Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

eerste keer truffels

Voor al je psychedelische avonturen.

eerste keer truffels

Berichtdoor dws » za dec 24, 2011 7:09 pm

hallo,
Ik ben bang dat dit een lang verhaal gaat worden, ik hoop dat het de moeite is.

wat: golden teachers
met wie: P, J, R, D, Jo, M en ik.
waar: In het bos
ik heb met 6 vrienden besloten dat we truffels zouden gaan doen. 2 van deze 5 vrienden hadden het ooit al eens gebruikt, de rest nog niet.

eerst gingen we naar de smartshop om de truffels te halen, we besloten om allemaal 10 gram te halen, alleen P nam 15 gram. M moest 's avonds nog wat doen dus die besloot om gewoon te gaan blowen.

Toen we in het bos aankwamen hebben we meteen de truffels opgegeten, ze waren vies maar ik kon ze zonder al te veel moeite naar binnen werken. niemand hoefde te kotsen ofzo. we hebben de truffels rond 3 uur gegeten.

15:15
we draaiden een jointje en toen ik wat stoned begon te worden begon ik een soort kramp in mijn kaak te krijgen, niet dat je wil kauwen maar gewoon een spanning.

15:30 ik ging samen met J een stukje lopen en begon wel echt andere dingen te zien, we wisten bijvoorbeeld dat er in een boom een man zat maar toen we erop af liepen bleek er niemand te zitten, maar dat maakte niet uit want er was zoveel om te zien. vanaf hier is de tijdlijn niet meer relevant omdat ik vanaf hier niet alles meer weet en heel veel heb meegemaakt.

15:45 Ik ging met D en R over een prikkeldraad heen naar een ander deel van het bos. Ik zag de schaduw als rood en de grond als groen en geel, een soort jamaicaans teletubbieland met meer bomen. we liepen een tijdje rond en ik zag toen een meertje. Ik wist dat ik er niet in moest gaan, maar toch zijn we er even naartoe gelopen. het was echt mooi maar ook gevaarlijk dacht ik. Er liep wel een pad maar daar kon ik niet op letten, er waren zoveel mooie dingen. we liepen daarom midden door de planten enzo.

16:15 voor mijn gevoel zijn we een uur bij het water geweest maar we zijn op een gegeven moment terug gelopen naar de groep, die ook allemaal nieuwe dingen hadden ontdekt. ik zat toen volgens mijn herindering tegen een bad trip aan, alle dingen werden blauw groen en geel en ik wou ook geen gezichten meer zien.

16:30
ik zat bij onze fietsen en ik voelde me zo goed, ik liep af en toe naar een open plek of naar een boom, en ik zag overal kleuren en figuren in. Ik vond het wel echt leuk om alleen te zijn omdat de rest voor mijn gevoel zich niet kon geven aan de trip. Ik kwam af en toe terug in mezelf, en dan was ik weer even weg, dacht ik niet na, ik was alleen blij.

Ik herinder me ook nog dat ik niet uit mijn woorden kon komen, ik wou een zin zeggen, maar kon hem niet afmaken omdat mijn gedachten na een halve seconde al weer helemaal ergens anders waren.

ik heb toen nog gespaced, gehakt op muziek die D op had staan, veel gelegen en naar bomen gekeken, en vooral naar bomen die zachte naalden als bladeren hadden. ik ben niet zon boomkenner dus kan de boom niet benoemen, maar ik weet wel dat die naalden allerlei bewegingen maakten.

toen ik weer nuchter aan het worden was, tenminste dat dacht ik, waren de zieke visuele effecten bijna weg maar was mijn spanningsboog nog steeds maar 2 seconden ofzo. we kwamen met de groep de hele tijd op hetzelfde terug. 1 iemand was zijn shag kwijt, de ander zijn peuken en daar kwam het allemaal op neer. de hele tijd was het hetzelfde liedje, het vervelende was dat iedereen, ook ik, dat de hele tijd zat te herhalen zodat het echt saai werd. daarom ben ik maar even naar een open plek gegaan om daar even rustig te worden.

toen ik op een gegeven moment ging kijken naar waar we gezeten hadden, wist ik niet wat ik zag. er lagen minimaal 30 peuken per m2 op een stuk van 20 m2, overal lagen er gewoon. ik keek in mijn zak en toen bleek dat ik ook anderhalf pakje opgerookt had. ik weet ook nog dat ik peuk na peuk opstak, zonder echt te willen roken.

waar ik erg van schrok is dat J en P een electriciteitsmast hebben gezien, die wij allemaal vet vonden omdat hij helemaal niet in het landschap past. J en P vonden hem zo vet dat ze er naartoe gelopen zijn en er in wouden klimmen, het is dat P optijd zag dat er een bordje stond met !!!LEVENSGEVAAR!!!

OM 8 uur zijn we naar de shop gefietst, onderweg nog wel een paar keer gestopt om een J te draaien maar iedereen was te ongeconcentreerd en had het te koud. toen we in de shop zaten hebben we allemaal wat gerookt, en toen gebeurde het. R voelde zich niet lekker en heeft even gekotst op de wc, 10 minuten later ging ik ineens knockout, maar stond meteen op en ging ff op de wc zitten om bij te komen. toen ik terugkwam bleek D weg te zijn gegaan maar op straat flauw te zijn gevallen, om vervolgens 10 seconden stil daar te liggen totdat P naar buiten kwam gerend om hem te helpen.

dit alles is gisteren gebeurd, ik heb nog steeds moeite met helder denken en ben ook nog helemaal kapot, vond het zeker de moeite waard om een keer te doen maar weet niet of ik het nog eens ga doen.

sorry voor het lange verhaal, maar kon niet kiezen tussen wat ik wel en niet op moest schrijven.
alvast bedankt voor het lezen en de reacties
dws
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za dec 24, 2011 7:06 pm

Re: eerste keer truffels

Berichtdoor Stefaan » za dec 24, 2011 8:38 pm

Ik denk vooral dat het smoken met al die ellende te maken heeft.. Volgende keer gewoon niet doen! Truffels kunnen oh zo leuk zijn.. ;)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron