Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Voor al je psychedelische avonturen.

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 8:29 pm

:lol:
Net of jij nog zon strak poepertje hebt ;)
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Fennec » zo jun 15, 2014 8:54 pm

Oh ja want jij kent mij. Als jij de dikke bent, dan toch zeker wel :woeh:
We zijn stukjes wanhoop, bij elkaar geraapt door het universum

~ Me, high as fuck
Avatar gebruiker
Fennec
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 104
Geregistreerd: ma mei 12, 2014 6:24 pm
Woonplaats: Ergens in Drenthe, soms weet ik het zelf ook niet meer...

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 8:58 pm

En jij houdt wel van een diikertje?
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Ivo » zo jun 15, 2014 9:06 pm

Naphtha schreef:Ach vorige keer was het toch ook gewoon tox. Toch gewoon de zelfde pedantische manier van schrijven. Maar goed.. laat mij er mij twijfels bijzetten.
Hav fun verder :wave:

Als we er van uit gaan dat iedereen met een probleem een dubbelaccount is, kan ik DF net zo goed sluiten :#:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 9:08 pm

Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Fool » zo jun 15, 2014 9:11 pm

"10 mg of baeocystin were found to be about as psychoactive as a similar amount of psilocybin."
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Fool » zo jun 15, 2014 9:11 pm

"10 mg of baeocystin were found to be about as psychoactive as a similar amount of psilocybin."
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 9:11 pm

[/quote]

We gaan toch niet nu al met voice of god wapens beginnen.. Zou nog een beetje vroeg zijn nie :)
Wacht maar ff tot iedereen echt goed pissig is..
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 9:16 pm

BZZZ BZZZ :evil:
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor onoffen » zo jun 15, 2014 9:19 pm

Naphtha schreef:
onoffen schreef:En de rede dat jij drugs gebruikt is ?



Ik kan tekenen en dat soort dingen.. Complexe getallen wiskunde-signaaltheorie De Hardcore physica zeg maar. Dus het is mooi om te zien dat die visuals formules zijn die gegenereerd worden door het lichaam tentijde van een trip.

Heb nog wel echt een paar bomen van paddos liggen "P cubensis".
Maar het scheelt echt per paddo, of truffel wat ik er mee wil.
Net als een wijntje. P cubensis word je een soort van dronken van en alles wordt pastel tinten.
Mensen worden mooi en roze. Dus dat is echt een wakkere paddo. Ook geen overdreven licht gevoeligheid. Een beetje tussen de Mexicaanse lachkick en de Hawaiaanse visuals in.

Met truffels is dat meestal wel zo, (licht gevoelig dissociatief) en die dragons dynamite is een goede dissocieer truffel. Ook een spirituele, eindeloze spiralen en strepen.
Die Hollandia had ik persoonlijk niks aan.. alles in lagen, als Dantes inferno.
Neem aan dat je van die mildere truffels ook meer een lachkick krijgt.

Dus probeer eens een andere truffel zou ik zeggen. Mss vind je wat je zoekt.


Ik ben meer een avontuur mens. Ben mss niet (slim) ofzo maar heb wel een bepaalde gedachte gang die ik heb gecreeerd door ervaringen uit het leven genoeg shit meegemaakt zeg maar. En wat voor de 1 (shit) betekent betekent voor de ander weer helemaal niks omdat die er weer zo over na denkt en mss wel veel meer (shit) heeft meegemaakt. Met dat, bedoel ik gewoon te zeggen dat iedereen anders is. En mss heb je ook wel gelijk zoals ik al eerder vermeld heb ben ik niet bekent in de wereld van psychedelica en het juist wat milder aan moet doen. Maar mijn idee is hoe harder je gaat hoe verder je komt? En ben aan het uit teste wat geschikt voor me is omdat ik het idee heb er meer mee te bereiken is. Ben gerefomeerd opgevoed geloof niet in god maar toch opzoek naar iets omdat ik 3 weken geleden wat geks heb meegemaakt op lachgas. Vandaar dat ik dit account heb aangemaakt.
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor onoffen » zo jun 15, 2014 9:32 pm

Ivo schreef:
Naphtha schreef:Ach vorige keer was het toch ook gewoon tox. Toch gewoon de zelfde pedantische manier van schrijven. Maar goed.. laat mij er mij twijfels bijzetten.
Hav fun verder :wave:

Als we er van uit gaan dat iedereen met een probleem een dubbelaccount is, kan ik DF net zo goed sluiten :#:



Oww en geloof me dis men eerste en enige account hierzo. Vind het wel grappig dat je me met iemand anders vergelijk en daar waarschijnlijk problemen ofzo mee had. Ik ben die persoon dus niet.

Blessings...
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 9:33 pm

Beneden een portie kan ook lekker zijn iigv. Dat is dus met die mexicaantjes krijg je echt een lachkick van. Beneden een portie is dat draagbaarder en meer een soort van gichel kick met een MDMA achtig rush gevoel. Maar truffels zijn wel interner. Ik ga altijd gewoon film kijken in mn hoofd. Met die Dragons Dynamite is dat een 3d cinema idee.

Maar als lachgas je echt cool lijkt, ik bedoel mij lijkt het gwn knock out en taai.
Klinkt meer als dat je nog iets wil consumeren, gewoon omdat je het gevoel hebt dat dat moet.
Mss is dat een goede focus. Waarom wil je iets?.. right. Maar daar kwam ik later pas later achter.
Vroeger was ik precies het zelfde, de ene joint na de andere en pakje peuken per dag.
Nooit echt relaxed van binnen. Ben pas echt rustig geworden door te stoppen.

Tja die laatste was wel tox geloof ik, zal m zo snel niet vinden. Mijn excuses iigv.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 9:44 pm

Fool schreef:"10 mg of baeocystin were found to be about as psychoactive as a similar amount of psilocybin."


Volgens mij is dat toch echt die zooi idd. Heb ook niet echt zin om het te documenteren ofzo.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Fool » zo jun 15, 2014 9:51 pm

Daar staat dus dat het hetzelfde effect heeft als psilocybine en dat het werkzaam is in doseringen die niet voorkomen in truffels...
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 9:54 pm

Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor onoffen » zo jun 15, 2014 10:00 pm

Naphtha schreef:Beneden een portie kan ook lekker zijn iigv. Dat is dus met die mexicaantjes krijg je echt een lachkick van. Beneden een portie is dat draagbaarder en meer een soort van gichel kick met een MDMA achtig rush gevoel. Maar truffels zijn wel interner. Ik ga altijd gewoon film kijken in mn hoofd. Met die Dragons Dynamite is dat een 3d cinema idee.

Maar als lachgas je echt cool lijkt, ik bedoel mij lijkt het gwn knock out en taai.
Klinkt meer als dat je nog iets wil consumeren, gewoon omdat je het gevoel hebt dat dat moet.
Mss is dat een goede focus. Waarom wil je iets?.. right. Maar daar kwam ik later pas later achter.
Vroeger was ik precies het zelfde, de ene joint na de andere en pakje peuken per dag.
Nooit echt relaxed van binnen. Ben pas echt rustig geworden door te stoppen.

Tja die laatste was wel tox geloof ik, zal m zo snel niet vinden. Mijn excuses iigv.


Ik gebruik trip middellen dus niet om me lekkerder door te voelen(2x truffels gedaan meer niet)! Voor dat kan ik wel andere drugs soorten nemen waardoor ik me beter voel dan de ervaringen die ik heb gehad met truffels. Ik ben gewoon weg geinspireerd geraakt door trip middelen en met name natuurlijke en ben hier totaal nieuw in. Ben al jaren bekent met DMT maar nog nooit in verdiept omdat ik daar toen die tijd niet goed over nadacht. Maar krijg wel het gevoel steeds meer dat dat wat voor me is. En zekere voor het onzekere wil uitvogelen of het uberaupt wel wat voor me is voordat ik eraan begin.
Avatar gebruiker
onoffen
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 26, 2014 9:16 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Fool » zo jun 15, 2014 10:06 pm

Naphtha schreef:Ik heb het over P cubensis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psilocybe_cubensis

Paddo's bevatten volgens mij ook niet genoeg beocysteine om echte effect te veroorzaken.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 10:09 pm

Het is ook niet echt beschreven. Maar die dingen zijn zo identiek over degene waar ik het mee genomen heb dat het echt geen vaag idee is. Dit is absoluut exact zoals het is.
Ben alleen niet zon truffel expert. Zou het niet weten met truffels. Volgens mij zit zelfs het trippy segment de Hawaiaantjes nog in een complexje waar de werking van de psilocybine wordt verandert tot iets anders. Hoeven niet per definitie tryptamines te zijn.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » zo jun 15, 2014 10:20 pm

onoffen schreef:Ik gebruik trip middellen dus niet om me lekkerder door te voelen(2x truffels gedaan meer niet)!


Volgens mij kan dat met truffels ook wel, daar heb je toch ook van die sterretjes van body high/mind high.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Oblivion95 » di jun 17, 2014 2:38 pm

Je wil meer wat? Meer kennis dan moet je wis/natuurkunde, kunst of signaaltheorie gaan studeren dan kun de geometrische natuur van die dingen waarderen voor wat het is. Ik bedoel als je het licht uit doet en de muziek uit. en gewoon simpelweg je ogen dicht doet dan heb je "die" ervaring. Maar slimmer word je er niet van. Ik bedoel het is gewoon testbeeld 2000. Lachgas erbij pakken is vragen om door je trip heen te slapen. Waarom?
Daarbij kun je In deze wereld met de zelfde interesse naar een plant kijken. Maar dan ligt de schoonheid gewoon "in the eyes of the beholder". Het is gewoon echt less is more.

En jij.... hebt gelijk!

als je bier wiet en lachgas bij de truffels gaat gooien kun je de pure echte fijne ervaring niet waarderen
Avatar gebruiker
Oblivion95
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: di dec 10, 2013 4:08 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Fool » di jun 17, 2014 3:14 pm

Naphtha schreef:Volgens mij zit zelfs het trippy segment de Hawaiaantjes nog in een complexje waar de werking van de psilocybine wordt verandert tot iets anders. Hoeven niet per definitie tryptamines te zijn.
Psylocybine wordt omgezet in psilocine ja, waarmee doel je met dat verhaal op?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » di jun 17, 2014 6:33 pm

"zeg ik dan psilocybine hydrolyseerd in psilocine"
Maar ik bedoel dat desondanks niet iedereen het op kan zoeken, uit mijn ervaringen blijkt dat het bij paddos om een chemische cocktail gaat. (In nog vagere termen met een lange bloedlijn waar het je met plezier over verteld)
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Uit je lichaam treden door truffels of een black-out?

Berichtdoor Schepje » di jun 17, 2014 6:36 pm

Meerdere malen zeg maar.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner