Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Voor al je psychedelische avonturen.

Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor FranX » di okt 30, 2012 9:23 pm

Wat wil je eerst? De korte versie of lange versie? De korte? Oke dan.

12:00: 20 mg amfetamine
12:00: ongeveer 4.5 gram Piracetam
16:00: Een klein jointje (75/25 tabak/wiet in normaal shaggie)
20:00: 20 mg amfetamine
20:30: 1 zegeltje LSD (geschat 70-100 mics)
00:00: Enkele kleine jointjes

Resultaat: Heerlijke ervaring
Mogelijk: Piracetam lijkt inderdaad een prima drugs-booster.

Zo, nu de lange versie.

Zaterdagochtend 28 oktober, zo rond de klok van 11:00 uur

Ik kijk naar buiten en zie dat het een mooie maar ook lekkere frisse dag beloofd te worden. We hebben allebei vrij en godenzijdank geen enkele verplichtingen. Vrouwlief kijkt me ondeugend aan als ze het idee oppert om straks een 'dingetje' te nemen om vervolgens onszelf even 'terug te trekken op het zolderkamertje'. Als vrouwlief het over onze zolderkamer en 'dingetjes' heeft dan betekend dat in mannentaal gewoon seks, drugs en nog meer seks. Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen en ik vul aan dat we daarna wellicht een fikse avondwandeling door Amsterdam kunnen gaan maken. Ze knikt enthousiast. 'Ow', vul ik aan 'dan nemen we gewoon ieder nog een zegeltje LSD. Gewoon om de tocht een kleurtje te geven'. Het plan is gemaakt en ik ga aan de slag.

Terwijl de kachel het zolderkamertje op een temperatuur brengt die past bij die van ons ben ik druk bezig met de essentiële voorbereidingen. Je kent het vast wel. Drankjes klaarzetten, blowtje voor het grijpen neerleggen, de juiste playlist met boterzachte 'wegzoef' muziek in de mp3 speler laden en natuurlijk al het speelgoed uit de kast. Terwijl ik zo bezig ben kom ik in de koelkast nog zo'n 8 a 9 gram Piracetam tegen die ik ooit eens keurig in capsules had gedaan.

Piracetam is een zogenaamde 'smartdrug'. Ik heb begrepen dat het goedje niet psychoactief is maar dat het de communicatie tussen linker en rechter hersenhelft optimaliseert en daarmee drugs een boost kan geven. Zelf hebben we niet zo veel ervaring met Piracetam in combinatie met drugs. Een week of wat eerder had ik ongeveer voorzichtig 3 gram van dat spul genomen en toen ik later een licht jointje opstak leek het wel alsof ik de hele plant had opgerookt.

'Hee schat, zullen we wat Piracetam nemen en zien wat er van komt?' vraag ik terwijl ik de helft van de capsules aan haar geef. Natuurlijk neemt ze die en met een paar grote slokken water hebben we even later ieder de helft naar binnen gewerkt. We nemen beide nog een kleine hoeveelheid kwalitatief goede amfetamine (ongeveer 20 mg per persoon) en we vertrekken naar ons vakantieadres op zolder.

Ongeveer 12:00 uur.


Mijn toch al geile vrouw krijgt door de amfetamine een extra duwtje en het spul haalt bij haar het perverse meisje naar boven. Ik was al verdorven en het snuifje amf geeft me de vleugels om aan haar vraag te beantwoorden. Als we dan eindelijk veel later een pauze nemen en een klein jointje opsteken zijn we zeker een half uurtje in geheel voldaan in 'zoefzoef-land'. De Piracetam doet haar werk goed, zo lijkt het.


(Vrouwlief en het zolderkamertje)

Ongeveer 17:00 uur

We verlaten onze zolder en nemen loom en verzadigt een heerlijke douche. Ik ruim de rommel op en laat, terwijl vrouwlief haar toilet maakt, de hond uit. We eten een broodje en maken ons klaar voor deel twee van deze zaterdag. Vrouwlief heeft een stapeltje kleine jointjes gemaakt en ik steek 2 zegeltjes LSD (geschat 70-100 mics) bij me. 'Hebben we alles?' vraag ik en doe de laatste check. We zijn warm gekleed, hebben wat te drinken bij ons en nog wat zaken die goed van pas zouden kunnen komen. We nemen ieder nogmaals een snuifje amf (20 mg per persoon) en we rijden richting Amsterdam.

Ongeveer 20:30 uur


Amsterdam Oost nabij Muiderpoortstation. Ik parkeer de auto en de lange wandeling begint. Het plan is om richting Watergraafsmeer te koersen om vandaar via het Science park over het water richting IJburg te lopen. Via de Schellingwouderbrug keren we dan terug naar het Muiderpoortstation. We nemen ieder één zegeltje in de mond. Het is bijna volle maan, droog en lekker fris.

Ongeveer 21:00 uur


We staan voor de voetgangers en fietsbrug over het Amsterdam-Rijnkanaal. LSD kriebels schieten langs mijn kuiten omhoog en omlaag en de brug ziet er vervaarlijk hoog en eigenlijk best wel eng uit. Met onvaste benen bestijgen we de trap. Ik houdt de railing goed vast en vrouwlief houdt mij op haar beurt weer goed vast. 'brrr hoog he' glimlacht ze. Eenmaal op de brug blikken we in de diepte. Het Amsterdam-Rijnkanaal is breed, donker en ziet er ijskoud uit. De LSD maakt die perceptie niet al veel beter. Vanaf het IJsselmeer blaast een ijzige wind ons in het gezicht. Snel stappen we door en zijn toch wel wat opgelucht als we eenmaal veilig aan de overkant zijn.

Terwijl de LSD zich steeds meer en meer laat gelden lopen we onvast over de donkere dijk richting Schellingwouderbrug. Voor ons gevoel herbeleven we de winter van '63 toen het zo koud was dat auto's probleemloos over het dichtgevroren IJsselmeer konden rijden. We lopen langs gesloten jachthaventjes waar zomers de bootjes uitnodigend in het water liggen. Nu liggen ze naargeestig op de kant onder klapperende zeiltjes. Een auto met een paar schimmige figuren rijdt ons langzaam voorbij. Ik heb het gevoel al een eeuw in deze barre omstandigheden te lopen en hoewel ik in de verte de brug zie lijkt die geen meter dichterbij te komen. Hand in hand stappen we moedig door.

Het uitzicht is echter fantastisch de lampjes van IJburg weerkaatsen prachtig in het water en de bijna volle maan en sterren vonkelen aan de hemel. In de verte zien we de lichtjes van Amsterdam die nu meer weg lijken te hebben van glimmende diamantjes. Zo nu en dan schieten kleurige regens van vonken door de lucht als vuurwerk, althans zo lijkt het toch. Het geeft een vreemd contrast met de donkere, troosteloze en toch ook best wel lugubere omgeving. We gniffelen en realiseren ons dat het goed past bij deze zaterdag, het is tenslotte Halloween.

Eenmaal onder de brug staan we bij de trap waarmee voetganger en fietsers omhoog kunnen. De brug blijkt in onderhoud en is deels met schotten en deels met zeil bekleed. De grijze betonnen dragers zijn met graffiti beklad. Er is niemand te zien. We kijken langs de trap, die in een zwart gat tussen bouwschotten en zeilen lijkt te verdwijnen, omhoog. Het geheel komt op mij over als een scene uit een slechte horrorfilm. Manmoedig bestijgen we de trap en dan verdwijnen ook wij in het donkere gat naar boven. Vrouwlief geeft een kreetje als de wind een bouwschot naast haar doet klapperen. We lachen maar wel met een bonzend hart. Eenmaal boven hebben we weer een prachtig uitzicht over het oostelijke gedeelte van de stad. Haar lichtjes betoveren ons maar toch vervolgen we onze weg.

Ongeveer 23:00 uur

Tegen de verwachting in lijkt de LSD nog steeds aan kracht te winnen. Uit ervaring weten we dat 1 zegeltje van deze batch ons een leuk trippy gevoel geeft maar nu zijn we al behoorlijk voorbij slechts een trippy gevoel... en we klimmen nog steeds. Onze notie dat de amfetamine altijd de boel 'recht trekt' blijkt kennelijk ook niet helemaal waar.

We voelen ons goed, wakker en we moeten plassen. We besluiten de auto te laten voor wat het is en een kroeg op te zoeken. Ik ken een tent die ruim is met grote ramen en waar het nooit echt druk is. We koersen die kant op. We bereiken net op tijd de kroeg en terwijl ik koffie bestel duikt vrouwlief gelijk de WC in. De barman kijkt me enigszins onzeker aan en ik voel de noodzaak om een verklaring te geven. Ik vertel hem van onze barre tocht en dat we tot op het bot verkleumd zijn. Kennelijk kom ik coherent over of hij heeft besloten dat ik ongevaarlijk ben en hij begint een kletspraatje.

Als vrouwlief terug is en veilig aan haar koffie nipt ga ik naar het toilet. De tegeltjes van het toilet deinen vrolijk en het rubberen matje in het urinoir lijkt de hele tijd interessante vormen aan te nemen in een poging om mijn plas te ontwijken. Als mijn blaas leeg is moet ik mij losrukken van het schouwspel. Ik verman mezelf en loop weer stoer terug naar de toog waar de barman nog steeds of alweer een kletspraatje houdt. We drinken onze koffie en proberen sociaal wenselijk te zijn. Ik zie aan vrouwlief dat ook zij moeite heeft het gelul van de barman te begrijpen. Waar gaat het over? Dan is de koffie op en met een knikje naar elkaar besluiten we op te stappen.

23:30 ofzo

Eenmaal buiten lachen we om die rare situatie aan de bar en stellen we vast dat we nog lang niet op het plateau zijn. We besluiten om zachtjes aan naar huis te gaan voordat we echt van het padje raken.

00:00 who's counting

Lichtjes en muziek aan lekker onder een dekentje op de bank met de hond tevreden snurkend aan onze voeten. Nu, met een jointje in de mond, geven we ons helemaal over aan de LSD die van onze huiskamer een kleurrijke en warme wereld heeft gemaakt. We zoeven heerlijk weg en zijn eindelijk op het kleurrijke plateau.

03:00 wintertijd gaat in dus nu opeens 02:00

De situatie is niet veranderd. We liggen heerlijk tegen elkaar aan op het goudgeel omrande LSD powered wolkje.

04:00 of daaromtrent

'Wat dacht je ervan om lekker op bed verder te dromen' zeg ik tegen vrouwlief die natuurlijk akkoord gaat. Het waterbed golft zachtjes als ik mijn naakte lichaam tegen het hare druk. Als ik het licht uit doe zien we allebei in het donker kleurtjes en dingetjes door de kamer zweven en vrouwlief ziet zelfs schaduwen van figuren die ze overigens niet als bedreigend ervaart. Met gesloten ogen zie ik vermiljoen met een paarlemoer randje wiegend in een oceaan van caleidoscopische pracht. Van slaap is bij beide geen enkele sprake.

09:30 uur

Ik heb een uitgebreid ontbijt op en vrouwlief drinkt haar tweede bak koffie. Het is allemaal niet meer zo heftig maar we zijn nog duidelijk + of misschien nog wel ++ op de schaal van Shulgin. We voelen ons prima en er is geen enkele sprake van een kater. Als we de boel aan kant hebben maken we nog een lange wandeling door het bos waarna bij mij, eenmaal thuis, de vermoeidheid begint te wegen. Vrouwlief is echter nog zo fit als een hoentje. Amazing.

20:30 uur

De man met de hamer is bij mij langs gekomen en ik besluit naar bed te gaan. Voor vrouwlief is het nog te vroeg en zij zou later volgen. Eenmaal in bed slaap ik vrijwel direct in tot de wekker mij ruw uit de droom en op weg naar mijn baas helpt.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor Hi-Hat » di okt 30, 2012 9:56 pm

Mooi report weer, klinkt erg fijn allemaal! LSD staat gepland voor over drie weken. De eerste keer dat ik echt het volledige effect ga verkennen. Ik kan niet meer wachten. :love:

Dat momentje dat je jezelf moest vermannen toen je uit de WC kwam is heel herkenbaar. Op de WC ben je dan opeens helemaal alleen in een kleine ruimte en gaat alles tien keer harder. Volgens mij als je de volle potentie van een drug wilt leren kennen moet je een half uurtje op het toilet gaan zitten. Ik vind het persoonlijk in ieder geval altijd een van de meer trippy momentjes.

Wat vond je van de lichte creepy sfeer bij de brug? Ik ga de LSD nemen in een oud schoolgebouw waar een vriend woont. Zijn kamer is vrij psychedelisch ingericht, maar verder is het gebouw vrij leeg en ligt er veel losse rotzooi enzo. Nu hou ik wel van een beetje donkerheid in m'n trips, maar ik ben toch ook een beetje zenuwachtig.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor FranX » wo okt 31, 2012 8:28 am

Matheson schreef:Wat vond je van de lichte creepy sfeer bij de brug? Ik ga de LSD nemen in een oud schoolgebouw waar een vriend woont. Zijn kamer is vrij psychedelisch ingericht, maar verder is het gebouw vrij leeg en ligt er veel losse rotzooi enzo. Nu hou ik wel van een beetje donkerheid in m'n trips, maar ik ben toch ook een beetje zenuwachtig.


Zoals de oude grieken al zeiden; 'Ken uzelve'. Als je op vakantie bent in een grote stad blijf je dan op de gebaande paden of bezoek je dan ook de achteraf straatjes? Als je 's avond naar huis wil ga je dan via de korte weg door het donkere park of loop je liever om via de goed verlichte straten?

Persoonlijk houden wij wel van creepy sfeertjes en gaan die zeker niet uit de weg. Integendeel. Tel daarbij op dat wij beide redelijk weerbare mensen zijn (ja ook onder invloed) en we doorgaans het idee hebben controle over situaties te hebben.

Dat je een pietsje zenuwachtig bent is goed (houdt je alert en scherp) en geeft al aan dat de locatie geen probleem hoeft te zijn. Als je tot het angstige type mens had behoort dan had je twijfels gehad en angstgevoelens. Ons devies is altijd: In geval van twijfel niet doen.

Een beetje nervositeit en wat spanning in de onderbuik is als peper op je eten, dat geeft het net even meer kick. Bedenkt dat angst net als jaloezie een zeer krachtige emotie is die als je ze goed bestuurt heel positief en mooi kan zijn.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor Saikedellik » za nov 03, 2012 2:00 pm

Man wat kan jij mooi schrijven! :) Top report weer!

Heerlijk hoe de WC onder invloed van LSD altijd de mooiste/meest trippy locatie kan zijn, moet mezelf er ook altijd toe zetten om er weer vanaf te gaan haha!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor Azy » za nov 03, 2012 9:09 pm

Las weer heel erg lekker weg, en klonk als weer een leuke dag/nacht. Die Piracetam is toch wel iets speciaal als je er zoveel verschil mee merkte, denk je dat het volledig daaraan lag?
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor Davinci » zo nov 04, 2012 6:52 pm

Casual small talk gesprek met een barman voeren op lsd, niet voor iedereen weggelegd :p
Mooi report.

Pep+lsd een combo om nog vaak te herhalen?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor pink_sky » vr nov 23, 2012 12:36 pm

Super report!

LSD en pep samen zijn the bomb vind ik gewoon

Of LSD met MDMA nog beter, wil nog een keer candyflippen...maar dan moet ik van mn antidepressivum af.

Heb jij al een candyflip gedaan Franxx???
Avatar gebruiker
pink_sky
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: vr nov 02, 2012 1:36 pm

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor FranX » zo nov 25, 2012 11:59 am

pink_sky schreef:Super report!

LSD en pep samen zijn the bomb vind ik gewoon;-)

Of LSD met MDMA nog beter, wil nog een keer candyflippen...maar dan moet ik van mn antidepressivum af.

Heb jij al een candyflip gedaan Franxx???


Ja, we hebben dat eenmaal geprobeerd.
Hoewel ik beoogt had om in het 3de uur van de lsd trip de mdma te nemen liep het even anders en namen we het in het 4de uur. Het resulteerde bij ons in een zware stonedheid die als een warme deken over ons heen lag.
Hoewel lekker was het niet helemaal wat we verwacht hadden, we miste het kenmerkende love gevoel terwijl de gekkigheid van de lsd gedemt werd.
Ik vermoed dat onze timing niet optimaal was.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor pink_sky » zo nov 25, 2012 6:28 pm

Timing was goed lijkt mij, eerst de acid en 4 uur later de MD

Misschien mindere kwaliteit MDMA?

Thx 4 replying
Avatar gebruiker
pink_sky
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: vr nov 02, 2012 1:36 pm

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor FranX » zo nov 25, 2012 6:34 pm

pink_sky schreef:Misschien mindere kwaliteit MDMA?


Nee geloof ik niet.. het waren de kristallen en zelf keurig afgewogen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Speed, Pricateam en LSD (wietomlijst)

Berichtdoor pink_sky » ma nov 26, 2012 5:58 pm

Okay, vreemd dan...want timing was goed hoor.

Volgende keer is t leuker maybe?

Als je het nog eens wil doen tenminste natuurlijk.

Have fun nog verder 8-)
Avatar gebruiker
pink_sky
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: vr nov 02, 2012 1:36 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner