voor verschillende effecten kan zorgen. Je moet je er vooral in mee laten gaan alleen ik was meer bang dan dat ik het leuk vond. Je hebt soms het gevoel dat je gek word een heel angstaanjagend gevoel. maar dan realiseer je je weer dat het door de 2cb komt en moet je er alleen maar om lachen.
turbo_piet12
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo sep 14, 2014 12:36 pm

Re: Eerste keer trippen 2cb [2 nijntjes] c.a. 30MG

Berichtdoor robin_lsd_freak » zo sep 14, 2014 5:46 pm

ik ben in lsd trip blijven hangen wanneer kom ik er uit
robin_lsd_freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: zo sep 14, 2014 5:27 pm

Re: Eerste keer trippen 2cb [2 nijntjes] c.a. 30MG

Berichtdoor Hassan » zo sep 14, 2014 6:21 pm

Niet denk ik
Hassan
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron