Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffelspace.

Voor al je psychedelische avonturen.

Truffelspace.

Berichtdoor Chrysopath » do jun 30, 2011 1:34 pm

Wat: Truffels; Philosopher's stone & Mushrocks en een paar jointjes van tevoren.
Waar: Naast het ACU, in afwachting van de opening ervan.
Wie: B en ik.
Dus wij begonnen met eten, onszelf ervan overtuigend dat ze voor natte walnoten door konden gaan, dus we waren er snel genoeg doorheen. Na zo'n halfuur kwamen wij tot de conclusie dat de smartshop maar een paar meter verderop zat, en B, in zijn enthousiasme, kocht er onmiddelijk nog twee bakjes bij. Wij weer op de terugweg, dachten allebei dat het nog niet werkte. Eenmaal weer naast de voormalige autocentrale werden we gefascineerd door het Plus-teken,
Maar om verschillende redenen. B merkte op dat zijn concentratie vreemde dingen deed en dat hij min of meer gedwongen werd om eerst naar rood, dan blauw, dan donkergroen dan naar lichtgroen te kijken. Deze volgorde hield een minuut of vijf aan en bezorgde mij een hevige lachkick, waarna we half snikkend de Mushrocks openmaakten met een sleutel. Toen die insloegen lagen wij onderuitgezakt cola te drinken omdat dit ons voor ons gevoel "vloeibaar maakte." Nu vonden wij het een goed idee om het ACU binnen te wankelen. vijf euro entree, moeilijk doen met de portemonnee en de deur niet meer begrijpen. We wisten ons nog wel vrij soepel op barkrukken te installeren en bier te bestellen. Het drinken was iets raars en oppervlakkigs, totdat er onderin kleine belletjes begonnen te bewegen die zich een weg naar buiten baanden. Toen iemand ook nog eens met belleblaas begon te spelen had ik het niet meer. Alles hield hier verband met elkaar en alles bewoog t.o.v. iets anders. B zat in een wat andere trip; hij verbaasde zich erover dat bellen konden knappen, dat ze dan plotseling weg waren, en begon een monoloog over de eindigheid van dingen en daarna over wat filosofen die vast gebruikers waren geweest. We 'liepen' naar het zaaltje waar de muziek vandaan kwam, zonken neer op banken en genoten van de stroom visuals die als een rode draad door het decor wentelde. B’s gezicht had karikaturale trekjes gekregen. Al mijn binnenkomende beelden leken als het ware bestuurd door een DJ met ADHD. De vloer veranderde continu in een fijnmazig rooster waar blauwe stroompjes doorheen flitsten en weer terug in een vloer. Mijn hand was oranje, hoog contrast en zwartig omlijnd, en de muren/plafond golfden een beetje. Het is natuurlijk niet te simuleren, maar dit heeft er iets van weg.
Na een tijdje werden de lasers ons teveel. In het bar-gedeelte liepen we een totaal andere kant uit en verdwaalden we in de smalste gang mogelijk. Het behang was doodeng, kwam op je af, maar de zachtheid van de muur compenseerde. Ik zat op de grond in de gang aan de muur te voelen toen B ineens naast me stond. “Hoe kom jij hier nou?!” “Door de deur.” “Oh… oh ja.” Wij gingen weer naar buiten voor wat lucht. Toen ik een jas van de grond pakte kwam er geen einde aan, het ding bleef langer worden. Ik liet ‘m liggen en probeerde de indruk met B te delen maar besloot halverwege dat er veel interessantere dingen gebeurden in het hier en nu. Er liep een kat geluiden te maken waarvan ik me niet kon voorstellen dat ze uit dat beest konden komen, en het was prachtig. Alles had iets van een droomwereld; over alles lag een geweldige absurde deken. Ik heb geen idee hoe ik thuis ben gekomen op de fiets omdat alles langs me heen schoot en ik me als het eeuwige middelpunt van mijn bewustzijn rond voelde draaien, maar de automatische piloot deed z’n werk. De volgende keer regel ik een lift, dat zeker. Eenmaal op bed vlogen er nog wat CEV’s voorbij. Paarse micellen met fluorescerende randen, sort of. Die waren vaag, klein, consequent en ratelend. Wentelden zich om tot een doolhof van zwart en wit. Ik geloof dat dat het zo’n beetje was. Een schitterende, bizarre ervaring al met al.
Zij zien in de aarde een oneindige bron van kaas en botten.
Chrysopath
Always say less than necessary
Badass Junkie

Re: Truffelspace.

Berichtdoor lolnoob » do jun 30, 2011 3:34 pm

Mooi dat je het leuk hebt gehad, maar vind je het niet veel chiller om het lekker thuis te doen?
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
lolnoob
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Chrysopath » do jun 30, 2011 8:44 pm

lolnoob schreef:Mooi dat je het leuk hebt gehad, maar vind je het niet veel chiller om het lekker thuis te doen?

Tsja, ik vind het wel wat hebben dat alles "nieuw" en vreemd is opzich, dan kan je je wat beter in dingen verliezen. :P Maar inderdaad, thuis in de bank wegzakken en naar het plafond staren is ook relaxed.
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Arthur King » do jun 30, 2011 10:29 pm

Beetje het Fear and Loathing idee, hoe overleef ik deze supergare situatie met een shitload aan psychedelica zonder gek te worden.
Separate the idols and commit your deadly sin.
Arthur King
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Prometheus » vr jul 01, 2011 12:54 am

Eerst blowen, dan een grote hoeveelheid truffels en vervolgens alcohol in een omgeving met veel indrukken en mensen? Klinkt alsof het flink fout had kunnen gaan :roll2:
Maar fijn dat je het leuk hebt gehad! :beer:
Prometheus
Newbie

Berichtdoor Koekert » vr jul 01, 2011 1:06 am

lolnoob schreef:Mooi dat je het leuk hebt gehad, maar vind je het niet veel chiller om het lekker thuis te doen?

Ik vind het buiten ook altijd een stuk interessanter hoor. Want na een tijdje ben ik binnen echt wel uitgekeken op alles. En als de zon schijnt is het buiten helemaal geweldig :love: .

Verder wel leuk tripreportje om te lezen.
Koekert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Chrysopath » vr jul 01, 2011 2:34 pm

Arthur King schreef:Beetje het Fear and Loathing idee, hoe overleef ik deze supergare situatie met een shitload aan psychedelica zonder gek te worden.

Yep. Het blijft ook wel vreemd als je dan constateert dat je volledige denkpatroon door elkaar ligt. :P
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Chrysopath » vr jul 01, 2011 2:42 pm

Prometheus schreef:Eerst blowen, dan een grote hoeveelheid truffels en vervolgens alcohol in een omgeving met veel indrukken en mensen? Klinkt alsof het flink fout had kunnen gaan :roll2:
Maar fijn dat je het leuk hebt gehad! :beer:

Ja, dat was inderdaad niet vreemd geweest. :') Het zaaltje was zeer tripvriendelijk though, aan het begin tenminste.
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Chrysopath » vr jul 01, 2011 2:45 pm

Koekert schreef:

Ik vind het buiten ook altijd een stuk interessanter hoor. Want na een tijdje ben ik binnen echt wel uitgekeken op alles. En als de zon schijnt is het buiten helemaal geweldig :love: .

Verder wel leuk tripreportje om te lezen.

Ja precies! van die dunne lichtnetwerkjes die je ziet als je je ogen half dichtdoet zijn ideaal. 8-)
Chrysopath
Badass Junkie

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica