Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

eerste truffel ´trip´

Voor al je psychedelische avonturen.

eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Gigg » do mei 05, 2011 3:11 pm

inleiding

Na veel geblowt te hebben wouden een maat en ik wel is wat nieuws proberen, dus ik stelde truffels voor hij (s) vondt dit een goed plan dus ik ging maar is kijken op wat smartshop websites. uiteindelijk dus gevonden wat we wouden en besteld ieder 10gram atlantis truffels.
de 'trip'
de volgende dag kreeg ik de truffels binnen netjes in de koelkast gedaan en vertrokken om wat eten te gaan halen voor vanavond, we besloten om maar een pizza naar binnen te werken om 4 u zodat we netjes om 8 uur onze truffels konden opeten. rond 8 uur kwamen er nog een paar mensen die niet meededen maar gewoon kwamen chillen bij mij, ik vertrouw deze mensen ook en voel mij echt op mijn gemak als hun er zijn. s en ik begonnen aan onze truffels we hadden ze in de blender gedaan en vervolgens opgedronken in cola, toen bleek dat er allemaal stukjes aan het onderkant van het glas zat wat ontzettend ranzig was omdat we die vervolgens moesten wegwerken met water waardoor je de smaak van de truffels proefde :puke: . toen we uiteindelijk naar een aantal braakneigingen het goedje naar binnen hadden gewerkt was het wachten op de eerste effecten.
5-10min later ging s naar buiten omdat hij een beetje misselijk was, ik voelde me ook niet echt geweldig maar probeerde me te relaxen wat echt niet lukte dus ik ging ook naar buiten. toen ik naar buiten liep was het echt een vaag moment ik liep en keek s aan en ineens moesten we tegelijkertijd kotsen. we baalden wel omdat we waarschijnlijk niks zouden voelen van de truffels maar volgens mij was er iets mis met die truffels (reacties) ze zagen er wel goed uit en mooi vacuüm verpakt.
toen we zeker wisten dat het kotsen over was gingen we naar binnen voetbal kijken ondertussen stond er muziek aan, ik ging op de fatboy liggen en deed mijn ogen dicht. ik kreeg allemaal 'elektrische impulsen' of zenuwtrekjes in mijn elleboog en knie op de maat van de muziek net ofdat mijn zenuwstelsel een drumstel was die verschillende klanken maakten met die impulsen... haha klinkt echt vaag als je het hier zo typt maar het klopte wel allemaal toen :kleuter:
Na een uurtje gingen s en ik een joint roken en een stukje wandelen, ik zag in de lucht het patroon van de bladeren van de bomen die er stonden en de lantaarnpalen waren wat feller. s merkte ook verschillende dingen maar ik was niet echt enthousiast omdat het allemaal maar heel mild was en ik me had ingesteld op een heftigere trip. de rest van de avond merkte s en ik niks meer van het effect daarom stop ik dit report omdat de rest van de avond niet interessant genoeg is.
slot
we balen er wel van dat onze eerste truffel trip zo is verlopen. ik vraag me echt af wat er toe geleid heeft dat we moesten overgeven, alles was perfect: de setting, ik had niks te doen de volgende dag, mijn ouders waren weg, en er waren alleen maar mensen die ik vertrouw.
als iemand misschien tips of antwoorden heeft hoor ik die graag thx voor het lezen (eerste report dus best wel bagger geschreven :roll2:)
Avatar gebruiker
Gigg
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: wo apr 20, 2011 6:04 pm

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor TOK » do mei 05, 2011 3:20 pm

waarschijnlijk moest je overgeven omdat die dingen gewoon fucking vies zijn.

mijn ervaring lijkt te zijn dat het helpt als je echt lang van tevoren niets eet (echt 8 uur ofzo, dus niet op een nuchtere, maar op een lege maag).
BEWARE
Today: The Doctor
Tomorrow: You
TOK
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: za apr 02, 2011 9:02 pm
Woonplaats: ongeveer hier

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Svstoned » do mei 05, 2011 3:38 pm

Natuurlijk was er iets mis met de truffels jong :grin:

Anyway, pizza eten of eender welk eten eten (vooral deegwaren) voordat je truffels eet kan soms slecht uitpakken, als je goed wilt trippen eet dan zo weinig mogelijk, elke keer als je honger krijgt voordat je truffels hebt gepakt kun je simpelweg een suikertje nemen (geen druivesuiker) om je honger wat te stillen, en als je met een lege maag aan truffels begint dan is er niet veel kans dat je gaat kotsen.
Eenmaal als je goed aan het trippen bent kun je beginnen eten en het eten smaakt alsof je het voor de allereerste keer proeft (bij mij toch).
Ik heb altijd veel verschillende dingen liggen; chips, worstjes, snoep, kaas, zo kleine snackjes en het is altijd hemels, meestal prop ik me dan altijd te vol en voel me dan beetje slecht voor een half/uur.
Oven, gas/vuur en/of fritpot gebruiken is zeer dom als je aan het trippen bent, ik ken mensen die het nooit gaan leren.... :roll2:
Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker? :|


Mankind created God in it's image.
:woeh:
Avatar gebruiker
Svstoned
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: wo mei 04, 2011 5:09 pm
Woonplaats: In mijn kop

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor SjaakT » do mei 05, 2011 7:15 pm

Ik vind dat sommige mensen wel erg overdrijven hoor, over een lege maag. Als ik 4 uur van te voren niks eet, dan ga ik alsnog kneiterhard trippen, en ook al eet ik zelfs 1 uur van te voren nog. Het is per persoon verschillend, en ik ben heus niet de enige die dit heeft hoor! Misschien 15 gram proberen de volgende keer, of nog een keer 10.

Het blijft een natuurproduct, en waarschijnlijk heb je gewoon "slechte" truffel gehad, met heel weinig werkzame stof. Gewoon nog een keer kopen en proberen, en dan kan je pas uitsluiten of 10g wel/niet werkt.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Svstoned » do mei 05, 2011 8:44 pm

Hangt allemaal af van je stofwisseling (metabolisme), in het algemeen hoe magerder je bent van natura hoe meer je mag eten, hoe dikker je bent hoe minder je mag eten.

Ik zet erbij van natura, want als je mager bent omdat je simpelweg niks eet dan ben je een geval apart en zou je eigenlijk best geen drugs nemen :p

Het maakt ook sterk uit wat je eet, dingen die sneller verteren is beter als je echt iets wil eten voordat je aan truffels begint.

http://bodyredesigneffect.com/NL/Aankom ... _eten.html
Ik vond geen beter voorbeeld een had geen zin om het zelf uit te leggen.
Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker? :|


Mankind created God in it's image.
:woeh:
Avatar gebruiker
Svstoned
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: wo mei 04, 2011 5:09 pm
Woonplaats: In mijn kop

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Gigg » do mei 05, 2011 10:13 pm

volgende keer zet ik er waarschijnlijk thee van lijkt me een stuk prettiger om op te drinken en maar hopen dat het er niet weer uit komt :roll:
Avatar gebruiker
Gigg
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: wo apr 20, 2011 6:04 pm

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Svstoned » do mei 05, 2011 10:21 pm

Thee schijnt goed te werken, laat ons weten hoe het uitdraaid.
Al enig idee van wanneer je volgende keer zal zijn?
Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker? :|


Mankind created God in it's image.
:woeh:
Avatar gebruiker
Svstoned
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: wo mei 04, 2011 5:09 pm
Woonplaats: In mijn kop

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor funky_skunk_junky » vr mei 06, 2011 10:28 am

Volgens mij hoe meer moeite je gaat doen om die dingen een beetje te laten smaken, hoe minder goed het lukt. :P
Ik eet ze gewoon zo op, en dan af en toe een grote slok melk/water erachter aan.
Ik heb de eerste keer ook bijna alles uitgekotst, ik denk dat het gewoon door de goorheid van die dingen komt.
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Huggybear²³ » zo mei 08, 2011 11:40 am

De eerste keer had ik nergens last van, maar bij mijn tweede truffeltrip heb ik ook alles eruit gegooid. Sindsdien als ik truffels eet merk ik dat mijn maag zich probeert te verzetten, wat niks met de smaak te maken heeft, want ik ben nog nooit misselijk geworden van een vieze smaak, heb zelfs nog nooit van eten (ook truffels) moeten kokhalzen. Afgelopen keer hadden we er thee van gezet, aantal bosbessen zakjes erin gegooid, wat goed tegen de smaak werkte en wel enigszins tegen de misselijkheid werkte. Het mooie is wel dat je het uit een vloeistof (de thee dus) sneller opneemt, dan dat je hele brokken doorslikt met water of een ander drankje erbij. Wat bij mij ook schijnt te werken is naar buiten gaan en VOORAL NIET ZITTEN. Ik merk dat als ik ga zitten het gevoel sneller opkomt en dat als ik ga/blijf lopen het gevoel niet of minder op komt. Dus beste remedie voor mij is lopen in de frisse (buiten)lucht. Nog wat andere tips die van pas kunnen komen: viewtopic.php?f=22&t=987
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor dadalife » zo mei 08, 2011 5:01 pm

Ik heb 2 keer truffels gegeten en vond allebei de keren helemaal niet zo smerig, beetje zurig, champions-achtig. Maar met borrelnootjes vind ik het nog beter te doen, zou dat volgende keer doen, of met iets hartigs combineren, maar met cola lijkt me niet heel chill...
SPACE
Avatar gebruiker
dadalife
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 143
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 7:54 pm

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor taeknic » zo mei 08, 2011 8:06 pm

misschien is het toch handig om eventjes vrede te sluiten met de smaak van de truffels,
ik vind ze nogal een ijzer-achtige na smaak hebben, maar met een beetje hagelslag kan ik ze prima weg kauwen,
ik zeg, gewoon lekker nog een keertje proberen, misschien waren het ook wel gewoon slechte truffels.
en van 10 gram hoor je hem zeker aardig te trippen hoor, maar ik denk dat je lichaam het gewoon nog lang niet allemaal had opgenomen toen je moest braken.

good luck next time!
ben benieuwd als je dan ook een reportje schrijft :)
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Gigg » zo mei 08, 2011 8:48 pm

we gaan het waarschijnlijk over een paar weken weer proberen, ik laat jullie dan wel weten hoe het is geweest, bedankt voor de reacties :stoned:
Avatar gebruiker
Gigg
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: wo apr 20, 2011 6:04 pm

Re: eerste truffel ´trip´

Berichtdoor Vinz » wo mei 11, 2011 4:00 pm

Wat een kotsverhaal :P Wel jammer, volgende keer beter. Maar er zijn genoeg recepten te vinden om de smaak een beetje draagbaar te maken.

P.S. Jou avatar :D
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner