Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Live Trip Report truffels: 10 gram

Voor al je psychedelische avonturen.

Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Taxi. » zo apr 20, 2014 6:35 pm

He mensen ! Ben weer even terug op het forum. het het de laatste tijd nogal druk met verschillende zaken, waardoor ik ook het tripreport forum niet heb kunnen bijhouden... Sorry hiervoor. Vanwege de paasdagen toch wat tijd vrij. Hierom het idee om weer eens te gaan truffelen. Ik zou het met mijn broer gaan doen, maar die werd in de loop van de dag steeds zieker waardoor ik hem weer naar huis heb gebracht. Na enige twijfelingen, toch besloten om in mn eentje te gaan trippen :)
Dit wordt mijn tweede solo trip op truffels. De eerste was redelijk mild, we zullen zien hoe het vanavond gaat lopen.
Ik neem 10 gram Tampanensis. Ik ben benieuwd. Er zijn tekenspullen, het is lekker weer, er staat een afspeellijstje in YouTube klaar en ik heb te eten gehaald.
De thee is nu klaar. Tijd voor inname dus.

Toi Toi Toi :rock2:

Edit: Thee nog lang niet afgekoeld, even wachten dus nog..

Ik ga niet meer elke keer edit erbij schrijven (alleen tijdsaanduiding), het ziet er niet echt mooi uit.. De portie zit er trouwens nu in :)
We zitten dus op T 00:00 (18.58 starttijd)
Let's roll

00.15 : Nog geen duidelijke effecten. Lichte spanning in mn onderbuik, beetje klamme handjes. Nog niks noemenswaardigs. Heb zojuist de laptop aangesloten op de tv, kan ik zometeen ook fijn wat psychedelische afbeeldingen en visionary art bekijken. Ook is de kwaliteit van de muziek hierdoor een stuk beter. Ik ben terug wanneer de effecten echt opkomen

00.40 :Manier van denken begint langzaam te veranderen. Ledematen voelen steeds gekker, je kent het wel. Nog geen echte visuele veranderingen, al beginnen de letters wel iets te doen. Nog niet echt dansen, maar meer... dat ze ge-highlight worden of iets dergelijks.

Ik denk dat ik zo maar even een stukje ga lopen wanneer mijn telefoon wat beter opgeladen is. Lekker met mn koptelefoon op de natuur in, hier om de hoek is namelijk een enorm recreatiegebied !

Effecten worden nu langzaamaan sterker. Ik heb de hele tijd het gevoel heel groot te zijn. Net stond ik buiten te roken en verbaasde ik me lang over het vertraagde geluid van een vliegtuig dat voorbij vloog. Is toch een vreemd iets als je aan het trippen bent hoe laat het geluid binnenkomt. Nu staat trouwens het heerlijke nummer Devine Moments of Truth van Shpongle op. Een van de beste nummers van Shpongle :)
Toch besloten om geen lange wandelingen te maken. Vind het binnen erg prettig en comfortabel.

01.33 T wordt weer een milde trip merk ik. Ik trip wel, maar ik kom niet terecht in de truffeloceaan die je meesleurt en waaraan je je moet overgeven. Ik ben toch wel redelijk helder. Ik denk wel veel na over veel verschillende dingen. Ik heb onlangs Noah gezien in de bioscoop.. Ik vraag me af waarom we hier met zn allen zijn op dit planeetje. Of eigenlijk vind ik het bewustzijn vreemd.. Waarom wij als mensen nadenken over veel verschillende dingen. Wat doen we nou eigenlijk met zn allen? T is allang geen overleven meer.. Ik denk niet dat er een bepaald doel is.. We zijn hier gewoon door samenkomst van toevalligheden.. Maar als we dan kijken naar de ontologie van de mens.. tja.. Wat ons scheidt van de andere levende wezens hier, is dat wij een bewustzijn hebben. Precies wat ik nu aan het doen ben, is kenmerkend voor het mens-zijn denk ik. Ik denk niet dat een kat zich afvraagt wat ie hier eigenlijk doet... Mensen zijn vreemd. Het instinct is in strijd met ons denken. We hoeven allang niet meer te handelen naar ons instinct.. We hoeven niet meer te overleven, daar hebben we al voor gezorgd. Tenminste, wij als westerse landen.. Het enige dat we eigenlijk kunnen doen, is ons bewustzijn bevredigen. Op welke manier dan ook..

02.12 Het is een fijne trip. Er hangt een warme gloed in de kamer, zowel gevoel, mindset, maar ook visueel. Het is heel zacht. Een soort blurry ofzo. Pink floyd galmt als een deken door de ruimte.. Alle dieren hier (3 katten en een hond) zijn ook opvallend kalm en vreedzaam. De bank ligt erg lekker.. Ohjaa net een chocoladereep gepakt, die smaakt echt verrukkelijk

02.48 Het is buiten toch echt veel magischer en moooier als t donkerder wordt. Ik merk dat typen echt supernel gaat, als ik me erop concentreer is t ook echt leuk. Ik voel me een beetje zoals die 90's hackers haha. Zo'n cyberspace idee. Als ik langer op mn hurken zit geeft t een heel gek gevoel in mn kuiten. Niet zoals normaal, t voelt harder ofzo, moeilijk te omschrijven. Soms kleine lachkicks in mezelf. In m'n hoofd een hitler speech nadoen bijvoorbeeld... EIN REICH... mwuahahha :woeh:

03.09 De trip begint nu wel al iets af te nemen. Minder aan t nadenken. Ledematen voelen wel nog steeds heel gek. Heb net een tekening gemaakt. Althans.. T lijkt nergens op.. Maar t vermaakte me zeer om met viltstiften aan de gang te gaan..

03.43 De meeste effecten zijn wel verdwenen. Ik voel me nog een beetje dromerig, maar echt trippen doe ik niet meer. Dit was het weer voor deze keer. Volgende keer maar weer de volle 15 gram, ik vind het toch aangenamer om meegesleurd te worden in de oceaan. Wel fijn om af te sluiten met een paar nummers van Eefje de Visser.. heerlijk wegdromen

Adieu ! :)
Laatst bijgewerkt door Taxi. op zo apr 20, 2014 10:43 pm, in totaal 10 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor totally_wallarized » zo apr 20, 2014 6:50 pm

Ben benieuwd! Veel plezier!
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor kaasje » zo apr 20, 2014 7:17 pm

:D Ik krijg al zin in truffeltjes!
Fijne reis, amuseer je!
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Pepino » zo apr 20, 2014 7:19 pm

Veel plezier. Het is inderdaad heel erg fijn weer :)
Lekker relaxen en space.
Avatar gebruiker
Pepino
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: za aug 10, 2013 5:45 pm

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor yip yip » zo apr 20, 2014 7:45 pm

Heel veel plezier onderweg, tof dat we met je mee mogen :hulde:
yip yip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 287
Geregistreerd: za dec 28, 2013 2:55 am

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Orchidee » zo apr 20, 2014 11:11 pm

Superfijn report, lijkt me een aangename trip geweest te zijn :)
“When the light turns green, you go. When the light turns red, you stop. But what do you do when the light turns blue with orange and lavender spots?”
― Shel Silverstein
Avatar gebruiker
Orchidee
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 105
Geregistreerd: di apr 08, 2014 5:56 pm
Woonplaats: België

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor kaasje » ma apr 21, 2014 12:07 am

Hahaha zo te zien zal het wel leuk geweest zijn. :D
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Perry » ma apr 21, 2014 12:15 am

Wel n leuk reportje, vond m niet echt spectaculair, maar je zei zelf ook al dat t een lichte trip was.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor yip yip » ma apr 21, 2014 6:15 pm

Jammer inderdaad dat de trip een beetje tegenviel, met truffels kun je echt alle kanten op. Gelukkig heb je je in ieder geval geamuseerd!

nb wij zijn niet de enige diersoort die een (zelf)bewustzijn heeft ;)
yip yip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 287
Geregistreerd: za dec 28, 2013 2:55 am

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Perry » di apr 22, 2014 12:44 am

yip yip schreef:nb wij zijn niet de enige diersoort die een (zelf)bewustzijn heeft ;)

Dat denk jij, hippie! :kleuter:
Is sowieso erg lastig onderzoek naar te doen ;)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Prototype » di apr 22, 2014 9:05 am

yip yip schreef:nb wij zijn niet de enige diersoort die een (zelf)bewustzijn heeft ;)

Maar wel de enige die niet meer hoeven te overleven en dus hun bewustzijn tevreden gaan stellen.
Misschien dat huisdieren iets soortgelijks doen, die hoeven ook niet meer te overleven.
Zou verklaren waarom mijn kat nooit iets anders doet dan eten en slapen. :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor yip yip » di apr 22, 2014 11:37 am

Ik had mijn grote eigenwijze muil moeten houden. Dit is niet het juiste platform voor zo'n discussie, sorry tax! En je hebt gelijk JG, het is net zo moeilijk aan te tonen als uit te sluiten.
hier nog een leuk filmpje van een spacend diergenootje:



:smokin:
yip yip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 287
Geregistreerd: za dec 28, 2013 2:55 am

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Perry » di apr 22, 2014 11:51 am

;) ik vind het wel een interessante discussie, maar geen van beide partijen heeft een poot om op te staan.
Al wat kan gebeuren is gedrag verklaren naar eigen beleving
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Live Trip Report truffels: 10 gram

Berichtdoor Monologic » wo apr 23, 2014 1:13 pm

“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner