Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Voor al je psychedelische avonturen.

LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Ranko » di nov 29, 2011 1:19 pm

Nou, ik zal maar even een reportje schrijven over wat ik allemaal heb meegemaakt op Qlimax. De planning was al ver van tevoren gemaakt en ik had er echt enorm veel zin in. Qlimax zou het eerste feest worden waarop ik zou trippen op de drug LSD.



Rond half 10 kwam ik aan bij het Gelredome en moest ik richting ingang E. Dit verliep enorm snel en binnen 3 minuten had ik een kluisje. Bij het kluisje pakte ik m’n eerste zegel van 65ug. Op de tong leggen en heerlijk sabbelen. Controle kwam ik vrolijk door en eenmaal binnen was het even zoeken naar een paar leuke mensjes om mee te feesten. Dat ging ook hartstikke snel en een kwartier nadat Stana was begonnen kwam ik mijn tripsitter tegen. Mijn tripsitter voor deze avond luisterde naar de naam Daniël en hij was goedgezind zo bleek. Op het laatste moment toch nog gekomen met z’n vriendin om deze geweldige editie van Qlimax mee te maken. Na de nodige knuffels en kusjes dropte ik ook een bommetje 4-FMP. 50mg, zo kreeg ik te horen. Maar een half uur later leek het wel iets meer te zijn. De euforie overheerste en Coone vond ik geweldig. De LSD deed nog niet z’n werking en dat vond ik ook niet erg, want ik stond al te genieten. Tegen de tijd dat Headhunterz begon, begon ik voor het eerst wat te voelen van de LSD. Het was nog niet super heftig, maar de come-up was bezig. Dat merkte ik vooral aan het feit dat m’n telefoonscherm niet geheel duidelijk meer was. Even later was ik helemaal geobsedeerd door het logo van Qlimax dat links van ons stond boven een bar. Dat ding draaide rond en veranderde zo nu en dan van vorm. Eindelijk zat ik in de trip. Dit was echt geniaal en ik genoot met volle teugen van wat ik allemaal waarnam. Er zat een big-smile op m’n gezicht van hier tot Tokyo, wat denk ik vooral kwam dankzij de 4-FMP. Ik wist nu al dat deze combinatie geweldig was. Heerlijke euforie, in combinatie met de leukste visuele veranderingen.



Zo rond kwart voor 1 besloten we naar de ring te gaan, om een meeting van een niet nader te noemen site mee te maken. Deze zou plaatsvinden bij de Unity stand om 1 uur. Maar waar het in de zaal er nog rustig aan toe ging, werd ik compleet gemindfucked toen we de trap opliepen. Dat was best wel eng op zich en die patronen in de trap leken vormen aan te nemen als kleine diertjes die onder je voeten krioelden. Ik was gelukkig nog wel helder van geest, waardoor ik wist dat het allemaal niet echt was, maar ik was wel blij toen ik eenmaal boven was. Eenmaal boven was het in het begin één grote chaos. Ik had het gevoel alsof ik in een soort gevangenis zat met de hokjesachtige tralies aan het plafond , maar ik vond het wel schitterend. Zaak van bij de groep blijven en eenmaal aangekomen bij de Unity stand kon ik alles op me in laten werken. Ik had alles kunnen relativeren en ik was vooral onder indruk van een Hard Bass poster die er hing. Dat ding leek mij helemaal op te zuigen in z’n vorm. Het leek alsof het me riep, maar ik had geen behoefte om er dichterbij te gaan staan. Voor even had ik zin om ook een testje van Unity in te gaan vullen, maar ik heb toch maar besloten om dat niet te doen. Waarom? Ik denk om niks te forceren ofzo, ik kon immers al lastig mijn telefoon lezen. Whatsapp berichten versturen kon ik echter nog wel, al kwam dat meer omdat ik het QWERTY-toetsenbord van m’n telefoon uit m’n hoofd ken. De tekentjes waren in ieder geval zo vaag als het maar kon.

Na een tijdje gingen we weer richting de zaal en besloten we om achteraan te gaan staan om zo ook meer van de show en ruimte te kunnen genieten. De trap viel deze keer reuze mee, dat was in ieder geval een opluchting. Toen we een leuk plekje hebben weten te bemachtigen, was ik al snel geobsedeerd door de helikopterachtige LED-lampen die aan een aantal draadjes hingen. Over deze lampen zouden nog vele grappen gemaakt worden gedurende de avond (‘wat zou het mooi zijn als ze op het einde door de zaal heen vlogen’). Ondertussen had ik ook nog een klein beetje (10-20mg) 4-FMP bijgesnoven, om de euforiepiek hoog te houden. Eerder afgeraden door de pijn die het kan veroorzaken, terwijl pijn het laatste was wat je nodig had tijdens het trippen, maar achteraf gezien blij dat ik het gedaan had. De pijn viel immers reuze mee. Zoals ik al eerder beweerde, doet 2C-x snuiven veel meer pijn. Het enige rare was, dat m’n neus niet meer aanvoelde als vanouds. Maar ik kon me daar makkelijk van afsluiten en heb gedurende de avond geleerd om niet vaak meer met m’n neus te spelen.



Toen de Noisecontrollers begonnen, plakte ik een nog een zegeltje op m’n tong. Dit zegeltje was echter 1/3 van een hele zegel. De zegel uitpakken ging wel met heel veel moeite, gezien m’n handen niet meer helemaal bibberbestand waren. Ik denk dat het me 5 minuten heeft gekost om de zegel uit het stukje folie te krijgen. Dat was best wel frustrerend. Voor mijn gevoel moest ik ook ruim een half uur of dat ding sabbelen en daar had ik echt niet de behoefte aan. Maar goed, het doel heiligt de middelen, dus ik was geduldig. Ik was echter meer bezig met losgaan en sabbelen op m’n zegeltje, dat ik vergat om te genieten van de show. De afleiding was daar te groot voor en dat was niet geheel raar met Noisecontrollers aan de wheels of steel. Pas halverwege de set toen de zegel eindelijk doorgeslikt kon worden, kon ik weer roken en drinken, en begon ik weer meer te letten op de show. En die show was geweldig! Lasers, lampjes, rookwalmen… Alles was prachtig. Het leek alsof ik in een Star Wars film ben beland. Misschien was de associatie met Star Wars ook wel omdat ik pas geleden een aantal filmpjes van de nieuwe Star Wars MMORPG heb gezien, maar ik vond het in ieder geval schitterend. De ‘saberlights’ waren een mooie battle aan het uitvechten op het podium. Ik was aan het genieten met volle teugen terwijl de tijd veel te snel ging.



Voordat ik het wist was Zatox alweer begonnen. En toen begon de laatste zegel ook z’n werking te doen. Het werd een stukje heftiger, maar het bleef mooi. Opnieuw was ik dingen aan het associëren met een game. Dit keer leek het wel alsof ik in Saoedi-Arabië was. De banners aan het plafond namen allerlei vormen aan die ik leek te herkennen uit Uncharted 3. Ze hadden een woestijnachtige kleur en het Qlimax logo kon ik er niet meer uithalen. Ook waren de boxen aan het spinnen en leek het alsof ze op en neer vlogen. Halverwege de set besloot ik om ook nog wat 2C-B te nemen. 17mg had ik van tevoren in een bommetje gestopt, dat leek me wel een goede dosis. Toen het begon te werken was Zatox alweer aan z’n laatste nummertjes toe. De euforie nam toe en de intro van Ran-D was om te smullen. Toen Living For The Moment kwam, was het echt volop genieten. De visuals werden inmiddels ook een stuk extremer. Bepaalde dingen begonnen zich om mij heen te vormen en ik zag alles in een kubus. Bokjes zoals in de Facebook-aflevering van South Park gingen door mijn gedachten heen. Ook kwam een herinnering van een mephedrone-trip naar boven, waarin ik ook dacht dat de kamer in een kubusvorm was. Ik vond het helemaal geweldig. De boxen leken een streep te trekken en mensen hadden allemaal kleurige stipjes op hun gezicht. Als ik naar de tribune achter me keek, leek het alsof mensen van links naar rechts bewogen, als in een soort van zittende wave. Ik besefte gelukkig nog wel dat ik aan het trippen was en kon mij goed afscheiden van dingen die echt en nep waren. Eenmaal tegen het einde van de set, moest ik pissen. In mijn euforie vergat ik om tegen m'n groepje te zeggen dat ik met iemand meeging om een poging tot pissen te doen en op de tribune te zitten om wat meer van de show te genieten.



Eenmaal de zaal uit en buiten gekomen werd ik opnieuw flink gemindfucked. Ik haalde m’n oordopjes uit m’n oren en het leek alsof er wat oorsmeer uitkwam in een ronde vorm met een diameter van 2 centimeter. Achteraf gezien klopte dit niet, gezien m’n oordopjes schoon waren en er geen vuil in zat. Maar op dat moment was ik ervan overtuigt dat er iets smerigs aan zat. Buiten zijn leek allemaal zo raar, het voelde niet geheel vertrouwd aan. Het pissen durfde ik ook niet aan. Alles bewoog en zweefde rondom mij. Opzich wel grappig, maar niet echt handig als je je wilt focussen op je doel: pissen. Snel weer naar binnen en even rustig op de tribune zitten. Ik keek er eerst tegenop om weer die trappen op te gaan, maar opnieuw viel het gelukkig wel mee. Nadat we een plekje hadden gevonden kon ik genieten van alles wat er gebeurde. Het publiek zag er heel erg raar uit en golfde op en neer, ook in de breaks. En dan die lasers… Fascinerend! Sowieso dat ik een keer de Qlimax DVD onder 2C-B ga bekijken! Tegen het einde van G4H zijn we naar boven gegaan om een raketje te halen (de zoveelste) en om opnieuw een poging tot pissen te doen. En dat ging niet zoals ik gehoopt had. Ik stond in een hoekje tegen de urineerpot aan te kijken. Dat ding dat leek kwaadaardig. Niet aan denken, hoorde ik mezelf zeggen en gewoon pissen. Dat pissen dat lukte ook, maar het leek alsof ik overal aan het pissen was, behalve in de pot. Het leek er allemaal naast te gaan in de meest rare straal ooit. Ik wou dat het ophield, maar telkens als ik stopte, begon het weer. Dit duurde voor mijn gevoel echt minuten lang. Ik zou niet weten hoeveel liter eruit is gekomen, maar het leek wel een weekvoorraad geweest te zijn. Uiteindelijk vond ik het genoeg en besloot ik om toch maar geforceerd af te knijpen en toen stopte het gelukkig. Snel broek dichtknopen en weg daar uit het enge hoekje. Meteen een wijze les geleerd: ga nooit pissen in een goedverlichte ruimte als je onder invloed van LSD en 2C-B bent.



The Prophet was inmiddels begonnen en nadat we een ijsje hadden gehaald deed een maat van me voor de 3e keer een poging tot pissen. Ik vertelde hem dat hij geen haast hoefde te maken, want Dov presteerde het om tegen kwart voor 6 Just Attack As Easy Again erop te gooien. Toen dat nummer voorbij was, gingen we weer de trappen af om weer bij de rest van de groep aan te sluiten. Die trappen waren dit keer enorm gevaarlijk. Glad en het leek wel alsof ze me wilden waarschuwen door er niet op te gaan staan. Ik weet verder ook niet of het echt was of dat ik het me verbeelde, maar eenmaal onderaan de trap leek het als een hefboom een stuk omhoog te schieten. Goed, dat ook weer gehad, snel op naar de groep. Daar een beetje m’n verhaal uitgelegd van het pissen tot hilariteit van anderen en excuses aangeboden aan m’n ongeruste tripsitter. Knuffeltje gegeven en alles was goed. Maar ondertussen werden m’n benen zwaar en vond ik dat ik genoeg show had gezien voor de rest van de avond. Ik wilde het laatste uurtje genieten met vreugde en losgaan en niet alleen genieten met trippen en een bodyload. En wat is dan de oplossing? Juist, mephedrone. Geen idee hoeveel het was, daar was ik te erg voor aan het trippen om dat goed te kunnen inschatten, maar qua gevoel moet het toch wel een dikke 100mg geweest zijn. Ik nam dit in een bommetje, om de crash niet de overhand te laten krijgen. Inmiddels heb ik wel genoeg ervaring met mephedrone om sowieso niet echt down van een crash te worden, maar het leek me toch wel ‘safety first’ gezien crashes tijdens het trippen nogal nadelig uit kunnen pakken. Maar een bommetje mephedrone is ook geen straf. Ik hoopte ook op nog wat 4-FMP, maar dat was helaas ‘out-of-stock’. Jammer, die combi dus niet, al zou ik de euforiepiek van de 4-FMP toch niet gaan voelen. Ik had verwacht een stuk helderder te worden, wat makkelijker dingen te kunnen onderscheiden van echt en nep, maar dat viel tegen. Ik kreeg wel een dikke euforieboost en een aardige behoefte om te praten. De grapjes over de helikopter LED-lampen kwamen weer voorbij en het lachen om de hilarische tentoonstelling van The Prophet was in overvloed aanwezig. Tussendoor ook nog de laatste energie aan het uitpersen op de hardcore van deze DJ en we naderden alweer het einde van het feest. Een aantal leuke sfeermomentjes kwamen nog voorbij en de glimlach op m’n gezicht was weer als vanouds, zoals bij de 4-FMP. Inmiddels lette ik geen eens meer op de visuele veranderingen die ik nog steeds meemaakte. Ze waren er wel, maar ik had geen interesse meer om het tot me te laten doordringen. De bodyload was ook verdwenen en het voelde alsof ik energie voor 10 had. Het ging weer soepeltjes, maar helaas niet voor lang. Een kwartier voor het einde kwam toch de vermoeidheid erin, maar de euforie was nog wel aanwezig. De mephedrone werkte dus nog, alleen bleek het trippen wel erg vermoeiend te zijn. Dat bleek ook na afloop. Ik was gesloopt, kapot, trippen blijkt toch wel een aanslag op je mentale gesteldheid te zijn. Je moet immers constant je hoofd erbij houden en niet in een dal terecht komen. Dat is me gelukkig goed gelukt, op het WC-momentje na. In de trein ging het nog wel een beetje door. Denkend dat het allemaal voorbij is, maar toen ik op m’n telefoon keek, bleek toch wel dat het nog steeds in gang was. Slapen was ook geen probleem. Ik had dan weliswaar niet veel amfetamineachtige middelen gehad, maar toch genoeg om niet meteen in slaap te kunnen vallen, althans zo dacht ik. Maar in de trein viel ik al in slaap. Toen ik tegen 10 uur eenmaal thuis gekomen was, had ik nog niet direct behoefte aan slaap, maar wou ik eerst dingen gaan relativeren. Wat had ik allemaal meegemaakt? Hoe drong het tot me door? Lang heb ik daar niet aan gedacht, want ik was echt helemaal kapot en tegen een uur of 11 viel ik uiteindelijk in slaap, na een geweldige nacht.



Trippen op een feest, hoe is dat nou precies? Zijn mijn verwachtingen waargemaakt? Ja en nee. Het was geweldig om mee te maken, het was niet te heftig en ik kon het makkelijk handelen, zolang ik maar bezig was en positief was ingesteld. Ik merkte ook al dat ik tijdens het pissen dat ik er negatief over dacht. Van tevoren wou ik er al niet te lang staan en ik was ook al een beetje bang dat het niet zou lukken. Met zo’n mindset die poging wagen is niet goed tijdens het trippen. Vandaar dat het waarschijnlijk ook niet geheel prettig was. Maar de rest van de avond heb ik volop genoten, mijn mindset was perfect en ik had er zin in. Die zin is niet verdwenen gedurende de avond, mede dankzij het geweldige draaien en de magnifieke show. Alles wat ik zag vond ik schitterend. Maar of het MDMA-hallucinaties overtrof? Geen idee, ik denk het eerlijk gezegd niet. De combinatie losgaan en trippen is wel erg leuk, maar tijdens het losgaan besef je niet echt wat je ziet. Dan is het gewoon complete euforie, dankzij de andere middeltjes. Ik denk dus toch trippen op een hardstylefeest niet het handigste is wat er is, hoewel het wel geniaal is om mee te maken. Het is compleet anders dan spacen op een feest en het is toch wel uniek. Ik zou trippen op een feest als Qlimax niet aanraden, maar ook niet afraden. Het is iets wat je voor jezelf moet beslissen om te doen. Voor mezelf ben ik enorm blij dat ik het gedaan heb en ik heb er een geweldige ervaring aan overgehouden, die ik me nog lang zal heugen.
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Taxi. » di nov 29, 2011 5:17 pm

Heel vet tripreport !! :hulde:

Alles goed en duidelijk beschreven, gevoelens naar voren gebracht etc. :rock:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Ranko » vr dec 02, 2011 1:52 am

MushRockker schreef:Heel vet tripreport !! :hulde:

Alles goed en duidelijk beschreven, gevoelens naar voren gebracht etc. :rock:

Thanks, hoop het binnenkort een keer goed over te doen, alleen dan in een thuissetting met iets hogere dosis. Heerlijk die decembermaand :grin:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Enjoy » vr dec 02, 2011 5:44 pm

Haha cool, dat was jij :D Ik heb nog bij je gestaan..
Unity-medewerker met lang blond haar.. maar weet niet of je het nog kan herinneren :P Ik kan je gezicht al niet meer voor de geest halen, kan me wel herinneren dat je groter dan ik was :P
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Dissendium » vr dec 02, 2011 6:17 pm

Tripreport van de maand vind ik !! =D (nu al ja.)
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Ranko » zo dec 04, 2011 7:54 pm

Enjoy schreef:Haha cool, dat was jij :D Ik heb nog bij je gestaan..
Unity-medewerker met lang blond haar.. maar weet niet of je het nog kan herinneren :P Ik kan je gezicht al niet meer voor de geest halen, kan me wel herinneren dat je groter dan ik was :P

Ja, ik weet het nog wel. Al kan ik jouw gezicht ook niet meer voor de geest halen haha :P Zoveel mensen gezien daar :lol:

Dissendium schreef:Tripreport van de maand vind ik !! =D (nu al ja.)

Haha, thanks. Al was deze nog geschreven in november :P
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Einstein » zo dec 04, 2011 10:48 pm

Bazenreport :rock: LSD en hardstylefeesten vormen niet een combinatie die ik snel zou uitvoeren, maar dit lijkt wel erg geniaal :smokin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Pilletje » ma dec 05, 2011 10:15 am

Lijkt me echt vet. Met nieuwjaar ga ik misschien ook aan de lsd naar een hardcore feestje. :rock:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Ranko » di dec 06, 2011 4:46 pm

Einstein schreef:Bazenreport :rock: LSD en hardstylefeesten vormen niet een combinatie die ik snel zou uitvoeren, maar dit lijkt wel erg geniaal :smokin:

Het is ook niet iets wat ik snel weer ga doen, wou het meemaken en waar kan dat dan beter dan op Qlimax? Het visuele walhalla voor hardstylefeesten! :rock:

Pilletje schreef:Lijkt me echt vet. Met nieuwjaar ga ik misschien ook aan de lsd naar een hardcore feestje. :rock:

Sowieso dat op Oudjaarsdag (of de dag ervoor) weer de tripmiddelen uit de kast komen. Vuurwerk + trippen = godlike! :hulde:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 9:22 pm

Nice report! en zeer herkenbaar have fun
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Ranko » do jan 19, 2012 12:06 pm

Yokibeer schreef:Nice report! en zeer herkenbaar have fun

Thanks. Binnenkort weer in een thuissetting doen, geef daar toch wel de voorkeur naar uit :woeh:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Cocainer » vr jan 20, 2012 12:45 am

Agreed^
Overigens erg mooi en herkenbaar report!
Ik zeg tripreport v/d maand ;)
The coke bugs were out in force, doing military manoeuvres, all jazzed up on their Bolivian marching powder.
Avatar gebruiker
Cocainer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 244
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 10:03 pm

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Doc » vr jan 20, 2012 10:55 am

Ik ben zelf een keer aan de lsd (wel wat teveel, 1 zegel in een keer van rond 200ug in een keer) op een illegaal feest in een kelder geweest onder een C1000, met allemaal black light en vage decoratie. Dat was al een unieke ervaring (wel erg heftig om aan de situatie te wennen ofzo)

Dus kan me voorstellen dat zo'n feest echt supersick is met al die lasers :love:

hou alleen niet van hardstyle..
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor blackheavy » wo jan 25, 2012 12:18 pm

Echt heel vet man, lees me er heerlijk in weg. Vorig jaar was ik bij thrillogy, te vergelijken met jou qlimax haha

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
blackheavy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di jan 24, 2012 11:12 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Ranko » vr feb 10, 2012 1:41 am

Doc schreef:Ik ben zelf een keer aan de lsd (wel wat teveel, 1 zegel in een keer van rond 200ug in een keer) op een illegaal feest in een kelder geweest onder een C1000, met allemaal black light en vage decoratie. Dat was al een unieke ervaring (wel erg heftig om aan de situatie te wennen ofzo)

Dus kan me voorstellen dat zo'n feest echt supersick is met al die lasers :love:

hou alleen niet van hardstyle..

Wat voor muziek werd daar gedraaid dan? Lijkt me overigens nog wel tof om een keer LSD (sowieso een 2C'tje) te doen op een techno of dubstep feest. :grin:

blackheavy schreef:Echt heel vet man, lees me er heerlijk in weg. Vorig jaar was ik bij thrillogy, te vergelijken met jou qlimax haha

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Thanks, Thrillogy was ook vet idd, toen had ik voor het eerst gehallucineerd van mephedrone haha. :lol:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor 25tolife » zo feb 19, 2012 1:35 am

Damn heerlijk reportje ;)
Ook eens doen binnenkort :rock2:

Dank voor het delen!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor heaven » do feb 23, 2012 4:49 pm

Damn heerlijk reportje!
Volgende keer word voor mij op een mooie dag ervoor buiten/en binnen :)

Leuk leesmateriaal!
Avatar gebruiker
heaven
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 56
Geregistreerd: di feb 21, 2012 2:19 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Ranko » vr maart 02, 2012 3:41 am

25tolife schreef:Damn heerlijk reportje ;)
Ook eens doen binnenkort :rock2:

Dank voor het delen!

Thanks, ik hoop dat het voor jou net zo leuk wordt als het voor mij is geweest! :snort:

heaven schreef:Damn heerlijk reportje!
Volgende keer word voor mij op een mooie dag ervoor buiten/en binnen :)

Leuk leesmateriaal!

Thank you kindly! :D LSD is altijd mooi, of het nou binnen of buiten is. Het liefst een combinatie eigenlijk :grin:
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: LSD - Plugged into the ultimate Qlimax-experience?

Berichtdoor Sjefferd » wo apr 04, 2012 9:07 pm

Nu weet ik zeker dat jij t bent ;)

Was een eer om dit te hebben mogen meegemaakt met je :love:
Sjefferd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: di feb 14, 2012 1:21 am
Woonplaats: Onbekend


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner