Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Voor al je psychedelische avonturen.

Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Hunter S T » do apr 14, 2011 1:52 am

Ik liep vanmiddag door amsterdam met twee vrienden, het was lekker weer en we wilden iets nieuws proberen. Eenmaal de smartshop in was de keuze snel gemaakt: het werd yopo. ik had er al een keer een aflevering over gezien op spuiten en slikken maar het was de enige drug waar ik nog niet echt research naar had gedaan dus het was echt nieuw. Na een hele tijd bezig geweest te zijn met het tot poeder maken van de zaden (7 stuks per persoon, als voorgeschreven door de smartshop eigenaar) hadden we alle drie twee flinke lijnen van een centimeter of 20 voor ons liggen. Dapper als ik ben (^^) begon ik met de eerste lijn. De tweede lijn is er bij mij en de vriend die na mij kwam niet meer van gekomen omdat we dat simpelweg niet meer op konden brengen en de derde vriend heeft helemaal afgezien van het experiment. Hier is dan het report:


Veel had ik er niet van verwacht want ja, het is iets uit de smartshop en het zijn geen truffels. Ik werd prettig verrast want wat een wirwar van kleuren. Het snuiven van de fijngemalen zaadjes is echt pijnlijk, echt heel erg pijnlijk. Het begint met een reële pijn in je neus, het stofje hoort er niet, brandt van zichzelf al en er zitten allemaal kleine scherpe stukjes in. Vervolgens trekt de pijn door naar de rest van je hoofd die echt op ontploffen staat als de pijn op z’n hoogtepunt is. Na een minuutje of vijf trekt de pijn gelukkig wel een beetje weg en om een beetje bij te komen was ik op de keukenbank gaan liggen. Daar begon ik me steeds vreemder te voelen en ook de muren waren een beetje in beweging aan het komen. Mijn verwachtingen waren tot dat moment nog erg laag maar na deze gewaarwording beloof het toch nog een avontuur te worden. Mijn armen en benen begonnen eerst raar aan te voelen, rubberachtig, onecht. Toen besloot ik dat het misschien een beter idee was om de rest van de trip gewoon lekker in mijn bed te beleven. Toen ik opstond om naar mijn kamer te lopen bleek dat nog een hele opgave want lopen was heel moeilijk geworden. Met benen van rubber en een gang die alle kanten op draaide ben ik naar mijn kamer gezwalkt en ben ik op mijn bed geploft. In mijn kamer leek een soort rookgordijn te hangen, alles was heel vaag. Van de rechterbovenhoek tot aan waar mijn bed staat was de ‘rook’ het dikst en vormde het een soort cilinder. In die cilinder waren de meest felle kleuren groen, roze en oranje in een soort gevecht om elkaar heen aan het draaien. In die wirwar van kleuren waren soms vormen te herkennen. Op een gegeven moment draafden er een groep gekleurde eenhoorns voor mijn ogen voorbij. Wat wel heel vervelend was is de bodyload, die was in vlagen heel intens. Ik kon niet lekker liggen in mijn bed en heb flink liggen woelen. Ook deden mijn benen gedurende de hele trip veel pijn. Gelukkig was er veel afleiding want de muren deinden lekker mee op de maat van de muziek die ook flink heeft meegeholpen in de trip. Shpongle is altijd geweldig als je je in een andere wereld bevindt. De zon door mijn raam op de muur zorgde voor een 18e eeuws oorlogsschip dat voorbij kwam varen. De rest van de kamer was gevuld met kleurige draden die rond elkaar kronkelden. Na een half uurtje kon ik beetje bij beetje steeds lekkerder gaan liggen en begon de trip redelijk snel af te nemen. Geweldig spul die yopo, maar ik ga voor de volgende keer toch op zoek naar een alternatieve manier van inname.

Mijn eerste report dat ik post dus misschien een beetje een kinderlijk verhaal maar ik hoop dat mensen er wat aan hebben want er is volgens mij niet veel te vinden op het forum over yopo. Ik hoop dat er van genoten is.

H. S. Thompson
[*]esse est percipi[*]
Avatar gebruiker
Hunter S T
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 2:09 pm

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor taeknic » do apr 14, 2011 3:08 am

prima report ja!
en denk je meer uit de trip te kunnen halen als je niet zo'n last had van het snuiven?
anyway, leuk report, las makkelijk weg.
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor lolnoob » do apr 14, 2011 3:15 am

Klinkt goed. Ik heb nooit van een andere methode gehoord dan snuiven dus ik ben benieuwd :)
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Hunter S T » do apr 14, 2011 9:27 am

@taeknic De pijn van het snuiven zelf trok bij mij na een tijdje wel weg dus daar heb ik tijdens de trip niet echt last van gehad. Tijdens de trip waren het vooral mijn benen die in de weg zaten. Zonder die pijn was het natuurlijk nog beter geweest maar ik heb er alsnog wel van genoten. Wat me ook opviel was dat dit helemaal niet zo'n diepe spirituele trip was die ik verwachtte maar toch meer een visueel kleurenspektakel.

Thanks!
[*]esse est percipi[*]
Avatar gebruiker
Hunter S T
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 2:09 pm

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Drientje » vr apr 15, 2011 8:00 pm

Had je de zaadjes vermengd met kalk?

Dan is de trip harder en langer meen ik me te herinneren.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9209
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Dennenboom » vr apr 15, 2011 8:34 pm

Ik heb hier nog Yopo zaden en kalk liggen.

Wil het ook wel eens proberen eigenlijk... Alleen lijkt dat snuiven/pijn van het snuiven me niet zo chill. Zou een MAOI het oraal actief kunnen maken? :)
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Drientje » vr apr 15, 2011 8:47 pm

Anders pluggen.

Lijkt me dat dat net zo goed opgenomen wordt.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Einstein » za apr 16, 2011 8:51 pm

Leuk report :)

Pluggen moet, lijkt me, ook te doen zijn. Als je daar tenminste geen bezwaren tegen hebt :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor psychedelicious » za apr 16, 2011 9:05 pm

Yopo pluggen :grin:
't moet niet gekker worden :lol:
Maar ff serieus als dat je een helse pijn in je neus/hoofd bespaart waarom niet :wave:
Avatar gebruiker
psychedelicious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:59 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Sublimo » zo apr 17, 2011 10:47 am

Lijkt me wat betreft het visuele een interessante ervaring. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor lolnoob » zo apr 17, 2011 12:29 pm

psychedelicious schreef:Yopo pluggen :grin:
't moet niet gekker worden :lol:
Maar ff serieus als dat je een helse pijn in je neus/hoofd bespaart waarom niet :wave:


Krijg je dan niet gewoon een helse pijn in je anus? :P
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Drientje » zo apr 17, 2011 1:35 pm

lolnoob schreef:
psychedelicious schreef:Yopo pluggen :grin:
't moet niet gekker worden :lol:
Maar ff serieus als dat je een helse pijn in je neus/hoofd bespaart waarom niet :wave:


Krijg je dan niet gewoon een helse pijn in je anus? :P

Je darmen hebben vele malen minder of eigenlijk bijna geen, gevoelszenuwen die pijn geleiden. Speed brandt bijvoorbeeld een beetje maar dat is geen pijn. De darmen hebben zenuwen die onderdeel zijn van dezelfde zenuwen die bijv. je hart laten kloppen. Die zijn niet gemaakt om pijn te geleiden maar om signalen door te geven dat er een beweging gebeuren moet ipv pijn.

Zenuwcontrole van het spijsverteringssysteem

Het spijsverteringsproces wordt bijna geheel automatisch gecontroleerd door het autonome zenuwstelsel. Het autonome zenuwstelsel is verdeeld in het parasympathische zenuwstelsel en het sympathische zenuwstelsel. Het parasympathische zenuwstelsel bestuurd de routinefuncties van het lichaam, terwijl het sympathische zenuwstelsel meer een alarmerend systeem is en de zaken waarneemt wanneer dit nodig is. Het spijsverteringsproces wordt bijna geheel gerund door het parasympathische zenuwstelsel, alhoewel het sympathische systeem ook wat controle hierover heeft.
De darmen hebben een extra zenuwstelsel, een netwerk van onafhankelijke zenuwen rondom de darmen zelf die geen signalen behoeven vanuit het ruggenmerg of de hersenen. Deze reageren automatisch op uitzetting van de darmen met ontlasting ter stimulering van peristaltische bewegingen.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor lolnoob » zo apr 17, 2011 3:09 pm

Weer wat geleerd :P
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor Hunter S T » di apr 19, 2011 1:27 pm

Ja er zat een zakje bij met lime edible wat er voor zorgt dat de alkaloiden beter worden opgenomen geloof ik. Dat had ik er doorheen gedaan. Maar het lijkt me dat het samen met een MAOI ook oraal goed z'n werk zou moeten doen. Op de bijsluiter stond ook nog dat je het kon roken, dat had een andere vriend gedaan maar dat was niet zo'n succes. Hoewel dat misschien kwam doordat er even geen pijpje voorhanden was.
[*]esse est percipi[*]
Avatar gebruiker
Hunter S T
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 2:09 pm

Re: Yopo, een onverwachte overweldigende ervaring

Berichtdoor blooddrain » za dec 17, 2011 2:48 pm

Ik heb zelf ook Yopo zaadjes in mijn bezit momenteel. Bennog naar een leuk moment aan het zoeken om deze eens uit te proberen. (Ik denk dat het nieuwjaar gaat worden.)

Wat ik overal lees, is dat het snuiven van Yopo een enorm helse pijn met zich meebrengt. Maar (en verbeter me als ik fout zit) komt dat niet grotendeels door de calcium hydroxide (of lime)? Dit is een zeer sterke alkalische stof en heeft vaak een pH waarde van 10-12. Een brandende pijn lijkt mij dan best logisch.

OT. : Mooi report! Kan niet wachten om het zelf een keer te proberen!
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner