Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Take a spin down rainbowroad(Al-Lad , 2CB , Ketamine , MXE)

Voor al je psychedelische avonturen.

Take a spin down rainbowroad(Al-Lad , 2CB , Ketamine , MXE)

Berichtdoor MoonLiquid » zo jan 18, 2015 10:51 pm

Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Gewicht: 60 kilo
Waar: Bij me thuis.
Dosis: 1 Zegel van 150 ug , 1 capsule 2CB van 12 mg , Een lijntje Keta , en een sleutelpuntje MXE.
Andere aanwezigen: Blinkytoy , Druks , Prototype , Naturelover , Apekool , Preksie , Fool.

Heel eigenlijk hadden ik heel random afgesproken met andere toffe DF-ers het onbekende maar boeiende stofje 2C-T7 te gaan doen en zeker omdat ik dit weekend het huis toch van Zaterdag tot Zondag alleen had en de toestemming had van me ouders om een feestje te geven ( uiteraard weten ze natuurlijk niet wat voor iets en het was niet echt een feest but you get what i mean i guess.) Ik meende dat ik 250 mg had bestelt maar had nog geen goede weegschaal gehad om dit precies na te wegen en eenmaal toen we de capsules wilde gaan vullen kwamen we er al gauw achter dat er amper 100 mg 2C-T7. Balen… ik was wel benieuwd naar het stofje maar er waren mensen die al erg ver gereisd hadden en die ik het meer gunde om het te proberen en ik had nog een hoop ander spul waar ik ook erg benieuwd naar was en waar ik de rest ook erg blij mee kon maken. We zouden er zeker een melding van maken naar de vendor.

Maarja… keuzes maken tja… dat was erg lastig… redelijk wat keuzes en eigenlijk waren we allemaal een beetje voorbereid op de 2C-T7 , dus we waren het wel allemaal eens dat we aan de psychedelica gingen. Uiteindelijk gingen Apekool , Blinkytoy en ik aan de Al-Lad , Naturelover en Druks aan de 2CE , en Preksie , Prototype en Fool gingen aan de 2C-T7 (Waar we mee begonnen er is natuurlijk een hoop bij gecombineerd maar wat iedereen er precies allemaal bij heeft gepakt heb ik niet echt bijgehouden en daar gaat me tripreport ook niet over:p). Gelukkig hadden we genoeg tijd om echt goed na te denken over onze keuzes aangezien we pas rond een uur of 9 zouden beginnen omdat iedereen er dan pas was.

De woonkamer was erg leuk ingericht en er was erg veel ruimte voor iedereen zodat iedereen een beetje hun eigen ding kon doen. Wat neon lampjes hier en daar , de eettafel was aan de kant geschoven en daar stonden diverse eet en drink gerei op zodat iedereen zich makkelijk kon voorzien. Wat kussens op de grond… wat dekens hier en daar… iedereen kon gewoon lekker hun eigen gang gaan en zich ook gewoon heerlijk even afzonderen als diegene daar behoefte aan had.

Rond 9 uur was iedereen er dus… en toen konden we dus eindelijk beginnen.. iedereen was erg benieuwd dus de persoon die het laatste binnen kwam was dus eigenlijk nog amper binnen en toen stonden we al gereed om op ontdekkingsreis te gaan.
Ik las gemengde verhalen over hoelang je de zegel onder je tong moest leggen. Maar iemand uit onze groep had al ervaring met Al-Lad en adviseerde ons dus om hem een kwartier onder je tong te houden en daarna even kauwen en dan door te slikken… So we did… alleen moest je wel opletten met praten aangezien de zegel natuurlijk verplaatste als je praatte.
Ik merkte de effecten al vrij snel op , na ongeveer een kleine 25 minuten merkte ik de eerste veranderingen al. Kleuren werden scherper en vrolijker en de effecten liepen al vrij snel hoger op. De muziek werd intenser , Ik kreeg erg veel zin om te bewegen ( wat soms nogal moeilijk was omdat het soms voor je gevoel een stuk slomer kon gaan of soms een stuk sneller).
Na een kleine 2 uur begon ik ook ( we hadden een beetje trippy muziek op zoals , the kaya project , Infected mushroom en dat soort space muziek op hadden staan) geluiden ineens heel erg apart van elkaar af te horen. Als ik wat dronk of eet leek de smaak wel 100 x intenser te proeven. Ik had zowel closed eyed visuals , als open eyed. Alles zag er heel erg vrolijk uit. Ik kreeg soms ook gewoon zin om lekker te liggen en weg te dromen , of soms te praten met de mede-trippers die me vergezelde.
Maar soms werden dingen ineens behoorlijk serieus en ging ik echt nadenken over bepaalde dingen en die vanuit een ander perspectief zien. Dit soms zonder dat ik het door had of bewust aan iets serieus aan het denken was. Dat verbaaste me soms hoe erg die switch in 1 keer kon omschakelen uit het zomaar niets. Het zeker niet vervelend want het heeft me wel over bepaalde dingen laten nadenken waar ik normaal anders tegen aan zou kijken of niet vanuit een ander perspectief zou willen bekijken.
Na ongeveer 3 uurtjes had ik wel een beetje zin in 2CB , ik was benieuwd wat dit zou toe kunnen voegen aan deze trip. Ik pakte een capsule van 12 mg.
Wanneer de 2CB precies intikte weet ik niet meer maar alles werd nog kleurijker , intenser en vrolijker. Maar gek genoeg de serieuze momenten die ik van te voren toen ik alleen nog de Al-Lad had ingenomen werden niet intenser maar kwamen wel wat vaker terug.
Wat later in de nacht had ik nog een klein lijntje ketamine bijgepakt. Dit maakte alles wel een stuk rustiger… maar wel wat spacender en alles leek in 1 keer in hele erge slowmotion te gaan voor mijn gevoel , maar de kleuren waren nog steeds even fel.
Toen de keta een stuk was uitgewerkt was het erg apart dat het weer naar de 2CB/Al-Lad sfeer ging. Gewoon precies het zelfde en het aparte vond ik ook dat de heftigheid ook erg lang aanhield. Het vlakte helemaal niet af.
Nog wat later in de nacht wilde ik nog eigenlijk nog een lijntje ketamine nemen maar de ketamine was verdwenen ( waarschijnlijk gewoon op:P). Maar flauwe grappen gingen toen de kamer rond dat me hond Dakotah de Keta had opgesnoven… toen we ook beter keken in het zakje zat er ook een gat in dus de kans wel redelijk groot dat er wat op de grond was gevallen ( en er meerdere mensen Keta hadden gebruikt wat absoluut geen probleem was want ik had al mijn materiaal open gesteld voor de rest deze avond). Dus misschien had die toch wel een beetje van de grond meegepikt;p
Iemand anders stelde zijn MXE ter beschikking. Ik pakte een half sleutelpuntje omdat ik al redelijk gemixt had en het al redelijk laat was. Ik vond de MXE mijn trip een beetje waziger lijken , wel nog heldere kleuren maar ik leek een beetje voor me gevoel te zweven en vaag genoeg kreeg ik hier ergere serieuze nadenkmomenten bij dan bij de vorige uren. Ik vond het toen vooral fijner om te gaan liggen.
Rond een uur of kwart over 8 gingen de meeste mensen voor hun eerste bus aangezien de meeste nog een stuk moest reizen maar , iedereen had nog een beetje geholpen met opruimen aangezien me ouders in de middag thuis zouden komen en ik ook zo vlug mogelijk me bed in wilde en ik het huis wel netjes voor mijn ouders wilde hebben.
Ik had het qua trippen ook eigenlijk ook wel een beetje gehad , het was erg leuk , ook een enorm leerzame ervaring maar het was wel een flinke lange trip ( van half 10? – tot 9 uur).
De afwas doen voor mij was niet z’n succes aangezien ik de borden zag vervormen in me handen en ik echt niet kon zien of er nog wat op zat. Gelukkig genoeg helpende handen.
Alles was gelukkig netjes opgeruimd , iedereen had een top nacht gehad en me ouders waren tevreden met een schoon huis. Ik ging toen iedereen naar huis was ook lekker naar me bedje toe. Ik moest wel twee etizolam pakken omdat ik anders denk ik nog wel een paar uur was door gegaan.

Ik vond het een enorm bijzondere ervaring , Al-Lad zonder de dingen die ik er had bij gepakt was eigenlijk ook al een enorm boeiend goedje en ik vind deze ook voor herhaling vatbaar.
Het was ook een geweldige nacht! En ik wil nogmaals de mensen die me vergezeld hebben ook enorm bedanken voor de gezelligheid! :woeh:

Ben nu voorlopig wel even klaar met trippen , ik wil het natuurlijk wel speciaal houden:).
Het leven is lijden.
MoonLiquid
Satans Puppy.
Wijs Gebruiker

Re: Take a spin down rainbowroad(Al-Lad , 2CB , Ketamine , M

Berichtdoor Fool » zo jan 18, 2015 10:58 pm

Was een gezellig feestje, thanks! :hulde:

MoonLiquid schreef:De afwas doen voor mij was niet z’n succes aangezien ik de borden zag vervormen in me handen en ik echt niet kon zien of er nog wat op zat. Gelukkig genoeg helpende handen.

Dit was ook écht heel erg, er zaten nog champignons op je 'afgewaste' borden :P
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor Prototype » zo jan 18, 2015 11:01 pm

Was erg gezellig :grin:
Lijkt me een enorm boeiend stofje wat mentaal ook wat moeilijker is dan de meeste psychedelica.
Leuk om te lezen hoe je het ervaren hebt :)
En nogmaals dank voor de gastvrijheid :hulde:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor Druks » zo jan 18, 2015 11:09 pm

Ja was top! Leuk om te lezen hoe je het ervaren hebt :).
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor FranX » ma jan 19, 2015 9:25 am

Wauw. Mooi report, grappige combo en een zo te lezen een super gezellige avond.
Waren er nog lieden die tijdens de trip moeilijke momenten hebben gehad met de combo?

Al-Lad hebben we enkele malen mogen proberen maar vergeleken met good 'ol LSD blijft het in onze ogen toch een zwakker broertje.

Ben nu voorlopig wel even klaar met trippen , ik wil het natuurlijk wel speciaal houden:).

Verstandig.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
FranX
In Memoriam

Berichtdoor MoonLiquid » ma jan 19, 2015 11:54 am

FranX schreef:Wauw. Mooi report, grappige combo en een zo te lezen een super gezellige avond.
Waren er nog lieden die tijdens de trip moeilijke momenten hebben gehad met de combo?

Al-Lad hebben we enkele malen mogen proberen maar vergeleken met good 'ol LSD blijft het in onze ogen toch een zwakker broertje.

Verstandig.

LSD ben ik ook enorm benieuwd naar:) maar dat komt een andere keer. Nee zo ver ik weet heeft de rest van de groep niet echt moeilijke momenten gehad met de combo aangezien er flink op los werd gecombineerd;p.
Het leven is lijden.
MoonLiquid
Satans Puppy.
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Naturelover » ma jan 19, 2015 12:59 pm

Iedereen was straat genoeg om zich sterk te houden tijdens de trip :smoking:

Leuk om je ervaring te lezen & thanks voor de gezelligheid :wave:
I am nature
Naturelover
In Memoriam

Berichtdoor Fool » ma jan 19, 2015 7:03 pm

Precies, de enige ongemakken waren van lichamelijke aard. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor Apenkool » ma jan 19, 2015 9:12 pm

Top avondje insie, dikke vette prima ! :D
En leuk report :D
I wanna get high, I wanna get low,
Come on, I wanna smoke a little spliff with you.
I wanna get high, I wanna get low,
Come on, I wanna smoke a little spliff with you.
Apenkool
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » ma jan 19, 2015 11:39 pm

Leuk report, ik moest even moeite doen er doorheen te komen, maar dat komt denk ik doordat ik een paar uurtjes te lang wakker ben :lol:
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Hoe vind je zelf dat het gaat?
Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor lemonhaze » di jan 20, 2015 1:06 am

Leuk report, klinkt als een gezellige nacht! :)
acid and good vibes
lemonhaze
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » di jan 20, 2015 2:16 pm

lemonhaze schreef:Leuk report, klinkt als een gezellige nacht! :)
Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV.
Aebi
It was good to be the king
DF Addict

Berichtdoor MoonLiquid » di jan 20, 2015 3:08 pm

Dankje:) verbaast me dat velen hem leuk vinden!
Het leven is lijden.
MoonLiquid
Satans Puppy.
Wijs Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica