Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD - één met alles

Voor al je psychedelische avonturen.

LSD - één met alles

Berichtdoor LSDelicious » wo mei 25, 2011 9:52 am

Wie: Ik (19) en mijn vriendin (tripsitter)
Wat: LSD - ongeveer 250 mics
Waar: Mijn kamer, een beetje overal


Inleiding
Ik beschouw mezelf ondanks de jongere leeftijd als redelijk ervaren psychonaut. Heb een groot aantal ervaringen met truffels en LSD. Ook salvia en lsa heb ik reeds tot mij mogen nemen. Van de lsa heb ik niet veel gevoeld buiten een misselijk gevoel, de salvia 10x gaf me enkel een vreemde bodyload maar van de 30x en 40x werd ik wel naar een andere dimensie geschoten. Het aantal truffel en LSD trips die ik gedaan heb weet ik niet precies meer, denk zo'n stuk of 20.


Setting
Het was een mooie zaterdagochtend waarop ik lekker uitgerust wakker werd. Ik deed de gordijnen open en de warmte van de zon voelde zo goed dat ik meteen dacht, vandaag is de dag! Zo gezegd, zo gedaan had nog een paar zegeltjes liggen dus het zou vanavond trippen worden. Ik dus naar mijn vriendin gebeld en haar mijn plannen uitgelegd, daarna de dag samen doorgebracht buiten in het zonnetje. Rond 8 uur terug bij mij thuis en ik voelde me echt goed na deze chille dag dat ik dacht dit moet wel een fantastische trip worden! Alles klaargezet: afspeellijstje, alice in wonderland 3d blu ray, wat water om te drinken, wat koeken, geurkaarsen, wierrook en de zegel gedropt om 09.00u.


De trip
+00.00u: Zegel onder de tong en nog vlug een joint draaien om wat xbox te spelen terwijl de LSD m'n lichaan en geest gaat overnemen.

+00.40u: Normaal duurt het toch wel een uur vooraleer ik de bodyload voel en langer voor de eerste visuals, niet deze keer. De visuals waren nog subtiel maar de bodyload was reeds goed te voelen. Ik bleek soms te vergeten dat mijn armen en benen aan mijn lichaam vast zaten tot ik ze omhoog volgde met m'n ogen en bij mijn schouders en heupen uitkwam. Een licht tintelend gevoel in mijn voeten verspreidde zich binnen 10 minuten over heel mijn lichaam, net alsof je lichaam lam is maar toch voelde ik alles zo goed aan. Ik begon dus wat te "dansen" op de muziek (shpongle) dit ik net had opgezet.

+01.00u: Na even op te gaan in herbs garden van shpongle zette ik me terug in de zetel en zag ik dat mijn xbox nog aanstond. Na een moeilijke zoektocht naar de afstandsbediening kon ik de TV eindelijk verzetten. Na 1 minuut had ik al door dat xbox er niet meer in zat. Het lukte langs geen kanten. Dan maar even de aandacht aan de vriendin geven nu dit nog kan.

+01.15u: Mijn vriendin heeft geen tripervaring, enkel een aantal ervaringen met cannabis. Toch vond ik haar geschikt als tripsitter omdat ik me gewoon zeer goed voel bij haar aanwezigheid, ze kan me steeds kalmeren en me op mijn gemak stellen. Ze wou eerst niet dat ik "op reis ging" maar legde zich er uiteindelijk toch bij neer. Hier hebben we het nog een tijdje over gehad maar ze zei me dat ze me steeds minder kon volgen in mijn logica. En de delen van mijn zinnen moest ze zelf in elkaar puzzelen om er iets van te maken. Nu wist ik wel 100% zeker dat deze trip op het randje ging zijn.

+02.00u: Hier ben ik reeds goed op weg richting de piek van de LSD, hij heeft mijn lichaam in zijn macht maar mijn geest blijkt terug onder mijn controle te zijn. Ik ben redelijk "nuchter" in mijn hoofd maar terwijl ik onder het dekentje in de zetel lig lijk ik omhoog te stijgen uit de zetel. Ik weet enkel niet goed of ik het ben die richting het plafond ga of dat het plafond dichter naar mij komt. Hier kwam er ook een mooie quote uit voort "Schat stop het plafond, ik ga erin verdwijnen".

Vanaf hier ga ik telkens 1uur vooruit want ik weet de juiste tijd niet meer, mijn tijdsbesef was hier redelijk ver te zoeken.

+03.00u: Hoe ik het gedaan heb weet ik zelf niet juist maar opeens lag ik neer op de mat. Het leek alsof ik hier al uren lag, mijn lichaam toch en mijn geest is er net terug ingedrongen. De muziek speelde nog steeds en drong dieper en dieper door in mezelf. Dit stukje over hoe ik daar kwam heb ik van mijn vriendin. Ik kwam terug van het toilet en het leek alsof ik op de mat moest stappen, echt erop alsof ze een paar cm boven de grond zweefde. Hierop heb ik dan de muziek naast me gezet en gaan neerliggen met mijn ogen dicht (waarschijnlijk op zoek naar wat vette CEV) tot ik weer wist waar ik was.

+04.00u: En de piek bleef aanhouden, ik had op voorhand een mooie afspeellijst klaar gezet met wat goa, dubstep, drum 'n bass en vooral spirituele muziek. Deze afspeellijst was nu halverwege en nu begon het spirituele deel van de lijst. Ik weet niet wat het is maar met de muziek kan ik in gedachten overal heengaan en het me levendig voorstellen, alsof ik er echt ben. Dus heb ik mijn halve joint van in het begin aangestoken, wat wierrook aan en het licht wat gedoofd, enkel mijn nachtlampje 2 meter voor me stond nog aan. Hier ergens is mijn vriendin in slaap gevallen dus hier kreeg mijn trip een innerlijke wending. Met de joint in mijn handen ging ik achterover in de zetel liggen, oogjes dicht en ik vertrok op wereldreis zonder me te verzetten. Achteraf gezien had ik geluk want er was een gaatje in de zetel gebrand van de joint, was die compleet vergeten en die was blijkbaar uit mijn handen gevallen. Door middel van die spirituele muziek zat ik in gedachten overal behalve in de zetel waar ik in werkelijkheid zat. Als ik mijn ogen opendeed zag ik helemaal niks buiten mijn nachtlampje, al derest was zwart. De kleuren en energiegolven die hieruit voortvloeiden kan ik moeilijk beschrijven maar ik zal mijn best doen voor jullie. Vanboven aan mijn nachtlampje is een opening, ik lag er een paar meter vandaan. Er kwamen door de opening vanboven energiestromen letterlijk mijn richting uit, de kleuren waren ongelooflijk mooi, zo'n kleurenspektakel heb ik nog nooit meegemaakt. Voor sommige kleuren had ik zelfs geen naam, ik had ze nog nooit gezien. Ze kwamen mijn richting uit en als ik er met mijn hand doorheen ging gaf dit hetzelfde effect als met je hand door rook te gaan. Ik heb me hier zeker een half uur met kunnen amuseren samen met de spirituele muziek die overging in wat drum 'n bass. Chase and status klonk harder dan ooit tevoren, ik voelde me dieper en dieper wegzakken...

+05.00u: Ik wist niet meer wie ik was, waar ik was, ik was weggezonken en verdwaald in de muziek. Het licht was ondertussen wel aan maar ik had er geen idee van dat dit mijn kamer was. Waar was ik toch, ik keek in de spiegel en herkende mezelf niet, lichte paniek ontstond. Dit had veel te maken met de muziek volgens mij want vanaf de moment dat mijn playlist stopte kwam ik stilaan terug met m'n gedachten op aarde. Ik dacht terug te weten dat ik in mijn kamer was, maar die persoon in de spiegel kwam me nog steeds niet echt bekend voor. Ik begon met mijn handen over mijn gezicht te wrijven, elke handafdruk liet een groen, geelachtige kleur achter op mijn gezicht tot dat heel mijn gezicht op een kleurboek leek. Op de moment zelf was dit zeer leuk, wist niet dat het mijn eigen gezicht was dus ik kon lekker blijven kleuren. Nu gedaan met kleuren, ik moest naar toilet. Op mijn toilet heb ik steeds mooie visuals maar dit was fantastisch, er zijn geen woorden voor. De muren ademden, het leek alsof ze mijn ademhaling volgden, als ik ademde kwamen de muren dichter en als ik uitademde gingen ze weer een stukje naar achter. Daarna keek ik naar de grond en de tegels hadden precies een dubbele bodem. Dit leek eerst wel leuk tot ik zag dat deze met water gevuld leek te zijn. Ik volgde de tegels omhoog en kwam zo tot de ondervinding dat er enkel water rondom mij was. Dit was weer even beangstigend maar op het goede moment kwam mijn vriendin de deur opendoen. Ik had zelf niet meer de logica om gewoon de deur open te doen en eruit te stappen, was blij dat zij er net op tijd was.

+06.00u - 08.00u: Deze uurtjes begonnen de visuals stilletjes af te zwakken, niet snel maar subtiel werd het rustig rondom mij. Alles vervormde nog wel wat maar de energiestromen waren verdwenen. Nu begonnen de mindfucks nog erger de kop op te steken. Maar geen erg, dit vind ik nog leuker dan de visuals in een trip, lekker in je eigen hoofd spacen. Eerst meer eens wat eten en drinken want ik was ondertussen al wat uren aan het trippen. Dan achterover gaan liggen in de zetel met een sigaretje (de joint van voordien vond ik nergens meer en had nog niet de motoriek om een nieuwe te draaien) Dan mijn playlist een shuffelen en wat wierrook aangestoken. Mijn vriendin had nog even bij me geleden maar lag nu terug in bed, dat vind ik zo fijn aan haar. Ze kalmeert me wat, blijft even bij me om wat te praten en liet me dan terug verder trippen terwijl zij terug ging naar dromenland. De filosofische gedachtenstromen waren sterk aanwezig deze trip, normaal heb ik dit altijd maar denk ik steeds ergens "ja, morgen vind ik dit toch bullshit en geef ik er niet veel aandacht meer aan" maar deze keer was het anders. Ik kwam tot sommige conclusies die me in het dagelijks leven zeer goed kunnen helpen. De gedachten die ik allemaal had kan ik hier niet neerschrijven daar zijn geen woorden voor, maar de personen hier die al wat dieper getript hebben zullen me wel begrijpen. Ik voelde me hier zo gelukkig bij, ik had bijna tranen van geluk in mijn ogen.

+09.00u: Het begon buiten reeds licht te worden dus even naar beneden, me een eitje gebakken terwijl ik wel al redelijk nuchter was. Na mijn basic ontbijtje heb ik me terug een joint kunnen draaien. Ik heb aan mijn kamer een klein terrasje waar de zon opkomt. Hier heb ik me dan maar neergezet en met wat rustige muziek mijn jointje opgerookt. De geluiden van de wereld en de natuur die tot leven komen zijn zo mooi, normaal denken we hier niet over na, we vinden het maar de dagelijkse gewoonten, de vogels die fluiten, insecten die langs vliegen. Maar na zo'n trip zijn die geluiden fantastisch en dan met de muziek erbij, ik voelde me weer super! Hierna heb ik me gedoucht en ben ik maar voor een paar uurtjes bij mijn vriendin gaan liggen en gaan slapen want ik moest de dag erna naar bobbejaanland.


Besluit
Dit was veruit de heftigste trip die ik al gehad heb, de 20gr atlantis truffels kwamen in de buurt maar dit ging toch nog een stapje hoger. De energiestromen die ik zag en als het ware echt kon aanraken waren geweldig! Dit is mijn eerste tripreport, heb het zo goed mogelijk proberen beschrijven en tips zijn altijd welkom. Bedankt voor iedereen die het tot hier is blijven lezen! Volgende reports zullen wel komen als ik nog eens de kans krijg! Peace.
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor Balance » wo mei 25, 2011 6:23 pm

Hallo, welkom op dit forum en bedankt voor het leuke tripreport :). Kan je een voorbeeld geven van spirituele muziek?
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor LSDelicious » wo mei 25, 2011 6:33 pm

http://www.youtube.com/watch?v=xbNDmKFzzG8

Dit soort muziek, hier hou ik echt van :love:
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm

Berichtdoor Dhani Woods » wo mei 25, 2011 6:47 pm

Klinkt als een geweldige evaring!
Wil het als hippie/60s fan al jaren doen, ben het eindelijk op het spoor.
Jammer van al die bangmakerij over LSD, is de kans op een bad trip te verkleinen door het te laten testen?
Kan na al die jaren echt niet wachten :kleuter: !
Let your mind and fancy roll.
Dhani Woods
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:30 am

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor LSDelicious » wo mei 25, 2011 7:05 pm

Volgens mij kan je de kans op bad trip verkleinen door zoveel mogelijk informatie op te zoeken en aandachtig te lezen over LSD van trip reports tot de effecten tot wat je best doet ivm setting en dergelijke. Zo weet je toch ongeveer wat je kan verwachten maar het zal je toch zowieso overdonderen maar dit moet je gewoon over je laten gaan, je overgeven aan de LSD en je zal het geweldig vinden waarschijnlijk :D Of bouw rustig op met de dosis kan ook de kans op bad trip verkleinen, dat je zeker geen te grote dosis neemt. Daarvoor kan je de zegels dus misschien laten testen maar van uit België duurt dit redelijk lang dus doe dit niet altijd. (a)
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor Dhani Woods » wo mei 25, 2011 7:34 pm

Ik heb de afgelopen jaren al aardig wat afgelezen. Op paddo's ben ik nog nooit bad gegaan 8-), snap wel wat je er mee bedoeld, je moet zoiets over je heen laten komen en niet forceren. Maar het is dus niet zo, dat er slechte acid is die grotere kans op bad trip heeft? Dus testen is niet echt nodig?

EDIT: Ik woon in NL, dus testen is geen probleem :kleuter: .
Let your mind and fancy roll.
Dhani Woods
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:30 am

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor LSDelicious » wo mei 25, 2011 8:31 pm

Ik denk niet dat er zoiets bestaat als slechte LSD, volgens mij is dit allemaal hetzelfde. maar je kan misschien best laten testen als je toch in NL woont dan weet je hoeveel mics erop de zegels zit en weet je hoeveel je neemt, zo kan je best opbouwen.
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor Einstein » wo mei 25, 2011 11:53 pm

Alle LSD is hetzelfde, namelijk 20 stuks koolstof, 25 waterstofjes, 3 stikstof en een zuurstofatoom op een bepaalde manier aan elkaar geplakt. Of je trip goed of fout gaat hangt alleen af van set, setting, dosis en tripervaring. Als je een relaxte omgeving produceert, lekker in je vel zit, niet bang bent om te spacen en niet gelijk 400 mics pakt komt dat meestal wel goed :P

OT: mooi tripreportje :love: Aardig heftig ook. LSD 8-) 8-) 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor 25tolife » do mei 26, 2011 4:20 am

Einstein schreef:Alle LSD is hetzelfde, namelijk 20 stuks koolstof, 25 waterstofjes, 3 stikstof en een zuurstofatoom op een bepaalde manier aan elkaar geplakt. Of je trip goed of fout gaat hangt alleen af van set, setting, dosis en tripervaring. Als je een relaxte omgeving produceert, lekker in je vel zit, niet bang bent om te spacen en niet gelijk 400 mics pakt komt dat meestal wel goed :P

OT: mooi tripreportje :love: Aardig heftig ook. LSD 8-) 8-) 8-)


+1

Leest lekker weg, leuk report kijk uit naar het volgende report al :mrgreen:
De gedachten die ik allemaal had kan ik hier niet neerschrijven daar zijn geen woorden voor, maar de personen hier die al wat dieper getript hebben zullen me wel begrijpen. Ik voelde me hier zo gelukkig bij, ik had bijna tranen van geluk in mijn ogen.


Ken (goed) dat gevoel, gedachtestroom, heerlijk vind ik dat persoonlijk :)
Peace!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor LSDelicious » do mei 26, 2011 10:35 am

Daar heb je gelijk in, ik doe het soms meer voor die gedachtenstromen dan voor de visuals 8-)
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor Davinci » do mei 26, 2011 12:32 pm

Waar zit het verschil met je trip van 20gr atlantis?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor LSDelicious » do mei 26, 2011 2:27 pm

Davinci schreef:Waar zit het verschil met je trip van 20gr atlantis?


Bij truffels heb ik al zeer hard getript maar ik heb altijd geweten wie ik was, waar ik was,... Dit was ik met deze trip wel even kwijt. Met truffels zie ik normaal meer de kleuren veel helderder en feller, met lsd vervormd alles en zie ik meer patronen. De mindfucks zijn normaal wel ongeveer hetzelfde, hangt ook wat af van de dosis.
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor Mr T. » do mei 26, 2011 2:48 pm

Dit klinkt als een hele mooie trip :love:
Het report leest lekker weg, en de details zijn mooi beschreven. Al daar ik zelf nog niet erg veel ervaring heb met LSD, komen sommige dingen die jij hebt genoemd me wel bekend voor.
Metakeet
Avatar gebruiker
Mr T.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:40 am
Woonplaats: Aarde en omgeving

Re: LSD - één met alles

Berichtdoor LSDelicious » do mei 26, 2011 8:38 pm

Mr T. schreef:Dit klinkt als een hele mooie trip :love:
Het report leest lekker weg, en de details zijn mooi beschreven. Al daar ik zelf nog niet erg veel ervaring heb met LSD, komen sommige dingen die jij hebt genoemd me wel bekend voor.


Bedankt, heb mijn best gedaan het zo goed mogelijk te beschrijven :-D
En ja hoor het was een mooie trip :love:
Bad trips on shrooms can be hard, bad trips on acid on the other hand are a straight trip to psycholand, travelling through hell, stopping by in schizotown, landing in paranoia-ville and slowly sailing back into reality, leaves you puzzled for two weeks.
LSDelicious
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:28 pm


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner