Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

trip-e

Voor al je psychedelische avonturen.

trip-e

Berichtdoor gettinwasted » di nov 20, 2012 5:50 pm

een half jaar terug dit spul uit de smartshop eens geprobeerd, de eigenaar had er goeie ervaringen mee gehad dus besloot ik dit eens te proberen, qua dosering wist hij mij geen advies te geven, ik besloot om alle drie de capsules tegelijk in te nemen, of dit een goed plan was moest blijken want na een half uur toen ik mij goed misselijk te voelen, ik krijg een idee van mijn god waar ben ik aan begonnen? :conf: vooraf had ik gelezen dat er hawaiian baby woodrose zaden waren verwerkt in dit goedje en dat er dus misselijkheid kon optreden, het duurde mij alleen iets te lang, de misselijkheid begon in de bus toen ik onderweg was naar een maat van me, ik hoopte nog op tijd aan te komen voordat het begon in te slaan en dat lukte me, eenmaal aangekomen besloot ik te gaan liggen op de bank, we waren inmiddels al een uur verder en de misselijkheid hield op, ik voelde me plots goed en plezierig, het sein dat het was ingeslagen en hoe, de trip van dit spul kan je onderverdelen in 3 fases, bij de eerste fase had ik het gevoel dat het sterk op een pilletje leek, voelde de euforie opkomen maar niet zo zwaar als bij een pil, op een gegeven moment werd praten moeilijk, ik kwam niet meer uit mn woorden, voor mij leek het normaal maar mn maat verstond er niet veel meer van, ook begonnen er lichte hallucinaties op te treden, de televisie stond in werkelijkheid op 7 meter afstand maar het beeld leek dichtbij naar mijn mening iets te dichtbij, ik stond op en keek naar de grond, had het gevoel alsof ik vanaf het plafond naar beneden zat te kijken, ik leek wel een reus :shock: na een glas water besloot ik mijn vest aan te trekken wat op dat moment een verdomd lastige opgave was, naar mijn mening zaten de mouwen binnenstebuiten, heb daar misschien wel een kwartier mee gekloot voordat mn maat die zelf half dronken was het eventjes voor me deed, eenmaal achter de computer een videoclip opgezet waar ik eigenlijk helemaal niets van snapte, een random clip op youtube, het beeld speelde zich net voor me neus af, waardooor ik van achteren hoorde, je moet op het beeld kijken niet naar het toetsenbord!! :keta: verwarring ontstond en ik begon het eigenlijk niet leuk meer te vinden, het wassen van mn gezicht met koud water maakte me wat kalmer en besloot ik weer te gaan liggen, ik voelde me lichtjes wegzakken, alsof ik uren had gesport en knock out ging, plots was ik klaarwakker en waren we inmiddels 3 uur verder, ik wilde naar huis gaan maar dat was een mission impossible, eenmaal buiten leek alles een tunnel, ik liep als het ware door een tunnel, het leek net die wandelgang scene uit de eerste max payne game maar dan waziger en vager, het leek een droom, de bushalte vinden was een lastig karwei en besloot ik maar weer terug te lopen, kon de gat van de deur wel vinden maar met moeite, uiteindelijk bij die maat wezen pitten tot ik morgen met een nuchtere kop weer naar huis kon, dit doe ik dus nooit meer, hallucinogenen zijn niets voor mij, lsd stond op mijn lijst maar zelfs daar ben ik niet meer nieuwsgierig naar sinds ik dit heb mogen beproeven
Laatst bijgewerkt door gettinwasted op di nov 20, 2012 5:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
gettinwasted
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: wo nov 14, 2012 3:47 pm

Re: trip-e

Berichtdoor Azy » di nov 20, 2012 5:54 pm

Je hebt misschien wat veel gepakt, niet echt verstandig om geen dosis op te zoeken. Ook is HB woodrose iets wat met wisselend effect word gebruikt, ik hoor vaak van mensen dat ze het niet leuk vonden, of veel lichamelijk ongemak ervoeren. Tripmiddelen zijn natuurlijk niet gelijk, truffels of LSD is al iets helemaal anders.

Je tripreport zou trouwens veel gemakkelijker te lezen zijn met alinea's en hoofdletters. Ik vrees dat je met zo'n muur tekst minder antwoorden zal krijgen.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: trip-e

Berichtdoor knetterspetter » wo nov 21, 2012 3:00 pm

dus sommige van die herbal rommel uit de smartshop werkt echt?
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: trip-e

Berichtdoor Vinnie » wo nov 21, 2012 3:24 pm

knetterspetter schreef:dus sommige van die herbal rommel uit de smartshop werkt echt?



blijkbaar
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: trip-e

Berichtdoor Fenomeen » wo nov 21, 2012 4:00 pm

Leest, makkelijk, weg, man!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: trip-e

Berichtdoor Einstein » wo nov 21, 2012 6:20 pm

Als er Hawaiian Baby Woodrose in zit, ja dan werkt het wel écht. Echt leuk is het meestal niet :D :puke:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: trip-e

Berichtdoor Drefbon » wo nov 21, 2012 9:38 pm

Einstein schreef:Als er Hawaiian Baby Woodrose in zit, ja dan werkt het wel écht. Echt leuk is het meestal niet :D :puke:



"Elk voordeel heb z'n nadeel."

J.C.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: trip-e

Berichtdoor gettinwasted » do nov 22, 2012 12:15 pm

ja het werkt echt, ligt eraan wat je neemt, herbal xtc heb ik ook een keer geprobeerd maar dat is net alsof je heel wat bakjes koffie achterover hebt geslagen, dan kan je net zo goed een koffie automaat proberen, is ook wat goedkoper.

mijn trip duurde alleen iets te lang maar dat lag ook aan de dosis, ik ben meer van de amfetamine en wilde dit eigenlijk eens een keer proberen
gettinwasted
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: wo nov 14, 2012 3:47 pm

Re: trip-e

Berichtdoor gettinwasted » do nov 22, 2012 12:19 pm

Einstein schreef:Als er Hawaiian Baby Woodrose in zit, ja dan werkt het wel écht. Echt leuk is het meestal niet :D :puke:



het begin was idd niet leuk, ik liep te lang met een misselijk gevoel rond, dat schijnt normaal te zijn met die zaadjes, de eerste fase van de trip was ook plezierig maar de rest werd irritant, het spraakgebrek helemaal alhoewel je dit zelf niet echt hoort, je merkt dat je met moeite zit te praten maar voor je eigen oren klinkt het allemaal nog wel redelijk
gettinwasted
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: wo nov 14, 2012 3:47 pm

Re: trip-e

Berichtdoor Einstein » do nov 22, 2012 10:15 pm

In herbal XTC zit (meestal) dan ook voornamelijk guarana (=caffeïne). De vergelijking met koffie is dus begrijpelijk :P
HBR is hit-and-miss. Soms geeft het een leuke trip, maar de kans op misselijkheid of een rare bad trip is erg groot.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: trip-e

Berichtdoor pink_sky » vr nov 23, 2012 12:33 pm

Weet je nu niet welke stof je gebruikt hebt? :s
Avatar gebruiker
pink_sky
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: vr nov 02, 2012 1:36 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner