om te beginnen de truffels deden we met zijn 3en : ik, O en J. Ik en J hadden al eens eigen gekweekte paddo's gehad O had meer ervaring met andere psychedelica. we hadden allemaal 1 portie ik had voor de Hollandia gekozen, J had de mexicana en O had atlantis.
we hadden eigenlijk nog niet een datum afgesproken wanneer we deze zouden gaan nuttigen, we wouden er nadat we ze binnen hadden alleen niet te lang mee wachten. op een vrijdag avond waren we dus aan het bespreken wanneer we dit konden gaan doen( het was zomer overigens). het leek nog wel 2 weken te gaan duren tot O met het geniale idee kwam om het die avond nog te doen. ik twijfelde eerst of zo abrupt wel een goed plan was maar stemde toch in.
aangezien het echt super weer was besloten wij het lekker buiten te doen, in de buurt van waar wij woonden was buiten af een prachtig uitkijkpunt waar je over hectares heide heen kon kijken.toen we alle drie eenmaal aangekomen waren leek ons het een goed plan om eerst even een joint te draaien( dit is meestal toch standaard routine

J en ik voelden weinig van de truffels terwijl O al duidelijk de truffels voelde. we zijn gelopen tot een bankje ergens ver buitenaf het enigste wat er zat was het spoor waar af en toe een trein over heen raasde. eenmaal aangekomen zijn we lekker gaan zitten en besloten we nog een joint te draaien. terwijl O hier mee bezig was hebben J en ik wel een halfuur het bos in gestaard. er liep een pad door heen die voor ons beiden wel eindeloos leek te zijn. en toen plots zagen we uit dat eindeloze pad rood en blauw licht komen. SHIT coppers wij weglopen maar niet rennen we dachten zoveel mogelijk rustig blijven niks aan de hand. terwijl we liepen kwam de auto ons voorbij. phew bleek boswachter of iets dergelijks te zijn en reed ons gewoon voorbij. op dit moment wist ik zeker dat de truffels zijn werk deden het gevoel van die schrik was moeilijk weg te krijgen.
we besloten maar weer te gaan lopen we hadden de grootste schik met zij 3en. O was alleen wel stiller geworden als eerst. ik kwam met het geniale idee om tripmuziek op te zetten. dit was leuk leuk om te merken naar mijn idee dan wat muziek op dat moment met je doet. totdat er een wat duister dubstep nummer op kwam geen idee meer hoe die heet, het gesprek veranderde ook gelijk in een ietwat duister onderwerp geen idee waarom. Op dit moment bleek het O te veel te zijn, de schrik had hij niet los kunnen laten hij zei tegen ons jongens ik moet op de grond liggen zo dicht mogelijk bij de aarde. J en ik keken elkaar aan en vonden het eerst wel grappig. totdat we hem goed bekeken zijn ogen waren nog groter als je hier van zou verwachten en hij was ineens compleet wit aangeslagen. hij was in een bad trip gekomen, maar we waren ergens achteraf hij moest wel verder lopen.
J ,wiens moeder wist dat we truffels aan het doen waren, belde zijn ma op. die was natuurlijk niet echt blij met dit nieuws. O hebben we naar de dichts bijzijnde weg moeten tillen waar J's ma ons op zou halen. J's ma zag ons niet staan en is wel drie keer langs ons heen gereden. eenmaal in de auto kregen we eerst een preek over hoe dom we waren(wat we natuurlijk wel door hadden). bij J thuis hebben we O op de bank gelegd, hij zag er echt niet uit lijkwit bijna zwarte ogen. hij kroop onder de dekens en zij ik wil geen licht meer licht maakt drukte in me hoofd, alleen maar drukte. ik houd het niet meer bij. J en ik waren hier natuurlijk aardig van geschrokken, maar op de een of andere manier zaten wij pas net echt lekker in onze trip. toen O eenmaal wat rustiger werd onder de dekens zijn J en ik even gaan roken. ik weet nog dat we het hadden over een raar idee wat wij beide hadden,of idee het leek ook een gevoel te zijn. we moesten zo dicht mogelijk bij een god komen te zijn. het beste uit het mens zijn halen. dingen doen die ongekend zijn, ik denk dat we het hier wel een uur over gehad hebben. ondertussen golfde alles voor mijn doen, vooral de vloer in het rokershok gaf wilderige patronen en shouwspellen.
O had uiteindelijk besloten te blijven slapen bij J omdat hij niet wou dat zijn ouders hem zo zouden zien. ik besloot wel naar huis te gaan ookal waren we allemaal nog niet helemaal nuchter we waren wel moe. onderweg naar huis heb ik nog veel nagedacht, totdat O weer mijn gedachten in schoot ik maakte me toch wel een beetje zorgen. 2 of 3 straten voor ik thuis was gebeurde er iets wat best scary was, uit het niets zag ik aan ieder verkeersbord iedere tak van een boom een strop hangen met daaronder een schaduw achtig persoon(een schim). ik probeerde er niet naar te kijken en zei tegen mezelf D doe rustig dit komt door de truffels. daarna waren ze ook al snel weg. thuis heb ik nog even wat gedronken en gerookt maar besloot snel te gaan slapen.
O raakt sinds deze trip geen psychedelica meer aan wat ik persoonlijk erg jammer vind maar snap hem wel. J en ik hebben zeker van de trip genoten ondanks O zijn badgaan. ik ben van plan het binnenkort weer te doen nu met iemand anders en binnen. ik ga hier ook nog wel een report over schrijven als het zo ver is. ik hoop dat ik de trip een beetje duidelijk heb uit kunnen leggen ook al weet ik er niet alles meer van doordat het al een tijd geleden is. miss is het toch leuk om te lezen en hey voor alles is een eerste keer.