Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Onvoorstelbaar en onvoorspelbaar. Salvia x20

Voor al je psychedelische avonturen.

Onvoorstelbaar en onvoorspelbaar. Salvia x20

Berichtdoor Sublimo » ma maart 14, 2011 7:02 am

Originele post door ErnstJünger op 17 feb 2008.

Ik heb gisterenavond voor de eerste keer het 20x Salvia-concentraat geprobeerd.
Eerder had ik reeds enkele - positieve - ervaringen met het 5x extract en zo had ik wel zin om dieper te graven in de onvergelijkbare wereld van de Salvia-visioenen.

Ik moet nu zeggen dat het hélémaal anders was! :love:

Ik nam twee diepe trekken van de bong (waarin ik een laagje 5x concentraat, met daartussen een plukje weed en daar bovenop het 20x concentraat gelegd had) en kwam direct in een reeks visioenen terecht.
LSD levert hallucinaties. DMT evenaart de droomwereld. En Salvia levert daarentegen visioenen, zou ik zo zeggen.

Ongelofelijk! Nooit eerder had ik met Salvia zulke gekke, onverklaarbare, onlogische, onvoorstelbare en onvoorspelbare beelden en ervaringen! Ik kan er gewoon niet aan beginnen om deze beeldenreeksen te beschrijven. Elk beeld (en het waren er wel miljoenen) zou een hele pagina beschrijving vereisen en zodoende moet ik wel afzien van de kleinste aanzet tot beschrijving van al de wonderen die ik gezien heb.
Buiten was er een autorace gepland (ja, helemaal de Fear and Loathing-analogie kwam naar boven) en merkwaardigerwijze incorporeerde ik de geluiden van de buitenwereld (motorgeronk en gebrul van toeschouwers) met de ervaringen van de Salvia tot een geschifte mix. Onvoorstelbaar.

Als ik de verschillen tussen LSD, DMT en Salvia verder extrapoleer (en ik herhaal dat ik te weinig referenties heb om dit uit te werken - meerdere Salvia-sessies zijn vereist) dan moet ik stellen dat de belevenissen onder Salvia het gekste zijn. Het meeste onwerelds. Zonder enige logische samenstelling en sequentie.

En bovendien duurde de trip deze keer ca. 40 minuten (i.t.t. de eerdere trips van 5 minuten).
Zoiets heb ik nog nooit ervaren en heb zelfs nooit eerder iets gelezen van een Salvia-trip die zo lang duurde. Het hoge concentraat voor de eerste keer, maar ook de eerste keer dat ik de stormaansteker hiervoor benut, zullen wel de verklaring hiervoor vormen.

Ongelofelijk! Wat een ervaring...

(Ik mix een miniem plukje weed ertussen om de lengte van de trip te beïnvloeden; als de Salvia uitgewerkt is, voel je dan de lichte, aangename buzz van de weed. Deze keer duurde de Salvia zo lang dat dit effect niet zo meespeelde als de vorige keren).
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Onvoorstelbaar en onvoorspelbaar. Salvia x20

Berichtdoor Einstein » wo mei 04, 2011 12:36 pm

Wauw :love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Onvoorstelbaar en onvoorspelbaar. Salvia x20

Berichtdoor Hi-Hat » wo mei 04, 2011 2:15 pm

Erg nieuwsgierig naar dit goedje. Hoor niet heel veel 'positieve' verhalen, maar uit de negatieve verhalen kan ik vaak ook nog wel een tof element halen. Over het algemeen zeer onvoorspelbaar dus. Ik ga me maar eens heel goed inlezen.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Onvoorstelbaar en onvoorspelbaar. Salvia x20

Berichtdoor lolnoob » wo mei 04, 2011 4:04 pm

Dit ligt echt al zo lang in mijn la he, maar nooit komt het goede moment ervoor. Misschien toch maar eens plannen binnenkort.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron