Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Voor al je psychedelische avonturen.

Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Saikedellik » do aug 18, 2011 12:14 am

Wie? T. en ik
Wat? Ik 15gr Atlantis truffels, T. 10gr (eerste keer drugs voor T.)
Waar? Bos, duinen
Wanneer? 16 augustus

T. was wel benieuwd naar drugs. Vanwege zijn opleiding en toekomstig beroep kan hij eigenlijk niet gebruiken, het kan zijn hele carriere verpesten. Toch leek het hem dat zo in de vakantie een keertje trippen op truffels wel zou kunnen, en we besloten een datum te prikken. T. heeft verder nooit wat gebruikt, en is ook erg benieuwd.

We gaan rond kwart voor 1 ’s middags aan het wandelen richting het bos. We zoeken een rustig plekje op om de truffels op te gaan eten, en op de een of andere vreemde reden komen we uit op precies dezelfde plek waar ik mijn eerste keer truffels (12 juli) opat. Dit moest zo zijn, dit werd ons plekje. We stallen onze spullen uit, en gaan er rustig voor zitten. We besluiten dat 7-8gr voor T. eerst wel genoeg is, en ik wil wel wat meer proberen en neem 11-12gr. De truffels worden verorberd, en deze keer smaken die van mij echt ontzettend vies en zuur. Veel erger dan de vorige keer. T. probeert een stukje van mij, en vindt deze ook veel viezer smaken dan die van hem.

Het leek ons leuk om (op advies van een forummember) om de zoveel tijd een filmpje op te nemen, waarin ik beschrijf wat we voelen en hoe de trip is. Dit begint vlak na het innemen van de truffels, en herhaalt zich met intervallen tussen de 10 minuten en 2 uur.

Na ongeveer een kwartier begint T. wat te merken. Hij ziet overal vissen in wolken, intussentijd voel ik zelf nog niks en vind ik dat hij wat raar aan het lullen is. 5 minuten later begint het bij mij ook, bomen buigen om, we beginnen wat slap te ouwehoeren etc. We besluiten hier ons eerste filmpje op te nemen.

Het eerste uur, of eigenlijk zelfs wel 2 tot 2,5 uur zijn we echt hard aan het trippen. Ik zie de bomen echt ontzettend vervormen, en dezelfde stam als de vorige keer begon weer hard te bewegen met zijn schors. De stukken schors bewegen over mekaar, hebben veel meer diepte, ik zie er zelfs salamanders en hagedissen in. Soms kan ik wel een kwartier naar deze boom kijken, dit was voor T. ook erg vermakelijk. Ineens ziet T. ook een leuk tafereel, een soort klein hoopje mos waarin vanalles gebeurt. Torren lopen rond, larven kruipen naar boven, en er staat een mini-eikenboompje in. Als ik me er ook over verwonden besluit T. dit te gaan filmen, en ik presenteer het “Madurodam voor torren”. Ik val een beetje om, want de zwaartekracht is ook heel anders, deze gaat nu ook zijn eigen gang. Ik lig te rollen in het mos, en geniet zo ontzettend hard. T. filmt dit ook nog even, en in het filmpje noem ik hem een reus. Hij is zelf niet heel lang, maar ik zie hem echt als een reus als hij staat en ik op de grond lig.
Dit vonden we lijken op een hand met een vinger die naar beneden wees

Beiden zitten we een groot deel van de tijd in ons eigen wereldje, om dan ineens te “ontwaken” en ontdekken dat de ander er ook nog zit. Dit zorgt ook voor leuke taferelen, en het is dan als “nuchtere” ook heel grappig om te vragen “zit je lekker te trippen?” of “lekker in je eigen wereldje?”.

Hier zagen we beiden een aap in de boom zitten, daar moest even een foto van gemaakt worden

Na ongeveer 2,5-3 uur op dezelfde plek te hebben gezeten (er waren zoveel indrukken, we wilden niet eens weg! Ook muziek was af en toe erg druk, deze zetten we dan uit om het 1 minuut later weer aan te zetten), besluiten we om te gaan lopen. Kleine stukjes hadden we al geprobeerd, maar we durfden niet te ver van ons eerste basiskamp weg te lopen. Nu wel, en we gaan een flink stuk lopen. T. wil na 5 minuten alweer gaan zitten, maar ik zeg hem dat we echt nog maar net aan het lopen zijn. “Oh, ik heb het gevoel dat we al uren lopen?”. We lopen nog wat verder, en gaan weer ergens zitten. Dit herhalen we ongeveer 3x in een halfuur, maar nu kwamen we dichtbij een fietspad! We schatten de afstand op 50m als we op een grote omgevallen boomstam zitten, achteraf gezien was dit maar 10m. We verwonderen ons over de fietsers, en vinden het ook erg spannend. We moeten fluisteren want anders kunnen ze ons horen en zien! Dit nemen we ook nog even op in een filmpje, en we praten over “hier zijn ECHTE mensen!” alsof het een heel spannend en serieus iets is.

Een plekje verderop (de chronologische volgorde wordt weer iets lastiger nu om te beschrijven), nemen we nog wat bij. We merken dat we iets nuchterder worden, en eten allebei onze restjes truffel op. Nu zit ik dus op 15gr, en T. op 10gr truffels. Ik besluit dat dit een mooi plekje is om ook een jointje op te steken, hier ga ik nog net wat lekkerder van spacen.

Alles wordt inmiddels wazig, en alles is zo verwarrend. Als we rondlopen vragen we ons elke 5 minuten wel af hoe we hier in godsnaam zijn gekomen en hoe we nu verder moeten. Nu komen we bij een weiland aan, waar paarden in staan. Erg leuk en grappig, maar, “waar paarden zijn kunnen mensen zijn!!! We MOETEN hier weg!” Dus we lopen rustig verder het bos weer in, om vervolgens NOG een weiland met paarden tegen te komen. Maar dit is toch echt een ander weiland.. toch? “Nah ik weet het niet meer, het zal wel, we lopen gewoon verder”. Nu komen we meer in een duinlandschap, en hier genieten we intens van de natuur, het is zo prachtig, het weer is goed, de omgeving is goed, alles is gewoon PERFECT!

Het weiland met paarden

Ik ga dit report ietsje korter houden dan mijn vorige.. Er is gewoon zo veel gebeurd, ik kan het gewoon niet allemaal beschrijven. Verspreid over 3 uur lopen we terug naar het dorp. Op een duin naast het dorp besluiten we nog even te chillen en Pink Floyd te luisteren. Als ik op mijn rug naar de wolken lig te kijken (die ontzettend mooi vervormen, helemaal omkrullen en rondtollen, dit heb ik de hele trip gehad trouwens), zing ik mee met de muziek van Comfortably Numb. Op het moment dat ik dit doe zie ik vanuit mijn ooghoek ineens 2 bejaarden achter ons langs komen. T. en ik schieten in de lach, terwijl die mensen echt nog heel dichtbij waren, en bedaren dan weer wat omdat we doorkrijgen hoe dichtbij ze nog zijn. Ze lopen rustig verder, en zullen wel denken “wat een rare jongens”.

Al met al was dit een prachtige trip, veel visueler dan de vorige keer (vooral de eerste 3 uur), veel dieper (heb veel meer in mn eigen wereld gezeten, en echt heel raar liggen rollen in het gras etc), veel meer paranoia (op een gegeven moment keek ik elke minuut achter me of er geen mensen liepen), maar dit alles wel op een positieve en leuke manier. Ik heb continue genoten, T. is een ontzettend leuk tripmaatje, en we hebben beide een zelfde soort trip meegemaakt. Alles was een avontuur, en onze conclusie was ook dat het niet te beschrijven valt wat je meemaakt.

Voor de liefhebbers, PM me maar voor een filmpje, deze ga ik niet zo online zetten. Ik ga het morgen ofzo compileren tot 1 filmpje, heb zelf iig al heel hard kunnen lachen om wat we aan het doen waren en hoe ik zelf praat.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Berichtdoor ****** » do aug 18, 2011 12:49 am

bericht verwijderd
Laatst bijgewerkt door ****** op do aug 17, 2017 2:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
******
Offline
 

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Saikedellik » do aug 18, 2011 12:54 am

****** schreef:Dat klinkt wel als een fantastische trip! Gaat T. het nog eens proberen?

T. lijkt het erg leuk, maar wederom vanwege zijn opleiding/toekomstig beroep zal hij het waarschijnlijk niet gauw weer doen. Wel zei hij dat hij een ervaring voor het leven had, en hier nog lang op terug kan kijken. Was ook erg blij dat het hem zo beviel, je weet toch nooit echt hoe het valt als je verder geen ervaring met drugs hebt.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Pacman » do aug 18, 2011 12:50 pm

Het is niet zo dat je met eens in de zo veel tijd trippen heel je carriere weggooit hoor. Oke, als je elke dag aan de pillen en pep zit zal het je carriere geen goed doen, maar dat is heel iets anders dan af en toe trippen.
Veel mensen die niet veel weten over de verschillende soorten drugs gooien het allemaal op 1 hoop, en alles heeft een slechte invloed op je levenstijl. (Nu zeg ik niet dat jij of T dat doen hoor) Als je wat meer te weet over verschillende stofjes en hoe daar mee om te gaan, kunnen veel ervaringen met "drugs" een positieve uitwerking hebben op je leven, zeker met truffels is dat vaak het geval.
Pacman
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do apr 28, 2011 3:25 pm

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Einstein » do aug 18, 2011 12:53 pm

Weet jij veel wat T. voor carrière voor de boeg heeft, als hij denkt dat het handiger is om nooit meer te trippen moet je hem niet proberen om te praten.
Mooi report :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Dennenboom » do aug 18, 2011 1:07 pm

Inderdaad met dingen zoals piloot ofzo zou ik toch ook opletten met trippen. :beer:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Dissendium » do aug 18, 2011 1:19 pm

Haha, echt een heel leuk tripreport! Leest ook super lekker weg =D Ben nu wel nieuwsgierig naar de filmpjes haha :$.
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Saikedellik » do aug 18, 2011 2:46 pm

Filmpje is klaar, heb gewoon alles chronologisch achter mekaar geplakt. Liefhebbers mogen een PM sturen, dan stuur ik een download link.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Berichtdoor ****** » do aug 18, 2011 3:28 pm

bericht verwijderd
Laatst bijgewerkt door ****** op do aug 17, 2017 1:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
******
Offline
 

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Huggybear²³ » za aug 20, 2011 1:48 am

Mooi reportje :) had wel langer mogen zijn van mij hoor, ik wens meer.... misschien in de vorm van beelden en geluid? :P
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Tweede keer truffels, heerlijk diep getript

Berichtdoor Saikedellik » za aug 20, 2011 12:31 pm

PB sent met de link naar het filmpje erin :)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron