Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvia 20x , bad trip ?

Voor al je psychedelische avonturen.

Salvia 20x , bad trip ?

Berichtdoor Remygius00 » zo apr 10, 2016 5:00 pm

Hallo iedereen.

Dit wordt mijn eerste tripreport ooit dus misschien is het wat anders dan andere reports maar ik hoop desondanks dat het interessant is voor jullie.

Even voorstellen:
23 jaar, man, en samenwonend met mijn mooie vriendin.

Ervaring: Speed, coke, XTC, Wiet, Hasj, truffels, Paddo's en salvia 10x.

Setting: Bij mij thuis met mijn twee vaste trip maatjes, B en D. De laatste 2 jaar drugsgebruik zijn altijd met deze twee vrienden. Rustige zaterdagavond rond een uur of 8 savonds in mijn woonkamer.

Wat: 20x salvia concentraat uit de smartshop in Nijmegen.

Mentale staat: Heel erg opgewonden en een redelijk aanwezige spanning. (vorige keer 10x salvia niks gemerkt bijna dus wist nog niet precies wat ik moest verwachten).

20:00 :
B en D komen binnen en we beginnen met wat fris, en zetten wat chille muziek aan (Shugga Otis, Pink Floyd e.d). Van te voren veel tripreports gelezen en we waren erg opgewonden om weer een keer Salvia te proberen. De vorige keer hadden we 10x concentraat gehaald en hierbij hadden B en D wel een leuke trip gehad maar ik had eigenlijk niks gemerkt wat noemenswaardig was. Dit keer hoopte ik wel echt het beoogde effect te behalen. Ik stelde me iets als truffels voor maar dan zo visueel dat je echt in een andere wereld komt.

21:00:

Ik besluit het spits af te bijten omdat we nog altijd wat nerveus zijn voordat we Salvia pakken. Ik pak de bong en doe er van die kleine zeefjes in (twee over elkaar om doorlaten van salvia te voorkomen, dit was een tip van de smartshop). Ik doe ongeveer 1/8 van mijn portie van 0,5 gram in de bong. Dit komt dus neer op 0,0625 gram. Ik steek enigsinds nerveus met de stormaansteker de bong aan en neem een melkwitte teug. Ik hou de rook ongeveer 20 a 30 seconde in en adem uit en wacht even af. Geen gevoelens, niks raars, dus voel me teleurgesteld. Ik probeer nog een hijs maar de salvia is al volledig verbrand. B en D raden mij aan om nog een keer te proberen nu er al wat salvia in mijn systeem zit. Ik stem toe en vul nu ongeveer 0,1 gram in de bong. Stormaansteker erbij en go. Dit keer voel ik wel iets , Eindelijk !! Ik ben blij maar vergeet dat ik iets gebruikt heb. Ik voel me weggetrokken naar achter. IK ga mee in de flow en val achterover in de bank. Het duurt ongeveer 3 min en ik voel me heel klein worden zo klein als een baby. Het lijkt net alsof een moeder figuur mij achterover wegdraagd en in een wiegje legt. Ik moet gaan slapen, zo voelt het. Op dat moment kom ik weer overeind en besef ik mij weer dat ik salvia op heb en kom ik weer rustig terug. EINDELIJK ! ik voelde iets. Ik zag niks maar het was beter dan niets :D.

21:15
D gaat nu ook. Hij gebruikt ook 0,0625 en hij gaat best prima hij voelt zich prettig en legt zijn trip uit, maar het meeste ben ik al vergeten.

21:30
B gaat ook met dezelfde dosering, hij voelt zichzelf een paar minuten naar links getrokken worden en lacht veel. Hij is zijn evenwicht kwijt en verteld hoe alles naar links vloeit. Hoe alles naar links getrokken wordt. Hij heeft het naar zijn zin.

22:00 B en D doen omstebeurt nog een keer 0,0625 gr.
Omdat ik al meer gebruikt had wilde ik een rondje overslaan.

22:45
Ik ben weer aan de beurt. Ik ben ervan overtuigd dat ik nu beter kan ervaren wat salvia is omdat ik al kennis heb gemaakt. Ik doe 1/4 van mijn pakje in de bong (0,125 gr) en ga ervoor. Meteen als ik een hijs neem weet ik dat dit een goede wordt. De hijs is heel heet en ik krijg heel veel rook binnen. Ik moet bijna hoesten. Ik voel echter na 25 sec niks en B spoort me aan nog een hijs te nemen. Ik doe dit maar ik kan me er bijna niks van herrineren. Ik weet nog dat ik op de timer 40 sec zag staan en toen werd ik achterover gelanceert door een enorm gat. Daar was alles zwart en verdween de kamer in een heel klein gaatje. Ik kwam terecht op het hofje waar ik ben opgegroeid en waar ik veel heb gespeeld. Met mijn moeder en vader erbij. Voor ik echter goed de omgeving kon waarnemen werd ik weer teruggeschoten naar mijn woonkamer. Ik snapte er niks van en werd bang. Ik probeerde om hulp te vragen aan mijn vrienden. ( later bleek dat ik niks verstaanbaars heb gezegd). Ik vlieg weer terug door dit gat met enorme snelheid en ben weer bij dat hofje. Ik schiet voor ik het weet weer terug naar de bank. Ik ben nu echt bang, het gaat zo snel, zo hard, te hard. Ik probeer te schreeuwen, ik schreeuw om hulp (in werkelijkheid zit ik gewoon stil met mijn handen voor mijn ogen) en zie mijn vrienden weer. Dit stelt mij enigsinds gerust ook al helpen ze mij totaal niet omdat ze niet in de gaten hebben dat ik echt hulp nodig heb. Ik denk dat het zo over gaat. Wat het dan ook is. Ik denk aan salvia en aan zijn korte duur. Toen kon ik even rustig genieten. Ik hoorde pink floyd en begon te airdrummen en voelde mezelf wegzweven door de ruimte op een drumstel. Dit duurde maar 1 minuut ofzo en toen werd ik weer bang en begon ik weer helderder te denken. Ik strekte mijn armen uit en vroeg nu wel om hulp , B en D gaven mij ieder een arm die ik vast kon houden. Ik zweette inmiddels als een bezetene. Ik keer terug en begin te snappen wat er gebeurd is en ben blij dat het over is. Koppijn, verschrikking, angst en afkeuring waren de overheersende gevoelens en emoties gedurende de trip. Pfoe wat was ik blij dat het over was. Ik zeg dat salvia niks voor mij is. Wat is er gebeurd net ?!

23:00

Ik voel me weer rustig. Okee ik heb een soort bad trip gehad maar ook weer niet want echt heel erg vind ik het achteraf niet, ookal was het niet heel plezierig.

23:30
B en D doen ook nog salvia omstebeurt en D heeft nog een harde trip waarbij hij achtbanen ziet in mijn lamp en paars bekleed is door de verpakking van de salvia. Fijne trip voor hem. B werd weer naar links getrokken alleen dit keer heftiger en merkt dat de hele ruimte naar een kant wordt getrokken en samenkomt op een punt links van hem, ook hij vond het een fijne trip.

24:00

Ik besluit nog mijn laatste portie te pakken nadat D en B een leuke trip hebben gehad. Dit maal is het minder heftig. Met norah jones op de achtergrond geniet ik van haar muziek en voel me op het strand, echter weer als jong kind. Met een moederfiguur die me aan de hand houdt . Dit blijkt mijn TV te zijn. Ik heb wrs ergens jeugd issues weggestopt dat ik steeds terugga in mijn jeugd haha.

Inmiddels zijn we fysiek en mentaal uitgeput en besluiten we om nog even pizza te eten en te gaan slapen.

Rare avond..
Remygius00
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo apr 10, 2016 4:01 pm

Re: Salvia 20x , bad trip ?

Berichtdoor Fool » zo apr 10, 2016 5:31 pm

Dit is echt typisch Salvia, ik denk ook niet dat je het een bad trip kunt noemen. Als je grote hoeveelheden Salvia rookt kom je gewoon in dit soort rare situaties terecht, zo nu en dan is echter ook het complete besef van 'dit is de echte wereld' weg. :P

Ik heb dan ook nog niemand gesproken die Salvia echt rookte omdat hij het leuk vond, de enige mensen (die ik ken) die het doen, doen het omdat ze waarde hechten aan de beleving van de ervaring(er 'sterker' van worden) of omdat ze het effect gewoon interessant vinden.

Dat je met 1/20e gram niet zoveel voor elkaar krijgt verbaasd me ook niet trouwens, ik heb eigenlijk ook altijd 200mg 15x extract nodig gehad.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Salvia 20x , bad trip ?

Berichtdoor Remygius00 » zo apr 10, 2016 9:38 pm

Mijn motivatie is ook omdat ik er gewoon benieuwd naar ben. Ik ben benieuwd naar wat salvia mij kan brengen. Samen met mijn maatjes ben ik een psychidelische reis aan het maken en we proberen soms nieuwe dingen en herhalen soms al eerder gebruikte drugs. DMT, 2-cb, lsd, die ene cactus en misschien keta staan ook nog op mijn verlanglijstje. En wat er verder nog komt natuurlijk :). Maar gisteravond was een mooie aanvulling in al mijn ervaringen tot nu toe. Op naar de volgende keer paddo's in mei !
Remygius00
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo apr 10, 2016 4:01 pm

Re: Salvia 20x , bad trip ?

Berichtdoor Maus » zo apr 10, 2016 10:03 pm

Beeldend beschreven tripreport 8-) :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner