Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

[TvdM-juli '07] Morning Glory Rave with Morrison drops...

Voor al je psychedelische avonturen.

[TvdM-juli '07] Morning Glory Rave with Morrison drops...

Berichtdoor Sublimo » di maart 01, 2011 4:35 am

Originele post door chwoantal op 1 jul 2007.

Ik zit op het moment in Israel, Tel Aviv. Voor 3 maanden feesten/werken. Na heel wat mensen ontmoet te hebben, werd ik door een groep uitgenodigd om naar een forrest party te gaan. Morning glory werd het feest genoemt, een psychedelic Goa Trance feest in de natuur.

De locatie werd geheim gehouden tot het moment zelf. Het feest begon rond 3 uur snachts. Het was pikken donker maar ik kon uit de omgeving opmaken dat we door bossen reden. Na 2 uur gereden te hebben stopten we eindelijk ergens op de top van een berg. Na een stukje gelopen te hebben liepen we een open plek op. Het was prachtig verlicht net of je een sprookjes film in loopt. Iedereen zag er elfachtig uit. Mooie geschminkte mensen en de kleding, echt fantastisch!

Dit waren duidelijk allemaal ervaren lsd trippers. Ik ben eerst opzoek gegaan naar wat xtc, maar dat kon ik nergens vinden. Dus uiteindelijk rond een uur of half zes vlak voor zonsopgang zijn we aan de lsd gegaan. Ze noemde dit Morrison Drops. De sfeer was geweldig en ik voelde me ultiem. Al was ik wat bang dat het misschien niet zo'n goed idee was om het te doen met mensen die ik niet goed kende en ik 2 uur van huis zat. Toen de druppels begonnen te werken, heb ik de eerste 2 uren plat op me rug onder een boom gelegen. Mijn lichaam was zwaar en ik kon me niet goed bewegen.

Het bos leek als een speelparadijs met elfjes, acrobaten en vuur spuwers. Ik reageer nogal heftig op tripmiddelen dus in vergelijking met de rest was ik er veel heftiger aan toe. Ik hallucineerde de meest maffe dingen, maar omdat er ookal zoveel maffe dingen om me geen gebeurde kon ik niet meer onderscheiden wat echt was en wat niet. Ik was zo kapot omdat het feest zo laat begon en ik de hele dag al gewerkt had.. toen ik daar zo op mijn rug lag ontplofte ik van binnen. Ik had moeten dansen en me moeten begeven onder de mensen. Voor mijn gevoel was ik dood gegaan en deed de omgeving mij langzaam weer ontwaken. Het voelde alsof ik opnieuw geboren werd en voelde me als een baby dat opgroeide tot kind.. op het punt dat ik me kind voelde kon ik weer lopen en begon ik wat rond te wandelen.

Ik kon nog steeds niet praten, maar dit voelde als een heel avontuur. Het ene moment liep ik op een boerderij uit de oertijd en zag in overal types als de flinstones. En het andere moment liep ik door een circus vol acrobaten en vuurspuwers. Maar het mooiste van alles vond ik de elfen en tovenaars alsof ik in een Lord of The Rings film rondliep. Alles zag er zo sprookjesachtig uit. Het was allemaal beangstigend, maar ook heel mooi. Een vredig gevoel, maar toch onbegrip omdat ik helemaal alleen was. (alle mensen om me heen spraken alleen engels en ik was nog niet op het punt dat ik kon spreken, laat staan engels).

Ik ben een patroon tripper, ik zie altijd overal patroontjes in. En dit keer ging dat zo ver dat het me gewoon te veel werd. Ik kreeg vlagen van emoties, onzekerheid, verdriet, blijdschap, puur geluk.. heel vreemd en dat alles door elkaar.. ik heb me toen afgezonderd en heb een potje zitten janken. Mensen vroeger me wat er aan de hand was en ik kon nog steeds niet praten. Natuurlijk begrepen ze allemaal dat ik gewoon in een heftige trip zat en sloegen ze allemaal een arm om me heen. Daar zaten we dan met een groep van 15 man in de bossen, trippend te knuffelen.

Ik voelde me daarna een stuk beter en langzaam zakte de heftigheid wat af waardoor ik weer controle kreeg over mijn trip. En toen heb ik echt een prachtig einde gehad. Doordat ik de controle kreeg over mijn trip, begon ik wat te spelen met alle energie om me heen. Ik schreef met mijn vinger in de lucht en dit bleef nog een half uur hangen. Alsof het een krijt bord was, waar ik tekeningen op kon maken. Als ik mijn handen tot een bol vormde ontstond er een bol van energie tussen mijn handen. Die bol vormde zich weer tot patroontjes. Als ik naar een plant of boom keek, begon ie spontaan te groeien/bloeien. Ik zag overal kleurige rupsen en vuurvliegjes. En als ik op mijn rug ging liggen en naar de takken keek, leek het net of de bomen op mij groeide. Of beter gezegt.. uit mij... Ik voelde me zo 1 met de natuur en alles om me heen.

Jammer genoeg kwam de politie rond een uur of 2 smiddags de boel af kappen. Daarna hebben we een rivier opgezocht en hebben we de hele middag in het water na lopen trippen. Op de vissen in de rivier en de spinnetjes, vliegjes en andere insecten. Rondt een uur of 5 smiddags zijn we richting huis gegaan. We hadden nog een reis van 3 uur voor de boeg. Het was bloedheet en ik geloof dat we wel 3 keer zijn verdwaalt want ik kan me momenten herinneren dat we ineens midden in een sinaasappelen veld stonden met de auto.. De mensen die reden waren natuurlijk ook nog onder invloed! Ik was te uitgeput om er ook maar wat van te zeggen en dus ben maar weer gaan slapen. Ik kwam gister avond om half 8 thuis. Ik ben onder de douche gaan staan, van vermoeidheid heb ik nog even flink staan uithuilen en heb mezelf belooft nooit meer te gaan trippen, omdat dit keer me veel te heftig was...

Maar goed je weet hoe dat soort dingen gaan ;P

Chantal
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner