Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nachtmerrie trip door truffels

Voor al je psychedelische avonturen.

Nachtmerrie trip door truffels

Berichtdoor Avoic » zo jun 20, 2021 2:07 pm

Hoi,

De enige drugs die ik tot nu toe heb gebruikt zijn xtc, wiet, hasj. Laatste x dat ik iets had gebruikt was maanden geleden. Met mijn stomme kop heb ik zonder onderzoek te doen naar de effecten, kans op een badtrip en setting 15 gram mexicana truffels gekocht. Ik wist alleen (door de smartshop medewerker) dat dit een lichte soort is.

13:00 Ik neem alle truffels in (best lekker, behalve de vieze nasmaak).

13:30 ik begin heel actief te worden en alles vervormt. Ik kijk naar mijzelf in de spiegel en zie dat mijn hoofd golvend is. Ik moet spontaan lachen omdat ik er uitzie als de duivel in de spiegel. Ik krijg ook echt het gevoel dat ik de duivel was. Tot nu toe was de trip (raar maar waar) heerlijk!

14:00 ik trip helemaal. Liedje van eminem opgezet en helemaal losgegaan in mijn eentje, terwijl ik totaal géén danser ben.

14:30 ik moet 17:00 naar mijn ouders en door die gedachte raakte ik in paniek. Ik ging even naar de balkon en hallucineerde daar dat de buren in het gebouw tegenover mij beiden naar mij zaten te kijken met een blik van 'wij houden je in de gaten'. Ik wist wel dat dit allemaal door de trip kwam en probeerde de angst te negeren. Toen hoorde ik opeens een hond blaffen op het balkon (ik heb geen huisdieren!) en een klein hondje dat achter mij aan ging rennen. Ik maakte rondjes om er van af te komen en rende naar binnen en deed de deur van het balkon op slot. Ik ging naar de andere kant van mijn woning en zag daar ook allemaal buren met een 'wij houden je in de gaten' blik naar mij kijken. Ik ging in de woonkamer liggen en mijn ogen sluiten om te slapen (dom!). Ik hallucineerde nog erger met mijn ogen gesloten! Ik hoorde allemaal mensen buiten mijn woning op straat heel hard tegen mij schreeuwen. Ik was me er wel van bewust dat het door de truffels kwam en probeerde het dus te negeren. Ik keek de hele tijd in angst op mijn telefoon maar merkte dat de tijd amper vooruit ging, terwijl ik echt voor mijn gevoel uren met mijn ogen gesloten lag. Elke keer dat ik mijn ogen opende haalde ik adem, want ik merkte dat ik vergat om te ademen. De stemmen, geluid van buren en mensen op straat werden allemaal erger en intenser.

15:30 Ik was helemaal de draad kwijt. Ik heb rondjes gelopen in huis en heb stiekem naar buiten en het balkon gekeken om te kijken of ik nog in de gaten werd gehouden. Ik voelde dat er iemand bij mij was maar ik weet niet wie/wat. Ik was in de hel.

16:00 ik ging een uur eerder naar mijn ouders omdat ik dacht dat frisse lucht goed was voor me (dom!). Ik herinner me nog dat ik op de scooter ben gestapt bij iemand waarvan ik dacht dat het mijn neef was (blijkbaar was hij het niet!) en hij heeft me supersnel naar een plekje gebracht vanwaar ik weer ging lopen naar het huis van mijn ouders. Ik weet nog steeds niet wie mij gebracht heeft. Toen ik begon te lopen zag ik dat heel veel mensen op mij afliepen. Omdat ik dacht dat het door de truffels kwam, sprong ik niet opzij en bleef ik rechtdoor lopen. De mensen keken bij allemaal met een enge blik aan van 'wij komen je halen'. Ik stond voor de brug die open was. Er waren twee hele grote mannen (leken wel reuzen) die aan het praten waren met elkaar. 1 van de mannen zei tegen de ander ''ik heb hem een stoot gegeven'' en schreeuwde een stuk of 7/8 keer steeds ''gegeven'' op een hardere manier. Ik wist dat dit waarschijnlijk ook door de truffels kwam en probeerde het te negeren. Ik moest drukke kruispunten overstekenen en was helemaal de klus kwijt. Ik zag overal ME-busjes en politieagenten op fietsen die mij ook een blik gaven van 'wij houden je in de gaten'. Bij het oversteken op drukke kruispunten wist ik totaal niet meer waar ik was. Ik had het gevoel dat ik dacht dat ik aan het lopen was, maar dat ik in feite in een ambulance was terwijl ik het niet door had. Ik dacht dat een ambulance mij vooruit bracht terwijl ik dacht dat ik aan het lopen was. Het leek gewoon alsof ik zelf in een andere dimensie aan het leven was. Toen ik kruispunten ging oversteken zag ik de hele wereld opeens scheef worden en vervagen. Ik heb gewoon zonder te kijken als een zombie overgestoken omdat ik dacht dat ik me inbeeldde dat er auto's waren (dom!). Dit was niet het geval maar de auto's stopten blijkbaar wel voor mij.

16:45 Ik ben bij mijn ouders gekomen en hoor ze praten en ik probeer zo normaal mogelijk te doen. Ik ga direct douchen en vertel ze dat ik in mijn oude kamer ga slapen omdat ik wil rusten. In bed, elke keer dat ik mijn ogen sluit, trip ik weer. Ook wanneer mijn ogen open zijn. Ik ben nog steeds in de war of ik wel echt in mijn eigen bed lig en mijn ouders niks weten, of dat ik misschien in het ziekenhuis ben en me inbeeld dat ik thuis ben. Blijkbaar was ik wel gewoon thuis. Ik heb tot ongeveer 18:00 gestruggled met mijn trip.

18:00 de trip begon te verminderen en ik kreeg weer enigszins grip op de realiteit.

20:00 de effecten waren helemaal weg en ik was gerust.

Ik denk dat deze omstandigheden voor een bad trip hebben gezorgd:
- Ik heb een anti sociale persoonlijkheidsstoornis (psychopathie)
- Ik ben extreem gevoelig voor prikkels en hoor zonder truffels zelfs mensen op straat praten.
- Ik heb truffels ingenomen terwijl ik wist dat ik naar mijn ouders op visite zou gaan. Ik dacht dat de trip dan al over zou zijn.
- Ik heb niet gelet op de omstandigheden (set, setting etc.)

Ik denk dat truffels niet echt iets voor mij zijn.
Avoic
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo jun 20, 2021 1:39 pm

Re: Nachtmerrie trip door truffels

Berichtdoor Jmths » ma jun 21, 2021 11:04 pm

Mexciana Truffels zijn naast de Hollandia Truffels als ik mij niet vergis de meest intense (5/5) truffel variant qua potentie (in gewicht) beschikbaar in smartshops. Dat was tenminste mijn ervaring de laatste keer dat ik Truffels kocht in een Groningse smartshop zo'n 6 jaar geleden.

Zo'n doosje deelde ik meestal met iemand anders (50:50) en dan heb je p.p. (dus niet een heel doosje alleen) al een prima tripje.

Misschien de volgende keer niet meteen een dubbele dosis van de meest potente variant innemen wanneer je kennis maakt met een nieuw psychoactief. Zulk soort naïeve vergissingen zijn eigenlijk een beetje de reden waarom mensen nog wel eens zeggen dat je jezelf beter goed kunt informeren voordat je iets nieuws uitprobeert.

Een beetje vergelijkbaar aan met of je iemand voor zijn of haar eerste keer alcohol een pilsje (5%), vodka (40%) of stroh rum (80%) voor de neus schotelt.

Als iemand in de smartshop je vraagt of je ervaring hebt met truffels, en je gaat ze voor de eerste keer gebruiken, gewoon zeggen: "Dit wordt mijn eerste ervaring met een dergelijke substantie, heeft u misschien tips?" - Er is immers weinig zo "Cool" als eerlijk zijn naar jezelf en anderen.

Hoe gaat het ondertussen met je? :wave: :blowkiss:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Nachtmerrie trip door truffels

Berichtdoor the_dude » do jun 24, 2021 11:18 am

Hoi Avoic,

Ik heb in verschillende smartshops (Gelderland) truffels gehaald en eigenlijk overal raadde ze mij de Mexicana aan als instapmodel. Ik heb dat nooit begrepen. Op de Mexicana heb ik nooit een bad-trip gehad, maar wel altijd een momentje waarop het iets te overweldigend werd. De Atlantis-truffel vind ik een stuk milder en prettiger. Mocht je ooit nog een truffel-trip willen, dan zou ik voor ±10 gram Atlantis gaan. Met zo een dosis raak je niet snel de controle kwijt terwijl je wel een trip beleeft. Al vraag ik sterk af of het verstandig is om je te wagen aan psychedelica als je psychiatrische problemen hebt. Daar kan jij uiteindelijk als enige over oordelen.

Verder denk ik dat je goed doorhebt wat de bad trip veroorzaakt heeft. Wat bij elke psychedelische trip die ik heb gehad naar voren komt is "set en setting is álles". Zorg dat je lekker in je vel zit, geen plannen hebt die dag (naar je ouders moeten en deelnemen aan het verkeer onder invloed van truffels is erg.. onhandig), het liefst met een goede vriend/vriendin/partner bent en je rustige muziek ophebt waar je van kan genieten. Als een van deze factoren + dosering niet in orde zijn, dan straffen psychedelica dat keihard af. Waar je nog weleens 'lekker hard' kan gaan van uppers als je per ongeluk te veel neemt, daar zorgen truffels, LSD, etc. ervoor dat je bij een te grote dosis het gevoel kan hebben dat je gek wordt. Vermijd dat door je goed in te lezen en bijna op een spiritueel niveau je voorbereidingen in setting te treffen.

Hopelijk kan je lessen uit de bad trip trekken en overkomt het je niet nog een keer. Het kan namelijk leuk spul zijn.


Veel succes!!
The Dude
my rug was stolen.
Avatar gebruiker
the_dude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: ma aug 05, 2013 2:25 pm

Re: Nachtmerrie trip door truffels

Berichtdoor the_dude » do jun 24, 2021 11:35 am

Wat wordt er trouwens weinig gepost op dit forum. Ben een paar jaartjes weg geweest, maar het lijkt helemaal ingezakt. Zonde!
my rug was stolen.
Avatar gebruiker
the_dude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: ma aug 05, 2013 2:25 pm

Re: Nachtmerrie trip door truffels

Berichtdoor Jmths » do jun 24, 2021 6:26 pm

the_dude schreef:De Atlantis-truffel vind ik een stuk milder en prettiger.

Ja precies, die werd als meest mild en als ideale instap optie aangeraden.

De Atlantis heeft de laagste psilocybine concentraties.
the_dude schreef:Wat wordt er trouwens weinig gepost op dit forum. Ben een paar jaartjes weg geweest, maar het lijkt helemaal ingezakt. Zonde!

Praat je nu tegen jezelf?
Spoiler! :
https://t.me/joinchat/V_RHOH4M5o56uHVs
https://discord.gg/gsfQ5hU6

Kom je overmorgen ook langs in R'dam? :smokin:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Nachtmerrie trip door truffels

Berichtdoor Party - the dude » do jul 15, 2021 12:23 pm

Hai Avoic,

Wel schrikken zo’n slechte trip. Ik zag dat de Dude al wat tips heeft gegevens en ik haak hier even op in. Zo te lezen weet jij goed wat de bad trip heeft veroorzaakt. Maar mocht je het toch ooit nog eens willen proberen, neem dan zeker een lichtere dosis. 15 gram is best veel, zeker voor een onervaren tripper. Hier kan je meer info over dosering vinden: https://www.mushmagic.nl/content/10-dosering-truffels

Voor een eerste keer mexicana truffels is max. 5 gram aan te raden. Je kan altijd later nog iets bijnemen als het goed gaat.

Ik raad je ook aan om volgende keer het niet alleen te doen. Vraag aan een vriend of vriendin om tripsitter te zijn. Het liefst iemand die zelf al wat ervaring heeft met trip middelen. Die kan je helpen de trip te sturen zodat je niet in paniek raakt of gaat rondlopen daar waar veel verkeer is. Denk ook na over je omgeving want die kan je trip echt sturen, Je kan op voorhand al zaken klaarleggen (zoals een leuke afspeellijst) die je happy maken.

Vaak komen trips in golven, dwz het zakt weg en je denkt dat het voorbij is, maar als je dan iets eet of drinkt of gewoon veel beweegt kan de trip opeens weer opkomen. Reken toch zeker 6 uur de trip zelf en het kan soms wel 8 uur duren voordat het helemaal is uitgewerkt. Hier kan je nog meer informatie vinden over trippen op truffels: https://safensound.be/blog/2016/05/21/foutgaan/

Door Safe 'n Sound wordt wel gesproken over een uitdagende ervaring in plaats van een 'bad trip', maar hiermee wordt hetzelfde bedoeld.

En helaas moet jij ook rekening houden met jouw anti sociale persoonlijkheidsstoornis. Mensen met een anti sociale persoonlijkheidsstoornis reageren vaak impulsiever en gevoeliger op prikkels, dus ook heftiger op tripmiddelen zoals truffels. Daarom zijn truffels misschien inderdaad gewoon niet jouw ding. Persoonlijk zou ik je aanraden om het te houden bij xtc en wiet als je daar tot nu toe altijd goed mee bent gegaan.

Hopelijk ben je verder geholpen.

Hoe nuttig vond je deze info? Het invullen van dit formulier duurt enkele seconden https://podio.com/webforms/24960716/1831912

Groetjes
Party - the dude
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do jul 15, 2021 12:19 pm

Re: Nachtmerrie trip door truffels

Berichtdoor Jmths » za jul 17, 2021 10:14 am

the_dude schreef:Ik heb in verschillende smartshops (Gelderland) truffels gehaald en eigenlijk overal raadde ze mij de Mexicana aan als instapmodel. Ik heb dat nooit begrepen.

Ik heb inderdaad wel vaker op het forum voorbij zien komen dat de Mexicana als 'instap truffel' wordt aangeraden. En dat gaat dan altijd onder het mom: 'Ja, als je maar goed doseert.' Maar is dat niet altijd het geval denk ik dan. :'D

En ik blijf het herhalen, echt een doodzonde dat 4-AcO-DMT niet meer legaal verkrijgbaar is.

Volgens costumer support van een betrouwbare vendor wordt 4-AcO-DMT vervolgd als 4-HO-DMT (Psilocine) ester waar bijvoorbeeld het van in nature in truffels en paddo's aanwezige 4-PO-DMT (Psilocybine) ook als 4-HO-DMT (Psilocine) ester wordt beschouwd.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron