Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

report test eerste eigen oogst GT

Voor al je psychedelische avonturen.

report test eerste eigen oogst GT

Berichtdoor DLS » zo maart 22, 2015 1:17 pm

Eerste oogst en eerste report.

Na mijn eerste oogst GT paddo's nieuwsgierig geworden naar het effect en besloten deze gelijk uit te proberen. Ben geen doorgewinterde tripper, maar heb in mijn over de 40 jarige bestaan nu en dan paddo's en truffels gegeten en toen ik jong was verscheidene keren lsd gebruikt. Heb veel geblowd maar daar ben ik al een tijdje mee opgehouden. De paddo's en truffel trips altijd alleen gedaan. Op 1 keer na, maar dat was maar een gedeeltelijk succes.
Dus: weer alleen, thuis in de woonkamer, 20 gram omdat ik wilde weten wat het effect/de kracht is ipv zoveel nemen dat ik hoe dan ook opstijg. Had 3 uur eerder voor het laats brood gegeten, en maag begon al beetje om aandacht te vragen.

Ik op de bank met een beker siroop en bakje GT's. Smaak was niet vies dus had de siroop alleen nodig omdat ik een droge mond kreeg na het doorslikken van de fijngekauwde GT's. Had voornamelijk de kleinste uit de oogst uitgezocht om aan mijn 20gr te komen overigens.
Ik had zin in reggae dus die playlist aangezet. Maar toen...

Binnen 15 minuten begon de trip. Iets wat ik nog nooit zo snel had meegemaakt. Na 10 minuten vielen details meer op en begon er al visueel verruimende effecten op te treden. Zoals de achtergronden van mijn playlist die ineens de volle aandacht kregen en naar voren kwamen en dat de kamer groter aanvoelde door het visuele effect. Ik begin al licht kleuren te zien en ik voelde mijn lichaam zoeken naar comfort. Rekken en strekken, geeuwen die er maar half uitkomen. Ik laat het allemaal over me heenkomen en te relaxen op de muziek. Omdat ik nooit weet wat er precies gaat komen heb ik altijd een gezonde spanning als ik neem en dat deze zo snel werkte gaf een wtf momentje. Geen paniek maar wel een vraagteken wat dit te betekenen had. Ik had die morgen nog wat reports gelezen waaronder bad ones dus dat gaat dan even door je hoofd. De intensiteit die daarmee gepaard ging leerde mij dat ik in een trip zat en Steel Pulse trok me met zijn relaxte tunes in de gedachte dat het ok was. Deze route ken ik, niks aan de hand.

Meer rekken en strekken met mijn ogen dicht zag kleuren in patronen voorbij komen. Ik kick op de strip en tekenfilms die er voorbijkomen en ik zie tijgers in blauw zwart in een groep iets met open bek bespringen en vraag me met verbazing af dat die ook in het blauw bestaan haha. Vet. Mijn lichaam blijft wringen en ik hoor mijn maag de GT's verwerken. Ik voel mijn hersenpan gemanipuleerd worden en de topics waar ik aan denk zijn niet helemaal meer gekozen. Zoals iedereen heb ik ook bergen en dalen en ik weet dat ik die beide zou gaan tegen komen. De trip begint in het dal krijg ik al snel door. Ik zit nu bijna een half uur in de trip en mijn parketvloer is tot leven gekomen. Echt vet hoe de ringen het in het hout bewegen en me vormen en tekeningen laten zien. Maar mijn gedachten gaan naar een persoonlijk issue en forceren me de confrontatie ermee. Even een besef dat dit ook uren kan duren en om dat te voorkomen houd ik het niet tegen. Omarmen is een groot woord maar de stroom werkt langzaam naar een oplossingsrichting die ik eigenlijk al wel ken maar met meer detail dan ik daarvoor besefte. Dat klinkt allemaal vaag, maar het blijft een trip report. Conclusie is dat de stroom me met een enorme glimlach op de bank doet zitten. Its ok, dat is de boodschap en daar ben ik het mee eens :)
Ik krijg een tril moment en mijn hele lichaam trilt en voelt koud aan. Dat trillen gaat gewoon voorbij en ik trek ondanks de warme temperatuur in mijn kamer een warm vest aan. Probleem opgelost. Ik herinner me er aan dat vesten echt te gekke kledingstukken zijn en dat ik er daarom verhoudingsgewijs best veel heb. Bij elk onderwerp trek ik uiteindelijk dus een positieve conclusie, hoe k het onderwerp ook is.

De reggae druist door. Pablo Augustus rules. De energy neemt toe en ik moet gewoon gaan staan. Ik geniet van de figuren in mijn vloer en zie mijn wandversiering golven en scherper worden en diepte krijgen. Kleuren patronen schieten voorbij. Ik loop een beetje door mijn huiskamer te genieten en mijn gedachten nemen een voor een de topics uit mijn dagelijkse leven door. Connecties worden gelegd en conclusies worden getrokken. Elke emotie krijgt een beurt maar allen eindigen in een euforisch moment van een wijde visuele ervaring. Het gaat goed.
Zo goed dat ik bij Albarosie na een aantal nummers de conclusie trek dat hij een jankert is en ik behoefte heb een vrolijkere muziek. Ik switch naar Barrington Levy. Die kerel maakt me echt in een zomerse vrolijke stemming dus dat gaf een enorme blijheid boost.

Inmiddels ben ik al een paar keer wezen urineren. Ik dronk niet veel, een paar bekers siroop. Maar de drang om te moeten urineren kwam steeds vaker terug. Om de 20 minuten en soms korter moest ik toch echt. Ik begon het op een gegeven moment als een soort cleansing te ervaren. Wel als vervelend dat ik er telkens heen moest, maar verder niet echt storend. De trip houdt niet op als een kamer verlaat, dus ach. Het staan en door de kamer lopen bleef doorzetten en met af en toe even zitten was staan de houding die gewoon moest. Het met de ogen dicht zitten is werd minder vaak opgezocht dan in mijn laatste truffel trips. Vooral de hersenspinsels en gedachten hadden de overhand en hallucineren met de ogen open

Zo snel als de trip was begonnen, zo snel was hij 'afgelopen'. Na 2 a 2,5 uur verdwenen de visuele effecten en begon ik steeds meer honger te krijgen. Ik hield nog wel de visuele flitsmomentjes en merkte dat met name druk in/op mijn hersenen overbleef. De rest werd aanzienlijk minder. Ik had nog staarmomenten maar niet zo sterk als daarvoor. Ik begon weer behoefte naar mijn telefoon te krijgen en na die unlocked te hebben merkte ik dat ik er nog niet helemaal uit was, maar toch.
Ik had makkelijk eten in huis dus begon dat klaar te maken. Had weinig aandacht nodig dus dat scheelde. De reggae begon ik een beetje beu te raken dus heb de muziek uitgezet. Het journaal begon en ben dat gaan kijken. Niks bijzonders meer ervaren dan loomheid en flitsmomenten. Bij het eten merkte ik dat mijn spieren nog niet helemaal waren onttript maar ging prima, had ook echt honger. Normaal, geen vreet kick.
Daarna filmpje gekeken. En gaan slapen. Veel gedroomd, geen nachtmerries.

Tja, ze werken. Dat is een feit. Die zelf confrontatie/reflectie daar kick ik wel een beetje op dus top. Visueel was ok, maar volgende keer mag dit iets heftiger en langer. Echt leuk om af te knappen op de klaagzang toon waarop sommige reggae leunt en dan iets zomers op te zetten en helemaal op te bloeien. Dat telkens moeten urineren was raar. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Kortom, voor herhaling vatbaar.
Avatar gebruiker
DLS
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: za maart 21, 2015 3:29 pm

Re: report test eerste eigen oogst GT

Berichtdoor Psychonautious » zo maart 22, 2015 10:45 pm

mooi report nu krijg ik ook weer zin om dit zomer paddos te kweken
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: report test eerste eigen oogst GT

Berichtdoor DLS » ma maart 23, 2015 7:24 pm

thx
Avatar gebruiker
DLS
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: za maart 21, 2015 3:29 pm

Re: report test eerste eigen oogst GT

Berichtdoor Naturelover » ma maart 23, 2015 9:23 pm

Mooi report om te lezen :)

Zo'n solo tripsessie zie ik mezelf ook in de aankomende tijd wel weer eens doen. Merk altijd dat mijn gedachten goed geprioriteerd worden; dit laat mij na afloop van de trip erg sereen voelen.
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: report test eerste eigen oogst GT

Berichtdoor Psychonautious » do maart 26, 2015 10:50 am

De wondere wereld van de paddo tip, thats why we love it.
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: report test eerste eigen oogst GT

Berichtdoor Schepje » do maart 26, 2015 2:13 pm

Dat is bijna exact mijn ervaring ermee. De visuals zijn bij mij wel lekker complex desondanks dat ze minder helder zijn.

Ik heb ook een keer een echt lekker tripje gehad van een relatief kleine dosis van de rejects de teentjes zgmr. Echt een aanrader.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: report test eerste eigen oogst GT

Berichtdoor DLS » do maart 26, 2015 7:22 pm

Ja leuk spul en dat het zo makkelijk uit een bakje omhoog komt kruipen maakt het niet minder aantrekkelijk.

Dat met die rejects daar ga ik rekening mee houden, dat houden we er dus in :-)
Avatar gebruiker
DLS
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: za maart 21, 2015 3:29 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner