-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou nou dat was echt ziek! Het waren deze truffels: Psilocybe Pajaritos. Er zat 15gram in een pakje en volgens de verkoper moest 3/4 ervan opeten. We hebben er thee van gezet en 15min laten trekken. Daarna rond 22:00 opgedronken en zo snel mogelijk naar het bos. Rugtas met koekjes, water met een perzik smaakje, gewoon water, vitamine c tabletten om het trippen te stoppen en een joint. In het bos aangekomen op een bankje neer geploft en rond 22:30 begon ik het al een beetje te voelen; werd en vrolijk van en had een grote grijns op mijn gezicht. We keken uit op het meertje 1 meter van het bankje vandaan en na het meertje was een rij bomen met daar doorheen een treinspoor. Hier kwam dus om het kwartier een trein langs. 100m achter ons een drukke snelweg wat zeer irritant was. Ik begon aan de joint die andere gozer die ik vanaf nu Jantje noem hoefde niet. Ik begon te roken wat al aardig lastig werd maar gaf een goed gevoel. Na ongeveer 15min begon het drama: ik wist HELEMAAL NIKS meer en snapte ook totaal NIKS. Ik wist niet eens wat het woord NIKS was of wat uberhaupt een "woord" is. Ik wist totaal niet waar ik was en wie ik was. Mijn eigen naam wist ik nog net wel. De muziek die ik luisterde snapte ik ook niet meer. Ik snapte niet dat het muziek was maar gewoon wat geluidjes. De auto's achter mij leken naar me toe te komen maar vond het niet heel eng. De trein die telkens langs reed zag ik ook niet. Ik zag alleen wat vage bomen en lichtjes. De tijd leek heel langzaam te gaan, ik had het gevoel dat ik er al dagen zat. Daar zat ik dan op het bankje voor me uit te staren wat ik ook niet snapte. Waarom zat ik daar eigenlijk? Nu was het inmiddels 24:00 uur en kreeg dorst. Toen zag ik ineens mijn rugzak staan met allemaal interessante dingen. Op de een of andere manier kon ik me nog herinneren dat er koekjes in zaten. Na 20min had ik eindelijk de verpakking open en begon te kauwen. Het leek wel zand en het smaakte nergens naar. Na zo'n 10min kauwen had ik hem dan eindelijk op. Toen begon ik wat van het perzik water te drinken, dit was super zout, het leek wel zeewater. Dat heb ik dus weggegooid. Jantje zat volgens mij in een badtrip, hij was heel zenuwachtig en keek telkens schichtig om zich heen of er niet iemand aankwam en keek telkens naar de rotzooi die ik had gemaakt en vond het vervuiling. Ook was hij telkens bezig met de tijd, hij moest namelijk om 9 uur opstaan.