Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD tripverslag, de eerste keer

Voor al je psychedelische avonturen.

LSD tripverslag, de eerste keer

Berichtdoor FranX » ma maart 14, 2011 4:43 am

26 okt 2010

Vier personen, 2 mannen en 2 vrouwen, in de leeftijd 40-50 jaar.
2 vrouwen en 1 man hadden geen eerdere LSD ervaring.
3 van de 4 hadden wel eerdere paddo ervaringen.
Locatie gewoon thuis bij stel A in huiselijke ongedwongen sfeer.
Geen alcohol wel sigaretten en jointjes.
Muziek, melodieuze house met vocalen (achtergrond) en enkele speelfilms (Shrek 2 en 3)

(Wetenschappelijk en toch leesbare info over LSD is hier http:\\www.maps.org/research/lsd/swisslsd/IB_LSD.pdf te vinden)

We waren dus met ons vieren en hebben allemaal 2 zegeltjes per persoon genomen (ong. 140 microgram per persoon) en e.e.a. omlijst met een lekkere joint.

LSD, de opkomsttijd was traag en duurde minimaal 2 uur voordat de eerste effecten merkbaar waren. De trip kwam heel zachtjes op en ebde nadien ook heel zachtjes weer weg.
We begonnen op zaterdag om ongeveer 19.30 uur en pas zondagavond om 23.00 uur kwam de man met de hamer en zijn we naar bed gegaan. Heerlijk geslapen en andere dag was iedereen weer fris en helder.

De hele trip duurde iets van 12+ uur (iets om te onthouden, ongeveer 10 uur na de inname waren we naar bed gegaan maar van slapen was geen sprake... wel heerlijk bijna letterlijk wegzinken in je bed, closed eyes visuals zien en lekker in je eigen hoofd zitten.)

De seks was explosief.. alles voelde tig keer meer lekkerder aan. Niet te beschrijven maar het gevoel van huid op huid contact heb ik nog nooit zo intensief beleefd. Wow.

LSD is niet te vergelijken met paddo's in die zin dat motoriek veel beter te controleren was en de visuals een stuk minder waren. (Vergeet al die verhalen over de meest rare visioenen van monsters en roze olifanten e.d... het is niet waar.. tenminste niet bij ons en niet met de dosis die we genomen hadden)

We hebben eerst heerlijk naar de film Shrek de film gekeken (prachtig, net als bij paddo's in het beeldscherm gezogen worden en opgaan in het verhaal) en daarna hebben we een fikse
stadswandeling gedaan (we zaten in Rotterdam) Het was koud en nat maar daar hebben we niets van gemerkt :) Beetje het "walking on sunshine" effect.

Een met haloween figuurtjes opgeleukte vensterbank van een woning (beetje kerststal-achtig maar dan met lampjes, spookjes en andere griezelfiguurtjes) bleek een spetterende display en wij vieren hebben lange tijd onszelf voor het raam vergaapt aan de plastic poppetjes.

De weg oversteken bleek wat lastig omdat het leek alsof alle auto's met 120 km per uur voorbij raasde... (onzin want ze reden in het echt niet harder dan 45 ofzo maar perceptie werd dus wel degelijk beïnvloed.) Een weg oversteken bleek een heel avontuur die sterk op de lachspieren werkte.

Eenmaal terug na 2 uur lopen de film Shrek 3 gekeken... en ook die film was magisch (in mijn ogen leek de film slechts een minuut of 10 geduurd te hebben..)

Er waren lachkicks en beelden en geluiden waren intensiever en dieper. Sociaal gezien leek de LSD minder impact te hebben dan de paddo...Theoretisch zou men dus met een 140 ug dosis prima kunnen uitgaan uitgaan of op visite bij de schoonouders kunnen gaan.. (je bent wel vrolijker, vager en vreemde patroontjes eisen de aandacht op maar niet zo als met paddo's)

Mijn vrouw wilde een foto van de hondjes die op haar mobiel stond aan de gastvrouw laten zien. Ze kreeg het niet voor elkaar om in het menu de foto te vinden (iets wat ze nuchter eigenlijk ook niet kan :) enfin.. ik ging die foto wel even zoeken en die taak bleek onder invloed van LSD wel wat lastig te zijn... Kortom.. LSD en ietwat complexere taken gaan kennelijk niet echt goed samen maar zijn wel grappig om te doen. Het leverde weer een collectieve lachsalvo op.

Eindoordeel:

Alle deelnemers hebben de ervaring als zeer positief ervaren.
Niemand rapporteerde negatieve effecten.
Persoonlijk had ik meer visuals of visuele vervormingen verwacht.
Geluid en beeld worden wel intensiever beleeft en niemand had 'last' van
een verstoorde motoriek. Iedereen ervoer een langdurig aanhoudende 'high'.
Zeker voor herhaling vatbaar maar dan wil ik de dosis met opschroeven naar
ong. 200-220 microgram.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: LSD tripverslag, de eerste keer

Berichtdoor Sublimo » vr apr 15, 2011 1:26 am

Nog steeds een geweldig tripreport ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD tripverslag, de eerste keer

Berichtdoor Shaggattack » vr apr 15, 2011 1:36 am

Leuk trip report 8-)
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: LSD tripverslag, de eerste keer

Berichtdoor lolnoob » vr apr 15, 2011 1:42 pm

Klinkt erg vrolijk, leuk report :)
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: LSD tripverslag, de eerste keer

Berichtdoor Ciakranar » za apr 16, 2011 1:19 am

Agree, leuk om te lezen :).
Maar het verbaast me wel dat je niet constant gefascineerd was door de complete verandering van allerlei associatie-leggingen et cetera. Dat was in ieder geval wat mij 99% van de tijd helemaal in beslag nam, de verwondering over hoe m'n perceptie over alles elke seconde TOTAAL veranderde. Maar daar had jij dus niet zo'n "last" van? :P In dat geval is het inderdaad wel een leuk / simpel middel ook voor sociale situaties. Al lijkt me dat niet de primaire behoefte :P. Liever gewoon spacen ^^.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron