Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tweede keer LSD (2 zegels) Harde trip!

Voor al je psychedelische avonturen.

Tweede keer LSD (2 zegels) Harde trip!

Berichtdoor drevknjev » wo dec 10, 2014 7:50 pm

Dit is mijn eerste trip report, ik heb al veel ervaring opgedaan met wiet, XTC, en speed. Toen ik mijn handen aan LSD kon krijgen wilde ik het meteen proberen. De eerste keer viel helaas tegen door een te lage dosis denk ik. De tweede keer was echter waarschijnlijk de mooiste ervaring die ik ooit met drugs heb gehad.

Wie: Ik en mijn beste vriend (P) (ook nog wat anderen maar niet aan de LSD)

Wat: 2 Zegels LSD (?) microgram

Waar: Voornamelijk schoolplein en sportvereniging.


Dit is een report van mijn tweede ervaring met LSD, we besloten de dag zelf na school om het die avond te gaan doen. Ik moest eerst nog werken en was om half 8 op de gesproken plek: een schoolplein. Daar aangekomen zag ik de vriend (P) waar ik de LSD mee ging doen er waren nog een paar anderen maar die hielden het bij wiet die avond. Daar dus aangekomen hebben we vrijwel meteen de LSD ingenomen. 2 zegels waren het, de eerste keer had ik 1 zegel en dit viel een beetje tegen dus dit leek mij een prima dosis. Vlak na het innemen ging we nog wat wiet ophalen, toen we teruggingen voelde ik de eerste effecten opkomen ik was vooral erg blij en de lichten van lantaarnpalen enzo spatte uit elkaar, verder nog geen hallucinaties.