Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

first time LSD - tripreport

Voor al je psychedelische avonturen.

first time LSD - tripreport

Berichtdoor Naturelover » di jun 04, 2013 12:01 am

Het is eindelijk zover! Ik ga in mijn ogen een van meest interessante psychedelische drugs proberen, Lucy in the Sky with Diamonds :rock2: Na een lange tijd heeft het mij gevonden. Dit is een trip report over enkele van de vele memorabele momenten in de trip.

Wie: ik alleen, met een oud-klasgenoot, met een goede vriend
Waar: thuis, op de fiets, in het bos, op de fiets, thuis
Wanneer: inname thuis om 12.15 uur, naar buiten vanaf 16.30 uur, weer thuis vanaf 20.30 uur
Waarom: vakantie, mooie dag, alleen thuis
Mindset: zin in de trip, beetje zenuwachtig

T+0 = Inname 1.5 zegel (112 ug lsd), houd deze 45 minuten onder de tong.

T+0.45 = Body load neemt aan.

T+1.00 = Eerste, zeer subtiele, visuele verstoringen.

T+1.15 = “Fuck it, ik neem de andere halve zegel ook”, denk ik. Inname laatste halve zegel (37 ug lsd), houd deze weer 45 minuten onder de tong

T+ 1.30 = Ik download Windows Winamp player en word steeds dieper in de visuele voorstelling gezogen. Wat een prachtig tafereel, die dansende lijnen en het wormgat waar je steeds dieper in lijkt te gaan. Het werkt hypnotiserend en ik zit onbeweeglijk 20 minuten te kijken naar het scherm :keta: Mijn gedachten beginnen alle kanten op te gaan.

T+1.45 = Ik zet Fear and Loathing in Las Vegas op. Deze heb ik slechts één keer eerder gezien en het lijkt me een leuk idee hem onder invloed te kijken. Ik lach om het komische begin van de film, in de rode cabriolet. De effecten van LSD beginnen op visueel vlak steeds sterker te worden, objecten verteken en kleuren verscherpen. Mooi gedaan in de film vind ik de vertekende gezichten van enkele mensen wanneer Raoul zelf op LSD tript. Ik lach, want ik zie vertekende gezichten bij mensen in de film op wie dat effect niet is toegepast door de makers.

T+2.30 = Ik zet de film uit. De visuals zitten nu op hun piek en concentreren op de film is bijna onmogelijk. Muziek lijkt me fijner. Ik sluit mijn iPod aan de speakers en speel een vooraf geselecteerde playlist af. Ik zit op de bank en luister. De muziek lijkt door de lucht te golven. De visuals dansen door de hele kamer. Ik kan mijn gedachten compleet laten zwemmen, naar alle uithoeken van mijn brein. Een paar nummers die ik luister zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=VaRTocPWbhQ
http://www.youtube.com/watch?v=XR8LFNUr3vw
http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI

Na een tijdje loop ik naar boven om iets te pakken. Op de tweede trap hoor ik opeens wat :eek: Ik moet mijn oren spitsen en hoor de muziek beneden. Dit was een heel vreemd en mooi gevoel. Weer beneden gekomen, zet ik het volume van de speakers laag, om heel goed te moeten luisteren om de eerste tonen van een lied te horen. Vooral bij het nummer vind ik dat (trippend of niet) heel indrukwekkend:
http://www.youtube.com/watch?v=8UXircX3VdM

T+2.45 = Etenstijd! Ik had van tevoren verse bessen, stukken ananas, frambozen en verse sappen gekocht. Alleen: ik zie ‘gezichtjes’ in mijn eten - zoals een kind dat vaak ook heeft :kleuter:

Ik bedenk wat ik graag zou willen eten op dit moment. Ik moet lachen en griezelen bij het idee filet americain te eten, omdat ik een heel levendig beeld voor ogen krijg van een complete koe, die je met een mes uitsmeert over een stuk brood. BRR, liever wat anders.

Elk besje dat ik pak, wordt grondig geïnspecteerd en heel voorzichtig opgegeten, volledig bewust van wat ik eet. Ik merk dat ik een ritueel om het eten maakte. Ik heb trek, maar hoef niet veel te eten om de honger te stillen. Het eten van het fruit lekker en intenser dan normaal, maar niet zo spectaculair als met truffels (waarbij ik een smaak-EXPLOSIE ervaar bij het nemen van een slok cola of vruchtensap of het eten van chocolade).

T+3.00= Sigaar roken! :smokin: Ik vind de rook die van mijn sigaartje komt heel mooi slingeren. De rook is ontelbaar veel blauwe en grijze kleuren en lijkt te dansen op de maat van de muziek. De geur staat me echter tegen. Ik begin me te voelen als een oude man. Ik kan me heel goed inleven in hoe het zou voelen om oud te zijn. Een gebruikt lichaam. Een stel hersenen dat al zoveel meer heeft meegemaakt. Ik voel me nostalgisch, oud, terugblikkend op mijn jongere jaren. Dit gevoel wordt versterkt door dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk

T+3.15 = Ik merk op dat ik allemaal kleuren in High Defenition zie :love: Ik kan maar niet stoppen met verwonderd staren naar deze prachtige tinten. Andere kleuren zijn zelfs zó fel dat ik niet kan zien welke kleur ze zijn. Ik kan er niet uitkomen welke kleur dit is, het is alsof ik een nieuwe kleur ontdek.

T+4.15 = Fietstocht buiten, a la Hoffman. Ik voel me als een zwevend bewustzijn boven mijn lichaam. Mijn lichaam voelt klein en heeft iets robot-achtigs. Ik ben me niet tot nauwelijks bewust van de inspanning die ik maak. Ik voel me vrijdenkend en beweeg meevarend op muziek uit mijn iPod, o.a.
http://www.youtube.com/watch?v=EJV_8l3XdJQ
http://www.youtube.com/watch?v=rrVDViSlsSM
http://www.youtube.com/watch?v=rQ5Rvf4zKzc
http://www.youtube.com/watch?v=j8U1gC2JilQ
Er fietsen twee jongens me tegemoet, waarvan één mij een al fietsende high five gaf – hier kan ik wel om glimlachen :D

T+5.00 = Ik neem een korte picnickpauze in het bos. Midden in het bos zet ik mijn fiets neer en ga ik in kleermakerszit in het zonnetje zitten. Eet een stukje pure chocolade. De intensiteit en diepte van de smaak intrigeert me. De natuur is oogstrelend mooi en de omgeving golft op een rustige manier op de maat van de muziek. Bij het nummer http://www.youtube.com/watch?v=mHJH0ETi8D4 waan ik me op Woodstock. Op een festival als Lowlands lijkt het me fantastisch om LSD te gebruiken.
Het visuele en mentale effect van de LSD is wel iets afgezwakt en is niet constant meer aanwezig.

T+6.00 = Op de terugweg kom ik een oude bekende tegen, die ergens heen moet fietsen voor zijn studie. Ik besluit mee te fietsen, wat een tocht zal zijn van 40 km. Het is voor het eerst in mijn trip dat ik mijn mond open doe om te praten dus dit is even wennen, maar wel fijn om met iemand wat gedachten te wisselen :)

T+8.30 = Thuis aangekomen, na 3 uur te hebben gefietst, eet en drink ik (met enige moeite, trek heb ik niet echt dus ik moet mezelf forceren wat te eten) mijn avondeten. Ik praat na met mijn vriend die standby stond, over de effecten. Hij heeft één keer truffels gedaan en is ook geïnteresseerd in LSD.

Het is nu T+9 uur na inname en de effecten zijn duidelijk afgezwakt maar nog steeds merkbaar bij vlagen. Mijn ogen reageren nog erg intens op de lantaarns in het donker. Ik denk dat ik vanaf T+7 uur tot T+12 uur op ongeveer 15%-25% van de effecten (ten opzichte van de piek) heb gezeten.

In bed luister ik T+11.30 uur nog even muziek, maar op auditief vlak is er al uren geen verandering meer te merken. De hoofdpijn, die ik al een uurtje merk, begint ook meer op te spelen.

Ik val vrij snel in slaap, moe maar tevreden over de leuke ervaring :grin:

Ik heb de grootste delen van dit report in de week na gebruik geschreven, maar was er nog niet aan toe gekomen om het af te maken.
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Saikedellik » di jun 04, 2013 12:09 am

Mooi report, klinkt als een waardige eerste keer :)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Miss E » di jun 04, 2013 8:14 pm

Mooi tripreport!
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor supergabbur » di jun 04, 2013 9:05 pm

Vind ik ook!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Poseidon » wo jun 05, 2013 12:08 am

Inspirerend verslag Naturelover. :hulde:
Krijg enorme zin in je voetsporen te treden...
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Afca_Remy » wo jun 05, 2013 9:06 am

Klinkt inderdaad als een prima eerste trip ervaring op lsd!

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Taxi. » wo jun 05, 2013 12:32 pm

Poseidon schreef:Inspirerend verslag Naturelover. :hulde:
Krijg enorme zin in je voetsporen te treden...
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Eko » wo jun 05, 2013 1:48 pm

Leuk report, ik herken de grotere intensiteit van smaken, kleuren en dingen die ge doet, dat maakt LSD zo leuk :grin:

40 km fietsen? o_0 damn, ge moet wel een flinke sporter zijn dan.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor ParadijsVogel » wo jun 05, 2013 1:54 pm

Vet dat je een high five kreeg op de fiets, dat is mij nog nooit gebeurt en helemaal niet als ik aan het trippen was! Klinkt als een leuke eerste keer!

Maar had je geen tripsitter? Dat is toch iets wat ik persoonlijk wel graag bij mijn eerste keer LSD wil hebben.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Eko » wo jun 05, 2013 2:32 pm

Ik heb nooit een tripsitter gehad, als de set en setting helemaal juist zijn zijn, is dat niet per se nodig. Als je zelf helemaal je ding wilt doen, kan het zelfs storend zijn als er iemand bij is, maar dat is natuurlijk persoonlijk te bepalen, je moet doen wat jij voelt dat leuk is, dat is wat telt bij LSD.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Naturelover » do jun 06, 2013 12:46 am

Bedankt voor de complimtjes. Vond het ook leuk om er een stukje over te schrijven :)

Eko schreef: 40 km fietsen? o_0 damn, ge moet wel een flinke sporter zijn dan.


Dit is een enkele keer geweest :grin: een stuk fietsen vind ik prima maar na een uur ben ik het wel zat hoor. Had ook alleen een klein flesje sap (25 cl) mee toen ik 3 uur lang ging fietsen :roll2: Onderweg ging die klasgenoot een flesje SPA voor mij kopen, wat was ik blij :kleuter:

Poseidon schreef:Krijg enorme zin in je voetsporen te treden...

Ik heb een paar posts van je gelezen en je schrijfstijl is groots 8-) Een tripreport van jou op LSD zou smullen zijn. Wat let je?

ParadijsVogel schreef:Vet dat je een high five kreeg op de fiets, dat is mij nog nooit gebeurt en helemaal niet als ik aan het trippen was! Klinkt als een leuke eerste keer!

Maar had je geen tripsitter? Dat is toch iets wat ik persoonlijk wel graag bij mijn eerste keer LSD wil hebben.

Die high five was heel cool, zat echt zo op de fiets daarna :mrgreen: Ik heb weleens een spontane high five bij een feestje waar veel mensen XTC nemen gekregen, maar trippend ook nog nooit!

Ik heb nog nooit een tripsitter gehad (alleen bij mijn enige keer salvia, waar we om de beurt tripten), maar dat is een persoonlijke voorkeur. Trippen doe ik het liefst in een rustige omgeving en als er dan een broodnuchtere naast me zou zitten zou ik daar afgeleid door raken.
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Dr.Sub » di jun 18, 2013 11:15 am

Zeer aangenaam tripreport, voor een eerste x LSD :grin:
Dr.Sub
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: wo jun 20, 2012 1:34 pm

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Rups » ma jul 01, 2013 12:01 pm

Leuk tripje! :D Probeer de volgende keer eens in het donker te trippen, ik trip zelf altijd s'nachts omdat de visuals 100x merkbaarder zijn.
Respect trouwens dat je nog chocola kon eten, ik moet er niet aan denken om te eten als ik acid op heb, word vaak al misselijk bij de gedachte xD (behalve fruit. Ananas en ander zacht fruit is echt als een orgasme in je mond op acid, serieus :P ZÓ lekker)
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Naturelover » wo jul 03, 2013 12:02 pm

Dank je dr. Sub en Rups :)

@ rups, 's nachts lijkt ook veel beter om verscheidene redenen: minder mensen, betere visuals en de zon op zien komen 8) hopelijk kan ik dit deze zomer een keer doen.

En wat betreft eten op acid, het was wel vreemd haha ik zat bij elk hapje zeer diep na te denken over wat ik precies aan het doen was. Veel trek had ik dan ook niet, maar fruit was wel geweldig: frambozen mijn favoriet! En die chocolade was na mijn piek, en puur voor de beleving. Heb een minuut of 10 op één blokje gesabbeld :grin:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Maus » vr aug 30, 2013 11:36 pm

Klinkt als een hele mooie ervaring :)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Ahote » za aug 31, 2013 3:56 pm

Pieter210 schreef:Klinkt als een hele mooie ervaring :)


dat en leuk geschreven trouwens, mooi reportje ;)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: first time LSD - tripreport

Berichtdoor Naturelover » zo sep 01, 2013 1:07 pm

Dank jullie. Heb het er met een paar mensen over gehad en de zin in een LSD-trip is weer sterk aanwezig. Het liefst nog deze (na)zomer :love:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron