Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Voor al je psychedelische avonturen.

Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor Towel » zo dec 16, 2012 3:22 pm

Hallo :wave: , ik ben zelf nieuw op drugsforum. Nouja, ik lees al langer verhalen en zoek info via hier maar nu heb ik een account aangemaakt om mijn eerste keer drugs te gaan beschrijven.
Ik kom zo op het idee omdat ik volgende week voor het eerst Paddo's ga doen, hier heel veel zin in heb, en hierdoor ook zit te denken aan de eerste keer truffels.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik VEEL te veel en onverstandig ben bezig geweest die avond, hierna heeft het ook een jaar geduurd voordat ik weer iets heb durven gebruiken (door de heftige ervaring) en gebruik nooit zo gek veel.

Wat gebruikt: Wiet, 15 gram Truffels, lachgas, 2 pillen XTC (geen idee welke), Ketamine.
Waar: Groot huis met grote tuin
Wanneer: Dit gedurende 1 nacht, vanaf 8 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends.
Wie: 8/10 man, de belangrijkste in dit verhaal zijn mijn vriend F, en M en B. Daar heb ik ongeveer de hele nacht mee opgetrokken. (leeftijd van iedereen was rond de 18-24)

Twee jaar geleden inmiddels alweer ging ik met een groep mensen, die ik niet heel erg goed kende truffels doen, dat was het plan. We waren met een groep van ongeveer 8/10 mensen waarvan ik er ongeveer 4 redelijk kende. 1 was mijn vriend.

We hadden al enkele jointjes gerookt en toen kwam het moment dat we ze gingen eten. Ik vond ze zo ranzig dat ik alles zo snel mogelijk heb weggevreten. F vond het zo vies dat hij ze direct weer had uitgekotst helaas.

Na een half uurtje begon ik me een beetje raar te voelen, dat onderbuikgevoel die me nu maar al te bekend is. Ik werd een beetje lacherig en vond alles wel mooi. Uiteindelijk zaten we buiten rond een kampvuurtje en het was heerlijk weer. Nog een paar jointjes gerookt en ik vermaakte me prima. Omdat F alles had uitgekotst en niets voelde had hij een XTC pil gekregen van B en M. Hij was hartstikke behulpzaam en was constant alles voor ons aan het halen.

Toen ging ik naar de WC. En daar begon het, er liepen eenden rond op de vloer en ze liepen over mijn voeten heen. Ik vond dit eng en ben bij de wc weggerend. Toen ik buiten ging zitten zat ik lekker en keek naar de planten die daar stonden. Deze werden wazig en veranderden langzaam in vissen. Hier schrok ik van en liep naar binnen. Toen ik naar binnen liep veranderde werkelijk ieder object in een vis, en als dit niet gebeurde veranderde het wel in een gezicht, en van die ogen die je werkelijk aanstaarden. Hier werd ik bang van en zocht gezelschap. Ik was allemaal rondjes aan het rennen en kwam uiteindelijk steeds uit bij F, B en M. B en M waren al constant mensen aan het mindfucken en dit eindigde wel op leuke situaties. Jongens die in de kelder op zoek zijn naar pizza e.d. :D

Erg grappig, maar ondertussen was ik nog steeds aan het vluchten voor de vissen die me overal bleven volgen. Ik ging bij B en M zitten en die zaten met ballonnen te klieren. Ik kreeg ook een ballonnetje met lachgas en ze vertelden me: het is leuk om je ogen dicht te doen. Ik had het gevoel dat ik viel in een diep zwart gat. Dit gevoel was helemaal geweldig en ik voelde me wat beter. Toen besloten ze mij te gaan mindfucken wat erop heeft geeindigd dat ik in alle staten ben geweest. Ik heb gehuild, gelachen, ben zo boos geweest, ik snapte er werkelijk niets meer van!
Uiteindelijk ben ik gewoon gaan rondlopen en uiteindelijk had ik mijn plekje gevonden, ik ben op een bank gaan liggen, met mijn benen in een kruiwagen, en zat met stokjes te spelen. Die stokjes waren zo ontzettend leuk en ik was weer helemaal blij.
Uiteindelijk ging het weer mis, en nadat M en B me aan het klieren waren, wat eindigde op dat ik een volle colafles naar een van hun gezichten gooide en vertelde dat ik het niet meer snapte en niet meer leuk vond vonden zij het ook wel weer genoeg geweest. De vissen kwamen weer bij me terug, en zelfs in het FIFA spel die ze binnen aan het spelen waren zwommen ze.
M en B kwamen vervolgens naar me toe en vroegen of ik een snoepje wilde (ong 5 uur na het gebruik van de truffels), ja die wilde ik wel! Toen deze opkwam (hierbij had ik , net als bij de truffels geen idee wat er zou gebeuren) heb ik me gelukkig gevoeld.
Ben naar iedereen toegelopen om ze te vertellen dat ik blij met ze was, en genoten van een pianospel wat een van de jongens neerzette. Dit was werkelijk prachtig!

'Het leven is zo mooi!' Dit was de uitspraak die ik de hele avond verder gebruikt heb. Verder was iedereen happy, beetje knuffelen, praten. Hele liefdesverklaringen naar F toe, en we hebben heel erg gelachen met zijn allen.:woeh: Later heb ik nog een pil bijgenomen.
Later toen we allemaal vrolijk aan het rondrennen waren kwam ik M weer tegen, eigenlijk ben ik bijna de hele avond bij hem en F geweest, en hij nam een lijntje. Ik vroeg wat dat was en kreeg te horen: Ketamine.
Ik had geen idee wat het was en heb een heel mini lijntje gehad. Hierna ben ik gaan zitten en zag ik overal regenboogkleuren. Alles voelde nog steeds geweldig goed, en ik zat buiten op de bank terwijl het al licht aan het worden was. De wolken kon ik zo sturen als dat ik ze wilde en het regende constant tot net een aantal cm boven mijn hoofd. Net voordat ze mijn hoofd zouden raken vielen ze op een soort van doorzichtige wand die mijn hoofd beschermde.
Mijn laatste uren heb ik genoten van alle visuals en heb ik lekker met F en M op de bank gelegen.

Vervolgens keken we op de klok en zagen we dat het alweer ochtend was, F en ik fietsten snel naar huis en gingen slapen.
De hele nacht heb ik op zijn kamer naar een plank met een blender erop zitten staren. Waarom weet ik niet, want het was puur een witte muur.
Dit was frustrerend en vervelend en ik kon niet goed slapen.

Dit was mijn eerste ervaring met drugs en deze was zeer heftig, er zijn nog heel veel dingen gebeurd maar dan zou dit report ongeveer zo'n 6 a4tjes lang worden, dus hou ik het hierbij.
De volgende 2 dagen ben ik overigens niet mijn bed meer uitgekomen, zo gesloopt. En door de heftige ervaring heeft het lang geduurd voordat ik weer wat durfde te proberen!

Toch was het echt een geweldige ervaring, al had ik achteraf gehoopt dat ik het met andere mensen voor het eerst had geprobeert. Met oog op vertrouwen van mensen en je makkelijker kunnen laten gaan.
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor Einstein » zo dec 16, 2012 3:49 pm

Mindfucken? Als er iets kut is zijn het wel mensen die tegen trippers aan gaan kloten :mad: :mad:
Klinkt verder wel als een onverstandige doch geslaagde kennismaking :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor Towel » zo dec 16, 2012 3:58 pm

Zelf hadden ze natuurlijk ook al hartstikke veel ervaring met alles, en waren ook onder invloed, en denk dat ze even hadden onderschat wat het met mensen kan doen op zo'n moment. Die keer erna ging het ook helemaal goed toen niemand aan het kloten was, heel relaxed haha.

Dat het onverstandig maar geslaagd was is zeker waar!
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor Einstein » zo dec 16, 2012 4:01 pm

Als ze veel ervaring hadden zouden ze helemaal beter moeten weten :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor Taxi. » zo dec 16, 2012 8:44 pm

Ja precies.
Als er iets niet chill is tijdens een trip, zijn het mensen die je lopen fucken.
Ik wordt sowieso al leip van mensen die überdruk doen. Als je tript moet iedereen gewoon relaxt zijn en rustig meetrippen.

Verder netjes report voor de eerste keer :wave:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor MarkBeest » zo dec 16, 2012 10:37 pm

Lekker geschreven Towel 8-)
Ik vind het vissen verhaal altijd te grappig voor woorden, heb het nu ook weer met een big smile gelezen.

Gelukkig heb je nu betere vrienden die graag willen dat iedereen het naar hun zin heeft om mee te experimenteren :roll:
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor Towel » zo dec 16, 2012 10:55 pm

Dank jullie! Daar hebben jullie gelijk in. Rustig trippen is ook veel fijner.

MarkBeest, jij hebt het verhaal al veel te vaak gehoord eigenlijk. En ik heb daar nu zeker betere vrienden voor!
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Truffels, XTC, Keta - eerste drugservaring

Berichtdoor Vinnie » ma dec 17, 2012 5:29 pm

klinkt als een goede ervaring
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron