Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mexicana, coole trip, vervelend einde

Voor al je psychedelische avonturen.

Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Delicate » di mei 14, 2013 1:34 pm

Setting: Bij mij thuis op zaterdag 11 mei
Snoep: Mexicana truffels, chips, nootjes, bier
After: Jointje

Zaterdag was mijn derde trip, voor 1 iemand de eerste en voor paar mensen de tweede.
De keer ervoor had ik Hollandia truffels, die ervaarde ik als zeer chaotisch. Gedachten rollercoaster, erg vermoeiend en het is best gek als je aan het zoenen bent met je vriendin dat je aan tanden moet denken (en zij aan stenen... ). Hiervoor ook nog een paar keer lsd gedaan wat ik ervaar als rustig, lief voor het lichaam en gewoon lekker wegdromen.
Komen we terug bij de Mexicana, 2e keer voor mij. Kon me van de vorige keer nog de gesprekken herinneren over of een auto wel of niet afsloeg (heb een schilderij van NY hangen), E. die spontaan de muren ging bevoelen om te kijken wat voor structuur de muur had en M. die zich installeerde op de grond, naar het plafond keek en na een aantal minuten zich realiseerde dat hij nog niet hard genoeg ging. Of M die we kwijt waren en al 15 minuten naar een douchegordijn aan het staren was. Om even een paar hoogtepunten op te noemen.

Deze keer was de groep bestaande uit ondergetekende, H,E,P,F en L. Mijn vriendin was er ook nog even maar die was nuchter, zag dat we ons als stel idioten gedroegen op moment dat ie insloeg dus ging al snel weg ;).

Toen hij insloeg na ongeveer 45 minuten begon E als een malle heen en weer te lopen, "IK BEN ZO DRUK" bleef ze maar zeggen, stond te ijsberen en rare poses te maken op de bank :p. Toen kwam P met het idee om maar naar buiten te gaan. Goed idee! Ik woon vlak aan het spoor en bij een "bossig" pad. Genoeg om te ontdekken! H bleef achter en mijn vriendin bleef even bij hem zitten. Wij op onderzoek uit, een berk bleek allemaal ogen te hebben en doordat de wolken voor de zon kwamen (richting schemering) kreeg de wereld een groen filter, dan weer blauw, weer groen. Soms had E blauwe haren met blond en P begon er als een Chinees uit te zien. P was constant aan het spugen. Dus ik flapte er op een gegeven uit, die Rot Kabouters ook. Waarbij we een enorme lachkick kregen. E. was door het gras aan het rennen en tegen van alles aan het aanschoppen.

Toen we weer terug bij het huis kwamen bleek de Berk allemaal lippen te hebben gekregen, van die dikke. We haalden H op en mijn vriendin ging toen weg, ze zei al dat H niet zo spraakzaam was. Dat herkenden we wel, die is zo sociaal als een mossel als hij aan de pillen zit en dit was wel te vergelijken. We gingen weer naar buiten en H liep als een potloodventende zigeuner achter ons aan met een mutsje op en een sjaaltje en totaal in zijn eigen wereldje. We zagen doritos op de weg, een buddha in de bomen en ik zag een heel gezelschap in de struiken.
Veel gelachen en onzin uitkramende kwamen we weer terug. Rationeel zei mijn brein wel eens, we moeten echt stil zijn in de buurt haha. E was soms zo hysterisch aan het lachen :p.

Toen we thuis waren ging iedereen relaxt liggen, kletsen af en toe even wegdromen met alle prikkels die ik had (glasvezel lamp, schilderij, gadgets, brillen enz).

We hadden nog wat bijgenomen op het einde van de trip en ik had van het verleden en wat ik las het idee dat het geen zin had. Na een half uur was er nog steeds geen verschil en ik merkte er niks meer van. E moest naar huis dus we brachten haar even naar de taxi toe. De regen kwam met bakken naar beneden. We gingen in het trapgat nog een jointje roken (ik woon in een bovenwoning, stel je voor balkon en dan trap naar beneden die overdekt is). Dat was het moment dat het mis ging. De joint werd rondgegeven, P begon en nam 2 hijsjes en gaf hem aan H, ik zat te kijken wanneer hij deze kant op zou komen. H name een behoorlijk aantal hijsjes, kort en snel achter elkaar. Toen de joint na L bij mij kwam nam ik twee hijsjes. Opeens zie ik H weggglijden, ik dacht eerst dat hij uitgleed oid maar hij was out gegaan. Hij viel voordat we het door hadden toch wel minimaal 2 meter naar beneden (hij is lang dus totale val misschien zelfs wel 3/4 meter) . P en L renden snel naar beneden, checkten zijn nek en riepen me om een natte doek te halen voor zijn achterhoofd. Toen ik terug kwam was hij weer min of meer weer bij, L en P bezorgd om hem heen. Het leek erop dat hij wel ok was. Doordat hij compleet ontspannen was toen hij viel ging het wonderbaarlijk goed.
P wilde hem weer op de voeten krijgen (regende nog steeds met bakken) maar dit gebeurde denk ik te snel. H ging weer out. Deze keer leek het een paar seconden alsof hij helemaal weg was, hij had een dode blik in zijn ogen. We schrokken ons kapot en waren op het punt om 112 te bellen. Toen kwam hij zelf bij en zei "nee, dat hoeft niet."

Uiteindelijk hebben we hem boven gekregen, kleding verschoond, hele dextro reep, banaan, ranja en weet ik wat nog meer gegeven om hem weer wat energie te geven. Zagen langzaam kleur weer terug komen. L zijn vriendin barstte in tranen uit en ik wat later ook, puur door de schok.

De volgende dag was hij weer helemaal ok.

Het zette me wel aan het denken wat er gebeurd is. Ik denk zelf dat het een combinatie was van uitwerking truffels, vermoeidheid en te snel hijsen van de joint. Ik hoop dat jullie ook nog wat ideeën hebben?
Hoop dat niet te lang is maar ik vond het wel fijn om het even uit te schrijven.
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Delicate » di mei 14, 2013 2:58 pm

Dat is iig goed om te weten. Had al wel zo'n idee omdat ik weet dat er wel eens mensen op wiet out zijn gegaan. Toch fijn om het nu te horen :)
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Taxi. » di mei 14, 2013 3:05 pm

Goed report! Inderdaad een flinke schok aan het einde, dat is wel erg jammer. Maar ik heb wel vaker gehoord dat mensen out gingen na een trip. Een trip vergt veel van energie waardoor je lichaam ook uitgeput raakt. Daarbij komt dat je meestal voor een trip 3 tot 4 uur niets eet waardoor je lichaam ook nog eens heel weinig reserves heeft. Dan kan uiteindelijk een flinke lading THC wel eens de genadeklap uitdelen.
Een goede tip om te onthouden is dus om tijdens je volgende trip voldoende suikers (en evt andere etenswaren) binnen te krijgen. Eet fruit, drink vruchtensap en neem een koekje wanneer je daar trek in heb.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor frozentoast » di mei 14, 2013 4:39 pm

Ben ook wel eens out gegaan door hele dag niks eten en dan 's middags blowen. Was helaas op de stoep..
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Afca_Remy » di mei 14, 2013 7:16 pm

Klonk als een leuke trip!
Hoeveel heb je genomen?
Vd week gaan me ouders op vakantie en wil graag paddos of truffels gaan nemen!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor kaasje » di mei 14, 2013 9:56 pm

Klinkt leuk, buiten het einde dan.
Een vriend van me ging ook eens out na een nachtje paddo's, was best wel eng.
Maakten jullie ook heel de tijd hilarische extreem flauwe mopjes door de truffels?
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Delicate » di mei 14, 2013 10:29 pm

@afca Ik had de volle portie genomen, 15 gram. 2 anderen namen 2/3 . Had de keer ervoor ongeveer 2/3 genomen. Inslag was pittig maar denk dat als je andere soorten drugs gewend bent (denk aan mdma) dan kun je dit ook wel handlen. Ik heb gemerkt dat als je blijft bewegen dat het soepel gaat. Op het moment dat je stil staat is het net of de truffel het dan begint over te nemen. Niet onaangenaam hoor, maar toen ik dit wist had ik goede controle ook al had ik geen controle zeg maar ;).

@Kaasje, alleen maar, in het begin was er nog geroepen niet iets bijdehands/flauws over elkaar zeggen want je belandt in een bad trip maar dat deden we eigenlijk aan de lopende band. Kabouters kwamen vaak terug, :p
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Afca_Remy » di mei 14, 2013 11:18 pm

Delicate schreef:@afca Ik had de volle portie genomen, 15 gram. 2 anderen namen 2/3 . Had de keer ervoor ongeveer 2/3 genomen. Inslag was pittig maar denk dat als je andere soorten drugs gewend bent (denk aan mdma) dan kun je dit ook wel handlen. Ik heb gemerkt dat als je blijft bewegen dat het soepel gaat. Op het moment dat je stil staat is het net of de truffel het dan begint over te nemen. Niet onaangenaam hoor, maar toen ik dit wist had ik goede controle ook al had ik geen controle zeg maar ;).

@Kaasje, alleen maar, in het begin was er nog geroepen niet iets bijdehands/flauws over elkaar zeggen want je belandt in een bad trip maar dat deden we eigenlijk aan de lopende band. Kabouters kwamen vaak terug, :p


Ah oke dan moet dat met mij ook wel goed gaan komen denk ik! En die heb je gewoon rauw opgegeten?
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Delicate » wo mei 15, 2013 9:16 am

Ik heb ze heel fijn gesneden. 20 min laten trekken in een thee, gefilterd en daarna opgedronken. Werkt erg goed. Vriend van me heeft ze wel allemaal opgegeten.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Taxi. » wo mei 15, 2013 1:29 pm

Delicate schreef:Ik heb ze heel fijn gesneden. 20 min laten trekken in een thee, gefilterd en daarna opgedronken.


Is voor mij ook de beste methode! Geen last van vieze smaakjes, lichte misselijkheid of stukjes zure zooi tussen je tandjes :rock:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Afca_Remy » wo mei 15, 2013 3:13 pm

Dan ga ik dat ook maar eens proberen.. hoor altijd dat die smaak zo smerig is!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor YYY » wo mei 15, 2013 3:14 pm

Eten jullie daarna de gefilterde restjes nog op? Die tip kreeg ik namelijk bij de smartshop om te voorkomen dat er iets verloren ging.

Ik heb het de vorige keer gewoon opgegeten, smaak viel reuze mee. Alleen een ietwat zure nasmaak.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Azy » wo mei 15, 2013 9:52 pm

Ik heb het ook al meegemaakt dat vrienden van me met truffels op na een joint out gingen, bij sommige mensen is dit dus denk ik net de druppel. Wat suiker helpt dan wel vaak inderdaad, lijkt ook een beetje een bloeddrukval, lage suikerspiegel of zoiets dergelijk. Nare gebeurtenis wel, maar goed dat het goed af is gelopen, en leuk report voor de rest!
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Mexicana, coole trip, vervelend einde

Berichtdoor Delicate » do mei 16, 2013 9:40 am

@afca, de smaak valt mee. Het gekke is dat zeker het eerste moment je de truffels beter of rauw of als thee kunt opdrinken. Als je als thee drinkt en ze dan kauwt dan is het erg vies :).
Als thee is het goed te doen, mits je erg zoete thee hebt (denk aan aardbei enz). Honing helpt ook. Vond het deze keer goed te doen. Moest zeggen dat de hollandia truffels helemaal makkelijk waren om weg te drinken, misschien dat het aan het theezakje lag (lipton).
@YYY Nee is niet nodig, als je het fijn hebt gesneden zit alle psilocybine in de thee, filteren met een fijne zeef en gewoon opdrinken.
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner