Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Aurora

Voor al je psychedelische avonturen.

Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Aurora

Berichtdoor Akahime » do mei 02, 2013 11:40 am

Wie: Ik, B (wij deden het voor het eerst) S,R (hebben ervaring) J, de nuchtere spectator
Wat: Dragon truffels- 10 gram pp
Setting: Huiskamer - er zijn sfeer kaarsen neergezet en er stond een lamp die alle kleuren van de regenboog afging. De kamer was netjes. Omgeving was prettig. Ik had een boekje bij mij waar in van alles op schreef. Aan het einde kwam ik tot de conclusie dat alles in het boek ‘de reis naar aurora’ moest heten, dus bij deze het eerste hoofdstuk xD.

De reis naar Aurora

Inname
Om ongeveer 8 uur namen wij allen (op nuchtere spectator J. na) 10 gram, waarvan S en ik dat op een nuchtere maag deden. Het smaakte eerst heel nootig maar had een zure nasmaak. In het begin vonden we de smaak te doen, maar aan het einde werd het heel zuur en de laatste hap kwam er maar moeilijk door.

Na een tijd in spanning te hebben gezeten, kregen S en ik last van de ‘not sure if’momenten. Momenten waarin je twijfelt op dit nou normaal is of niet. Dit zijn dan hele kleine dingetjes zoals kleine kleuren die opvallen of het onscherp zien van dingen die heel dichtbij zijn.Ook lijken dingen in een soort slow-motion te gaan. Heel matrix achtig. Ik merkte ook dat ik niet uit mijn woorden kwam. Telkens als ik iets wilde uitleggen struikelde ik over mijn woorden. Heel irritant.

‘I’m sure this is not normal’
Dit werd bij S en mij tussen half 9 en 9 uur erger. De jongens B en R schijnen nog niet zoveel last te hebben. Ik zat op een gegeven moment in een hoekje en het plafond begon te golven.Het veranderende van diepte en afstand. We zetten een nummer op en dat nummer klonk van hard naar zacht. Soms galmde het of leek het alsof de zanger in de badkamer stond te zingen. Dat was heel vreemd. Als je liep had je ook af en toe het gevoel alsof iets even aan je trekt.

Euphoria
Om ongeveer 9 uur begon het bij mij echt. Ik zat bij de mooie gekleurde lamp en ik zat in mijn boekje te schrijven over de scumbag dingen die je in je ooghoek ziet maar verdwijnen als je er naar kijkt. Op dat moment leek het alsof de inkt van mijn blaadje afkwam en begon te krullen en bewegen in het regenboog licht van de lamp. Ik was geintrigeerd hoe mooi ik dit vond en begon wat te krabbelen. Ik heb tegen mijn vrienden verteld dat ‘mijn handschrift zo lelijk is maar het danste zo mooi’, en wilde het met volle enthousiasme laten zien aan iedereen. Langzamerhand werd ik steeds euforischer en heb wel 30 keer gevraagd ‘hoe lang hebben we nog ‘en ‘het is toch nog niet voorbij je he ?' Ik begon veel zinnetjes in mijn boekje te schrijven tijdens het euforische moment waaruit het volgende uitgekomen is:
‘Ik ga mooie letters schrijven die dansen
‘Die lijntjes dansen als je ze ziet en ze zijn leuk en mooi.’
‘Dit wil ik vaker doen’(staat er 2x in)
‘Waarom heb ik dit niet eerder gedaan'
‘Ik wil niet dat het voorbij gaat , alles is zo fucking mooi, dit boekje samen met die lamp’
‘Waarom kan ik niet schrijven?’
‘Het is zo mooi dat truffels legaal zijn’
‘Dit mag niet voorbij gaan’ (staat er 2 x in)
‘ J snapt het niet’
‘Dit is beter dan gedacht’
‘Wat het buitenland wel niet mist’

De Aurora
Nadat ik alles in mijn euforie ging beschrijven,keek ik daarna naar het plafond waar de regenbooglamp in een cirkel scheen. Ik kon mijn ogen er niet van afhouden. De cirkel met kleuren veranderde van diepte en vorm en de kleuren waren zo intens. Samen met S Besloten we die mooie samenhang van kleuren de aurora te noemen, vernoemd naar het noorderlicht. De stip noemde we de zon. Ik heb hier denk ik een uur naar lopen turen zo mooi en geweldig vond ik het. Vooral omdat de rest van de kamer zo schemerig was. R kwam af en toe binnen en deed het grote licht aan en dit vond ik niet leuk, dus ik schreef in mijn boekje dat ik R niet meer moest uitnodigen. Ik zat met een big smile op mijn gezicht er naar te turen. Toen kreeg ik een missie. Aurora vorm geven. Ik pakte mijn boekje en begon met overtuiging te schrijven. Hieruit heb ik de volgende zinnetjes verzameld:
‘De reis naar Aurora, R(gericht naar mijzelf) maak het verhaal af en geef het vorm.’
‘Ik wil dit niet bestaande iets vormgeven in een verhaal’
‘Het is belangrijk dat het verhaal van aurora afgemaakt wordt, deel je ervaring en geef hem vorm.'
‘Het licht op de kamer kom naar voren en naar achteren. Heel scherp.’
‘Het mag niet voorbij gaan. Ik ben in mijn element . Ik voel mij hier thuis en ben euforisch. Ik kan bijna huilen van blijdschap. Sorry dat mijn slechte handschrift zo moeilijk ontcijferd moet worden maar begrijp een ding: Ga terug naar aurora’
‘Deze mooie wereld om ons heen. R. en B snappen er niks van (die stonden de halve avond in de keuken) en J ook niet.’

De aftertrip
Na dat het meest intense moment naar mijn gevoel geweest was, ging de groep meer met elkaar praten.Hier kwamen op een gegeven moment allemaal rare conclusies uit:
B en ik kwamen tot de conclusie dat dit voor herhaling vatbaar is, en dat veiligheid heel belangrijk is in een relatie.
Ik en S kwamen tot de conclusie dat ik niet kan multi-tasken.
Ik vroeg aan iedereen wat ze dachten over de zon van aurora. Iedereen had daar een andere mening over.
Ik vond het een eeuwig durende regenboog. B vond het een woestijnlucht die telkens van dag en nacht wisselde. S moest denken aan een indianen en indiaanachtige dingen. R vond het een kinderzon, zoals kinderen die tekenen. Een cirkel met streepjes, maar heel kinds.
Zo concludeerde we dat voor iedereen de zon anders was en dat deze hoek centraal staat.
Op een gegeven moment kwam R aan met een plateau met appels en peren. Heel mooi neergelegd en heeft er hele mooie figuurtjes van gemaakt. R was er heel trots op. Ik besloot hem weer uit te nodigen voor de volgende keer. Ondanks dat R heel nuchter leek zou hij ongetwijfeld dijn eigen trip hebben gehad.
Toen begonnen B en R in ene over Japanse gelukskatten te praten. Waarom ging langs mij heen. B begon te vertellen over hoe benieuwd hij was wat zijn vriendin van zijn kado zal vinden. Ik reageerde heel kalm en uit het niets met: Gewoon swaffelen. We moesten allemaal lachen en zo droog ging het nog een tijdje door.

Het slot
Op een gegeven moment vervalt de intensiteit en werd ik moe. Ik besefte dat het nu aan een eind gekomen was.
Ik schrijf een stukje over uit mijn boekje, mijn korte trip beschrijving die ik had gemaakt terwijl ik er nog inzat samen met mijn afscheid aan Aurora.

De trip
Het begint alsof je jezelf belachelijk maakt.
Alsof je de enige bent die iets ervaart.
Dan merk je dat je in de Aurora zit.
Je kijkt naar de letters en de inkt die danst.
Meneer Lamp maakt de wereld met al zijn kleuren heel mooi.
Hij maakt de Aurora compleet.
Ik ervaar de wereld niet als compleet anders maar ik probeer het vorm te geven met namen.
Ik probeer J. Telkens uit te leggen hoe mooi dit is. Echt jammer.
Ik hoop dat wanneer ik alle informatie heb ik er een mooi verhaal van kan maken.
Ik denk morgen waarschijnlijk what the fuck, of misschien toch niet.
Uiteindelijk komen er momenten van bijna helderheid.
De tijd in het begin voelt snel, alsof je 5 uur in 2 uur stopt. Daarna gaat alles langzaam en voelt het heel helder.
Aurora is de naam voor de trip, al was ik voornamelijk bezig met één hoekje van de huiskamer.
Nu ga ik suiker eten en dan wordt het minder.
Ik ga nu de Aurora verlaten.
Snel wil ik het weer zien voor het vervolg
Het meest heftige is voorbij. Het was fucking vet.

Tot snel Aurora

De crew,
Ik,
R,
B,
S,
en J.

Conclusie:
Het is super vet en ik ga het zeker nog een keer doen. Ik ben van plan er weer een boekje bij houden. Het is echt leuk het allemaal zo terug te vinden. De volgende keer wil ik ook meer van de rest van de kamer zien. :grin:
Avatar gebruiker
Akahime
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do mei 02, 2013 11:19 am

Re: Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Au

Berichtdoor Taxi. » do mei 02, 2013 7:11 pm

Mooie eerste post op dit forum. Hierbij ook meteen 'welkom' 8-)
Eerste trips zijn altijd speciaal. De eerste keer dat je de wereld anders ervaart is een moment om nooit te vergeten.

Akahime schreef:De tijd in het begin voelt snel, alsof je 5 uur in 2 uur stopt. Daarna gaat alles langzaam en voelt het heel helder.

Dit zal je vaker overkomen. Ik heb dit gevoel bijna altijd wanneer ik truffels op heb.

Akahime schreef:De volgende keer wil ik ook meer van de rest van de kamer zien. :grin:

Goed plan. Vergeet ook niet om een keer naar buiten te gaan (als het rustig en donker is) en een wandeling te maken. :love:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Au

Berichtdoor Akahime » do mei 02, 2013 9:33 pm

MushRockker schreef:Mooie eerste post op dit forum. Hierbij ook meteen 'welkom' 8-)
Eerste trips zijn altijd speciaal. De eerste keer dat je de wereld anders ervaart is een moment om nooit te vergeten.


Danku :grin: Het was inderdaad heel bijzonder en erg leuk!


MushRockker schreef:Goed plan. Vergeet ook niet om een keer naar buiten te gaan (als het rustig en donker is) en een wandeling te maken. :love:


Goeie tip! Wel als het wat warmer is. Ik haat kou en wind xD
Avatar gebruiker
Akahime
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do mei 02, 2013 11:19 am

Re: Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Au

Berichtdoor Rups » vr mei 03, 2013 1:49 pm

Tof dat je zoveel zag!
Ik heb zelf nooit écht getript op truffels, heb het 3 x gedaan en kreeg hersenspinsels en closed eye visuals, dat was het :P
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Au

Berichtdoor Akahime » vr mei 03, 2013 5:19 pm

Rups schreef:Tof dat je zoveel zag!
Ik heb zelf nooit écht getript op truffels, heb het 3 x gedaan en kreeg hersenspinsels en closed eye visuals, dat was het :P


Ah zo zie je maar weer, voor iedereen is het anders. Ik ben blij dat ik zo veel zag. Daar hoopte ik op. Ik vond het echt geweldig al die mooie intense kleuren en vervormingen te zien.
Avatar gebruiker
Akahime
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do mei 02, 2013 11:19 am

Re: Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Au

Berichtdoor Emerica. » ma mei 06, 2013 7:29 pm

Mooi report! leuk dat je het hebt opgeschreven ik ga aanstaande donderdag voor het eerst trippen :D
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: Eerste keer Truffels- Dragon's Dynamite. De reis naar Au

Berichtdoor Akahime » za mei 11, 2013 12:20 am

mdmwazig schreef:Mooi report! leuk dat je het hebt opgeschreven ik ga aanstaande donderdag voor het eerst trippen :D


Veel plezier! Laat weten hoe het was :mrgreen:
Avatar gebruiker
Akahime
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do mei 02, 2013 11:19 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner