Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Rekensom: LSD x 2 + Vrijdag + Stad = Madness.

Voor al je psychedelische avonturen.

Rekensom: LSD x 2 + Vrijdag + Stad = Madness.

Berichtdoor klutser » di nov 29, 2011 2:10 am

Datum: 25-11-11

Locatie: Café, Stad, Thuis,

Stoffen: 2x Shiva 80µg? Alcohol, Nicotine, wiet

Dosis: LSD 2 zegels in een keer, glas bier, x aantal sigaretten

Waarom: Mijn eerste keer ging niet zo vlot, LSD was slecht bewaard met gevolg dat ik bijster weinig voelde en het eigenlijk voor niks was, kort geleden kreeg ik testers in mijn handen gedrukt om te testen (wat gelijk iets in me liet branden) helaas is deze supplier ook gevlogen dus ik besloot om ze bijde te nemen voor een grande finalé.

Wie?
Ik: Man onder de 20, ervaring trippen, geen tolerantie. Voelde me redelijk goed.
Vriend, die wij B noemen voor het gemak.


Vrijdag middag

Ik spreek me gap B en kom met het voorstel om s'avonds bij mij te gaan trippen, ik LSD en hij alcohol/sos.
Ik laad direct mijn MP3 op, boxen, leg alle lekkernijen klaar, ik zet A very harold and kumar christmas op een usb stick, laat niks aan het toeval over en leg een pen en papier op tafel zodat ik een trip report kan schrijven.


Vrijdag avond

Rond 5/6 uur word ik gebeld door B om met hem mee te gaan naar x om documenten op te halen, we spreken af dat we over een halfuurtje gaan kort hierna komt een andere maat bij me aan de deur en komt met het voorstel om een joint te roken (Amnesia haze) zo voorgestelt zo gedaan :lol:

K en ik lopen naar buiten toe en roken een joint (niet veel gerookt omdat ik niet al té stoned wou worden)

PIEEEEEEEEEEEEEP *Telefoon gaat*

B: Bus komt over 20 minuten
Ik: Is goed man, spreek ik je zo

20 minuten later, spreek ik hem en we pakken de bus ---> trein en vervolgens halen wij de documenten nadat wij de documenten hadden gehaalt gingen we naar de trein zodat wij naar huis konden, maar wat er op dat moment gebeurde sloeg alles

We liepen op het station en stonden bij de kaart automaat om een kaartje te halen
er komt opeens een neger met een raar wijf naast ons staan

Neger: Nugga ik ga hem schieten
Chick: Niet doen waarom moet jij hem vermoorden, vermoord hem alsjeblieft niet
Neger: Moet gewoon bla bla

Wij liepen weg omdat we ons lach niet meer konden in houden en ja hoor.. wie zien we 5 minuten later over het peron sprinten?

Juist je raad het, Meneer die rent voor ze leven (lees brede kerel, met gouden kettingen etc etc) terwijl ze gedrocht achter hem aan rent en schreeuwt "ik doe je niks alsjeblieft, pak je spullen en ga, ik doe je niks ik zweer het op ???"
Ze liepen zigzaggend over het spoor, zijn om het station gerend, hele marathon afgelegt.


5 minuten later komt de politie aankakken, me hart begint de klappen ik denk oh shit, niet nu alsjeblieft... hoor het duo schreeuwen, pfffoee coast clear.

Thuis

We zijn bijde thuis en besluiten naar een aantal dames te gaan in de stad ik ongeduldig als wat besloot om daar of tijdens de rit zegels te nemen, B had het uit me hoofd gepraat en besloot het niet te doen.

We spreken af om naar de stad te gaan, Hup van computer af, al me spullen pakken, drinken, mp3 etc etc.

Ik zie B hij moet eerst nog naar de bank, vervolgens zie ik politie staan en poep hem weer, naja dan maar een stukje lopen met de fiets.

Met gestoorde tegenwind fietsen we richting de stad (10 km +-) echter na 3 minuten bedenken we ons van shit dit kan echt niet!

Zullen we dan maar hier blijven en wat drinken?
Ja is goed

22:00
Ik pak me zegels, ik kijk naar me enkele reis die ik helaas voor een lange tijd niet meer zal maken en leg ze onder me tong, de smaak walst door me mond en met een gigantische big smile komen wij aan bij het café

Biertje bij het poolen klutser?
Heerlijk!

Jas uit, biertje op tafel, asbak erbij en lekker poolen. Na 20 minuten begon ik me al vreemd te voelen en de eerste mindfuck deed haar intrede:

What the fuck.. WAAR IS DE BAL?
Voor je neus klutser
En toen zag ik de bal opeens weer, hmmm vreemd.

Klutser we moeten zo echt gaan, anders is het genaait
Ik heb die zegels net gedropt, ik wil eerst aanvoelen hoe heftig dit word
Drink je biertje op en we gaan, als je te hard gaat gaan we weer
Fuck it, ik zie wel hoe hard ik ga

Naar de stad

Hup hup, muziek volgas aan PE PE PEOPLE WILL DIE, I'M ON CHOICES I'M ON ACCES I'M ON BUZZWORDS I'M ON DREAMS, I HAVE IT , YOU HAVENT,I WANT THE CHANCE TO LOOK YOU IN THE EYE AND SAY I BET YOU WISH YOU PAID MORE ATTENTION IN SCHOOL YOU LITTLE SHIT

Volgas door knallen naar de stad. Onderweg begon ik al te merken dat er een bekend space symptoon te voorschijn kwam, moeite met praten, struikelde over me woorden, verwisselde woorden wat in veel gelach resulteerde.

Na een helse rit komen wij in de stad aan.

Stad

In de stad aangekomen, we rijden direct door naar de dames en de heren blijkbaar.
Elkaar begroet en kort daarna floepte er uit B ze mond:

Stelletje alcoholisten haha, flink aan de tap? hij aan de LSD
Dames: ECHT ECHT ECHT
Klutser: Nee, wat lul je nou, tuurlijk niet :lol:

Terwijl we daar stonden knapte er iets in me kop, een soort berekening:

VRIJDAG ---> STAD ---> UITGAANS GEBIED ---> ERGENS DRINKEN ---> DRUKKE KROEG = :s

FOUT FOUT FOUT FOUT GEEN GOED IDEE


Ik begon me steeds vreemder en vreemder te voelen en wist dat het niet lang ging duren voordat lucy me een dreun met haar toverstaf gaf

Klutser: B wat doen we eerst? Shop, Eten, drinken, Waar gaan we uberhaupt drinken?
( ik kreeg een ontwijkend antwoord omdat hij het ook niet wist, dus ik wist ook niet waar we gingen drinken)

Na tien minuten zijn we uiteindelijk naar een friet tent gegaan, iedereen zat binnen behalve B en ik.
Ik stelde voor om naar de shop te gaan, aangezien ik niet trippend de shop in wou bleef ik buiten staan.

Daar kreeg ik de eerste dreunen, ik voelde bedreigende viberaties door al die drukte en besloot naar huis te gaan, toen B uit de shop liep vroeg ik hem of hij mee naar me fiets liep omdat ik er niet goed over voelde, hij ging er mee akkoord maar drukte mij wel op het hart dat ik een bekende moest bellen Fuck dat, moet me wel zo lukken.

We nemen afscheid ik doe me MP3 aan stop de oordopjes in me oren en vertrek,
eerst nog uit de stad zien te komen, na 1 minuut blokkeert politie de weg met een ambulance

Oke, gedraag je normaal, de politie agent kan niet weten dat je tript FOCUS

Snel langs de politie gelopen en direct doorgefietst.

Terug weg

Toen ik uiteindelijk uit de stad was en op de donkere kronkel wegen was beland zonder voorlicht alleen een achterlicht begon de chaos.

Ik fietste en begon al te hallucineren en wist dat het een race tegen de klok was om thuis te komen
De weg voor mij werd verlicht, ik keek achter mij GEEN AUTO?!?! WTF later gebeurd dit weer nogmaal geen auto!?

Op een gegeven moment merkte ik dat de weg vervierdubbelde en de weg was bewerkt met een smudge tool het werd steeds vager en vager, ik fietste voor mijn leven.

Er brak paniek uit aangezien het smalle wegen waren met aan elke kant een sloot en de omgeving steeds meer veranderde

Ik sprak mezelf de moed in: Het is donker, het is kut weer, niemand fietst hier alleen JIJ, eindelijk weer LSD, geniet hiervan het is immers mijn eigen fantasie, de muziek stimuleerde mij op dat moment ook en hielp me echt inmens (beetje devine/goddelijk achtig gevoel :lol: )
Hoe je het ook went of keert, Hardcore is me muziek, Leef style, maar zelfs tijdens mijn truffel gaf dit duistere tinten en ik zat al in een benarde situatie dus dat was geen goed idee



FIETSEN FIETSEN FIETSEN WE ZIJN OP DE HELFT


Ik fiets over de 'finish van de helft' en denk pffoee nog een grote weg en we zijn rijden destination home binnen, op dat moment probeer ik inteschatten hoe hard ik trip, ik probeer me te focussen op dingen die kloppen, de weg is weer een, omgeving is wat mooier,
Ik kijk een moment achter om en draai me weer terug opeens zijn alle huizen groter, de weg voor mij klopt niet meer WAAR DE FUCK BEN IK, WAAR SLAAT DIT OP, DIT KLOPT NIET

Oh shit dit is niet goed, even later zie ik een auto afslaan en krijg een helder moment!
Daar is het GO GO GO!

Ik fietsen als een gek en rij een lange weg in, opnieuw geeft lucy mij een rotschop

PATS, de weg tripleerd weer, opeens staan er allemaal bomen op de weg, de geur van stront op het land bijt me in de in de neus net als zwavel zuur ik heb het gevoel of me neus aan het borrelen is dit heeft duidelijk effect op de trip, steeds meer bomen, de weg tripleerd en word smaller dan eerst

Ik besluit om midden om de weg te fietsen zodat ik iniedergeval niet het water of tegen een bord in klap, ik raas een bord voorbij en zie i.p.v een weg werker met een schep een wegwerker die snuift, het bord is helemaal gesmolten en naar boven gekrult net chernobyl hierzo met die stank.

Auto komt eraan, oh shit. ik kijk achterom of het politie is Nee, ik kijk weer voorom THUIS PLAATS JA

Ik rij het donker uit en word warm ontvangen door de lantaren palen die zich over mij ontfermen met hun lichtstralen, heerlijk eindelijk uit bat country.
O SOLO MIO STAR FRONTA TEE

Nog een klein stukje en we zijn er, ik fietsen voor me leven ik wil niemand tegen komen terwijl ik zo trip maar gewoon in een veilige basis zitten...

Eindelijk ik kom thuis, ik doe de poort open, gooi me fiets neer en doe de deur opslot.

OOST WEST THUIS BEST / 23:30???

Ik stap naar binnen, licht is heel erg gedimd, een klein kerst lampje hangt er heel erg fijn.
Op het moment dat ik binnen stapte merkte ik pas hoe hard ik tripte, alles had een trippy glaze, heel erg warm, het voelde nogal "alien" en wist bij goed niet wat ik moest doen, ik zat met een dillema

1: Ik tripte hard, maar ik moest ook op ieder moment naar "gedraag je levend modus" kunnen springen ivm het thuis front boven. (gelukkig nooit problemen mee gehad, trip / space vaak genoeg zonder dat iemand wat door heeft of niet laat weten dat ze het merken)

Wat ga ik doen?

Ik moest even een beetje op baseline komen en een beetje die halve oorlogs trauma bewerken,
Ik plof neer op de bank met wat drinken, zet een programma aan waar je altijd in kan stappen de keuze viel voor seinfeld wat ik normaal nooit kijk en heb flink lopen lachen om die kramer die zich als een echte die hard DF junk gedraagt

Per toeval de bit gevonden die ik dezelfde avond heb gezien :lol:



Begon me flink beter te voelen, een flinke trots die zich verspreiden door me lichaam, een flinke glimlach verscheen omdat ik die rit goed [i]gehandeld heb, en veilig ben thuis gekomen, niet gek ben geworden.
Ik heb veel mensen bad zien gaan en ik paniek zien raken door relatief lage dosisen in thuis situaties, toch denk ik dat ik door mijn door me vroege trip ervaring lees 13/14 jaar wat "gehard ben" en deze situaties steeds beter handle ookal kan elke trip als noodweer omslaan[/i]

Ik kijk verder TV naar comedians en dacht bij mezelf "welke show/film is ideaal voor het trippen"
FEAR AND LOATHING!, direct naar de computer toe film eropzetten algauw verdwijn ik in de computer en snap er geen fuck van Knippen- Fear and loathing in las vegas NEE KUT SNEL KOPIËREN, COPY AND PASTE pffoee bijna verwijdert .

Nu nog op de USB stick doen, Hey hyves staat aan daarop gaan

---> Hyves ---> Random kerel ---> Foto chick Hmm ziet er niet verkeerd uit
Op dat moment veranderde mijn hersenen in software, klutser was niet langer klutser maar photoshop.

Deze photo veranderde in de mooiste kunstwerken en het bleef maar door gaan, picasso en van gogh waren er eerlijk waar niks bij!

Ik heb geprobeert om die foto weg te klikken maar daarna werd ik weer betovert en zo verstreek ruim drie kwartier, eindelijk weg geklikt nu weer goed trippen.

Nu nog de USB stick in de TV zien te proppen, dit duurde ook weer 20 minuten omdat het gewoon niet lukte, alles trok me aandacht, patronen op de muur, de tv, PARANOIA GORDIJNEN DICHT..
Eindelijk zat dat rot ding erin en kon ik verdwijnen met me maatjes in las vegas :love:

De film start en ik moet hierbij wel zeggen dat ik soms Fear and Loathing moet kijken om mezelf uit te leggen, dit heeft me ook met dit report geholpen en kan me elke keer weer goed vinden in de paniek, chaos, grappige momenten van die film en ben denk ik niet de enigste van DF

Sooo tijd voor een sigaret, maar ik heb geen sigaretten... Oke, we draaien een shaggie.
Ik loop de keuken in en tot me verbazing is alles heel erg warm, heks/herfst achtig, bruin/ licht oranje gekleurd, oke een shaggie draaien, ik heb shag maar nu is me vloeitje weg..
Oke, nog een vloeitje ik loop de kamer binnen, shaggie gedraait, aansteken 2 minuten later WAT DOE IK UIT UIT, IK LET NIET OP STRAKS VLIEGT TE HELE K**KER TOKO IN BRAND

Terug naar fear and loathing, tijdens het kijken probeerde ik te trippen op een plaatje van een bos, en och man wat een pracht de bomen kwamen eruit, shiften van kleuren en vorm, het verspreiden zich over de muur een gigantisch spectacel GRATIS :kleuter:

Later knalde de film uit omdat ik weer eens liep te kutten met de afstandbedieningen en kwam in een soort matrix scene terecht, ik snapte geen kut van die afstandsbedieningen, me 20- jaar leven ervaring met electronica was weg, foetsie, gone, weg, adieu, ciau, niet bestaand.

Matrix scene: Ik had 2 afstandbedieningen en dacht bijmezelf:

Deze kans krijg je niet snel meer, je geniet en houd gigantisch van trippen dus waarom in een vaste wereld (film/tv) zitten en niet jezelf vermaken in deze vage omgeving wat jij een huis noemt, en elk moment koesteren, vastleggen.

2: Fuck it fear and loathing

Voordat ik kon kiezen bam, pats, boem starte de film weer WTF? :keta:

Na de film, liep ik nog in me huis, werd ik nog gebeld voor wat knallerij, alleen op dat moment ging het niet echt, later kwam er een maatje nog even gepraat en die ging slapen.

04:00/06:00

Later vond ik het welletjes geweest was nogal moe van de hele avond en besloot me bed in te kruipen en dacht dat het daar over zou zijn, maar nee hoor lucy kwam weer aankloppen.

Ik ging weer op reis me kleren veranderde in kleine trollen die de hele tijd veranderde, de lichtstraal van de maan op me muur verlichte prachtig neon blauw en dan ging constant door, de lamp veranderde in een paddestoel, verder nog wat dingen uit me leven gezien, beetje door me leven gegaan ( ik kon mezelf zien hoe anderen mij zien, en wat er goed of fout was, geen een psycholoog kan daar aan tippen, LSD therapie :hulde: )

Slot



Hoelaat ik inslaap viel weet ik niet, de volgende dag voelde ik me goed, blij, klein beetje moe.

Ik heb heel erg lang gedaan over dit trip report, het is mischien wat rommelig en onleesbaar maar hopelijk genieten jullie er net zo van zoals ik deed!

Ik heb heel erg genoten van de LSD trip, het is niet mijn eerste keer dat ik alleen trip, omdat de mensen waar ik meestal mee gebruik niet aan psychedelica doen omdat ze er toch wel ergens bang voor zijn wat jammer is.
Het stommiteits gehalte valt mee, en hoe erger en gekker de situatie hoe beter hetv erhaal/tripreport voor later :mrgreen:

Kritiek / commentaar / correctie altijd welkom

Bedankt, Klutser.
Done:Wiet•Hash•Speed•Cocaine•Ketamine•MDMA•Methylone•
25i-NBOMe•MDA•GHB•2C-B•2C-I•2C-E•2C-T-7•LSA•LSD•Paddo's• Truffels•Lachgas
Alprazolam•Diazepam•
To do: •DMT• Mescaline •
Avatar gebruiker
klutser
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:01 am
Woonplaats: Alkmaar

Re: Rekensom: LSD x 2 + Vrijdag + Stad = Madness.

Berichtdoor Aaltje » di nov 29, 2011 2:14 am

Madness?

THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Rekensom: LSD x 2 + Vrijdag + Stad = Madness.

Berichtdoor Saikedellik » di nov 29, 2011 11:11 am

Mooi report man, word hierdoor weer super benieuwd naar LSD, moet er toch maar es van komen! Mooi gedetailleerd uitgelegd allemaal.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Rekensom: LSD x 2 + Vrijdag + Stad = Madness.

Berichtdoor Azy » di nov 29, 2011 2:21 pm

Hardcore, bier, café, vage bekenden die het niet moeten weten, thuiskomen in een huis met ouders, pff.. je beschrijft wat voor mij de grootste kuttrip ooit zou worden, maarja, je hebt er zo te horen nog wel een leuke ervaring opzitten. Al trippend langs politie lopen is wel herkenbaar, is zo'n uiterst komische situatie, want inderdaad, ze kunnen niet weten dat je tript.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Rekensom: LSD x 2 + Vrijdag + Stad = Madness.

Berichtdoor Taxi. » za dec 03, 2011 7:26 pm

Miele schreef:Mooi report man, word hierdoor weer super benieuwd naar LSD, moet er toch maar es van komen! Mooi gedetailleerd uitgelegd allemaal.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Rekensom: LSD x 2 + Vrijdag + Stad = Madness.

Berichtdoor Oppepper » zo dec 11, 2011 4:57 pm

Heel erg leuk report! Het begint weer te kriebelen. :kleuter:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner