Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lsd en xtc (Candyflippingg)

Voor al je psychedelische avonturen.

Lsd en xtc (Candyflippingg)

Berichtdoor VdKaartsalade » ma dec 31, 2018 2:48 pm

Hoi allen,

Weer een tijdje geleden. Ook een heletijd geleden dat ik drugs heb gedaan die als tripreport waardig beschouwd kunnen worden.
Vanavond ga ik met nieuwjaar met 6 vrienden aan de lsd en xtc. Voor mij 3e keer lsd. 1e keer was verbijsterend slaapwekkend. 2e keer in een acute psychose terechtgekomen.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik mentaal niet in topvorm ben, maar ook niet dermate slecht. Ik ben ook van plan om een lagere dosis te nemen. 120microgram postzegel, niet getest. Een maat van me zei dat hij wat milder zou zijn omdat hij ze al langer bewaard heeft. (Vriezer 1 maand).

Na inname van deze lsd, gaan we aan de hand met de vuistregel (4uur na inname lsd) kwartje xtc doen. 60mg

De setting: bij iemand alleen thuis, tamelijk klein huis, wel knusingericht. 1 grote box in de huiskamer. Grote tv.

Het enige waar ik me zorgen om maak is de lsd dosering.
Gezien ik de vorige keer in een psychose kwam. Dit kam trouwens doordat we het buiten deden en in een optocht van verstandelijk beperkten terecht kwamen die in meters hoge bomen gingen klimmen en tegen je probeerde te praten en als ze je niet begrepen uitflipte. Niet erg pleasant. En dan kwam daarna de begeleider ze kalmeren waarop het leek alsof je in een soort van ongemakkelijke ruzie terecht kwam. Heel naar.

Ik maak me dus een beetje zorgen om mezelf, ik wil niet weer in een psychose terecht komen. En ja het was zeker een psychose.

Verder is mijn ervaring met xtc en ook van mijn vrienden erg goed en ook erg veel ervaring.

Mijn vraag is een beetje of het verstandig is om 120microgram lsd te doen in mijn geval. Ik kan je wel vermelden dat ik een persoon ben die sterk in zijn schoenen staat en maar 1 keer bad is gegaan en dat was die ervaring hier boven beschreven.

Groetjes,

Vdkaartsalade
Laatst bijgewerkt door VdKaartsalade op ma dec 31, 2018 3:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
'Van pillen, sos en drank, van keta op de bank.'
Avatar gebruiker
VdKaartsalade
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma okt 12, 2015 8:09 pm

Re: Lsd en xtc (Candyflippingg)

Berichtdoor VdKaartsalade » ma dec 31, 2018 2:51 pm

Ps: 1 iemand van onze vrienden is wel een ervaren lsd tripper.
'Van pillen, sos en drank, van keta op de bank.'
Avatar gebruiker
VdKaartsalade
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma okt 12, 2015 8:09 pm

Re: Lsd en xtc (Candyflippingg)

Berichtdoor Rtby » wo jan 02, 2019 11:54 pm

Hoe is het afgelopen Kaartsalade?
Rtby
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr jul 15, 2016 9:21 pm

Re: Lsd en xtc (Candyflippingg)

Berichtdoor VdKaartsalade » do jan 24, 2019 12:44 am

Uiteindelijk hadden we 6 zegels.

Om 18:00 namen we de 1e

19:30 kickte hij een beetje in, het effect was redelijk.
21:30 waren we zeker op onze piek maar vonden het niet interessant genoeg. Het was heel lichtjes. Kleine visuals, beetje grappig gevoel, maar niks speciaals dus besloten we om nog een zegel te doen.

22:00 kickte deze in. En wauw dat had ik beter niet kunnen doen. We zaten met 5 vrienden en iedereen ging wel lekker maar ik ging hardstikke bad. Ik voelde me zo slecht dat ik eigenlijk een stapel slaappillen naar binnen wilde werken, omdat ik me zo slecht voelde. Maar ik liet liet niks blijken aan de rest ookal ging ik echt slecht. Ik bleef mezelf goeie moed in praten en heletijd vrolijke muziek die me aan leuke herinneringen doen denken.

23:00 tijd ging super sloom. Ik heb constant dextro energy’s ingenomen met cola alsof het een paracetamol met water was. Ik ging nog steeds heel slecht, alles frdraaide ik was erg onrustig maar liet nog steeds niks blijken. Nog steeds mezelf moed in praten en telkens aan leuke dingen denken, ookal kostte dat erg veel moeite en was het soms verleidelijk om het bad gaan gewoon te laten gaan zoals het is.

00:00 nieuwjaar
Wat was het vuurwerk mooi. Echt heel mooi, door echt in het moment te leven en gewoon naar het vuurwerk te kijken en te bewonderen als een stel bejaarden die hun gazon bewonderen deed me erg goed.

00:30 lsd bad trip bleef nog aanhouden ondanks de leuke tijd met het vuurwerk. Overal zag ik soms rare gezichten of rare houdingen van gedaantes die er niet waren. En als ik er in me ooghoek naar keek voelde het alsof ik een steek in me hoofd kreeg. Beetje raar...
Ook zie ik alles in duistere figuren veranderen als ik mezelf geen moed in praatte.
Maar ik bleef mezelf moed in praten dat het goed komt. Kost veel moeite maar het is het waard. Beter dan een acute psychose iig.

01:30 Ik heb nu echt geleerd omgaan met de trip. Ik moet mezelf wel telkens moed in praten en denken aan leuke dingen en vrolijke muziek opzetten, anders ging het zeker mis.

Zo is eigenlijk heel de avond zo gegaan.

Uiteindelijk kwam ik om 05:00 thuis, wilde ik gelijk gaan slapen maar zat nog vol energie, dus heb ik een slaappil genomen, maar hier heb ik niks van gevoeld???

Eindstand was ik om 08:30 nog steeds wakker, en moest ik mezelf nog steeds moed in praten. Uiteindelijk om 08:30 was het gelukkig uitgewerkt en kon ik ook wel slapen. Wel heeel ligt geslapen.

Het candyflippen is er uiteindelijk niet van gekomen, omdat ik tegen mijn kameraad zei dat ik lsd opzichzelf n keer goed wilde beleven ookal ging ik hartstikke bad...

Groetjes!
'Van pillen, sos en drank, van keta op de bank.'
Avatar gebruiker
VdKaartsalade
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma okt 12, 2015 8:09 pm


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron