Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

First time triprepport

Voor al je psychedelische avonturen.

First time triprepport

Berichtdoor tryouts » ma okt 24, 2011 2:26 am

Hallo , ik zal hier mijn eerste triprepport omschrijven.

vorige week op vrijdag na school bedacht ik voor het eerste keer een lsd papertrip te nemen.
ik prate erover met mensen dat daar al ervaring mee hadden
deze zijden het beter vandaag niet te doen omdat ik al veel bier op had en ik was mega moe en ze hadden daar geen ervaring mee.
toch besloot ik het te kopen maar zei bij me zelf dat ik ging wachten tot zaterdag want ik had bang na dat ze allemaal dingens zijden wat er kon gebeuren :shock: .

rond een uur of 1 snachts besloot ik met 2 vrienden en een vriendin naar mijn huis te gaan en daar wat te chillen. (deze mensen hebben geen ervaring met lsd)
eenmaal vertrokken dacht ik in de auto zal ik het nu toch maar niet nemen thuis voel ik mij altijd kiplekker en morgen zal ik het anders alleen moeten nemeen met niemand om me geen.
dus nam ik het toen maar :woeh:
ik had geen ervaring met deze drugs en na een 20 tal minuten besloot ik een bericht te sturen naar iemand dat er veel van kent omdat ik niks voelde.
deze persoon vertellde dat ik er niet moest opwachten en gewoon vergeten dat ik het genomen heb. dir deed ik ook ik amuseerde me samen met men vrienden.
na een 50tal minuten moest ik naar het toilet ik zette me recht en alles werd kleurrijk rond me.
eenmaal op het toilet was de trip al goed aan het werken , ik had geen tijdsbesef meer heb daar bijna uur gezeten. :#:

maar ik beleefde daar leuke momenten ik lachte ik praatte tegen mezelf.
op de grond zag ik een spin lopen dat beeste werd zo groot in mijn ogen dat ik snel bang kreeg.
ik moest me rustig houden en bedacht bij me zelf dat dit komt door de trip want normaal heb ik geen bang van spinnen. mijn badkamer was zo een mooie en kleurijke plek dat ik me daar goed vermaakte.
na bijna een uur stond ik weer op keek in de spiegel en mijn hoofd bleef maar veranderen naar alle vormen. ik roep mijn maat en zeg kijk na mijn hoofd da veranderd konstant maar ja gij wist dat dit normaal door de trip was en zei dat denk je.
ging terug in living zitten en praatige met de maten maar ik weet niet kan dat ik een lachkick had door lsd ? ik moest namelijk voor alle domme dingens ook lachen . ik kon blijven staren naar iemand zonder maar ook even weg te kijken .
dan besloot ik wat lsd dubstep op te zetten deze muziek bevat kleurijke prenten voor als je aan het trippen bent.

de prenten bewogen vollenbak en ik voelde me gewoon weg super.
maardan wou er 1 van mijn maten playstation spelen (black ops) ik probeerde dit dan ook maar ik verschoot gewoon altijd van de geweerschoten en de mannekes dat je hoorde stappen.
ik besloot terug naar toilet te gaan en daar lekker rustig voort te trippen.
ik zag heel mooie dingens op de muren en heb mij daar echt vermaakt.

de trip heeft zo'n 9uur gewerkd daarna ben ik gaan slapen.

nu denk ik bij mezelf voor volgende week het nog eens te proberen maar dan met 2 lsd papertrips.

dit is een kort verhaal en misschien niet zo boeiend. maar ik schrijf dit voor de mensen dat deze drugs eens willen proberen je moet gewoon altijd rustig blijven en je niet laten mindfucken dan kan je zeerleuke momenten belven met dit.
tryouts
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma okt 24, 2011 2:08 am

Re: First time triprepport

Berichtdoor Oppepper » ma okt 24, 2011 2:36 am

Ik besloot terug naar toilet te gaan en daar lekker rustig voort te trippen.

8-)
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: First time triprepport

Berichtdoor Stefaan » ma okt 24, 2011 9:09 pm

Upsetter schreef:
Ik besloot terug naar toilet te gaan en daar lekker rustig voort te trippen.

8-)


Ja ik zie dit ook voor me. :rock:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: First time triprepport

Berichtdoor twizz » wo nov 16, 2011 11:45 pm

Idem.. Zeer goede zin !
Avatar gebruiker
twizz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di okt 11, 2011 10:37 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner