en ik wil een trip plaatse die eigenlijk heel dom van me was maar gelukkig goed doorheen ben gekomen.
Ik was bij een feest van een vriend van me , hij was 18 geworden dus wij dachten ( HELEMAAL NAAR DE KLOTE ) ik had 2 gram pep , 5 gram wiet , 2 flesse drank voor me zelf die avond en is uiteindelijk allemaal binnen 6 uur opgemaakt ( heb natuurlijk wel aventoe wat gedeeld met vrienden ) in iedergeval ik was goed naar de klote, zag rare shit etc. een vriend van me werd ook bijna in zn oog geschoten met een op gasgedrukte paintball gun omdat ie dacht dat hij alles aan kon maar nee ( nog dommer dat ie een meid van 19 die helemaal dronken was liet schieten ). In iedergeval mijn avond was voor mij all helemaal top , totdat ik rond 6 uur in de ochtend te horen kreeg dat er een paar gasten 2C-B op en bij zich hadden, iedereen was nog klaar wakker en zaten nog volop te feesten / trippen , toen ik dat hoorde vroeg ik aan mijn dealer ( hij was daar op het feest ) of hij nog 2cb overhad. (heb nooit 2cb gehad). Maar om verder te gaan , mijn dealer zij ja en wou er wel 1 aan mij geven. ( Hij had ook 2cb op en zat kei hard te trippen , daarom dat ik het waarschijnlijk gratis kreeg ). Dus ik nam die 2cb in met m'n fkd up hoofd en een half uur later kwam ik iemand buiten tegen ( vriend van de dealer , en nu ook mijne ). hij vroeg aan me of ik 2cb moest hebben , ik tripte nog niet maar was nogsteeds naar de klote dus zij ik ja. en nam gelijk de 2de in (Ja ik was achterlijk op dat moment maar zeg eerlijk , als jij naar de klote bent doe je het zelf ook

Dit was mijn verhaal ik hoop dat iemand van jullie hier iets van leerd en ik hoop ook julie belevenissen te zien.
( Tip: niet naar meer drugs zoeken als je al naar de klote bent want dat kan echt verkeerd aflopen - in mijn geval gelukkig niet een bad trip )