Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Voor al je psychedelische avonturen.

Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Berichtdoor infectednl » ma aug 06, 2012 6:02 pm

Het begon met visioenen die aanvoelden als dat van vorige levens. Ik had 5 gram gedroogde cubensis paddestoelen gegeten en ik voelde dat het deze keer raak was en het voldoende was om diep in de geestenwereld door te dringen.
Deze visioenen van vorige levens waren kraakhelder ik herinner me een scene waarin ik een man was van rond de 40 en we zaten in een ouderwetse trein. Alles voelde aan alsof het begin 1900 was en even dacht ik dat het in de oorlog was. In een andere scene was ik in Afrika en leefde in een sloppenwijk. Talloze gezichten van onbekende mensen gingen aan me voorbij. Daarna herinner ik me dat ik me in een zwarte ruimte bevond met een paar gekleurde lichten. Het leek een soort wachtruimte waar ik moest wachten op de volgende serie hallucinaties.
Ik daalde af naar de duistere plekken van mijn ziel. Verschrikkelijke beelden van vastgebonden stervende lichamen in science fiction achtige ruimteschepen, (beetje zoals in het werk van Giger) begonnen zich aan me op te dringen. Ik begon te zingen wat echt enorm hielp. gewoon wat tonen en ritmes nurieen en de verschrikkelijke beelden vervaagden, en maakten plaats voor die fijne super complexe geometrische patronen en onmogelijke architectuur.
Ik mediteerde op het beeld van Shiva en onmiddellijk verscheen deze voor mij. een enorm fel wit licht en oneindige rijkdom van gouden juwelen en magische symbolen omringden de verschijning. Een prachtig visioen, ik voelde de helende kracht door mijn lichaam trekken en bedankte de verschijning voor zijn aanwezigheid en sloot het visioen in mijn hart.
Een tijdje herinner ik me niks meer.
Later kwam ik bij een soort oase. Een prachtige paradijselijke plek waar prachtige bomen en sjamanistische altaren een soort bad omringden. Een vrouw reikte mij een witte doek aan die ik in het helende water doopte. Deze doek nam ik mee en ik probeerde deze te gebruiken om mijn geest te reinigen en concentreerde me daarbij op de verschrikkingen die ik in het begin van de trip had waargenomen en legde de doek op de stervende lichamen.
Later werd mij een opening getoond, donkere banen waarin geometrische patronen en magische symbolen schitterden van oneindige complexiteit ontsluierden een opening van verblindend wit licht. Ik werd vervuld van blijdschap en verwondering en ik loste volledig op in dit helende licht waarin volmaakte eenheid heerste.
Hierna begon ik langzaam terug te keren naar de fysieke wereld en werd ik, zoals vaak het geval is aan het einde van een trip, geconfronteerd met de tekortkomingen in mijn leven en de dingen die ik verkeerd gezegd heb, de mensen die ik daarbij gekwetst heb enzovoort. Ik probeerde het geen vat op me te laten krijgen en het te zien als leerzaam.
De rest van de nacht vermaakte ik mezelf met het maken van tekeningen en probeerde me zoveel mogelijk te herinneren.

---------------
Avatar gebruiker
infectednl
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 9:22 pm

Re: Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Berichtdoor FranX » ma aug 06, 2012 10:22 pm

Boeiende visioenen!

Hierna begon ik langzaam terug te keren naar de fysieke wereld en werd ik, zoals vaak het geval is aan het einde van een trip, geconfronteerd met de tekortkomingen in mijn leven en de dingen die ik verkeerd gezegd heb, de mensen die ik daarbij gekwetst heb enzovoort.


Pijnlijk herkenbaar!

Knap trouwens dat het je lukt om je visioenen terug te vertalen in je kunst uitingen.
Je hebt zeker talent.
Goed bezig!
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Berichtdoor Saikedellik » ma aug 06, 2012 11:07 pm

Idd, mooi man! Ben benieuwd wat voor prachtige creaties hier uit voort gaan vloeien! Vind je andere werk ook echt super mooi!!!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Berichtdoor infectednl » di aug 07, 2012 2:25 pm

Bedankt beiden, Het is inderdaad niet makkelijk om de dingen goed te onthouden maar hee oefening baad kunst niet waar? :smokin:
Avatar gebruiker
infectednl
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 9:22 pm

Re: Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Berichtdoor goejezuen » za aug 11, 2012 12:22 am

erg nice jij zou zo mijn tattoo uit mogen tekenen :kleuter:
en dat waren goeie cubensisjes ofniet?? heb je alleen getript?

klinkt heftig :smokin:
peace out
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Berichtdoor justmakepeace » za aug 18, 2012 7:05 pm

mooi geschreven, zelf 9 keer truffels gedaan maar met hoge dosissen vindt ik het altijd riskant. over een half jaar heeft een vriend van mij bij elkaar 1,5 kilo verse paddo's (150 gram gedroogd) dus kan ik wel een goed voorraadje kopen xD hij is zelf van 2,5 gram naar het ziekenhuis gemoeten, maar hij was helemaal alleen, zijn vrienden zouden bij hem blijven maar dat hebben ze niet gedaan en hij was vergeten dat die tripte (had iemand hem dat een paar keer gezegd was er niks aan de hand geweest) hij had elke keer de grootste paddo's gegeten en nu had hij dus alle kleine gegeten die waar dus (in verhouding) meer werkzame stoffen in zaten en hij super hard ging ineens :p

Ik wil ook nog een keer een rustige trip met twee man waarbij we muziek opzetten en wegzakken in onze cev's, maar dat is er nog steeds niet van gekomen helaas :p en een keertje zen in het bos trippen en helemaal samensmelten met moeder natuur
Geef me een mice en een drum machine en ik pomp je vol psilocybine!
justmakepeace
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: di aug 14, 2012 8:57 pm

Re: Sjamanistische reis (5 gram cubensis gedroogd)

Berichtdoor FranX » zo aug 19, 2012 8:41 am

justmakepeace schreef:.... hij had elke keer de grootste paddo's gegeten en nu had hij dus alle kleine gegeten die waar dus (in verhouding) meer werkzame stoffen in zaten en hij super hard ging ineens


Paddo's zijn een natuurproduct waarvan de werkzame stoffen altijd ongelijk verdeeld zijn en geen elke paddo gelijk is. Het juiste moment van oogsten, preparatie en consumeren is veel meer bepalend dan de omvang.

justmakepeace schreef:Ik wil ook nog een keer een rustige trip met twee man waarbij we muziek opzetten en wegzakken in onze cev's, maar dat is er nog steeds niet van gekomen helaas :p en een keertje zen in het bos trippen en helemaal samensmelten met moeder natuur


Goed plan!
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron