Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

lsd een geschenk from heaven

Voor al je psychedelische avonturen.

lsd een geschenk from heaven

Berichtdoor stuiterbal83 » ma maart 04, 2013 2:21 am

locatie thuis

lekker chill op matras in de woonkamer, sfeervolle muziek op, en heel veel lekkers in huis.


omstreeks 22 uur arriveert maatje van me met enkele zegels, na iname omstreeks 23:00 uur zitten we lekker te kletsen in afwachting van wat komen zal! na omstreeks een uur en pak en beet tien minuten begin ik tintelingen te voelen in mijn benen en armen en ook begint alles in mijn gezichtsveld heel scherp en helder te worden, net alsof je je tv op hd zet! we bespreken dit gevoel en kunnen onze meningen gelukkig delen. Doordat we daar mee bezig geraken gaan we steeds meer dingen anders zien en voelen zo heb ik het idee dat mijn matras een soort moeras begint te worden , en is elke aanraking weer een nieuw item om lang over te praten of van te genieten! zo begin ik me af te vragen of ik iets al vaker heb gezien en meegamaakt bijv. de cd die opstaat of die wel door speelt ipv hapert. maar hierbij moet ik concluderen dat je alles zo intens beleefd en meemaakt dus voor je gevoel alles juist heel goed ervaart! neem bij een stukje fruit of snoep, dat gevoel de smaak de eet beweging lijkt eeuwig te duren maar zo heerlijk!! :woeh: zoek gewoon lekkere dingen op en mooie dingen en je kan je er uren ermee vermaken!!


opeens krijgen we een discussie en het grappige hiervan is dat alles in de herhaling valt ! en hoe meer ik ik uit de discussie wil komen lijk ik er als maar verder in te raken, tot dat ineens mijn hoofd me weer even zijn beloop geeft en zegt ga eens iets anders doen, (dit was voor mijn bijna denk ik een bad trip) heb deze terugkerend al 3x gehad en elke keer als dat gebeurt denk ik niet weer en ja daar komt die weer!!

maar dat neemt niet weg dat ik het niet meer doe haha!

dus dan maar naar de wc. nou en dat is al een hele tour er naartoe maar eenmaal aangekomen en nadat je onderzocht bent of je nog wel een jongetje bent en je moet dan eenmaal plassen, dat gevoel echt je voelt het zowat uit je tenen stromen naar boven door je lichaam en tot het moment het er daad werkelijk uit komt . kan het niet beschrijven maar mede gebruikers kunnen dit vast beamen. zo aparte gewaarwording. en er overtuigd van zijn dat je muren steeds een andere kleurinval hebben!! vakantie albums bekijken is ook erg leuk je beleefd je hele vakantie opnieuw! en hoe!

en buiten even door je wijk heen lopen is ook heel verhelderend je weet niet eens wat je buurt je te bieden heeft maar dan wel! (doe dit wel als er iemand bij je is) en als je al eens hebt gehad want anders kon het wel eens een enge ervaring worden.

ik heb eigenlijk nooit geen last van bijwerkingen maar wel erg vermoeid de tweede dag na gebruik !


mijn volgende keer ga ik een candyflip proberen!!
stuiterbal83
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo dec 02, 2012 5:16 am

Re: lsd een geschenk from heaven

Berichtdoor FRESH » za maart 09, 2013 6:42 pm

Leuk te lezen dat je trip goed bevallen is!

Enig idee hoeveel mics je zegels waren trouwens, en hoeveel heb je genomen?

Deze tip zal ik van je onthouden "vakantie albums bekijken". Ga ik zeker eens doen :-)
FRESH
Offline
 

Re: lsd een geschenk from heaven

Berichtdoor Jeroentje212 » ma maart 25, 2013 9:18 pm

leuk reportje,

en die vakantiefoto's bekijken ga ik ook proberen!
I'm not addicted to cocaine. I just like the way it smells.
Avatar gebruiker
Jeroentje212
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 5:59 pm
Woonplaats: alkmaar


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron