bij deze mogen jullie mee genieten met mijn trip avontuur, heb nog 3 zegeltjes lsd liggen, en laat het vandaag nou een prachtige dag zijn om daar van te snoepen!
wie? : me myself and I! 21 jaar, 81 kg. 1 keer eerder lsd geprobeerd. toen 1 zegeltje, nu 2 of 3. afhankelijk van hoe de trip verloopt.
wat? : LSD, met dat fietsende hofman plaatje
set : Voel me prima, opgewekt. heb 2 dagen vrij dus helemaal geen verplichtingen. net een splinter nieuwe laptop aangeschaft, waarvan ik mijn bevindingen zal gaan updaten. heb het huis schoongemaakt en opgeruimd, dus daar zal ik me niet aan gaan storen.
mijn doel met deze trip is om wat dieper na te denken over mijn interesses, namelijk NLP en algemeen gedrag van mensen. misschien kom ik nog tot nieuwe inzichten of andere perspectieven, iets wat bij mijn vorige trip zeker bevallen is! nou weet ik dat je je bij lsd niet al te veel aan doelen vast moet houden, dus we zien wel hoe het gaat en waar we uitkomen.
setting: appartementje. woon op mezelf, dus het hele rijk voor mij alleen. heb wat te eten gehaald, aardbeien, jellybeans en een reepje chocolade.. heb er zin in!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12:30 ingenomen, 2 zegeltjes. lekker weer die chemische smaak. maarja, tis voor het goede doel! weten julie of het erg is om tussendoor je speeksel weg te slikken of moet je dat tot een minimum beperken?
12:50 restanten zegels doorgeslikt.. nou in spanning afwachten

13:00 brrrrr kou rillingen
13:10 kou rillingen zijn voorbij, eerste visuele effecten beginnen op te treden: de letters op me beeld beginnen te golven hihi

13:15 haha, kou rillingen zijn weer terug. daar zal ik nog wel ff last van blijven houden. tijd gaat veeeeel langzamer. hoop dat ik jullie nog lang kan blijven updaten. de meeste live-tripreports eindigen al in het eerste uur, helaas.
13:22 whooot grafity art op de muren weten jullie trouwens hoe ik foto's upload?
13:35 nou hij is volop aan de gang hoor.. alles danst lekker op het scherm iig

13:50 ik ga maar eens een kijkje nemen op het balkon

wooooow nature u scary
14:14 nog 1tje bij genomen! operdepop GADVERMAMME

14:30 ohmnomnomnom jelybeans
15:15 wooooow, top trip dit

Okee even een update, gister een drukke dag gehad vandaag maar even afmaken.
De trip duurde uiteindelijke ruim 12 uur, dus ben daarna als een blok in slaap gevallen.
Was verder een prima trip, visueel niet heel sterk maar dat vond ik niet zo een ramp. Een klein beetje kaleidoscope effecten en verkleuringen maar dat was het. Heb me nog een beetje verdiept in RSD voor diegene die daar mee bekent zijn, was reuze intressant! Toch altijd verbazent dat er altijd een andere manier is om dingen te interpeteren.. Ik heb buiten nog even een rondje gelopen door het parkje, maar dat was niet zo heel relaxed.. Voelde me behoorlijk opgejaagg en bekeken... Dus snel weer naar het veilige fort gegaan

Het leukste vond ik nog saints row 3 spelen op de laptop... Dat spel is zo ontzettend over-the-top, geniaal.
Rustig tripje dus, maar prima vermaakt. Volgende keer maar weer iets meer nemen.
Thanks voor het lezen!