Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer trippen op 10 gram Golden Teachers

Voor al je psychedelische avonturen.

Eerste keer trippen op 10 gram Golden Teachers

Berichtdoor Ravenlord01 » wo feb 23, 2011 2:56 am

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag zijn wij na heel wat research van mij, de eerste keer gaan trippen. We besloten naar Maastricht te rijden, want we lazen hier goede ervaringen over Sirius. Hier aangekomen kregen we nog wat goed extra advies van een aardige meid achter de balie. Ze hadden 8 truffels en raadde ons de Space Shuttles, Dolphins Delight of Golden Teachers aan. We besloten maar meteen goed te gaan, dus voor de golden teachers. 10 gram per persoon. En we gingen met 5 man trippen.

Rond half 11 gingen we met zijn allen de truffels eten, we namen de truffels met chocolade. En dat was goed te doen, niemand vond het ECHT heel vies. We zaten met 8 man op de eigen kamer van een vriend, 5 trippende personen en 3 die de boel in de gaten hielden. Jammer genoeg moest 1 van ons al na 10 minuten overgeven, hij was erg teleurgesteld, maar er was niks meer aan te doen. Ikzelf voelde langzaam mijn triceps tintelen en het werd na verloop van tijd echt een raar, bijna irritant gevoel. De lichten werden feller en de rest had precies hetzelfde.

Vriend R, die de truffels niet binnen had gehouden, dacht ook dingen te merken. Ik vertelde hem dat hij het maar gewoon moest laten gebeuren, hij had er goed op gekauwd en misschien zou hij er toch wat van merken. Ik zat heerlijk in een fatboy kussen, en kreeg opeens een heel euforisch gevoel, en voelde langzaam een gevoel opkomen in mijn borst. Dat gevoel steeg helemaal en uiteindelijk werd het 1 grote lachbui om vanalles. Ik hoorde het nummer: Daggmask - Dreamnation. Ik voelde de beat opkomen en het leek net een treintje van een achtbaan, ik zat op de fatboy alsof ik in het treintje zat en ging helemaal mee op de flow. Al mijn vrienden lagen dubbel van het lachen omdat het zo'n grappig gezicht was!
Vriend G zat opeens met een kussen voor zijn gezicht en had zijn capuchon opgezet. Hij keek erg angstig en mompelde steeds: "Het klopt niet!"

De tripsitters probeerden hem wat te kalmeren. Maar het feit dat ik gigantisch om hem moest lachen, was niet erg bevorderend. Iedere keer als dat kussen voor zijn kop verdween en ik zijn ogen zag, schoot ik in de meest harde lachbui die ik ooit had gehad. Ik zat meteen op het toppunt van mijn lach, en mijn gezicht was zeiknat van de tranen die over mijn wangen liepen. Vriend G ging de wc op en ging in een hoekje zitten met een wc-rol voor zijn hoofd. En hij wilde naar buiten, hij gilde: "Hoeveel erger moet het nog worden!" En ook dit vond ik gigantisch grappig. De tripsitter is met hem naar buiten gegaan, maar zo gauw hij buiten was werd hij gek van het geluid. En wilde weer naar binnen. Het is een vrij grote studentenflat en hij had het gevoel alsof de flat de macht over hem had. Hij mocht niet naar buiten van de flat, maar binnen was hij heel angstig. Gelukkig bedaarde hij na enige tijd (tijden weet ik echt niet meer, daar had ik totaal geen besef van). En kreeg hij toch nog een goede trip.

En nu verder over mijn eigen ervaring.. Ik hoorde opeens dat het zusje van een vriend zou komen, zij had de week ervoor getript en wilde ook kijken hoe het was. Maar dit zusje was iemand die mij altijd heeft aangetrokken. En waar ik zelfs een aantal keer mee heb afgesproken. Nadat ik dit hoorde werd ik toch wel een beetje bang.. Kon ik wel een goede indruk maken? Zij had het al gedaan. Maar misschien vond ze me wel heel raar! Ik voelde me er echt ongemakkelijk bij en wilde haar ontwijken. Ik wilde naar buiten met vriend R (die lichte effecten had van de truffels), hij wilde wel mee. We gingen naar onder en de 5 verdiepingen leken wel eindeloos. Zo gauw ik buiten was, leek het alsof ik een andere wereld in stapte. We liepen een bergje omhoog, waar een hele reek rode stoplichten tevoorschijn kwamen! Wauw! Dit was net een sprookje. Toen we enige tijd buiten stonden en er toch wel veel mensen langkwamen en ik me ook daar niet echt makkelijk onder voelde (ook hier wilde ik geen slechte indruk op maken). Moest ik naar het toilet, ik ging terug naar boven de kamer op. En opeens stond ze daar.. Het zusje! Ik ren meteen de wc op en stond daar voor de spiegel, nu moet ik langs haar, maar hoe? Ik vermande mezelf en maakte de deur open, om meteen naar mijn vriend R bij de lift te gaan. Maar ze zette een stap opzij en was gedwongen haar een knuffel te geven, dit deed ik maar. En meteen erna zei ik: Ik ga de rest halen en rende weg. Ze zei: Wacht ik loop mee, maar ik rende gewoon voor haar weg de trappen af. Ik geloof dat ik hierna zeker een uur me begeven heb in het trappenhuis om me voor haar te verstoppen. Maar hier had ik wel lol met vriend R, de lift was 1 grote tijdmachine en geweldig om mee te "reizen".

Na enige tijd toch maar de kamer op, toen ik me iets beter erbij voelde. Ik ben daar op bed gaan liggen en toen brak de nadenk-fase aan. Ik dacht na waarom zij zo'n grote impact had, en de mensen buiten, ook was ik bang voor camera's. Ik kwam tot de conclusie dat ik misschien wat te graag een goede indruk maak op mensen, en dit misschien maar wat losser moet laten.

Op dat moment lagen we met zijn allen lekker na te denken en verdwalen in een web van gedachten. En langzaam waren we aan het landen, terug richting aarde. 1 vriend was in de auto gestapt omdat hij dacht dat hij nuchter was, en wilde naar huis. Maar toen hij thuis was belde hij dat hij nog heeft getript in de auto, en dat het leek alsof hij naar de andere kant van Nederland was gereden, zo lang leken de wegen.

Ik ben samen met vriend R naar huis gelopen en daar hebben we nog nagepraat over alles. Hij vond het erg jammer dat hij niet de volledige trip heeft meegemaakt maar hij had zich ook prima vermaakt. Toen ik mijn ogen sloot in bed, zag ik toch nog wat visuals. Ik dacht bij mezelf, het duurt nog wel even voor ik slaap. Ongeveer een half uur later sliep ik.


Dit was in grote lijnen mijn eerste tripverhaal. Toch wel moeilijker dan verwacht, er is zoveel gebeurt en niet alles kan ik meer beschrijven.
De tripsitters vonden het zo interessant dat ze dit weekend ook willen, we zijn vandaag weer naar Sirius gereden en hebben een leuk gesprek gehad met de verkoper. We hadden onze spacemiles kaart al vol en mochten iets uitzoeken voor 25 euro. We zochten nog een extra bakje truffels uit. Ikzelf wil ook gewoon weer gaan trippen dit weekend, en heb gekozen voor de White Diamond 15g. Het is misschien wat snel na elkaar, maar de anderen wilden dit ook echt niet missen. Toen we weg wilden gaan, kregen we nog 2 bakjes 15 gram Purple Rain gratis! Voor de twijfelaars onder jullie groep zei de verkoper ;) En hij wilde graag vaste klanten behouden natuurlijk, we hadden in 1 week tijd meer dan 200 euro aan truffels gekocht. Omdat we een vrij grote vriendengroep hebben.

Hopelijk is dit hele verslag een beetje leesbaar! Laat even wat weten wat jullie ervan vinden. En tips zijn altijd welkom! Eventueel tips om het te eten voor een minder goede maag van vriend R?

Groeten allemaal!

*Edit: Andere vrienden kozen voor: Dolphins Delight, Golden Teachers, Purple Rain.
We twijfelden om voor 1 vriend Mothers Finest mee te nemen, deze waren alleen in 10 gram verkrijgbaar, maar de verkoper raadde het ons af in dit geval, deze trip zou bijna 2x zo lang duren, en had alle scores van energie, visuals, body etc. helemaal vol. En het zou leuker zijn om gewoon weer met zijn allen te landen, we gaan er immers ook met zijn allen tegelijk in :)
Ravenlord01
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:27 am

Re: Eerste keer trippen op 10 gram Golden Teachers

Berichtdoor Tomaat » wo feb 23, 2011 5:02 pm

Ziet er fijn uit! Toffe shop ook :kleuter:
Doet mij weer tripzin krijgen!
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Eerste keer trippen op 10 gram Golden Teachers

Berichtdoor Shroom » vr feb 25, 2011 12:21 am

leuk om te lezen, ik vraag me nog wel af hoe het met dat zusje is afgelopen ;) heb je haar na de tijdmachine-lift :P nog gezien? en hoe was dat enzo? nog een beetje een niet-al-te-slechte-indruk kunnen maken?? ;) succes ermee :wave:
Avatar gebruiker
Shroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:53 pm

Re: Eerste keer trippen op 10 gram Golden Teachers

Berichtdoor Junkiexxl » za feb 26, 2011 6:07 pm

Klinkt heerlijk !
I wanna fly over the rainbow soo high
Junkiexxl
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:11 pm
Woonplaats: Friesland

Re: Eerste keer trippen op 10 gram Golden Teachers

Berichtdoor Tripkonijn » za feb 26, 2011 6:17 pm

idd supperlekker :D
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner