Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oh, Bob. (LSD + 2C-E)

Voor al je psychedelische avonturen.

Oh, Bob. (LSD + 2C-E)

Berichtdoor Abysmal » vr jan 29, 2016 1:32 pm

Op verzoek toch maar kort een reportje geschreven, enjoy!

Wie? 2 mannen; 22-23 jaar.
Wat? 2C-E (ik 10mg, hij 17mg) + LSD beide 2,5 zegel
Waar? Thuis, in mijn kamer, sfeerverlichting, dekentjes, luie bank (confortabele en vertrouwde setting)


T0:00 capsule 2c-e oraal ingenomen (~10mg)
T0:20 2,5 zegel LSD subluginaal (~75ug per zegel)
T1:00 Duidelijk het gevoel dat 'iets' op komst is. Fijne van LSD is dat de bodyload meer een anticipatie is ipv een load.
T1:30 Eerste visuele trekjes aanwezig, kleuren worden wat intenser en alles begint te golven. Bob Ross wordt aangezet op het scherm en dekentje worden gepakt.
T2:00 Het feest is aan, ik begin te merken dat ik de komende uren wel zoet ga zijn, dus met een afspeellijst met lounge en tripmuziek aan wordt het complete derde seizoen van Bob Ross aangezet.
~T2:30 Volledig aan, ik denk dat ongeveer hier mijn piek begon, overal extreme visuals (het plafond bestaat uit prachtige mayaanse hieroglieven en alles vloeit mooi in elkaar over, ook is alles intens gekleurd in "neon kleuren")
T4:00 de piek hield zeker 1,5-2 uur aan. Gedurende deze tijd was tijd heel relatief omdat we er nog weinig van snapte. Beide zaten we zo ver in onze eigen wereld dat er niet gecommuniceerd kon worden. Soms moest ik erg lachen om dit geluid: https://www.youtube.com/watch?v=ZNAzYEM1pxo
(Mijn medereiziger beschrijft achteraf dat hij op dit punt overtuigd was dat Bob's commentaar tijdens het schilderen onderdeel was van de muziek, alsof hij aan het zingen was).
T4:30? Ik ben weer "nuchter" genoeg om een rondje door het huis te maken, ga even plassen en haal een appel. Mijn companion is nog dusdanig onder invloed dat deze nog voor pampus op de bank naar Bob aan het staren is. Later vertelde hij dat hij verward was door het geluid dat ik produceerde met het eten van mijn appel (dat erg langzaam ging :P)
T5:00 Ik begin alles weer te snappen en zie dat we al een stuk of 8 afleveringen van Bob Ross erop hebben zitten, dus ik besluit een afspeellijst met trippy clips op te zetten. (https://www.youtube.com/watch?v=X1Y1AVd ... xU6yjOf6u7) Deze clip (https://www.youtube.com/watch?v=q2D-4niMueo) gaan we bijzonder hard op.
~T6:15 Mijn medereiziger begint honger te krijgen en gaat zich wagen tot koken. Het wordt een simpele pasta rood met wat tonijn erdoorheen. Ik ga met hem mee naar de keuken om op te letten, omdat ik op dit punt het idee had dat ik iets helderder was dan hij. Het koken gaat goed, de pasta smaakt lekker maar erg honger hebben we niet.
T7:00 Nu begin ik toch wat meer trek te krijgen, dus besluiten we een pizza in de over te gooien.
T7:30 De pizza was enigszins vergeten, maar gelukkig halen we hem er net op tijd uit. Op een klein stukje zwart na is de pizza niet aangebrand. De pizza smaakt lekker en alles begint weer normaal te worden.
T7:45 De pizza is op en we hebben weer conversaties in volledige zinnen. Dit is het punt dat we allebei erg melig worden om vanalles en nogwat. Ik ervaar het begin van hoofdpijn (heb dit op alle psychedelica) dus besluit een kop thee te zetten om te vasoconstrictie tegen te gaan.
T9:30 De hoofdpijn was wat minder geworden door de thee maar komt weer goed terug. Beide zijn we erg 'moe' door de ervaring. We grappen over het idee dat onze hersenen gefrituurd voelen. We besluiten beide 2mg etizolam te nemen en ons klaar te maken voor de nachtrust.
T10:15 We liggen in bed en binnen ongeveer een kwartier zijn we in slaap (met hulp van de etizolam). Mijn dromen voelen levendiger en gekker aan dan normaal, maar ik kan niet de vinger op leggen wat het precies is.

De volgende ochtend voel ik me nog wat scheef (waarschijnlijk van de etizolam die nog een beetje actief is). Maar tegelijkertijd ook heel frivool. Het gevoel alsof je 40 uur geslapen hebt, of net terug bent van een heerlijke vakantie. Ik begin weer vroeg aan mijn werk en alles verloopt soepel en gemoedelijk. Overigens wel opvallend puntje is dat gedurende deze hele dag mijn trek in sigaretten weg is, terwijl ik normaal zeker een half pakje tot een pakje per dag wegpaf. Helaas geef ik savonds toch weer toe aan mijn ritueel, maar ik voel duidelijk te potentie van LSD om te helpen bij stoppen met roken.

TL;DR: Al met al een prachtige middag, de 2c-e vult goed de LSD aan door de visuals nog net even dat extra zetje te geven en wat heftiger te maken. Goede mindfucks waren aanwezig tijdens de trip, maar vrijwel alleen maar vrolijke gedachtes. Ik zou zeggen dat deze combinatie heftiger is dan LSD alleen op visueel gebied, maar minder heftig mentaal dan LSD in hogere doseringen. Als je houdt van visuals en niet teveel mindfuck kan ik deze combinatie alleen maar aanraden.

Disclaimer: We hebben beide erg veel ervaring met het gebruik van psychedelica, probeer deze combinatie alleen als je stevig in je schoenen staat en beide stofjes los al ervaren hebt.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Oh, Bob. (LSD + 2C-E)

Berichtdoor kaasje » za jan 30, 2016 12:44 pm

Leuk report, deze combo wil ik ook wel eens proberen! :)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner