Hoi allen,
Weer een tijdje geleden. Ook een heletijd geleden dat ik drugs heb gedaan die als tripreport waardig beschouwd kunnen worden.
Vanavond ga ik met nieuwjaar met 6 vrienden aan de lsd en xtc. Voor mij 3e keer lsd. 1e keer was verbijsterend slaapwekkend. 2e keer in een acute psychose terechtgekomen.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik mentaal niet in topvorm ben, maar ook niet dermate slecht. Ik ben ook van plan om een lagere dosis te nemen. 120microgram postzegel, niet getest. Een maat van me zei dat hij wat milder zou zijn omdat hij ze al langer bewaard heeft. (Vriezer 1 maand).
Na inname van deze lsd, gaan we aan de hand met de vuistregel (4uur na inname lsd) kwartje xtc doen. 60mg
De setting: bij iemand alleen thuis, tamelijk klein huis, wel knusingericht. 1 grote box in de huiskamer. Grote tv.
Het enige waar ik me zorgen om maak is de lsd dosering.
Gezien ik de vorige keer in een psychose kwam. Dit kam trouwens doordat we het buiten deden en in een optocht van verstandelijk beperkten terecht kwamen die in meters hoge bomen gingen klimmen en tegen je probeerde te praten en als ze je niet begrepen uitflipte. Niet erg pleasant. En dan kwam daarna de begeleider ze kalmeren waarop het leek alsof je in een soort van ongemakkelijke ruzie terecht kwam. Heel naar.
Ik maak me dus een beetje zorgen om mezelf, ik wil niet weer in een psychose terecht komen. En ja het was zeker een psychose.
Verder is mijn ervaring met xtc en ook van mijn vrienden erg goed en ook erg veel ervaring.
Mijn vraag is een beetje of het verstandig is om 120microgram lsd te doen in mijn geval. Ik kan je wel vermelden dat ik een persoon ben die sterk in zijn schoenen staat en maar 1 keer bad is gegaan en dat was die ervaring hier boven beschreven.
Groetjes,
Vdkaartsalade