Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Liquid LSD in Hongarije

Voor al je psychedelische avonturen.

Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor Dennenboom » zo aug 14, 2011 5:10 pm

Trippen op Ozora
Wie: Ikzelf, Ozora mensen Paul, AnneKatrine, Benedict, Stein, Sophie, Arne, Tobias, Mihou, Melina...
Wat: Liquid LSD, (druppels van 250µg), Maroc/Sharas Hasj, Skunk.
Waar: Ozora Festival 2011

Nadat mijn vast tripmaatje last minute Ozora had moeten afzeggen door omstandigheden, zag het er naar uit dat ik alleen zou moeten gaan. Op zich geen enkel probleem maar het is toch wel extra spannend. Na een lange reis (vliegtuig + 3h shuttle van Budapest – Ozora) kwam ik op de camping aan. Eerst nog 2 uur in de rij moeten staan voor een ticket en daarna in de pikdonkere nacht beginnen wandelen richting camping. Er was geen verlichting en ik had totaal geen idee van de structuur van de camping… Ik wandelde 10 minuten maar dan vond ik het wel genoeg. Ik zette me langs de kant van de weg, hopende dat ik nog ergens een jointje zou kunnen regelen. Gestopt naast een auto, alleen de tent opgezet waarna ik me (blijkbaar) bij duitsers had neergezet. Ze gaven me wat wiet en we hebben lang gebabbeld. De volgende twee dagen heb ik zowat in solidariteit doorgebracht, wat ik opzich prima vond. Zoiets werkt heel bevrijdend.

De volgende dagen leerde ik mijn buren beter en beter kennen en we bouwden een gezamenlijk tentenkamp. Dit was onze uitvalsbasis waar altijd kaarsen brandden en dekens waren. We hebben verschillende gezellige nachtjes gehad waar Ketamine, Speed, MDMA, Paddo’s en LSD in het spel waren. Persoonlijk doe ik behalve LSD, Psilocybine en THC geen drugs op een festival, maar dat maakte de boel niet minder gezellig. Heerlijke babbels gehad.

Oorspronkelijk dacht ik niet te trippen omdat ik alleen was in een vreemd land waarvan ik het geschrift niet kan lezen, maar hier kwam snel verandering in. Ons tentenkamp werkte samen zoals een gezin, we maakten samen eten, babbelden over heel gevoelige onderwerpen en zorgden voor elkaar. Tijd om een tripje te plannen…

Vrijdag was oldschooldag. Dat wilde zeggen:

10u Filteria
11u30 Mike Maguire
13u30 Raja Ram & Simon Posford (Shpongle 20’th anniversary 4h oldschool set)
17u30 Man With No Name

Prima. Wake n space! :love: Paul, AK en Stein zouden meetrippen. ’s Ochtends stond iedereen vol vreugde op want het zonnetje kondigde een snikhete dag aan, ik nam alvast 125 µg en we bouwden een joint om te vieren wat komen zou. We wandelden van de camping (tegen 9u30) richting mainstage. Ik en Stein zouden water halen, Paul en AK haalden een fruitvoorraad.

Filteria was net begonnen toen we toekwamen. Ik ben toen gaan dansen en heb dit twee uur lang gedaan. Tijdens mijn dansfestijn kwam ik perongeluk iets te kort bij een mevrouw achter mij… Ze tikte me zachtjes aan, ik lachte naar haar met de boodschap dat ik zou opletten. Ongeveer vijf minuten later gebeurde precies hetzelfde, ik verontschuldigde me en lachte vriendelijk. Toen begon Filteria een massieve climax op te bouwen, waarbij ik dus onvermijdelijk helemaal hard begon te dansen. Bij dit manoeuvre raakte ik de vrouw een derde keer. Dit keer op haar voet en zelfs met de bal van mijn voet. Ik riep erg luid: “Sorry, sorry, sorry, I’m so sorry” maar dan ben ik weggelopen en elders gaan feesten, ik kon me geen vierde keer veroorloven. :beer:

Af en toe nog mee chillen met de medetrippers op onze chillspot, waar bananen, perziken, watermeloen, jointjes, druiven en zo veel meer de ronde deed. Inmiddels liet de LSD zich voelen… De end of a set killer “Lunar Civilization (Lunar Remix)” is een plaatje van Filteria, unreleased en onvindbaar. Je kan het alleen horen als je hem live ziet. Abnormaal ontploft daarzo, een kosmisch orgasme kan ik het wel noemen. Maar toen Filteria gedaan was vond ik wel dat ik meer kon hebben.

We hadden nog 1 suikerklontje van 250 µg mee en ik vroeg of we die in twee konden doen. Maar voor AK en Paul mocht het ook wat harder, dus gingen we hem in drie doen.
De muziek stond redelijk luid en er was miscommunicatie. Ik kreeg 2/3 doorgegeven en dacht dat dit mijn 1/3 was. Boom. :) Maar het was Ozora, ik vond hard trippen ook prima.

Een half uurtje later zag ik letterlijk de tweede lading LSD inkicken. Ik had erg mooie maar bekende visuals... De fractalen, patronen en kleuren waren weer mooi. Altijd zie ik ook precies 4 grote palen staan in 3D, die verkleuren en waardoor allemaal puin/kleurtjes vliegen. Je kan perfect voelen hoe deze stof zich gedraagt… Het effect was nu veel intenser, kleurrijker en filosofischer. Het algemene gevoel van de LSD die je duidt op het feit in wat voor een kosmos je leeft, was 300% daar. Ik ben uit wandelen gegaan door Ozora, kijken met een big smile op mijn gezicht naar alle lieve mensen. Op een bepaald punt moest ik plassen, dus rende ik een heuvel op vanwaar er prachtig uitzicht was op de mainstage. Ik ging plassen en zette me even neer. Door volledig stil te zitten begon ik plots veel harder te trippen. De tuin waar ik inzat had allemaal magische planten die black light blauw en blacklight rood gloeiden. De planten vervormden ook effectief van vorm en aan sommige planten kwamen blacklight blauwe ballen te zitten. Dit leek op een plant uit Half Life of op een plant die op een andere planeet gegroeid… Magnifiek om te zien! Inmiddels begon Shpongle.

Met als opener Divine Moments Of Truth.

Ik liep van op mijn heuvel het publiek in, al dansend. Iedereen kreeg een glimlach op zijn gezicht en voor ik het wist mixte Raja Ram oldschool in het nummer. (Kudo’s daarvoor!) Na wat gefeest te hebben op Shpongle, besloot ik dat de koptelefoon me riep. Na dit medegedeeld te hebben aan mijn medetrippers, wensten ze me veel plezier met een grote glimlach. Na een wandeling van 15 minuten arriveerde ik aan ons tentenkamp. Ik nam mijn hoofdtelefoon (Pioneer HDJ 1000) en zette mijn favoriete goatrance op. Gelegen op een heuvel in de zon met uitzicht op de camping, mmm. Deze muziek is een kosmisch wonder voor mij. Elke keer is die Goatrance even wonderlijk en buitenaards als vorige keren. Dit kan omschreven worden als totale buitenaardse extase. Als je jezelf helemaal kan en durft over te geven kan je zo extreem diep gaan dat het zonde is om erover te spreken. LSD kan je naar de ruimte brengen met de ogen dicht, maar goa heeft dan nog eens de mogelijkheid om op die “frequentie” een verhaal te vertellen. (Of zo voelt het in ieder geval) Totaal mindblowing.

Toen ik terug arriveerde aan het tentenkamp waren Mihou en Melina er ook. Zij besloten om voor mij een pasta te maken met kaas en tomatensaus, versgesneden worteltjes en weetikveelwat. :love: Dit was geniaal lekker. Dit bedoel ik met liefde: zij wisten dat ik aan het trippen was en besloten daarom te koken. Het ding met deze twee erg fijne Duitse mensen, is dat zij naar Ozora zijn gekomen met de planning: 1 dag trippen, 1 dag niet, 1 dag trippen, 1 dag niet...Dus ze wisten perfect wat ik meemaakte en waar ik naar verlangde. :love:

Plots komt er nog een kennis van de duitsers binnen. Een jongen van 19 jaar gok ik, trippend op 2,5 suikerklontjes (2,5 x 250 = 625µg). Dit was redelijk grappig, hij was het padje kwijt en kon er zelf ook om lachen. Plots zet hij zich neer op een festivalstoeltje zonder leuningen, haalt een pijp boven en knalt er onverwacht nog DMT bij. Dit resulteerde in het feit dat zijn bewustzijn herleid werd naar instinct. Erg mooi om te zien, zeker als je zelf nog hard tript. Maar het was dus ook deze jongen zijn verjaardag, waardoor hij nog een Salviajoint cadeau kreeg. Extreem scheve toestanden maar erg grappig. :woeh:

Voor de rest rookten we nog jointjes samen, babbelden we en de dag liep ten eind. We blikten samen met iedereen terug op een geslaagde dag en de liefde voor elkaar was groot; De band die ik hier heb gelegd met deze mensen is van een andere aard dan normale relaties tussen mensen in het dagelijkse leven. Wanneer mensen zichzelf mogen zijn op een festival en deze mensen ook goed zijn tot diep vanbinnen, dan vindt liefde plaats.
Deze dag heeft mij helemaal warm gemaakt, door de warme zielen die ronddolen op Ozora.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor Azy » zo aug 14, 2011 5:22 pm

Klinkt heerlijk! Je had wel een mooie dag uitgekozen, Filteria en Posford lijken me echt wel heerlijk in een psychedelische staat. Ook dat contrast tussen eerst alleen zijn en dan zo'n warme groep hebben zal ook geweldig zijn geweest. Ik vind beide dingen heel leuk op een festival (alleen of met veel zijn), zolang je maar nergens te gebonden aan bent. Lijkt me dus dat je echt een prachtmoment en situatie hebt uitgekozen voor dit mogen te beleven!

Het report zelf leest trouwens ook wel lekker weg en de situaties klinken zo lekker herkenbaar. Ik zou wel graag eens met je trippen als je hier in de buurt woont.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor Russ » zo aug 14, 2011 5:45 pm

Geweldig report, geeft me meteen weer zin :)
Lijkt wel perfect place, perfect time, perfect people.

Goed geschreven ook, leest weg als een trein!
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor lolnoob » zo aug 14, 2011 5:57 pm

Mooi report, klinkt heel vet :)
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor spacelord » ma aug 15, 2011 10:36 am

Bij shpongle gingen de DMT-joints rond alsof het de normaalste zaak ter wereld was :grin: (wat het op OZORA uiteindelijk ook wel was :p ). Geweldig festival, al vond ik de dope tamelijk prijzig. LSD was relatief goedkoop maar wiet en mdma waren schandalig duur.

Anyway, volgend jaar ga ik zeker terug 8-) Back 2 paradise! De inkom mochten ze inderdaad wel beter organiseren, ik heb er 3 uur staan aanschuiven met die loodzware rugzak.
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor Intoxication » di aug 16, 2011 7:33 pm

dmt joints van een verkwisting gesproke :conf:

vermakelijk report anyway zot dat je daar heen bent gegaan 8-)
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor Saikedellik » wo aug 17, 2011 1:59 pm

Prachtig man, lijkt me best raar om te trippen tussen zoveel mensen, maar ook wel weer leuk. Klinkt echt goed!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor spacelord » wo aug 17, 2011 11:52 pm

Intoxication schreef:dmt joints van een verkwisting gesproke :conf:

vermakelijk report anyway zot dat je daar heen bent gegaan 8-)


DMT in een joint is heel prettig op feesjes hoor ;) lichte visuals en body high. Uiteindelijk komt het toch neer op je amuseren :grin:
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Liquid LSD in Hongarije

Berichtdoor Tomaat » wo aug 17, 2011 11:54 pm

Vet report! :love: Lijkt mij ook wel nice om helemaal naar daar te gaan!
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner