Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Magic truffels tripreport

Voor al je psychedelische avonturen.

Magic truffels tripreport

Berichtdoor Hmaatje » vr okt 04, 2013 3:36 pm

Hoi,

Even voorstellen ik ben Hans. Ik heb gisteren voor de eerste keer truffels gebruikt, de Atlantis soort die me overigens heel goed is bevallen. We hebben vier bakjes van 10 gram online besteld en gingen er gisteravond maar eens voor zitten om ze te gebruiken. Laat ik maar snel beginnen met de trip report! 8-)

Het eten van de magic truffels

Ik ben samen met een vriend (Rick) in de huiskamer gaan zitten en een film gaan kijken. We hebben de avond speciaal geplanned om de truffels te eten. Elk een bakje van 10 gram, we zijn maar gelijk begonnen. Aan de truffels zat een wat vreemde smaak die ik vooral in mijn wangen voelde, iemand vertelde mij dat dit normaal is bij het eten van truffels, ook heb ik er vrij lang op gekauwd, daar zou het ook aan kunnen liggen. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten.

Het trippen

Toen de truffels op waren hoefden we alleen maar te wachten. Na 15-20 minuten voelde ik me wat vreemd, ik dacht dat ik dingen begon te zien die er niet waren (hallucineren) maar ik kon nog wel het 'echte' object zien wat het was. Na drie kwartier voelde ik nog niet heel veel en hebben we allebei een nieuw bakje opgegeten. Gelijk op dit moment begon ik me nog wat vreemder te voelen en ik had het gevoel dat ik heel veel aan het lachen was en aan het praten, Rick had datzelfde gevoel en moest ook constant lachen. Ik ging even van de bank af en probeerde te lopen wat absoluut niet ging, in ging maar lekker op de grond liggen en begon intens te kwijlen, ik wist niet welke kant dit op ging maar ik begon me heel raar te zien. Rick's gezicht begon op een boomstronk te lijken, maar niet zo erg als 'treeman' dat ik er bang van werd, het was meer grappig.

Ik probeerde mijn telefoon te pakken omdat ik mezelf ontzettend grappig vond en zette de camera aan. Ik zette de camera recht op zodat deze op mij gericht stond, ik was wel nieuwschierig hoe ik er uit zag na de trip. Na een half uur te hebben gezeten en me heb verwonderd over hoe de muren toch aldoor op me af konden komen en vervolgens dat de kamer weer heel groot leek ben ik naar de tv gaan staren. Rick dacht dat hij middenin de film stond en brabbelde wat, ik was nog iets helderder maar ik zag de tv niet als 'normaal' ik zag het als iets boven natuurlijks en de tv was twee keer zo groot!

Ondertussen was ik mijn telefoon allang vergeten, deze filmde gewoon door (weliswaar niet mij maar het plafond, de hele tijd)

Langzaam begon ik me weer wat normaler te voelen, ik vond het jammer omdat ik me heel fijn voelde in de trip, inmiddels was het al 6 uur later wat voor mijn gevoel nog geen 2 uur geduurd heeft.

Al met al was de trip zeer geslaagd en ik kan iedereen de Atlantis soort aanraden, ik wil het niet te vaak gaan doen maar ik zou het over 2-3 maand wel weer willen doen! De truffels die ik heb gebruikt is het vierde doosje uit dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=31w9vi2u9C0
Hmaatje
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr okt 04, 2013 2:53 pm

Re: Magic truffels tripreport

Berichtdoor Hmaatje » vr okt 04, 2013 3:45 pm

Ik hoorde net dat de Atlantis truffel minder sterk is dan de Hollandia soort, zou ik deze niet beter kunnen gebruiken en dan gewoon 1,5 bakje per persoon nemen in plaats van elk 2 bakjes?

Of werkt dit niet zo?
Hmaatje
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr okt 04, 2013 2:53 pm

Re: Magic truffels tripreport

Berichtdoor Ahote » vr okt 04, 2013 8:14 pm

Tof dat de truffels je zo goed bevallen zijn. Wel vreemd dat de tijd voor jou sneller ging als normaal, bij de meeste mensen gaat de tijd juist veel trager. Je had dus 20 gr Atlantis in het totaal op? Dat is al best veel voor een eerste truffeltrip.

En ja, je zou perfect de Hollandia kunnen kopen en daar gewoon wat minder van eten (vreemd dat bij die smartshock winkel de hollandia soort minder kost per hoeveelheid als andere soorten zoals atlantis...)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Magic truffels tripreport

Berichtdoor Hmaatje » za okt 05, 2013 1:57 pm

Ik had weinig besef van tijd die avond, misschien komt dit omdat ik me geen moment heb verveeld. Nu je het zegt zie ik inderdaad dat de Hollandia in verhouding goedkoper is bij Smartshock.nl, dan ga ik deze sowieso gebruiken een volgende keer. :)
Hmaatje
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr okt 04, 2013 2:53 pm

Re: Magic truffels tripreport

Berichtdoor GaiaNyx » do okt 17, 2013 2:10 pm

Nou 1, 5 bakje hollandia zou ik niet doen hoor! 1 portie is echt de max, zeker als je nog maar 1 keer getript heb!
Ik houd ook van stevig trippen maar 1 portie is ECHT genoeg geloof me ;)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Magic truffels tripreport

Berichtdoor Klimtox » wo okt 23, 2013 4:55 pm

Ik heb wel eens 2,5 portie gehad hoor :wave: En dat viel best te doen, nu lijk ik dan ook echt zwaar natuurlijk resistent voor truffels maar goed.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner