Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wiet)

Voor al je psychedelische avonturen.

Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wiet)

Berichtdoor hazeblaze7 » vr apr 03, 2015 4:24 pm

Beste allen,

Na jarenlang tripreports lezen om zin te krijgen om te trippen heb ik na mijn trip van gisteren besloten mijn eerste tripreport op te maken. Mijn excuses als het wat van de hak op de tak gaat het is ook wel een beleving geweest. Ik heb wel wat gebruikt in mijn leven maar zou mezelf geen expert noemen. Heb genoeg ervaring met wiet, xtc, MDMA, cocaine, crack, salvia. Voor de rest heb in lange vage weekenden wel is wat gerookt ingenomen waar ik de moeite niet voor heb gedaan te vragen wat het was, maar dit was mijn "gekke" periode en die is lang achter mij. Wat ik nu nog wel is doe is met 2-3 vrienden wat boarden/chillen en hier met mate gaat er wel is een pilletje in maar een jointje is wat we het liefst doen.

Wie: Ik en mijn vriend B
Waar: Een grote wielrennersbaan op een heuvel met veel bossen, een geasfalteerde weg daaromheen, een tuin van een kilometer bij een kilometer met kustwerken die een optische illusie moeten opwekken als je nuchter bent. En 4 km fietsend onderweg naar huis door een drukke stad.
Wat: 30gr atlantis truffels, 2-3 jointjes ( haze), 1-2 biertjes.

Ik en B chillen wel vaak. We hebben een wat aparte persoonlijkheid waardoor andere mensen ons niet zo goed begrijpen. Vreemd genoeg snappen wij elkaar wel en kunnen we goed praten. Ik voel me altijd zeer vertrouwd bij B ook omdat we al veel samen hebben meegemaakt in de 5 jaar dat we elkaar kennen.
B was op vakantie en zou me appen als die terug was om een keer te boarden. Omdat het wat lang duurde voor die appte ( een maandje langer dan hij zei ) besloot ik hem te appen of die zin had om donderdag ( dit vroeg ik op woensdag ) te chillen. B zei is cool waarna ik hem melde dat ik nog wat truffels had van een keer met mijn vriendin( ik heb zelf nu 4 x truffels gedaan waarvan ik de eerste 2 x niks voelde maar de laatste keer met mijn vriendin had wel effect en ik vond het super ). B had dit 1 x gedaan maar merkte hier die keer niet zoveel van. Hij gaf aan dat het hem wel een leuk idee lijkt misschien voelt die nu wel wat. We besloten de volgende dag elkaar te appen hoelaat we zouden gaan chillen.

Volgende dag 1600: in mijn vrije tijd poker ik veel en ik was bezig met een pokertoernooi die ik won. Ik dacht een mooi begin van de dag. Omdat ik met nog een ander toernooi mee wilde doen besloot ik B toch maar even te appen hoelaat die wilde chillen aangezien een toernooi al gauw 4 uur in beslag kan nemen. B appte snel terug en gaf aan 2030 te willen beginnen met chillen. Ik begon met het andere toernooi en werd 4e wat toch wel weer een mooi prijsje opleverde. Mijn maand kon niet meer stuk. het was op dit moment 1955. Ik had ondertussen om 1700 een klein hapje gegeten en vond dit voldoende tijd voor de trip.

Ik appte B en B gaf aan nog aan zn pizza te zitten maar na 10 minuten onderweg te gaan. Voor mij is het 20 minuten fietsen om op de plek te komen dus ik besloot alvast te rijden. Ik en B maakten regelmatig mee dat we onze fietsen kwijtraakten dus hebben we in de buurt van onze chill plekjes een aantal vaste "failsafepoints" waar we onze fietsen altijd braaf neerzetten zodat mochten we ze kwijt zijn we weten waar we ze moeten zoeken. Ik kwam aan bij de wielren baan en besloot beneden bij het bankje te wachten en alvast beginnen met de 15 gram atlantis naar binnen te werken. Het was vrij compact waardoor ik het in 4 grote delen kon innemen wat ik zelf fijn vond. Toen ik aan het 1e deel wilde beginnen kwam B aan. We begroetten elkaar en ik gaf B zijn 15 gram om naar binnen te werken. Wij deden dit met alleen wat water om het mee weg te spoelen en verder goed kauwen. B nam zijn 15 gram in 1 hap kauwde goed en slikte door. Ik besloot het in 4 delen te doen. Nadat het was weggewerkt besloten we eerst een jointje te draaien om daarna onze fietsen op de failsafepoint te stallen. Het was een vrij donkere plek met een ijzer hek. Toen ik mijn fiets aan het hek vast wilde maken schrok ik. Het hek had ineens gaas gekregen en omdat ik dit hek goed kende omdat ik hier vaak mijn fiets kwam ophalen wist ik dat dit niet kon. Ik besloot mijn hand door het gaas te steken zodat ik de ketting om het hek kon doen. Op het moment dat ik dit deed werd het gaas doorzichtig en merkte ik dat ik onder invloed was. Het rare was dat dit 10 minuten na inname was en dit overtrof mijn vorige keren truffels al zeker. En daarmee ook mijn verwachtingen op een goede manier want B en ik hadden wel zin om goed te trippen Ik gaf dit aan aan B en B gaf aan zich ook al wat vaag te voelen maar was nog niet aan het hallucineren.

2100
Onze fietsen stonden vast en B en ik besloten te gaan boarden naar "het spacepark". Dit park heeft vele standbeelden met vage figuren en het park is 1 groot kunstwerk wat de perfecte plek is om doorheen te boarden en om te chillen. We staken onze joint aan en gingen onderweg. Onderweg kwam er een heel fijn gevoel op en de weg werd groter en kleiner naar mijn gevoel op mijn hartslag. Heel erg golvend. Ik zag B voor mij boarden en het ging allemaal vanzelf. Onderweg werden de lichte hallucinaties geleidelijk heftiger en ik had het naar mijn zin. B voelde zich wel op zn gemak zei die maar zag nog niks. 20 minuten later kwamen we aan in het spacepark en we besloten in een tunnel, Die eruit ziet als een grote rioolpijp een joint te draaien aangezien het waaide. Normaal ben ik degene die jointjes draait als we onder invloed zijn en dit ging normaal vanzelf hoe dronken stoned of ver ik ook was. Tot mijn grote verbazing lukte het mij niet en ik zag dat B zijn joint al klaar had en ik vroeg aan hem of hij voor mij kon draaien. B vond dit goed en ik gaf hem mijn grinder en de benodigde spullen. Het vloeipapier voelde als 5 vloeitjes op elkaar en ik begon erdoorheen te kijken wat ik erg vermakelijk vond. Toen ik mijn draaigear aan B gaf werden ook mijn handen en armen doorzichtig en ik gaf weer aan dat dit verreweg al de vetste truffeltrip was die ik had meegemaakt. Ik besloot wat te genieten van het uitzicht en ging aan 1 van de uiteindes van de tunnel te staan. De tunnel zal niet langer dan 7 meter lang zijn geweest om er een beeld bij te geven. In de verte zag ik beelden staan die er voor mij uitzagen als meerdere stellen uit de de 19e eeuw waar de mannen in pak met een arm over de rug van de vrouw in een jurk met zo'n hele grote rok. Ze bewogen naar mijn idee en ik kon mijn ogen niet geloven dat het er zo realistisch uit zag. Ik zei dit tegen B en hoeveel respect ik had voor de kunstenaar. Normaal ben ik niet zo van de kunst dus B vond dit een aparte opmerking van mij en zei wil je het beeld anders van dichtbij bekijken. B was ondertussen klaar met het draaien van mijn joint en ik stak deze aan waarna we besloten 20 meter naar het beeld te lopen. Tot het moment dat ik 3 meter van het beeld vandaan was bleven de hallucinaties van mij weglopen en ik genoot vol verbazing. Ik ben een vrij nuchter persoon en kan graag genieten van hallucinaties. Na 3 minuten om het beeld gelopen te hebben besloten we terug te lopen naar de tunnel om de joint op te roken. B kwam in een trip terecht waarin hij alles op een rijmende manier zei. Dit had effect op alles wat hij zei zoals: als we hier naar rechts gaan, zullen we het snelst gaan. Wij moesten hier erg om lachen en hebben 10 minuten staan lachen om alles wat hij zei. Hij vond het niet erg omdat hij zelf ook inzag hoe grappig het was. Hierna gingen we aan de andere kant van de tunnel staan en hebben genoten van alles wat we zagen. Het was aan deze kant van de tunnel een hele andere wereld, en het was een prachtig beeld om te zien hoe alle bomen samen heen en weer gingen en ook het gras leek hiermee verbonden te zijn. B gaf aan op de flats in de verte nummers te zien en dat ieder appartement z'n eigen nummer had in grote blokletters. B genoot volop.

Vanaf hier word mijn tijdsbesef wat lastig maar ik zal proberen een inschatting van de tijd te geven.

2200
De joint was op en na een sigaret die zeer vreemd smaakte besloten onze weg terug naar de wielrenbaan te beginnen. De weg terug was nog mooier. Alles was met elkaar in evenwicht en de manier hoe het boarden ging kan ik niet echt uitleggen. Ik voelde me een met de weg en alleen af en toe medeweggebruikers waren wat vervelend. Als ik onder invloed ben zorg ik dat ik zekerheid heb dat er niks gebeurt dus stop ik als ik een auto of fietser opmerk totdat deze voorbij is.

2230
Aangekomen bij de wielrenbaan wederom besloten we bovenop de heuvel op het klimrek te chillen. Je hebt hier een mooi uitzicht en hier hebben we al heel wat tijd doorgebracht door de jaren heen. Je kan de snelweg zien en een wijk waardoor er altijd wel wat gebeurt om naar te kijken. Hier hebben we heel erg genoten. De wolken namen alle vormen aan hoe ik het wilde en ook auto's stegen op en landen weer op de snelweg. Ik heb teveel gezien om alle hallucinaties te noemen. Ook deden we onze standaard spongebob en patrick jagen. Als wij onder invloed naar de wolken kijken zien wij regelmatig spongebob en patrick zich verstoppen achter de wolken.

2300 hierna zijn we rond gaan lopen op het wielrenpark. Er zijn veel bossen en bomen waardoor het een hele rustgevende plek is. Niemand valt je lastig, en de mensen die je tegenkomt en dat gebeurt vrijwel nooit zijn meestal ook onder invloed. Dit geeft soms rare situaties waarin jij niet weet of de ander nou een hallucinatie is of niet en voor de ander zal dit hetzelfde voelen. Vanavond kwamen we niemand tegen omdat het vrij vroeg in het buitenchillen-seizoen is.

0000

We besloten een joint te draaien op 1 van de plekken op de heuvel waar je beschut zit van de wind. B gaf aan dat hij om 1 uur wel naar huis wilde ivm een afspraak om 4 uur de volgende dag. Ik had hier begrip voor en vond het niet erg. Toch sloeg hier mijn trip volledig om. Ik merkte ook aan B dat het niet helemaal goed meer ging. We zaten op een soort verhoging alsof we in een soort andere dimensie waren voelde het. Het ene moment zat ik op m'n fiets waarna ik ineens weer bij bewustzijn naast B zat. Dit wisselde zich af met allerlei scenarios en na een tijdje kwam ik weer terug bij B. Na hevige miscommunicatie probeerden we elkaar duidelijk te maken dat een joint draaien niet lukte. Onze boards die naast ons lagen vielen regelmatig op de grond en hoe ver we ook waren, dit hadden we nog nooit meegemaakt. Ik wilde vanaf dit moment niks liever dan naar huis omdat ik merkte dat dit een andere kant op ging dat ik wilde. Alles wat ik duidelijk wilde maken aan B lukte niet meer. Ik kon niet meer communiceren en alles wat ik zei had geen logica. Het was geen samenhangend verhaal. Ik merkte dat B hier ook last van had want ik begreep ook niks meer van wat B zei. Op de 1 of ander manier is het toch gelukt duidelijk te maken dat ik naar de fietsen wilde en B was het hiermee eens. Dit zal zo'n 10 minuten lopen zijn geweest.

0045
Aangekomen bij de fietsen kwam het probleem de sloten losmaken. Hier hadden we normaal ook wel is moeite mee maar we snapten niet meer hoe de sloten werkten. De sleutels klopte niet meer en de sleutel toegang zag er compleet anders uit. Hier zijn we 20 minuten mee bezig geweest waarna het mij en B toch lukte de sloten te openen. Ik zei tegen B een zij-uitgang te nemen wat voor mij sneller was maar een andere uitgang dan B zou nemen. We vroegen elkaar of we thuis konden komen en wij dachten dat dit wel moest lukken. We namen afscheid wenstten elkaar succes en we begonnen te fietsen. Bij de zij-uitgang aangekomen stond ineens een hek. Ik vond dit raar omdat ik hier normaal gewoon doorheen kon fietsen. Het hek kon niet open en stond vast dus ik besloot mijn fiets hierover heen te gooien aangezien tillen niet lukte. Ook mijn board gooide ik eroverheen en na een klimpartij was ik ook aan de andere kant aangekomen. Het hek vervormde en de grond onder mij vervormde. Ik begon te merken dat ik mijn grip op de realiteit verloor.

Hierna is alles te vaag om in 1 lijn te kunnen vertellen. Ik was aan het fietsen maar mijn bewustzijn was in een andere dimensie. Nog extremer dan boven op de heuvel. Ik fiettse overal behalve waar ik was. Af en toe kwam het besef met enkele seconden waar ik was waardoor ik toch de juiste keuzes kon maken over hoe ik naar huis moest komen. Ik begon nu toch angstig te raken aangezien het toch al wel 5-6 uur na inname was en ipv afname werd mijn trip steeds heftiger. Ik begon mij af te vragen of ik niet toch iets anders had genomen dan truffels. Wat ik nu meemaakte had ik verwacht bij DMT of bij een te grote dosis paddos niet bij 14-15gram truffels. Ik kwam er niet over uit en kon het me niet meer bedenken. Ik wist niet meer of ik wel bij bewustzijn was en of ik niet gewoon out was gegaan. Ik voelde ook zand in mijn haar en op mijn gezicht waardoor ik steeds er meer in ging geloven dat wat ik meemaakte niet echt was maar dat ik bewusteloos of dood ergens lag.

Ik en B hebben afgesproken dat mocht er iets fout gaan we de ambulance bellen met de telefoon en daarna weg gaan om geen problemen te krijgen met instanties. Misschien rare beredenering maar een vriend van ons heeft een keer een overdosis genomen waarna de familie van die vriend de vriend waarmee die was een aanklacht indienden. Omdat wij vinden dat wij zelf beslissen of we iets nemen of niet willen we hierdoor zeker zijn niet in de problemen te komen.

Ik begon stemmen te horen waarvan ik dacht dat het ambulancebroeders waren waardoor ik begon te accepteren dat wat ik meemaakte niet echt was. Ik besloot voor de zekerheid toch zo veilig mogelijk proberen naar huis te komen en na heel lang fietsen en verdwaald te zijn maar toch weer niet kwam ik thuis aan.

Ik zette mijn fiets vast wat verbazend veel makkelijker ging dan verwacht. Ik kan het gevoel dat ik had niet goed beschrijven maar het voelde alsof ik op 5 verschillende plekken tegelijk was. Ik had voor me het beeld dat ik al 5 x de deur had opengemaakt en mn vriendin al 5 keer begroet had. Alsof ik 5 verschillende bewustzijns had als dit enigzins begrijpelijk is maar ondertussen ook volledig had geaccepteerd dat dit niet echt was. Ik wist werkelijk niet meer wat echt was. Ik deed voor de in mijn 7e bewustzijn de deur open en zag mijn vriendin op de bank zitten. Zij schrok van mijn gezicht, ik ben normaal nooit bang. Ik heb haar beschermd terwijl iemand ons probeerde te overvallen met een mes en heb me hier verdedigd. Ik voelde me ook nooit bang. Mijn vriendin vroeg aan mij wat is er op een hele bezorgde manier. Ze had mij nog nooit bang gezien en wist dat er iets heel ergs moest zijn. Zij weet dat ik af en toe drugs gebruik. Dit doe ik nu 1 x in de zoveel maanden. Ze hoeft het niet te weten aangezien ik verder voldoende geld binnenhaal en mijn leven goed op de rit heb in vergelijking tot 4 jaar geleden. Wij hebben 1 x samen truffels gedaan en verder wil ze er neit zoveel van weten. Ik besloot haar te vertellen wat ik had gedaan. Ze begreep alleen dat ik truffels had genomen en ik bleef zeggen ik moet suiker nemen en in bed gaan liggen dan is alles weg.

Ik geloofde niet dat zij er echt was maar had in mijn achterhoofd zeg niks doms en doe niets boos voor het geval het wel echt is. Onthoud dat ik hier volledig in het geloof was dat dit niet echt was en dat ik eigenlijk ergens bewusteloos lag of misschien werd afgevoerd door een ambulance. Mijn vriendin zat vlakbij een gordijn en achter het gordijn zag ik daglicht wat mij nog meer liet geloven in dat alles niet echt was. Ik zei halve zinnen en verdween weer in een andere dimensie. Omdat ik de suiker niet kon vinden besloot ik pure limonade siroop te drinken. De fles ligt naast me en het is 0,75 liter en er is 3kwart uit.

Hierna ben ik in bed gaan liggen en werd alles zwart. Ik kwam terecht in leegte. Het werd wit om me heen en ik zag mijn leven aan mij voorbij gaan. Ik beleefde ervaringen van jaren geleden weer glashelder en alles flitste aan me voorbij. Ik beleefde het volledig. Dit ging door totdat ik werd weggezogen naar een witte ruimte. Zonder muren zonder einde. Ik kon lopen en rennen wat ik wilde. Dit sloeg om in allerlei boze gezichten die naar mij schreeuwden en ik geloofde hier dat ik dood was. Maar wat moet je dan als je dood ben. Je kan het niet laten stoppen door zelfmoord te plegen, je kan niks. Ik ben op dit moment het bangst geweest in heel mijn leven. Ik ben 22 en heb veel meegemaakt. Ik heb de dood eerder in de ogen gekeken. Maar hoe ik mij op dat moment voelde overtreft alles. Voor mijn gevoel zat ik 3 dagen vast met die gezichten. Ik wist niet meer hoe ik eruit moest komen. Ik wist niet hoe ik de beelden kon laten stoppen als ik dood was en was bang dat dit voor eeuwig zou duren. Dit ging door tot ineens alles weg was. Ineens was ik in de slaapkamer en ineens was alles normaal. Alsof ik geteleporteerd werd heel erg raar. Het was op dat moment 6.30 sochtends.

Nu is het 1500 en voel ik me weer normaal. Het spijt me van het lange report maar ik wilde de volledige ervaring beschrijven en zelfs dat lukt me niet onder woorden te brengen. Het komt waarschijnlijk heel erg rommelig over maar als je je voor kunt stellen 5 x een bewustzijn te hebben zo rommelig was het dus ook. Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven maar dit is 10 x zo erg als mijn ergste trip geweest. Ik was van plan ooit ayahuasca te drinken om mijn angsten in een trip onder ogen te komen. Dit wilde ik goed georganiseerd doen maar met deze ervaring sta ik nu heel anders in mijn leven. Dit was mijn ayahuasca trip en ik zie ook af om ooit ayahuasca te drinken. Ik ben zo blij dat ik eruit ben en dat ik alles nog gewoon heb en dat mijn leven weer is zoals het was. Ik kan niet beschrijven hoe blij ik hiermee ben. Ik ga dit niet meer op deze manier doen en kan het iedereen afraden. Ik hoop dat anderen ervaren trippers dit verhaal in hun achterhoofd houden met het plannen van trips. Begrijp me niet verkeerd ik heb het meest genoten maar ben ook heel erg bang geweest. Ik hoop dat er enige lijn in dit report zit en dat het toch enigzins te lezen was.

Met vriendelijke groet.
hazeblaze7
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr apr 03, 2015 2:03 pm

Re: Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wi

Berichtdoor Maus » vr apr 03, 2015 7:12 pm

Heftig verhaal. Misschien zat je in een soort kortdurende psychose... :s
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wi

Berichtdoor Ivo » vr apr 03, 2015 7:21 pm

Druks schreef:
Maurits schreef:Heftig verhaal. Misschien zat je in een soort kortdurende psychose... :s


Niet alles is altijd maar een psychose! :#:

Inderdaad... Als je paddo's op hebt, ga je rare dingen denken en doen. Hoeft echt geen psychose te zijn.

Mooi report wel, klinkt hard.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wi

Berichtdoor Maus » vr apr 03, 2015 8:52 pm

Druks schreef:
Maurits schreef:Heftig verhaal. Misschien zat je in een soort kortdurende psychose... :s


Niet alles is altijd maar een psychose! :#:

Dat is een analytisch-filosofische waarheid... :s
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wi

Berichtdoor hazeblaze7 » za apr 04, 2015 12:50 am

Maurits schreef:Heftig verhaal. Misschien zat je in een soort kortdurende psychose... :s


Ik heb hier ook aan gedacht. Het rare is dat ik verder goed in mijn vel zit. Mijn leven is stabiel en daarnaast drink ik vrijwel niet en rook ik 1x per week een jointje. Hard drugs of psychedelische drugs gebruik ik maximaal 1x per 3 maanden. Ik heb verder ook niet echt psychotische periodes in mijn leven gehad. Normaal kan ik mijn trip vrij goed sturen, en hier maakte ik de fout te accepteren dat ik er niet meer was. Ook had een tripsitter veel geholpen maarja wel veel geleerd.
hazeblaze7
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr apr 03, 2015 2:03 pm

Re: Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wi

Berichtdoor hazeblaze7 » za apr 04, 2015 12:55 am

Ivo schreef:
Druks schreef:
Maurits schreef:Heftig verhaal. Misschien zat je in een soort kortdurende psychose... :s


Niet alles is altijd maar een psychose! :#:

Inderdaad... Als je paddo's op hebt, ga je rare dingen denken en doen. Hoeft echt geen psychose te zijn.

Mooi report wel, klinkt hard.


Ik ben blij dat het report goed is overgekomen, betwijfel inderdaad of het een psychose zou kunnen zijn door de korte duur.
hazeblaze7
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr apr 03, 2015 2:03 pm

Re: Van de hoogste berg, vallen in leegte. (30gr atlantis+wi

Berichtdoor frozentoast » za apr 04, 2015 6:26 pm

Het gebeurt bij hoge doses psychedelica wel eens dat de binding aan receptoren zo sterk is dat na een bepaald punt alleen maar de werkingsduur verlengd wordt. Pin me er echt niet op vast, maar dit is mogelijk een verklaring waarom het zo lang aanhield.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner