Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

truffeltjes minitrip

Voor al je psychedelische avonturen.

truffeltjes minitrip

Berichtdoor Maddog » za jul 21, 2012 1:30 pm

Ik had niet echt een mega trip ofzo, maar deze gedachten wilde ik wel even delen.

10 gram harry potter truffeltjes, een mierennest en een paar korrels suiker, en een paar korels kandij.

gewoon een uur lang naar die mieren staan staren, die korrels suiker hadden ze snel gevonden, er kwamen eerst kleine miertjes op af, en dan ineens een wolk met die hele kleintjes, die na elke cm een andere mier begroeten, in elk geval heel even stil staan. Dan komen er ineens iets grotere mieren die in een paar seconde die suikerkorrels naar binnen slepen. Zelfs die iets grotere kandij korreltjes kregen ze het nest in... iets later een stuk of 4 of 5 vliegende mieren die wegvlogen.

Ik had meteen de associatie van een heel transportsysteem, waar vliegtuigen werden ingeladen voor transport naar andere kolonies.

Dan die gedachten wat wegzakken, naar een heel land, waar dan die vilegtuigen weer landen, en dat daar die mieren de korrels suiker weer uitladen, in de vrachtmieren. die dan die suikerkorrels, weer bij de nesten neerleggen, waar dan de kleine miertjes komen om het binnen te verdelen.

Voor de rest van de dag niet echt byzondere dingen. beetje naar vogeltjes kijken die in het waterbakje water drinken en zich wassen. Allemaal dingen die me normaal niet echt intereseren, maar zo gewoontjes zijn in het dagelijkse leven..

Zo even een broodje eten. het weer begint al weer wat te betrekken.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: truffeltjes minitrip

Berichtdoor Dreuge » za jul 21, 2012 1:39 pm

heb jij een mieren kolonie?? of was dit gewoon in je tuin
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: truffeltjes minitrip

Berichtdoor Maddog » za jul 21, 2012 1:40 pm

Dreuge schreef:heb jij een mieren kolonie?? of was dit gewoon in je tuin



In de tuin, ergens tussen de stenen zit een klein gaatje met met wat zand zand daar zitten elk jaar mieren.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron