Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Twee avonden met Lady Salvia

Voor al je psychedelische avonturen.

Twee avonden met Lady Salvia

Berichtdoor Lizard King » di okt 08, 2013 1:27 am

Hallo iedereen,

Hier volgt mijn tweede tripreport, gaande over salvia. Ik heb in het totaal 15 à 20 keer in deze wereld gezeten en haal er de twee heftigste trips uit. Het is al even geleden, dus de details zijn wat onzeker. Voor meer achtergrondinfo rond mijn persoon kan je 'Dmt op pukkelpop: You only die twice' eens lezen. Hier nog even de belangrijkste gegevens (aanvullend):

Geslacht: man
Leeftijd: 19 jaar (18 jaar die tijd)
Lengte: 1.73 m.
gewicht: 67 kg
drug: salvia (extract x 25)
dosis (geschat): avond een -10 mg (normale dosis)
avond twee -18 mg (bijna dubbele dosis)

Avond 1:
Ik (S) zat bij een vriend (W) thuis te chillen. We waren van plan salvia te nemen, maar wachtten op het juiste moment. Ik had het toen al een paar keer geprobeerd en was er wel gerust in. W, buiten de occasionele joint een brave jongen, was zeer zenuwachtig. Hij had nog nooit echt getript.

Plots besloten de ouders van W een wandeling te gaan maken. Zijn broer zat nog wel thuis, maar de kans was klein dat die van zijn computer zou komen. Ik pak mijn gear (puurpijpje, salvia en aansteker), W een lavalamp, I-pod en boxkes voor de goeie sfeer.Achter de slaapkamer van W is nog een kleiner kamertje, vrij donker met een zonnebank (incl. matras erop) om aangenaam te trippen/meurg te zijn.

W kreeg de eer om als eerste te gaan (het was zijn huis, en hij had nog nooit getript). Hij blaast per ongeluk door het pijpje uit, waardoor een heuze blaadjesregen ontstaat. Het meeste konden we nog recupereren.

Poging nr 2: Het gaat vrij goed, maar W heeft nogal moeite de rook binnen te houden. Hij gaat onder de zonnebank liggen en barst uit in een ongecontroleerde lachbui. Dan even niets (hij is gewoon lekker aan het genieten). Vervolgens de epische zin: 'Duuuude, ik ben precies een puddinkje, dat uitdrabt in de matras'. Trippen met W, altijd gieren :p . Toch was het geen echte revelatie. Ik beloofde hem dat hij straks nog eens mocht (met een iets grotere dosis)

Nu was het mijn beurt. Ik laadde het pijpje flink vol. Ik hield de rook zo lang mogelijk binnen en ging op de matras onder de zonnebank liggen. Na 10 seconden voelde ik al verandering in de waarneming, maar hield de adem dapper vast.

Ondertussen zette W volgende schijf op: http://www.youtube.com/watch?v=lvZLsc9vF1M
Ik zak lekker weg. De zonnebank voelde niet claustrofobisch aan, het voelde eerder als mijn tripcapsule waar ik me veilig kon voelen. Die capsule vertrok straks naar een andere dimensie. Ik voelde me al wegzakken van de realiteit. Die speelde zich vanboven af, alsof het een tv-scherm is waar ik me steeds verder van verwijder.

Ik adem uit en voel plots nattigheid (letterlijk). Daaaaaamn, heb ik nu in mijn broek gepist? (dit bleek achteraf niet het geval te zijn). Ik voelde me al schuldig t.o.v. W. Plots verspreidde deze nattigheid over mn hele lichaam en veranderde naar een ander soort... nattigheid (sorry, kan het niet anders beschrijven xd). Plots bestond ik enkel nog maar uit vocht. Mijn lichaam was vloeistof en mijn kleren waren de mal waar deze netjes was ingegoten. (Of mijn huid, ben ik nog niet helemaal uit).

Ik sloot mijn ogen. Wat er toen gebeurde: wonderbaarlijk! Ik bestond niet meer. Het valt het beste te vergelijken met een strip van Suske en Wiske: een personage trekt een rits open in de ijle lucht, stapt erin, rits dicht, van de aardbodem verdwenen in... Niks, pure ego-death. Wij kunnen 'het niks' ons niet voorstellen, maar toen ging dat perfect. Zelfs mijn lichaam was weg. Ik had enkel mijn zintuigen en denkvermogen nog, weliswaar zonder de instrumenten zoals ogen, neus, hersenen,...

Dit voelde niet eens slecht. Het voelde geweldig. Alsof bestaan een immense verantwoordelijkheid was, die me nu even werd onttrokken. Niet gebonden aan ruimte, tijd, maatschappelijk systeem, andere personen, leven of dood, mens-zijn (op zich al zwaar genoeg), gevoelens,...

Ik open mijn ogen (vermoedelijk). Plots bevind ik mij in een spiegelzaal. Denk aan het circus waar je een aantal spiegels hebt die je beeld tot in het oneindige dupliceren. Verticaal en horizontaal. Nu was het echter anders: ik werd langs alle kanten tot in het oneindige afgespiegeld. Schuin vanonder, vanboven, in cirkelvorm, kronkelend, horizontaal, verticaal,... Nu kan onze visuele perceptie dat niet aan. Net zoals met de ego-death: toen wel. Vermoedelijk had het te maken met de UV-elementen van de zonnebank. Die spiegelden nogal.

Vervolgens scheen in de verte een licht. Ik begon klein beetje bij zinnen te komen, maar dat licht zag er zo fascinerend uit! Ik ging op de rand van het bed zitten om naar de vreemde vormen te kijken die de lava-lamp maakte. Ik kon groot en klein niet uit elkaar houden, die lamp was gigantisch en slokte me volledig op. Eeeeen poeff, ik ben geland. Dit was vage shit, maar serieus vage shit...

Ik zal de 2de trip van W kort uitleggen: Hij voelde zich een reus in de ruimte, een soort god. De lavalamp was de maan, en buiten de deur was de dag. Als ik de deur wou sluiten flipte hij: die moet op een kier voor de dag! Bovendien was hij heel overtuigd dat een andere vriend, B, aanwezig was in de andere kamer.

Daarna vertrokken we rustig op café, het was verder nog een leuke avond. Conlusie: Als er tussen de salviawereld en de gewone wereld (om het even vaag voor te stellen) een lijn ligt... dan ben ik deze overgesprongen en snel teruggesprongen. Dit vraagde voor diepere verkenning.




Avond 2:
Deze avond zal M (oftewel psychotrance) zich nog goed herinneren. 3 weken later zat ik in zijn garage met Lady Salvia op mn schoot, in een ijsbong weliswaar. We hadden deze effe geleden gekocht op azarius. Bij twijfel of het nu nog net 2 dosissen waren of niet, had ik alles er maar ingekapt.

Nu de omstandigheden: Bomma was nog in het huis (de garage is bijbouw). Ik mocht niet teveel lawaai maken want soms gebeurt het dat ik hysterisch begin te lachen op salvia, licht scheen er fel, het was verschrikkelijk koud (maar M ging dit fixen met de verwarming, nooit aangestaan want stekker zat nie in). Kortom: barslechte omstandigheden om te trippen. Vooral gebruiken als ik het koud heb is niet goed. Maar ik had er zoveel zin in dat ik dacht: fuck it!

Ik inhaleer lang en diep. De bong vult zich met dikke witte rook maar ik hijs door. Wanneer het allemaal is opgebrand, laat ik het klapgat los. Dit was de grootste en strafste hoeveelheid salvia in mn longen so far. :woeh:

Ik zou hard gaan, dat stond ongetwijfeld vast. Nu alleen nog de rook lang genoeg binnenhouden.. Weer begon de kamer lichtjes te vervormen. Het plafond bolde op en neer als een zijl. M liet deze psychedelische schijf op zijn gsm afspelen: http://www.youtube.com/watch?v=sfR_HWMzgyc
Ik kreeg tranen in mijn ogen van de straffe en grote hoeveelheid rook. Ik liet los. Het was allemaal wel grappig, maar dan:

Achter de zetel van M bewoog het gordijn (waarschijnlijk ingebeeld). Ik zag een hand en werd overvallen door een panische angst. Ik verlies alle contact met de werkelijkheid en val op de bank neer. Een soort brute verbazing overvalt me, die ik vaak krijg met heftig salviagebruik. Tong klapt tegen het gehemelte/naar binnen en mn spraak valt weg tot er enkel aouiaahah-klanken eruit komen (alsof je geeuwt).

Overweldigend, dit gaat veel te snel en te hard! Ik bevond mij in een soort reuzenrad, op het ritme van de muziek. Allemaal versies van mezelf lagen op een schijf gestapeld, miljoenen. Die draaiden razendsnel naar boven en terug naar beneden (maar een omwenteling duurde vrij lang, aangezien er zoveel versies van mezelf zijn).

Plots realiseerde ik mij: dit is niet echt! Ik moet wakker worden. Oh nee, ik lig in een coma. Logisch denken viel toen heel moeilijk, maar er was iets verschrikkelijks gebeurd met mij. Zo veel stond vast. Het voelde alsof de hand achter het gordijn mijn kop aan flarden had geschoten. Ik lig in het ziekenhuis, voelde de aanwezigheid van mijn ouders, broer zus.. allemaal erg teleurgesteld en ellendig. Ze lijden en het is allemaal mijn schuld. Slachtoffer van mijn eigen roekeloosheid, waar ze zo vaak voor waarschuwde. Ik bewees hen gelijk (vooral mn moeder dan). Het verstikt me, ik voel me stikken.
Dit wil ik niet, moet nu wakker worden! Volgens M stroomden de tranen over mn wangen, zonder echt te snikken ofzo.

Een stem begon op me in te praten, eerst heel vervormd. Een soort gekwaak. Ik dacht lang dat het de stem van mijn broer was. De stem trok me langzaam terug. Het eerste herkenbare was M zijn hoofd, omringd door zn dreadlocks. Hij had ze op een speciale manier opgestoken, waardoor hij op een grappig soort beest leek, of een zonnegod met een kraag.

Ik moest lachen, deels door zijn grappige kop (dat bovendien nog vervormde) en deels van de opluchting. Ik was zo opgelucht: ouders hebben niks door, ik ben niet de helft van mijn hersens verloren op het tapijt, ik zit op een veilige plek en geniet. Van puur genot smelt ik in de bank en geniet nog wat na van de trippieness.

Is dit een bad trip? Misschien. De ervaring heeft me veel geleerd over bepaalde diepe angsten. Het weerhoudt me alleszins niet om ermee te blijven experimenteren. Soms is Lady salvia een bitch met haar streekmomenten. Heb respect voor haar, het is zeker geen gewone madam!
Laatst bijgewerkt door Lizard King op di okt 08, 2013 1:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Twee avonden met Lady Salvia

Berichtdoor Taxi. » di okt 08, 2013 11:22 am

Mooi report!
Ik ben toch weer een beetje benieuwd geraakt naar dit stofje. Ik heb ooit een keer salvia geprobeerd, maar dat was geen succes. Met een puurpijpje, rook ingehouden.. Maar er gebeurde niet meer dan dat er wat gekleurde stippen in mijn gezichtsveld terecht kwamen en dat ik een heel stoned-achtig gevoel kreeg.
Misschien toch nog maar een keer proberen, maar dan met een bong.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Twee avonden met Lady Salvia

Berichtdoor Lizard King » di okt 08, 2013 12:47 pm

Bedankt. Misschien is deze wel Tvdm-waardig...
Een bong is aanbevolen, omdat de rook gekoeld wordt. Welk extract had je gebruikt?
Ik kan me niet inbeelden dat salvia je teleurstelt. Bij twijfel gewoon straffer gaan! :rock:
(er bestaan extracten tot 40 x op zamnesia of azarius)
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Twee avonden met Lady Salvia

Berichtdoor Taxi. » di okt 08, 2013 1:31 pm

Lizard King schreef:(er bestaan extracten tot 40 x op zamnesia of azarius)


Ik had dus inderdaad 40x :#:
Ik had nog een tijdje met de verkoper staan lullen over hoe en wat. Hij zei dat 40x geen probleem was als je maar een klein beetje neemt. Ik heb die avond twee keer een klein beetje in een puurpijpje (en stormaansteker) gebruikt. Maar beide keren gebeurde er niet bijster veel. Ik moet maar eens een bong aanschaffen en wat meer erin gooien.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Twee avonden met Lady Salvia

Berichtdoor Lizard King » di okt 08, 2013 4:40 pm

Genoeg nemen is de boodschap! Je moet minstens de bodem/het gaasje niet meer kunnen zien.
Het beste is als de pijp echt goed volzit en dan zachtjes aandrukken...
Succes! Ik hoor nadien graag van je ervaring :)
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Twee avonden met Lady Salvia

Berichtdoor psychotrance » di okt 08, 2013 6:13 pm

mooi beschreven man! ik vraag me soms af hoe het afgelopen zou zijn moest ik die verwarming niet vergeten zijn op te zetten :) een blunder van jewelste, ik weet het!
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: Twee avonden met Lady Salvia

Berichtdoor daywalker » di okt 08, 2013 7:31 pm

Leuk en heftig report! doet me er zin in krijgen :)
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner