Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels als stimulant?

Voor al je psychedelische avonturen.

Truffels als stimulant?

Berichtdoor -ArKady. » di jun 05, 2012 5:40 pm

Waar: concert kraantje pappie in een oude gevangenis
Wat: 15gram Atlantis truffels
Wie: ik en een vriend van me genaamd L

L en ik hadden al een tijd geleden afgesproken om naar dit concert te gaan. L vindt kraantje nogal goed, mij leek het vooral leuk om eens in de oude gevangenis te kijken.

De avond begon al erg vroeg, zo rond 8 uur. De sfeer zit er gelijk lekker in als we over de binnenpleinen van de oude gevangenis en door een enorm zware deur de zaal binnen loopt. De zaal zelf is vrij donker en de rook machine draait op volle toeren, waardoor je gelijk het gevoel hebt in een underground scene te zijn beland. Het voorprogramma valt helaas tegen hoewel het al druk was en er aardig wat mensen los gingen.

Opeens zei L laten we truffels halen we hebben toch een stempel we kunnen zo weer naar binnen.. Nee man en dan hier tussen al die mensen keihard lopen te trippen? Ja, wat maakt het uit, als een van ons zich niet prettig voelt gaan we gewoon weg.. En meer was er niet voor nodig om mij over te halen. We gaan snel naar de shop en werken de truffels gelijk op straat naar binnen.

Eenmaal terug lijkt de muziek gelijk al verbeterd te zijn en wachten we vol spanning af hoe dit gaat vallen. Na ongeveer een kwartiertje beginnen de lichten feller te worden. De truffels hakken er lekker in, dan wordt kraan eindelijk aangekondigd. De muziek valt stil voor kraan opkomt.. wat een lawaai! ik wordt helemaal overspoelt door alle stemmen om mij heen, bijna beangstigend net alsof je midden in een bijenkorf (niet de winkel) staat zo’n gezoem van allemaal stemmen door elkaar. Even raak ik bijna een beetje in paniek als er ook nog iemand dichtbij me gaat staan en ik wat claustrofobische word maar naar 3 keer goed ademhalen voel ik me weer prima.

Wat duurt dat lang zeg ik tegen L, ja man waar blijft kraantje we staan hier al een half uur te wachten waarna hij op zijn horloge kijkt en het nog geen 5 minuten blijkt te zijn. Dan komt Kraantje eindelijk op en worden we gelijk overspoelt door het lichtspektakel van alle lampen die over het podium schieten. Hij draait goede nummers en de bas dreunt dwars door ons heen.. we voelen het in ons hele lichaam. Er is niks anders meer dan de gekleurde lichten en het dreunen van de bas. Ik geloof dat die truffels een erg goed idee waren schreeuw ik naar L.

Kraantje zet weer een nummer in met een flinke bas, net wat we nodig hebben! De hele zaal gaat weer los en wij minstens zo hard. Voorin de zaal ontstaat een (mosh)pit. Even voor degene die dit niet kennen dit is een soort kring tussen de mensen in waar iedereen tegen elkaar op loopt te springen en te beuken. Kraantje schreeuwt wat hier voor gebeurt dat is nog niks! Wacht maar af. Al zwaar onder invloed van een flinke adrenaline rush zeg ik tegen L kom we gaan ook. Maar L blijft liever nog even buiten de cirkel staan dus blijf ik dat ook.

Langzamer hand word de cirkel inderdaad steeds groter en worden we er automatisch in mee gesleurd. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo’n stoot adrenaline heb gehad bij een optreden. L en ik gaan helemaal kapot midden in de cirkel.. Machtig schreeuwt L als hij weer voorbij vliegt. Op het ene moment lijkt het alsof iedereen ruzie heeft en er een groot gevecht gaat uit breken en het volgende moment staat iedereen weer mal te gaan op de muziek. Echt een vreemde gewaarwording.

Dan komt het grote moment, Kraantje vraagt of iedereen in de zaal aan de zijkanten wil gaan staan zodat er een lange baan door het midden van de zaal ontstaat... de bas dreunt weer als nooit te voren en kraantje telt af 3..2..1 en dan rent iedereen tegelijk naar de overkant om elkaar in het midden van de zaal te bereiken waar iedereen tegen elkaar opbotst en er vervolgens op los springt op de dreunen van de bas.

Eenmaal bij L thuis pompt de adrenaline nog flink door ons lichaam.. het komende uur konden we dan ook niet stil blijven zitten. Al met al een super ervaring, nooit geweten dat truffels ook zo’n ontzettende energie/adrenaline boost kunnen geven.

Ik heb dit report vooral geschreven als herinnering voor mezelf, maar ook omdat ik benieuwd ben of er meer mensen zijn die iets dergelijks op truffels hebben ervaren. :love:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor SuperSpace » di jun 05, 2012 7:46 pm

Oké truffels zullen denk ik nooit me party drug worden maarja en sinds waneer houden ze wall of deaths bij hip hop. Maar het lijkt me inderdaad wel een toffe ervaring!!
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor Dryad » di jun 05, 2012 7:49 pm

Tof reportje hoor, heb nog nooit een tripmiddel gehad en zal daar waarschijnlijk nog wel eventjes van af blijven maar ziet er naar uit dat je het naar je zin had, ondanks je momentje dat je claustrofobisch werd natuurlijk.

En wall of deaths worden regelmatig bij wat ruigere hiphop feestjes gedaan, dan vind ik kraantje pappie wel minder maar dat is persoonlijke voorkeur dus dat doet er ook niet toe. Was zelf laatst bij Dope D.O.D en hadden we ook best dikke mosh pits!
Oh you, laddergoat, you so random
Avatar gebruiker
Dryad
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 88
Geregistreerd: wo mei 30, 2012 4:04 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor Jack Daniels » di jun 05, 2012 11:11 pm

haha kraan, leuk man!:D alleen truffels in zo druk iets zou niks voor mij zijn
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor Davinci » do jun 07, 2012 11:32 am

Interessant report :hulde:
Psychedelica zijn soms minstens net zo effectief (of beter) als die geforceerde mdma bedoeningen.
Helaas niet voor iedereen...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor Ollie » vr jun 08, 2012 12:17 pm

Waaat? Haha gaaf joh was je zelf zeker ook erg verbaast over het effect deze keer :rock:
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor -ArKady. » vr jun 08, 2012 12:25 pm

ja dat klopt, daarom heb ik er ook een report overgeschreven ;)
Ik had het trouwens ook nooit gedaan als het huis van die vriend K niet erg dichtbij was (nog geen 5 min lopen)
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor XM77 » di aug 21, 2012 1:46 pm

Haha, damn. Dat moet geniaal zijn geweest. Ik hield het op Lowlands met truffels nog geen 10 minuten vol bij Kees van Hondt, respect. =P
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor MDMAmazing » ma aug 27, 2012 4:07 pm

Als ik zoiets zou doen zou ik echt permanente mentale schade oplopen denk ik :rock:
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor -ArKady. » di aug 28, 2012 5:41 pm

het is natuurlijk ook een risico om truffels in de drukte te gebruiken. Als je het doet moet je in ieder geval meteen weg kunnen als het fout gaat en in de buurt een plek hebben waar je tot rust kan komen.

Ik denk dat het bij ons zo goed ging omdat de trip daar ook opkwam en we dus niet zwaar trippend een volle zaal inliepen.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor lewis » wo sep 05, 2012 10:59 pm

-ArKady. schreef:ja dat klopt, daarom heb ik er ook een report overgeschreven ;)
Ik had het trouwens ook nooit gedaan als het huis van die vriend K niet erg dichtbij was (nog geen 5 min lopen)


Wat is het nou vriend K of L? : :lol:
lewis
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do mei 31, 2012 8:52 pm

Re: Truffels als stimulant?

Berichtdoor -ArKady. » wo sep 05, 2012 11:54 pm

ohw moet natuurlijk vriend L zijn. voor degene die daar daadwerkelijk in is geintereseerd :lol:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron