Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tweede keer LSD (2 zegels) Harde trip!

Voor al je psychedelische avonturen.

Tweede keer LSD (2 zegels) Harde trip!

Berichtdoor drevknjev » wo dec 10, 2014 7:50 pm

Dit is mijn eerste trip report, ik heb al veel ervaring opgedaan met wiet, XTC, en speed. Toen ik mijn handen aan LSD kon krijgen wilde ik het meteen proberen. De eerste keer viel helaas tegen door een te lage dosis denk ik. De tweede keer was echter waarschijnlijk de mooiste ervaring die ik ooit met drugs heb gehad.

Wie: Ik en mijn beste vriend (P) (ook nog wat anderen maar niet aan de LSD)

Wat: 2 Zegels LSD (?) microgram

Waar: Voornamelijk schoolplein en sportvereniging.


Dit is een report van mijn tweede ervaring met LSD, we besloten de dag zelf na school om het die avond te gaan doen. Ik moest eerst nog werken en was om half 8 op de gesproken plek: een schoolplein. Daar aangekomen zag ik de vriend (P) waar ik de LSD mee ging doen er waren nog een paar anderen maar die hielden het bij wiet die avond. Daar dus aangekomen hebben we vrijwel meteen de LSD ingenomen. 2 zegels waren het, de eerste keer had ik 1 zegel en dit viel een beetje tegen dus dit leek mij een prima dosis. Vlak na het innemen ging we nog wat wiet ophalen, toen we teruggingen voelde ik de eerste effecten opkomen ik was vooral erg blij en de lichten van lantaarnpalen enzo spatte uit elkaar, verder nog geen hallucinaties.

We kwamen uiteindelijk op een plek terecht bij een sportclub met een bankje. Toen ik daar zat kickte de LSD super hard in, vol ongeloof keek ik hoe de bomen vervormden en prachtige kleuren oases. Ondertussen werd er ook een dikke joint gedraaid, na een paar hijsjes hiervan werd mijn trip enorm versterkt :smokin: . Als ik naar het scherm van me mobiel keek werd het super intens en zag het helemaal te trillen, het leek net alsof ik hem zag vanuit een ander perspectief ik kan het niet echt goed uitleggen maar het was erg raar.Ik voelde me geweldig en besloot om naar de bomen te kijken. Wat ik zag was echt te gek. De bomen (ongeveer zes) waren in één keer identiek en begonnen tegelijk allemaal te “dansen” en als ik naar boven keek zag ik prachtige kleuroases. Na een tijdje, halfuur gok ik zo (tijdsbesef was inmiddels helemaal weg) gingen we weg bij die plek en belandde we uiteindelijk weer bij het schoolplein waar ik de LSD had ingenomen. Op de grond zag ik overal patronen met super veel kleuren, de patronen zagen er super vet uit ik zag verder overal ook kleuren en had me nog nooit zo blij gevoeld. Ik liep op een moment even weg van de anderen richting de fietsenstalling en wat er toen gebeurde was het vetste van de hele trip. Ik zette een stap naar achter en het was alsof ik weer terug in de tijd ging, ik stond in 1 keer weer zoals ik voor de stap naar achter stond en toen deed ik weer die precies dezelfde stap naar achter en dit gebeurde 5 keer achter elkaar. De tijd had zich gewoon 5 keer herhaald en ik kon er niks aan doen. Het was echt een enorme mindfuck, ik kan het nog steeds niet echt uitleggen. Toen probeerde ik het ook uit te leggen, maar zonder succes: “dat noem je een deja vu” hoorde ik, ik dacht laat maar ze hebben geen flauw benul van wat ik bedoel.

P zag ik ondertussen op de grond zitten met muziek en een hele grote glimlach op zijn gezicht. Dit bracht mij op het idee om ook maar wat muziek te luisteren. Ik wist niet zo goed wat ik wilde luisteren maar kwam uiteindelijk bij het nummer Drug Parade van Flatbush Zombies het leek me wel toepasselijk. Het was alsof ik een hele nieuwe laag muziek kon horen, echt heel episch. Bij het refrein die ongeveer zo gaat: SHROOMS, SHROOMS, LSD, MESCALINE, A LOTTA WEED. Zag ik alle kleuren helemaal mee bewegen met de muziek alles had kleur, alles bewoog. Het was erg indrukwekkend.
Een vriend die wou even wat te eten halen bij de Turk en ik en P besloten met hem mee te gaan. Eenmaal aangekomen heeft die vriend wat besteld ik en P niks (had geen geld bij me). We zijn wel gewend dat we lang moeten wacht tot het klaar is daar, maar had nu het gevoel er uren te zitten (heb dit overigens niet als naar ervaren). Toen het er wel was, was vooral een flesje knoflooksaus erg interessant geworden. Alle groene stukjes kregen allemaal de vorm van een klavertje vier en begonnen op willekeurige doch kloppende manier te bewegen. Ondertussen heb ik nog geprobeerd om aan P uit te leggen wat een rollenbank is maar volgens mij kwam er alleen nog maar wat slap gelul uit me :).

Toen we daar weg gingen was het inmiddels alweer 1 uur gok ik zo. We gingen terug naar het schoolplein waar nog 2 vrienden waren. Zij vertelden dat er net politie was geweest om ze daar weg te sturen. 1 daarvan heeft mij toen laten lachen als nooit te voren. Het enige wat die in principe deed was een beetje raar dansen enzo maar ik en (P) lagen helemaal dubbel. Nooit eerder heb ik zo’n zieke lachkick gehad ik kwam echt niet meer bij. Hierna zijn we richting P’s huis gegaan het was toen inmiddels al bijna 2 uur ‘s nachts, meer dan zes uur na inname van de LSD. We hebben nog een beetje gechillt op de bank maar ik voelde dat de effecten al vervaagden. Uiteindelijk in bed beland nog nagenietend van de hele trip heb ik op een paar keer wakker worden ‘s nachts prima geslapen.


De volgende ochtend was ik vooral moe en voelde me ik me ook niet helemaal helder, maar dit zal ook een beetje aan het slaapgebrek liggen denk ik. Het was al met al eindelijk de ervaring die ik hoopte te krijgen van LSD. Ik ben voorlopig nog lang niet uit geëxperimenteerd met deze geweldige drug. :kleuter: :kleuter:
Laatst bijgewerkt door drevknjev op do dec 11, 2014 3:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
drevknjev
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr nov 07, 2014 4:55 pm

Re: Tweede keer LSD (2 zegels) Harde trip!

Berichtdoor Naturelover » do dec 11, 2014 4:45 am

Goed geschreven trip, drev. Ik heb het met plezier gelezen. Dat déjà vu moment wat men soms tegenkomt tijdens een trip is niet echt n alomvattende term vind ik. Een behoorlijke mindfuck :keta:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Tweede keer LSD (2 zegels) Harde trip!

Berichtdoor drevknjev » do dec 11, 2014 8:41 am

Naturelover schreef:Goed geschreven trip, drev. Ik heb het met plezier gelezen. Dat déjà vu moment wat men soms tegenkomt tijdens een trip is niet echt n alomvattende term vind ik. Een behoorlijke mindfuck :keta:


Thanks! ja het was één van de vele mindfucks in die die trip, moeilijk uit te leggen maar erg vet :keta:
Avatar gebruiker
drevknjev
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr nov 07, 2014 4:55 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner