Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoge dosis 2C-i: moeilijke ervaring.

Voor al je psychedelische avonturen.

Hoge dosis 2C-i: moeilijke ervaring.

Berichtdoor Sublimo » zo maart 06, 2011 12:55 am

Originele post door Rolandt op 10 aug 2010.

100mg 2C-i, poeder opgelost in water, oraal, (ik: man, 80kg)

Ik heb zo’n drie weken geleden 2C-i genomen. Eerst 25mg en na ongeveer 3,5 uur nog 75mg. (Een paar weken daarvoor had ik voor het eerst 2C-i geprobeerd met een dosis van 10mg, maar had hiervan weinig effect.) Na de 25mg was het effect zeer duidelijk merkbaar, maar ik had alles nog redelijk onder controle; ik had wat visuals, niet overheersend, beetje patronen op muren e.d.. Ik heb hierna nog met mensen gepraat, wat redelijk goed mogelijk was. Het effect was licht euforisch en licht speedy en ik voelde ook een verhoogde verbondenheid met mensen. Maar toen de 75mg ging werken kon ik niet meer goed praten en waren de visuele effecten en de stromen van gedachten sterk overheersend. Ik weet nog dat ik de klok zag hangen maar dat het met geen mogelijkheid lukte om de tijd af te lezen.

Het was geen angstig gevoel, geen bad trip, maar ik dacht wel dat ik dood ging. Ik was alleen op mijn kamer. Ik heb in gedachten afscheid genomen van alles dat ik op aarde heb. Ik keek om mij heen naar mijn kamer en was er van overtuigd dat ik al het materiële kwijt zou raken. Ik keek naar mijn lichaam en besefte mij dat ik dit niet meer zou hebben, dat ik nooit meer zou lopen, ademen, voelen, zien, etc. Alle dierbaren zijn in mijn gedachten voorbij gekomen. Ik voelde dankbaarheid voor de tijd die ik mee heb mogen maken en ik voelde intens verdriet dat ik van iedereen afscheid moest nemen. Het was sterk emotioneel en ik heb flink gehuild. Ik ben toen op bed gaan liggen met de overtuiging dat ik dood zou gaan.

Na een paar uur werd ik heel geleidelijk helderder en kwam ook heel geleidelijk mijn besef van de werkelijkheid terug. Het voelde alsof ik uit de dood was opgestaan. Ik werd steeds sterker doordrongen van het feit dat ik leef en besta. Ik merkte dat ik helemaal bezweet in bed lag.

Hoewel dit misschien klinkt als een heel negatieve ervaring, ervaar ik dit achteraf niet als negatief. Het is beter te vergelijken met een verdrietige film waarvan je moet huilen, maar die achteraf toch ook wel weer fijn is om gekeken te hebben. Het verschil met een film is dat ik niet naar de film keek, maar er in zat, als een droom, ondergedompeld in een andere realiteit.

Toen het volledig uitgewerkt was voelde ik mij fysiek erg moe, maar ik kon nog een aantal uur niet slapen. De volgende dag voelde ik mij vrij normaal, fysiek en mentaal nog een beetje moe. Naderhand geen bijeffecten gemerkt. De ervaring heeft een flinke indruk op mij gemaakt.

Ik wist vooraf dat 20mg een normale dosis is en 100mg een zeer hoge dosis is. Maar ik heb op verschillende plaatsen op internet gelezen dat meer mensen een 100+ dosis hadden gedaan en dat er geen enkele dode is gemeld bij 2C-i gebruik. Omdat de eerste 25mg goed beviel en ik behoefte had om iets intens te ervaren, heb ik 75mg bij genomen. De intense ervaring is in ieder geval gelukt :wink: . Maar 100mg is zeker niet voor herhaling vatbaar en raad ik iedereen af. Ik heb sinds deze ervaring geen 2C-i meer gebruikt. Ik sta er echter niet negatief tegenover, maar heb er ook geen drang naar. Misschien dat ik het ooit nog eens ga doen, maar dan wel 25mg.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner