Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddo's: tussen leven en dood

Voor al je psychedelische avonturen.

Paddo's: tussen leven en dood

Berichtdoor spacelord » za apr 30, 2011 8:25 pm

Wat: 3g zelfkweek Mckennaii, 200mg ketamine, 2 gram wiet, 7 capsules lachgas
Wie: Ik en S, P had geen paddestoelen gebruikt
Waar: studentenkamer
Wanneer: donderdagavond

Aangezien ik de laatste tijd tamelijk wat problemen heb, zowel met mijzelf als thuis, was het op zich geen goed plan te gaan trippen. Ik wilde een antwoord op mijn problemen vinden en besloot 2g paddestoelen te consumeren. Uiteindelijk heb ik tijdens mijn trip nog een gram op zicht bijgenomen.


19.00
P ik en S zitten in mijn studentenkamer. S en ik malen de truffels in mijn grinder tegen de ranzige smaak en spoelen het door met wat water. De eerste effecten blijven tamelijk lang uit (vorige keer na 20 minuten) dus we besluiten allebei nog wat bij te nemen. Enkele minuten nadat we ze bijnamen begonnen de effecten van de eerste dosis op te komen...

20.00
Ik voelde me zweterig en even gespannen als altijd wanneer ik de eerste effecten voel opkomen. Ik had eigelijk niet echt zin om te trippen maar de laatste tijd had ik nergens zin in. S keek er heel erg naar uit, dus ik gaf hem zijn zin. Nerveus begon ik op en af te lopen, de muziek klonk wel okay maar toch niet wat het moest zijn. Ik begon met S te praten over vanalles dat in mij leefde en nu naar boven kwam. Vele zaken begonnen erg zwaar door te wegen (mijn miodysopsie in mijn ogen, de breuk met mijn vriendin, problemen thuis, het feit dat ik de afgelopen maanden school weer serieus liet hangen etc). S amuseerde zich kostelijk maar ik overdonderde hem met zware levensvragen en diepgaande gesprekken. Hij begon zich lichtjes ongemakkelijk te voelen en zocht steeds naar afleiding (bv gaan we een film kijken?) terwijl ik aan 1 stuk door bleef lullen en mijn gal uitspuwde over het leven en mijn problemen. Ik zag ketamine op een bord liggen en nam mijn eerste lijn. Ik voelde me letterlijk 'high' worden doordat ik me echt voelde stijgen. Visueel werd het ook een stuk feller.

22.00
P komt terug binnen. Ze was wiet gaan halen en S kon zijn vreugde niet onderdrukken dat hij eindelijk iemand anders had voor wat afleiding. Ik kwijnde steeds verder weg. Ik voelde me niet slecht maar doodongelukkig. Niets kon me nog schelen, ik haatte alles en iedereen en nog het meeste mijzelf. Gedachteloos en emotieloos staarde ik naar de muur. Mijn hoofd en ziel waren leeg, volledig doods. Ik herinner me nog dat het me niet kon schelen of ik nu leef of dood ben, niet boeide me nog. Op een gegeven moment was ik zo verbitterd dat ik alle ketamine die nog op het bord lag, in 1 keer mijn neus in joeg (moet zo'n 70mg geweest zijn). Nu ik toch bezig was mijzelf te 'verkloten' leek het me wel een goed idee om 3 capsules lachgas in 1 keer naar binnen te knallen. Ik vulde een ballon en maakte 2 capsules leeg in de slagroomspuit. Het lied waar ik op DMT een enorme mindfuck op heb ervaren zette ik ook op, kwestie van mijzelf nog meer 'kapot' te maken.
Toen ik het lachgas inhaleerde gebeurde er iets wonderlijks.

Eerst inhaleerde ik van de slagroomspuit en snel erna van de ballon. Veel tijd had ik niet want ik voelde me harder doorbreken dan op al mijn DMT trips tesamen. Mijn hoofd leek letterlijk te exploderen en mijn zintuigen bogen zo ver over dat alles 1 soep van geur, kleur, geluid en tast werd. Ik herinner me een enorme paniek en plots schoot er iets uit mijn lichaam. Ik wist niet of ik nu uit mijn lichaam schoot of mijn lichaam uit mij. Eerst dacht ik dood te zijn maar enkele seconden later besefte ik dat er nog een bewustzijn was, dus dat idee liet ik weer varen. Ik zag in een visueel spektakel al mijn zorgen weggeschoten worden. Hierna werd de trip plots een stuk vrolijker

Gelijk erna besloot iedereen zijn laatste capsule te doen. Dit was zelfs nog indrukwekkender dan de 3 capsules die ik alleen deed.

In mijn vorige tripreports heb ik het al regelmatig over HET gehad. Dit is een staat van verlichting die soms bereikt kan worden met lachgas en psychedelica zolang de juiste associaties aanwezig zijn. Je komt dan in een stroomversnelling van gedachtenloops die je leiden tot een continuüm waar alles perfect is. HET hadden we al lang niet meer bereikt, de laatste keer was een jaar geleden met een andere kameraad. We hebben deze ervaring wel eens gehad toen P meetripte, iets meer dan een jaar geleden. Waarschijnlijk was zij de oorzaak dat HET terugkwam. Het is een onbeschrijfelijk gevoel van vreugde waar ik en S elkaar constant triggeren door steeds op de juiste moment iets te zeggen of te denken. Alles gebeurt hier vanzelf: de woorden, reacties en gedachteloops kloppen altijd allemaal, net zoals al de keren ervoor, een jaar geleden.

Ik snap alles! Het hele besef van de mensheid, ik heb de verlichting, waarom ben ik geen monnik alles is zo duidelijk!! Deze zin heb ik een paar keer herhaald en ik dacht dat iedereen hetzelfde meemaakte. S dacht dit blijkbaar ook tot hij in mijn ogen de meeste absurde opmerking maakte die hier lang niet zo hilarisch gaat zijn als op die moment, dus ik ga hem ook geen oneer aandoen hem hier te vermelden.


Hierna begon de trip aardig te minder tot we iets merkwaardig merkten. Als we naar elkaar keken konden we elkaar volledig laten omvormen in alles wat we wilden zien. Ik maakte van S eerst een sultan dan een vampier, een zombie, elvis, een neger, een lijk en dingen waar ik niet eens een naam op kan plakken. De rest van de avond hebben we alleen nog ketamine gebruikt en wiet gerookt.

Zo, dat was weer een van mijn reportjes. Ik hoop dat het de moeite was dit te lezen 8-)

Trip ze :rock:

spacelord
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Paddo's: tussen leven en dood

Berichtdoor Davinci » zo mei 01, 2011 1:56 am

Indrukwekkend report :)
Had je geen angst dat de trip te negatief ging worden door je problemen de laatste tijd?
Persoonlijk vind ik dat ketamine alles richting de duistere dood dissocieert.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Paddo's: tussen leven en dood

Berichtdoor spacelord » zo mei 01, 2011 9:31 am

Davinci schreef:Indrukwekkend report :)
Had je geen angst dat de trip te negatief ging worden door je problemen de laatste tijd?
Persoonlijk vind ik dat ketamine alles richting de duistere dood dissocieert.


Ik heb mijn resem bad trips wel gehad in het begin dat ik tripte. Het ergste wat kan gebeuren is dat ik me heel de trip down voel maar ik ben me er altijd van bewust dat dat de dag erna over is 8-) Je kan het vergelijken met op de rand van een afgrond staan. Ik kan er gaan zitten, eraan gaan hangen, met mijn benen over de afgrond bengelen maar er niet invallen en vaak ook niet direct van weglopen. Als ik vroeger de afgrond zag, viel ik er meestal in.

Ketamine kan inderdaad wel die mindfuck geven waar je niet op zit te wachten :snort:
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Paddo's: tussen leven en dood

Berichtdoor Weird-Monkey » zo mei 01, 2011 12:40 pm

Toen ik begon te lezen had ik wel een wat uitgebreider report verwacht. Het begon net interessant te worden en toen was het einde al weer daar.
Avatar gebruiker
Weird-Monkey
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:11 pm

Re: Paddo's: tussen leven en dood

Berichtdoor spacelord » zo mei 01, 2011 1:03 pm

Ik heb al zoveel paddo en truffel reportjes dat het bijna afgezaagd werd. Enkel de echt unieke momenten van de trips wil ik nog delen :smokin:
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Paddo's: tussen leven en dood

Berichtdoor Balance » do mei 19, 2011 7:26 pm

Bedankt voor je report :).
Voel je je nu weer beter dan voor de trip? Ik heb die verlichtingservaring ook gehad tijdens een trip maar ik voelde me al goed ervoor. Je zit dan helemaal in het moment in plaats van in je gedachten die als je depri bent meestal alleen gaan over wat er niet goed is op het moment.
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: Paddo's: tussen leven en dood

Berichtdoor spacelord » za mei 28, 2011 11:22 am

Balance schreef:Bedankt voor je report :).
Je zit dan helemaal in het moment in plaats van in je gedachten die als je depri bent meestal alleen gaan over wat er niet goed is op het moment.


Ja zo ervaarde ik het ook! En nee, ik voel me niet beter. De hoofdzaak van ongeluk zijn die ellendige floaters, ik zie echt tornado's in mijn ogen. Ze swirlen bij elke oogbeweging alle kanten op, zonder zonnebril kom je mij ook niet meer tege, dat is het enige dat het wat draagbaar maakt 8-)

Binnekort nieuwe afspraak bij de oogchirurg, al ga ik weer hetzelfde te horen krijgen.. Kans is groot dat ik naar Nederland afzak voor de omstreden laserbehandeling. Ben ook zo goed als zeker dat trippen de oorzaak ervan is, hoewel ik geen hppd heb (alleen wel in vrij zware mate het blue sky phenomenon http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_field ... phenomenon, misschien ben ik gewoon gevoelig aan die entopic stuff)
Cheers :wave:
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner