Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het Shirtje en de Geest...

Voor al je psychedelische avonturen.

Het Shirtje en de Geest...

Berichtdoor Sublimo » za maart 05, 2011 10:38 pm

Originele post door Zeitgeist op 12 apr 2010.

Locatie: Queenstreet @ Breda
Drug: Tweede vlucht golden Teachers + Peganum Harmala zaden
Personen: 2
Datum: 04/12/2009
Tijdstip: rond 18:00
Duur: ongeveer 10 uur totaal


Ik heb nog nooit een trip report geschreven, maar deze trip was zo mooi, die wil ik graag met jullie delen.

In de afgelopen paar jaar heb ik vaak tript op paddo's, maar nu wou ik een stapje verder gedaan, dus heb ik net iets meer gepakt. De setting was perfect, een herenhuis met 4 verdiepingen, het oude huis van mijn oma, waar ik woon tot het verkocht is.

Ik was samen met mijn vriendin, M. Eerst hebben we een theetje gezet van Peganum Harmala zaden(MAO Remmer), 3 tot 5 gram p.p., een half uur later heb ik een pot thee gezet van 14gram paddo's, waarvan ik het meeste op heb.

We zaten in de woonkamer van ons paddo theetje te genieten en gezellig te praten onder het genot van een muziekje, 15 minuten nadat het theetje op was voelde ik hem komen, maar het was anders... Normaal voel ik het langzaam door mijn hele lichaam en begint mijn zicht langzaam te vervagen, maar nu was het ZANG! En ik was stil en gaf aan dat ik even niet wou praten, ik voelde me niet zo goed. Kut! heb ik dan toch teveel genomen?! Mijn beeld was nog volledig scherp, maar mijn evenwicht was totaal verstoord, iedere stap die ik zette was er één teveel. Ik had mezelf 2 keuzes voorgelegd, doorgaan en misselijk blijven of even naar de WC om te kotsen. Ik besloot om aan alles wat ik vervelend vond wat te gaan doen, dus ging ik naar de wc en heb daar een paar keer moeten spugen, tijdens het spugen begon ik echt te trippen.
Eerst was ik nog bang om alles uit te spugen, stel dat het dan niet meer werkt. Maar toen ik mijn ogen open deed herkende ik de wc echter niet meer terug, minuten lang heb ik in de wc pot zitten staren, het wcpapier dat erin lag waren wolken geworden en ik droomde weg...

Nadat ik uit de wc kwam was ik echter nog niet aanspreekbaar, mijn vriendin had het beter naar haar zin en liet mij ook even met rust zodat ik alles even op een rijtje kon zetten. Ik heb een half uur tegen een kast aan gestaan, daarna een half uur voorover gebogen tegen een stoel, ondertussen zag ik een map van school liggen en werd bang, straks ga ik de hele tijd zitten malen over school... Gelukkig kon ik alles super goed relativeren en vond het echt super om over school na te denken.

Nog steeds was ik niet aanspreekbaar, maar mijn hersenen werkten al wel op volle snelheid. Ik stond weer tegen de kast, toen ik omhoog keek zag ik mijn bonsai boom staan en ging er helemaal in op, en voelde veel positieve energie.

Eindelijk was ik weer fit genoeg om te lopen, praten was er nog steeds niet bij. Ik begon rondjes te lopen rond te tafel, ondertussen pakte ik een t-shirt en begon er mee te zwaaien. Al snel kwam ik erachter dat ik het heel goed kon, ik WIST waar het shirt naartoe zou gaan en kon de meest onmogelijk bewegingen maken met mijn vingers in combinatie met het shirt.. (Ik heb het na de trip nog 100x geprobeerd, maar het is nog niet één keer gelukt!) Doordat ik aan het draaien was met het Shirt raakte ik helemaal in trance, in mijn gedachten legde ik de link met de voetbal, ik was vroeger nooit
super goed in voetbal, speelde wel altijd in de selectie, wel had ik echter het inzicht en wist altijd waar het spel naartoe ging, dit had ik nu ook, maar nu was ik een meester, ik was koning over het shirtje. Het was net als of ik vuur aan mijn handen had, zo snel en mooi wist ik het shirtje om mijn handen te bewegen.

En plots toen ik in trance met mijn shirtje rond de tafel aan het lopen was begreep ik de Geest van Alladin! 1000 jaar lang in een lamp en al die jaren lang nadenken over alle problemen op aarde. Ik voelde mij nu ook als de geest van Alladin, ik had eindelijk bereikt wat ik altijd met paddo's had willen bereiken, ik zat tussen de echte wereld een droom wereld in, en ik had alles zelf onder controle. Hoe ik eerst niet kon praten, kon ik nu niet meer stoppen met praten tegen mijn vriendin. Ik had het gevoel dat ik in deze toestand kon blijven als ik bleef praten. Ik vertelde toen hoe ik tussen een droom wereld en de echte wereld in zat, over hoe ik mij als de geest van Alladin voelde. Iedere keer als M. begon te praten kapte ik het af, want ik had zoveel te vertellen. Ik kon de serie Lost helemaal uitleggen, ook kwamen er een aantal oplossingen voor wereld problemen voorbij. M. vond het wel vervelend dat ik haar iedere keer afkapte, maar begreep het gelukkig wel. Ook zij voelde dat ik was overgenomen door iemand anders en dat ik meer wist dan normaal.

Ondertussen pakte ik mijn shirtje en raak weer in trance, inmiddels zat M. ook van het shirtje te genieten.

Hierna werd ik iets rustiger en konden weer normale gesprekken voeren. Ik kwam tot de conclusie dat de televisie niet aanstond en vond dit zeer prettig... SCHRIK! Plots laten de lichtjes los van het plafon en vallen recht naar ons toe, we begonnen allebei keihard te lachen, dat was zeer intens. Maar nu weer even over de televisie, ik vond het zeer prettig dat ie al de hele avond niet had aangestaan. J. één van mijn tripmaatjes zet altijd na een bepaalde tijd de televisie aan, ik begon te denken... Als je de televisie aan zet gaat de televisie voor jou denken, je krijgt informatie en doet zelf niks, je gaat wel flink hallucineren, maar je raakt uit je trip! Ik vertaalde dit ook door naar het echte leven, als je televisie kijkt dan denkt de televisie voor jou en dan gaat je creativiteit en concentratie verloren. Jaren lang keek ik bijna iedere dag van half 7 tot half 9 Veronica en daarna Comedycentral tot midden in de nacht, dit kan ik nu niet meer en heb het nu al een paar maanden niet meer gekeken. Als ik toch iets wil zien zet ik een documentaire op, of zet ned 1,2,3 canvas, nat geo, etc. op.

We besloten om nog een theetje te nemen om nog net even langer door te gaan, we wisten dat het niet heftiger zou worden, maar toch...

We hebben nog lang door gepraat over hoe gek het eigenlijk is dat wij in vierkante blokken wonen, die wij huizen noemen, als je kijkt naar de natuur is alles veel mooier en functioneler. We besloten ook om weg te gaan, wat we al veel vaker hadden besloten, ik wou graag naar Rusland of Mongolië, weinig mensen veel dieren, M. wou liever naar Afrika. Het was echt super gezellig, maar we raakt een beetje uitgepraat en besloten om Lost aan te zetten, wat ik echt heel vet vond en ging weer verder op het verhaal van Lost, hoe het Lemuria zou kunnen zijn en waarom de één op het eiland op zoek is naar iets, terwijl de andere daar op zijn gemak rond loopt, het had allemaal te maken met het onbekende en bang zijn voor de dood, wat ik precies allemaal bedoelde weet ik nu ook niet meer helaas... M. begreep niet meer zoveel van Lost en we besloten om naar bed te gaan.


Nawoord:

Voor mij was dit de beste trip die ik ooit heb gehad. Na 40keer nog nooit bad gegaan, maar nu ben ik wel door een zware periode gegaan, maar toen ik eruit kwam was het hemels, het gevoel dat ik altijd al had willen hebben. Het was echt net een droom, zo zag het er ook uit, maar toch waren de hallucinaties bijzaak. Ik heb echt het gevoel gehad dat ik meer was dan alleen mezelf!
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner